• Dit is een heropening van deze RPG. Het idee behoort volledig toe aan de oorspronkelijke eigenaar en de wereld van Harry Potter behoort uiteraard enkel J.K. Rowling toe.


    Praattopic.
    Speeltopic.





    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben, ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit: wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Zweinstein begint, maar daar begint de oorlog zich ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker; wie niet?





    R O L L E N
    (HM= Hoofdmonitor [Vrij: Vrouwelijk - Mannelijk] en K= Klassenoudste [Vrij: Griffoendor: Vrouwelijk - Mannelijk / Ravenklauw: Vrouwelijk - Mannelijk / Huffelpuf: Vrouwelijk - Mannelijk / Zwadderich: Vrouwelijk - Mannelijk] en G= Gereserveerd)


    G R I F F O E N D O R
    Gereserveerd —— Amoare
    • [1,10][K] Fleur Nymphadora Lupin — Halfbloed —— Towns
    • [1,8]Alissa Kayleigh Hastings — Dreuzeltelg —— EthereaI


    • [1,8][HM] Remus Bill Lupin — Halfbloed —— WeasIey
    • [1,6] Hayden Ward Christenson — Halfbloed —— StarkiIIer
    • [G][1,7] Sirius Caleb Remus Potter — Halfbloed —— Daggers



    Z W E R K B A L T E A M
    Aanvoerder:
    Zoeker:
    Jager:
          — Alissa Kayleigh Hastings —— EthereaI
          — Gereserveerd —— Towns
          — Remis Bill Lupin —— WeasIey
    Wachter: Sirius Caleb Remus Potter —— Daggers
    Drijver:
          —
          —



    R A V E N K L A U W
    • [1,1] Vivianne Dominique Lupin — Volbloed —— Baelor
    • [1,1][K] Charlotte Luna Genevieve Scamander — Volbloed —— Daggers
    • [1,7] Quinn Ruth Spiegelman — Halfbloed —— GreenIeaf
    • [1,11] Emory Leiy Rookwood — Volbloed —— Sherrinford
    VOL

    • [1,1] Jasper Ollivander — Volbloed —— Rivetra
    • [G][1,10] Roy Jean Ackerman — Halfbloed —— Rockbell




    Z W E R K B A L T E A M
    Aanvoerder: Vivianne Dominique Lupin —— Baelor
    Zoeker: Jasper Ollivander —— Rivetra
    Jager:
          — Quinn Ruth Spiegelman —— GreenIeaf
          —
          —
    Wachter: Vivianne Dominique Lupin —— Baelor
    Drijver:
          — Emory Leiy Rookwood —— Sherrinford
          —

    H U F F E L P U F
    • [1,3] Mila Hae Nishimura — Dreuzeltelg —— Rockbell
    • [1,9] Penelope Pyper Palisson — Halfbloed — WeasIey
    • [G][1,11] Muriël Gillian Hambleton — Volbloed —— BeIIamy


    • [G][1,6] Eren Felix Breckenridge — Dreuzeltelg —— Rivetra
    • [1,7] Stuart Fred Weasley — Volbloed —— GreenIeaf




    Z W E R K B A L T E A M
    Aanvoerder: Penelope Pyper Palisson —— WeasIey
    Zoeker: Penelope Pyper Palisson —— WeasIey
    Jager:
          —
          —
          —
    Wachter: Eren Felix Breckenridge —— Rivetra
    Drijver:
          — Muriël Gillian Hambleton —— BeIIamy
          —



    Z W A D D E R I C H
    • [1,2][HM] Ophelia Florence Henderson — Halfbloed —— Rivetra
    • [1,10] Cassandra Lily Scamander — Volbloed —— Towns
    • [G][1,8]Saffriana Justine Walker — Volbloed —— Wiser


    • [1,1] Isaac Carrow — Volbloed —— Rockbell
    • [1,10]William Lysander Victoire Scamander — Volbloed —— Baelor




