• Niet alleen lezen,maar ook antwoorden! Ö

    Hee Schatten (A)

    Ik heb een vraag, Ik wil alvast weer een idee hebben voor een nieuwe serie,maar ik weet niet waarover ik het moet doen, Kan iemand mij Ideén geven waar over het kan gaan? en dan ook even een klein stukje verhaal er bij doen? Hoe het zal gaan ensoow, zet hiier maar gewoon neer wat verhaal je leuk lijkt, en maybe schrijf ik het later wel x'D OJa,Het liefst met Tom en Bill Kaulitz erin! ^^

    Alvast bedankt!(flower)

    Het gaat over een 17- jarig meisje. Ze is al jaren lang opzoek naar haar grote liefde. Maar wanneer ze hem vindt, blykt hy bezet te zyn. Stiekem stopt ze briefjes in zyn jas en de jongen reageert op al deze briefjes. Ze stopt een keer een briefje in zyn jas dat hy ergens heen moet komen om een bepaalde tyd. De jongen gaat erheen en zy staat daar op hem te wachten. Het liefje van de jongen begint wat te merken. Het meisje wat met de jongen heeft afgesproken zit in een auto. Wanneer de jongen instapt komt net zyn liefje aanrennen. 'Ride it' Roept het meisje en de jongen geeft plankgas. Zyn liefje rent wanhopig achter de auto aan maar.. De jongen en het meisje verdwynen. En worden nooit meer gevonden

    Duf idee heeaa xD
    -Jaloers op Aub..-
    Owjaa en je kan het verhaal trouwens ook met Bill of Tom doen :DxD


    Movie hunter.

    Een meisje doet mee aan een wedstrijd om een Meet en Greet met Tokio Hotel te winnen. Ze wint nooit wat en doet alleen maar mee voor de lol, ze verwacht dat ze niet zal winnen. Ze vindt Tokio Hotel niks aan, maar had zoiets van 'Ik win nooit wat, dus nu ook niet.' Maar dan gaat op een dag de telefoon en wordt er haar verteld dat ze gewonnen heeft... Ze gaat naar de meet en greet, benieuwd hoe de jongen is het echt zullen zijn. Ze verwacht dat het een stelletje arrogante, lui kinderen zijn, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ze blijkt het heel goed met de vier jongens te kunnen vinden, maar met de tweeling nog het meeste.



    Dat verhaal bestaat al, ik ken die al, <3

    maar tog bedankt! (H)

    'If only we could try ones more' Dat was het enige wat Bill, zyn grote liefde vertelde toen het uit ging. Maar die kans zal hy nooit meer krygen. Zyn ex, zyn grote liefde, dumpte hem. Maar met reden. Bill verwaarloosde haar. Het beroemd zyn steeg hem naar zyn hoofd. Nu zoekt het meisje iemand, iemand die goed voor haar zorgt. Die haar nooit zal verwaarlozen. Maar Bill wil haar niet loslaten. Hy vermomt zich als iemand anders en wil weer haar hart(van het meisje) veroveren..

    Je kan het ook in plaats van Bill, met Tom doen :)

    STOMME AUBREY!
    NOU BEN IK NOG JALOERSER >.<
    Jou ideeën zyn beter dan de myne :S


    Movie hunter.

    (...)


    Dat verhaal bestaat al, ik ken die al, <3

    maar tog bedankt! (H)


    Oh, zal best. *kent lang niet alle quizlets*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het gaat over een 17- jarig meisje. Ze is al jaren lang opzoek naar haar grote liefde. Maar wanneer ze hem vindt, blykt hy bezet te zyn. Stiekem stopt ze briefjes in zyn jas en de jongen reageert op al deze briefjes. Ze stopt een keer een briefje in zyn jas dat hy ergens heen moet komen om een bepaalde tyd. De jongen gaat erheen en zy staat daar op hem te wachten. Het liefje van de jongen begint wat te merken. Het meisje wat met de jongen heeft afgesproken zit in een auto. Wanneer de jongen instapt komt net zyn liefje aanrennen. 'Ride it' Roept het meisje en de jongen geeft plankgas. Zyn liefje rent wanhopig achter de auto aan maar.. De jongen en het meisje verdwynen. En worden nooit meer gevonden

    Duf idee heeaa xD
    -Jaloers op Aub..-
    Owjaa en je kan het verhaal trouwens ook met Bill of Tom doen :DxD




    Haha, geweldig, maar ik denk dat ik al een Verhaal heb (A) maar tog heeel erg bedankt,! :D

    Een meisje woont ver afgesloten van de bewoonde wereld. Geen televisie, computer, telefoon. Gewoon om tot zich zelf te komen. Te verwerken wat er allemaal is gebeurd in haar leven.
    Op een dag komt een jongen bij haar langs. Hij weet niet meer wat hij met zijn leven aanmoet. Het liefst zou hij een geheel ander persoon willen zijn. Het enige wat het meisje weet is dat de jongen Bill/Tom heet.
    Samen helpen ze elkaar er weer bovenop te komen, maar dat wordt al snel verstoord als de paperazzi erachter komt waar Bill/Tom is.


    Think before you act.

    Een meisje woont ver afgesloten van de bewoonde wereld. Geen televisie, computer, telefoon. Gewoon om tot zich zelf te komen. Te verwerken wat er allemaal is gebeurd in haar leven.
    Op een dag komt een jongen bij haar langs. Hij weet niet meer wat hij met zijn leven aanmoet. Het liefst zou hij een geheel ander persoon willen zijn. Het enige wat het meisje weet is dat de jongen Bill/Tom heet.
    Samen helpen ze elkaar er weer bovenop te komen, maar dat wordt al snel verstoord als de paperazzi erachter komt waar Bill/Tom is.



    Dit idee, Bewaar ik ook voor de volgende serie wat ik ooit weer zal maken! (H)

    Thnx,! <3

    (...)


    Dit idee, Bewaar ik ook voor de volgende serie wat ik ooit weer zal maken! (H)

    Thnx,! <3


    Elke hebt ge gekoze?


    Your Butt is Mine!

    (...)

    Elke hebt ge gekoze?



    Ik heb een paar ideeén wat hiier staan opgeslagen in me PC, dat ga ik samen vatten in een verhaal denk ik ! ^^
    die van jou heb k ok opgeslagen,! ^^ <3

    (...)


    Ik heb een paar ideeén wat hiier staan opgeslagen in me PC, dat ga ik samen vatten in een verhaal denk ik ! ^^
    die van jou heb k ok opgeslagen,! ^^ <3

    Oo Fun^^
    laat me zeker weten wanneer deel 1 online staat^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Oo Fun^^
    laat me zeker weten wanneer deel 1 online staat^^


    Is goedd! ^^ anders moet je me ff toevoegen als vriend,en op automatisch berigt zette, Maar ik denk niet dat die Quiz snel komt, ik heb namelijk nog 2 series wat ik eerst af wil maken (H) <33

    (...)

    Is goedd! ^^ anders moet je me ff toevoegen als vriend,en op automatisch berigt zette, Maar ik denk niet dat die Quiz snel komt, ik heb namelijk nog 2 series wat ik eerst af wil maken (H) <33

    Zo das gebeurd^^
    Je bent men Eerste Vriend op Quizlet(A)
    Proficiat ^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Zo das gebeurd^^
    Je bent men Eerste Vriend op Quizlet(A)
    Proficiat ^^


    Meen je dat? (A)
    wat lieff! (H)

    x