    Z W E R K B A L T E A M
    Aanvoerder: Cassandra Lily Scamander —— Towns
    Zoeker: Cassandra Lily Scamander —— Towns
    Jager:
          —
          —
          —
    Wachter:
    Drijver:
          — Isaac Carrow —— Rockbell
          — William Lysander Victoire Scamander —— Baelor





    I N V U L L I J S T J E
    Naam:
    Leeftijd: Voor het gemak van de RPG zit ieder personage in het zevende jaar.
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Relaties:
    Extra: Toverstok, functies, beste vakken, amortentia, boeman, huisdier, Patronus,...



    R E G E L S
    • Het woordenminimum is 200 woorden.
    • Houd jongens, meisjes en afdelingen gelijk!
    • Afstammelingen van bekende personages zijn toegestaan, maar bespreek met anderen wanneer die ook een personage als afstammeling wilt zodat alles nog een beetje klopt.
    • Iedereen zit in het zevende jaar. Dit is voor het gemak van de RPG en om onbewust buitensluiten te voorkomen.
    • Bespeel niet de personages van anderen zonder toestemming.
    • Geen Mary Sues of Gary Stu's. Personages worden gekeurd.
    • De huisregels van Quizlet en daarbij in het bijzonder het RPG-forum gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ is toegestaan, maar gelieve hier wel voor te waarschuwen zodat anderen het kunnen mijden als zij het liever niet lezen.
    • Reservaties blijven in principe vier dagen staan, maar als er uitstel nodig is kan deze altijd aangevraagd worden. Het is meer dat als je vier dagen zonder goeie reden niet aan je rol werkt, je een waarschuwing krijgt en de reservatie kan verwijderd worden.
    • Alleen ik, Rivetra, of Royai maken nieuwe topics aan, tenzij wij niet online zijn; dan is het de laatste die reageert.
    • Er is geen limiet voor personages, maar hou het wel binnen je bereik zodat je geen personages gaat verwaarlozen. Ik zou ook liever hebben dat je, als je meerder personages maakt, voor elke jongen een meisje maakt en zo de geslachten een beetje balanceert. (Tenzij er bijvoorbeeld bijna geen jongens zijn en je graag twee jongens zou hebben, dan is het geen probleem. (: )

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 12:40 ]


    help

    Beauregard schreef:
    (...)
    Oh, heb jij ook een Vic en Teddy kind? Jente en ik hadden de vorige namelijk een tweeling en die wilde we weer doen, vandaar haha :Y)


    Leah heeft een dochter van hen twee xd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Leah heeft een dochter van hen twee xd.

    Oh, haha, dan wordt het dus een drieling :Y)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    (...)
    Oh, haha, dan wordt het dus een drieling :Y)


    Doesn't matter, wordt nog gezellig. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yush! Dan heeft Charlie twee nichten én al een neef ;3
    Nu nog kinderen van Louis en zijn echtgenoot/echtgenote Haha

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 18:39 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Yush! Dan heeft Charlie twee nichten én al een neef ;3
    Nu nog kinderen van Louis en zijn echtgenoot/echtgenote Haha


    Nou, of ik verplaats Vivianne gewoon naar Dominiques dochter, want een drieling is misschien teveel (?), maar ik weet niet of jij dat zo fijn vindt. :'D Voor mij is het geen verschil.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    (...)

    Nou, of ik verplaats Vivianne gewoon naar Dominiques dochter, want een drieling is misschien teveel (?), maar ik weet niet of jij dat zo fijn vindt. :'D Voor mij is het geen verschil.


    Mij maakt het helemaal niets uit, als jij dat een goed idee vindt en het leuk vindt, moet je het gewoon doen :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Mij maakt het helemaal niets uit, als jij dat een goed idee vindt en het leuk vindt, moet je het gewoon doen :3


    Ik vind niets een goed idee, lol. Ik had haar wel in gedachten als Vic-dochter, maar het is maar wat Jente en Ilona (het is Ilona, toch? Ik vergeet altijd of jij Leonie of Ilona bent. :')) liefst hebben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kan ik ook een Slytherin dochter van Lily en eh.. Lysander reserveren?


    -

    Naoko schreef:
    (...)

    Ik vind niets een goed idee, lol. Ik had haar wel in gedachten als Vic-dochter, maar het is maar wat Jente en Ilona (het is Ilona, toch? Ik vergeet altijd of jij Leonie of Ilona bent. :')) liefst hebben.


    Het is Ilona haha. Toen ze bijna dezelfde username hadden was dat verschrikkelijk :')

    Het is misschien wel handig als ze dochter van Dominique wordt? Drieling is inderdaad wel een beetje veel en anders zou het negen maanden verschil ofzo zijn en dat is heel snel achter elkaar :')

    Natuurlijk alleen als jij daar mee okay bent. Anders verzinnen we gewoon iets anders ^^


    -

    Towns schreef:
    Kan ik ook een Slytherin dochter van Lily en eh.. Lysander reserveren?


    Sure. ^^


    kindness is never a burden.

    Towns schreef:
    (...)

    Het is Ilona haha. Toen ze bijna dezelfde username hadden was dat verschrikkelijk :')

    Het is misschien wel handig als ze dochter van Dominique wordt? Drieling is inderdaad wel een beetje veel en anders zou het negen maanden verschil ofzo zijn en dat is heel snel achter elkaar :')

    Natuurlijk alleen als jij daar mee okay bent. Anders verzinnen we gewoon iets anders ^^


    Ah wel, ik ken zelf iemand die van december is en zijn broer is van januari hetzelfde jaar, dus het kan in principe wel. Ik zou haar verjaardag naar helemaal het einde of helemaal het begin van het jaar kunnen verplaatsen. Een drieling is meestal sowieso niet natuurlijk, dus dat zou inderdaad wat veel zijn.
    Hoe dan ook, ik weet niet wat jullie het liefste hebben? Ik heb haar wel in gedachten als Vics dochter en let's say dat ik een kleinere neiging heb haar zo te houden dan andersom, maar ik kan het best veranderen als jullie dat willen.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 19:50 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Beginpost is bijgewerkt. (: En nu moet ik weg.

    Lene/Royai is de baas. :Y)


    help


    Shut up and dance with me.


    N A A M —
    Mila Hae Nishimura. Haar ouders vonden Mila's naam toevallig op een website met populaire meisjesnamen en hoewel haar vader een Japanse voornaam voor haar wilde, sprak haar moeder dat meteen tegen. Uiteindelijk kreeg Lucy dan toch haar zin en mocht Hiroshi een tweede naam kiezen naar keuze voor zijn dochter. Uiteindelijk werd dat 'Hae' het Koreaanse woord voor de oceaan.
    Mila // Meaning: Dear one • Origin: Russian
    Hae // Meaning: Ocean • Origin: Korean
    Nishimura // Meaning: Western village • Origin: Japanese

    L E E F T I J D —
    Zeventien jaar oud. Mila is geboren op tweeëntwintig augustus en dat geeft haar het sterrenbeeld Leeuw.

    B L O E D S T A T U S —
    Dreuzeltelg. Mila's ouders zijn beide Dreuzels, net als haar broer. Verder zijn er ook geen andere heksen of tovenaars in de familie. Mila is dus de vreemde eend in de bijt, maar dat vind ze niet erg. Ze is er ook trots op dat ze twee Dreuzels heeft als ouders. Dit zorgt ervoor dat ze meer weet over de niet-magische wereld dan Volbloeden en dat vind ze wel fijn.

    A F D E L I N G —
    Huffelpuf. Het was vrij duidelijk tot welke Afdeling Mila behoorde zodra ze Sorteerhoed opzette. Ze bezit niet de moed van de Griffoendors, de sluwheid van de Zwadderaars of de uitmuntende intelligentie van de Ravenklauwers. Ze werd in Huffelpuf geplaatst vanwege haar leergierigheid, eerlijkheid en verdraagzaamheid.


    I N N E R L I J K —
    Mila is van nature een erg enthousiast persoon en ze bekijkt het leven door een roze bril. Je kan haar eigenlijk een stuiterbal noemen. Ze vloeit over van optimisme, glimlachen en leuke feitjes die je dag opbeuren. Dit enthousiasme of eerder deze hyperactiviteit heeft veel te maken met haar ADHD, maar niet alles. Mila leest geen kranten - noch de Ochtendprofeet, noch Dreuzelkranten - aangezien die vol staan met negatieve gebeurtenissen en ze liever onwetend is dan depressief. Dit zorgt er dan ook voor dat Mila nooit echt weet wat er in de wereld gebeurt. Hoewel ze vaak heer is enthousiast is, maakt dat haar niet kinderachtig of kinderlijk. Ze is een erg volwassen vrouw die gewoon geniet van het leven. Tegenover dit optimisme staat wel dat Mila belachelijk veel vloekt; van de meest onschuldige woorden tot beledigende vervloekingen, Mila kent ze allemaal. Deze zijn echter eerder op zichzelf gericht dan op anderen, aangezien ze niemand wil beledigen. Zo vloekt ze bijvoorbeeld voor tien minuten lang wanneer ze haar teen stoot of wanneer ze vergeet boodschappen te doen.
          Een ander gevolg van haar ADHD in haar impulsieve karaktertrek. Ze doet vaak roekeloze dingen, dingen waar ze dan later spijt van krijgt, maar ze kan er niks aan doen. Een derde en laatste gevolg van deze aandachtsstoornis is het hetgeen waar de AD van het woord voor staan: aandachtsproblemen, oftewel concentratieproblemen. Ze is een heel erg leergierig persoon, maar kan vaak haar aandacht niet houden bij een huistaak of in een klaslokaal. Dit zorgt voor een aantal struggles tussen haar en de professoren en het zou zeker niet de eerste keer zijn dat Mila moet nablijven door onoplettendheid of verstrooidheid.
          Zoals al eerder gezegd is Mila een erg leergierig en hardwerkend persoon. Ze is niet meteen de slimste van de hoop, maar ze is wel heel erg geïnteresseerd in de verschillende vakken, spreuken en dergelijke. Ze is het soort persoon dat voor het eerst een pompoentaartje zou eten en meteen naar de hoofdtafel zou huppelen om het recept te vragen aan de Huiselfen. Ze is ook heel erg gepassioneerd in wat ze doet, iets wat soms tegenstrijdig kan zijn met haar concentratieproblemen. Dit frustreert haar daarom dan ook heel erg en nu en dan heeft haar optimistische houding een uitschieter, wanneer het haar allemaal te veel word en ze zich liever huilend verstopt.
          Daartegenover staat dat Mila een sterke wil en geest heeft en als ze iets wil, dan zal ze dat ook krijgen. Je zou haar zeker koppig kunnen noemen. Ze zal zich zeker niet laten doen door mensen die denken dat ze beter zijn dan haar, of door obstakels. Als ze wil kan ze zich heel er boos maken en zodra dat eenmaal begint is er geen stoppen aan. Blijf dus maar uit Mila's buurt wanneer ze kwaad word. Dit gebeurt echter not zo heel vaak. Ondanks haar impulsieve trek, probeert ze ruzies of discussies altijd eerst op een rustige manier op te lossen.
          Mila is altijd al opgevoed geweest als een vriendelijk en verdraagzaam meisje. Haar ouders wilden haar met een open geest het leven insturen en hebben haar dan ook zonder geloof of tradities grootgebracht. Dit heeft Mila een volledig andere kijk op het leven meegeven dan streng katholieke ouders en misschien dat de shock dat ze een heks was, daardoor iets minder choquerend werd.
          Mila is een erg eerlijk meisje en dit kan er vaak voor zorgen dat ze heel erg rechtstreeks en soms bot of gemeen kan zijn. Echter is dit nooit haar bedoeling en zal ze dat ook meteen duidelijk maken. Deze eerlijkheid word versterkt door Mila's impulsieve houding. Soms flapt ze er iets uit en kan zichzelf daarna meteen op de kop slaan. Dan wordt ze helemaal rond en probeert ze zich stamelend te verontschuldigen.
          Als laatste is Mila heel erg romantisch ingesteld en heeft ze een heel erg fantasierijke geest. Hoewel ze natuurlijk wel beseft dat haar vorm van romantiek, niet meer de traditionele vorm is, weerhoudt dat er niet van om te ontploffen van geluk wanneer haar date de deur voor haar opentrekt, of haar bloemen of chocolade geeft. Mila's fantasierijke geest is deels afkomstig van haar kijk op de wereld door een roze bril en natuurlijk ook omdat ze weet dat magie echt is en heksen bestaan en Huiselfen en Kobolten en Meermensen.

    U I T E R L I J K —
    Met haar 1.68 meter heeft Mila een gemiddelde lengte voor een vrouw uit Engeland, echter is ze wel zo'n 6 centimeter groter dan de gemiddelde vrouw in Japan. Ze is een mager persoontje, met weinig rondingen. Zelf vind ze dit niet heel erg, al zou ze er nu en dan graag wat 'vrouwelijker' uitzien. Ze weegt 42 kilogram en heeft het soort lichaam dat massa's veel kan eten, maar niet bijkomt. Dat is zowel een zegen als een vloek, want Mila's moeder zegt vaak dat ze veel te mager is. Helaas kan het meisje daar niks aan doen.
          Mila heeft een lichte huidskleur, een kleine neus en volle lippen. Ze heeft Aziatische ogen, hoewel deze iets ronder en minder smal zijn. Haar ogen dragen een chocoladebruine kleur, welke ze van haar vader heeft geërfd. Ze had liever haar moeders hemelblauwe ogen gehad, maar deze werden doorgegeven aan haar broer Alex, waar Mila nog steeds jaloers op is.
          Haar haren reiken tot net boven haar schouders en zijn donkerbruin. In verschillende lichtinvallen lijken ze lichtbruin of soms ook zwart, maar over het algemeen zijn ze donkerbruin. Mila experimenteert graag met haar haar door deze in dotjes te doen, te krullen, te stijlen of door gebruik te maken van accessoires.
          Qua kledingstijl kan je er niet meteen een label op plakken. De ene dag draagt Mila een bloemenjurkje met sandalen en de andere dag een zwarte jeansbroek met Dr. Martens. Ze draagt wat ze wil en laat zich niet in een hokje stoppen. Verder is Mila gek op juwelen. Je zal haar nooit zonder op z'n minst één ketting of ring door de gangen zien lopen. Ze lakt ook altijd haar nagels en draagt make-up. Een vriendin leerde Mila met make-up werken en sindsdien houdt Mila ervan om met rode lippen rond te lopen, of een winged eye.
    [FC: Kiko Mizuhara]

    G E S C H I E D E N I S —
    Mila's leven is vrij eenvoudig. Ze werd geboren in Seoul, Zuid-Korea als dochter van Zuid-Koreaan/Japanner Hiroshi Nishimura en Amerikaan Lucy Kilmer. Ze groeide op in Tokyo, Japan, waar haar jongere broer Alex geboren werd. Toen ze acht was scheidden haar ouders en verhuisde haar moeder naar Amerika. Ze bleef tijdens het jaar in Japan (waar ze ook naar school ging) en ging tijdens de vakantie naar haar moeder in Los Angelos. Toen haar moeder verhuisde naar Londen voor haar werk, werden de rollen omgekeerd. Mila ging door het jaar heen bij haar moeder in Londen wonen en ging tijdens de vakanties bij haar vader. Toen ze elf was kreeg ze haar Zweinsteintoelatingsbrief en werd in de afdeling Huffelpuf gesorteerd

    F A M I L I E —
    Moeder: Lucy Kilmer // Psycholoog • 41
    Vader: Hiroshi Nishimura // CEO bij een Japans autobedrijf • 40
    Broer: Alex Ren Nishimura // Leerling middelbare school • 16





    R E L A T I E S —
    De Huf Puf Gang Bang: Penelope Pyper Palisson, Muriël Gillian Hambleton, Eren Felix Breckenridge • Huffelpuf // Ze zijn allemaal heel goede vrienden. Soms voelt Mila zich een tikkeltje uitgesloten omdat Penny, Eren en Mu op sommige momenten net iets beter overeen lijken te komen, maar ze is blij hen te hebben.
    Vrienden: Hayden Ward Christenson • Griffoendor // Ze zijn vrienden en hij leert haar tekenen.

    E X T R A —
    Mila kwam er op haar vijftiende achter dat ze zich aangetrokken voelt tot meisjes. Een jaar later kwam ze daarvoor uit voor haar ouders en drie maanden na haar zestiende verjaardag vertelde ze het ook aan haar vriendinnen. Ze is dus openlijk gay en schaamt zich daar helemaal niet voor.
    Ze is kwart Zuid-Koreaans, kwart Japans en half Amerikaans. Haar moeder is Kaukasisch Amerikaans, haar vader half Japans, half Zuid-Koreaans met een Koreaanse moeder en Japanse vader.
    • Toverstok: Rozenhout; kern van eenhoornhaar; 20,4 centimeter; plooibaar.
    • Functies: Mila is de vrouwelijke Klassenoudste van Huffelpuf en ook een Jager in het Zwerkbalteam van Huffelpuf.
    • Beste vakken: Leer der Oude Runen, Voorspellend Rekenen. Hoewel ze niet zo slim is als de Ravenklauwers is ze helemaal gek op deze eerder theoretische vakken.
    • Amortentia: De geur van een appelboomgaard, vanillestokjes en haar moeders praktijk.
    • Boeman: Mila's boeman verandert in Mila zelf wanneer ze twintig is, met naast haar een man die haar hand vast neemt. Met andere woorden is Mila's boeman haar ouders die haar dwingen met een man te trouwen en haar niet seksualiteit accepteren. Dit is een heel absurde boeman aangezien Mila's ouders haar al lang hebben geaccepteerd zoals ze is. Toch blijft dit Mila's grootste angst.
    • Huisdier: Mila heeft twee huisdieren. Een nieuw, jong uiltje, nadat haar eerste dier stierf (het beestje was al oud en het doet Mila nog steeds pijn) genaamd Pooh en een jonge kitten genaamd Tigger.
    • Patronus: Buidelrat.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 23:23 ]


    kindness is never a burden.

    Naoko schreef:
    (...)

    Ah wel, ik ken zelf iemand die van december is en zijn broer is van januari hetzelfde jaar, dus het kan in principe wel. Ik zou haar verjaardag naar helemaal het einde of helemaal het begin van het jaar kunnen verplaatsen. Een drieling is meestal sowieso niet natuurlijk, dus dat zou inderdaad wat veel zijn.
    Hoe dan ook, ik weet niet wat jullie het liefste hebben? Ik heb haar wel in gedachten als Vics dochter en let's say dat ik een kleinere neiging heb haar zo te houden dan andersom, maar ik kan het best veranderen als jullie dat willen.

    Ik moet zeggen dat ik het wel heel erg lief vindt dat je dat zou willen doen, zeker aangezien ik later was met reserveren dan jij :') maar like I said in my gb; als ze gewoon heel dicht achter elkaar geboren zijn, vindt ik het helemaal prima ;3


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mag ik een mannelijke Gryffindor?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 21:41 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."