• Dit is een heropening van deze RPG. Het idee behoort volledig toe aan de oorspronkelijke eigenaar en de wereld van Harry Potter behoort uiteraard enkel J.K. Rowling toe.


    Praattopic.
    Speeltopic.





    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben, ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit: wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Zweinstein begint, maar daar begint de oorlog zich ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker; wie niet?





    R O L L E N
    (HM= Hoofdmonitor [Vrij: Vrouwelijk - Mannelijk] en K= Klassenoudste [Vrij: Griffoendor: Vrouwelijk - Mannelijk / Ravenklauw: Vrouwelijk - Mannelijk / Huffelpuf: Vrouwelijk - Mannelijk / Zwadderich: Vrouwelijk - Mannelijk] en G= Gereserveerd)


    G R I F F O E N D O R
    Gereserveerd —— Amoare
    • [1,10][K] Fleur Nymphadora Lupin — Halfbloed —— Towns
    • [1,8]Alissa Kayleigh Hastings — Dreuzeltelg —— EthereaI


    • [1,8][HM] Remus Bill Lupin — Halfbloed —— WeasIey
    • [1,6] Hayden Ward Christenson — Halfbloed —— StarkiIIer
    • [G][1,7] Sirius Caleb Remus Potter — Halfbloed —— Daggers



    Z W E R K B A L T E A M
    Aanvoerder:
    Zoeker:
    Jager:
          — Alissa Kayleigh Hastings —— EthereaI
          — Gereserveerd —— Towns
          — Remis Bill Lupin —— WeasIey
    Wachter: Sirius Caleb Remus Potter —— Daggers
    Drijver:
          —
          —



    R A V E N K L A U W
    • [1,1] Vivianne Dominique Lupin — Volbloed —— Baelor
    • [1,1][K] Charlotte Luna Genevieve Scamander — Volbloed —— Daggers
    • [1,7] Quinn Ruth Spiegelman — Halfbloed —— GreenIeaf
    • [1,11] Emory Leiy Rookwood — Volbloed —— Sherrinford
    VOL

    • [1,1] Jasper Ollivander — Volbloed —— Rivetra
    • [G][1,10] Roy Jean Ackerman — Halfbloed —— Rockbell




    Z W E R K B A L T E A M
    Aanvoerder: Vivianne Dominique Lupin —— Baelor
    Zoeker: Jasper Ollivander —— Rivetra
    Jager:
          — Quinn Ruth Spiegelman —— GreenIeaf
          —
          —
    Wachter: Vivianne Dominique Lupin —— Baelor
    Drijver:
          — Emory Leiy Rookwood —— Sherrinford
          —

    H U F F E L P U F
    • [1,3] Mila Hae Nishimura — Dreuzeltelg —— Rockbell
    • [1,9] Penelope Pyper Palisson — Halfbloed — WeasIey
    • [G][1,11] Muriël Gillian Hambleton — Volbloed —— BeIIamy


    • [G][1,6] Eren Felix Breckenridge — Dreuzeltelg —— Rivetra
    • [1,7] Stuart Fred Weasley — Volbloed —— GreenIeaf




    Z W E R K B A L T E A M
    Aanvoerder: Penelope Pyper Palisson —— WeasIey
    Zoeker: Penelope Pyper Palisson —— WeasIey
    Jager:
          —
          —
          —
    Wachter: Eren Felix Breckenridge —— Rivetra
    Drijver:
          — Muriël Gillian Hambleton —— BeIIamy
          —



    Z W A D D E R I C H
    • [1,2][HM] Ophelia Florence Henderson — Halfbloed —— Rivetra
    • [1,10] Cassandra Lily Scamander — Volbloed —— Towns
    • [G][1,8]Saffriana Justine Walker — Volbloed —— Wiser


    • [1,1] Isaac Carrow — Volbloed —— Rockbell
    • [1,10]William Lysander Victoire Scamander — Volbloed —— Baelor




    Z W E R K B A L T E A M
    Aanvoerder: Cassandra Lily Scamander —— Towns
    Zoeker: Cassandra Lily Scamander —— Towns
    Jager:
          —
          —
          —
    Wachter:
    Drijver:
          — Isaac Carrow —— Rockbell
          — William Lysander Victoire Scamander —— Baelor





    I N V U L L I J S T J E
    Naam:
    Leeftijd: Voor het gemak van de RPG zit ieder personage in het zevende jaar.
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Relaties:
    Extra: Toverstok, functies, beste vakken, amortentia, boeman, huisdier, Patronus,...



    R E G E L S
    • Het woordenminimum is 200 woorden.
    • Houd jongens, meisjes en afdelingen gelijk!
    • Afstammelingen van bekende personages zijn toegestaan, maar bespreek met anderen wanneer die ook een personage als afstammeling wilt zodat alles nog een beetje klopt.
    • Iedereen zit in het zevende jaar. Dit is voor het gemak van de RPG en om onbewust buitensluiten te voorkomen.
    • Bespeel niet de personages van anderen zonder toestemming.
    • Geen Mary Sues of Gary Stu's. Personages worden gekeurd.
    • De huisregels van Quizlet en daarbij in het bijzonder het RPG-forum gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ is toegestaan, maar gelieve hier wel voor te waarschuwen zodat anderen het kunnen mijden als zij het liever niet lezen.
    • Reservaties blijven in principe vier dagen staan, maar als er uitstel nodig is kan deze altijd aangevraagd worden. Het is meer dat als je vier dagen zonder goeie reden niet aan je rol werkt, je een waarschuwing krijgt en de reservatie kan verwijderd worden.
    • Alleen ik, Rivetra, of Royai maken nieuwe topics aan, tenzij wij niet online zijn; dan is het de laatste die reageert.
    • Er is geen limiet voor personages, maar hou het wel binnen je bereik zodat je geen personages gaat verwaarlozen. Ik zou ook liever hebben dat je, als je meerder personages maakt, voor elke jongen een meisje maakt en zo de geslachten een beetje balanceert. (Tenzij er bijvoorbeeld bijna geen jongens zijn en je graag twee jongens zou hebben, dan is het geen probleem. (: )

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 12:40 ]


    help

    GreenIeaf schreef:
    (...)

    Whoops sorreh (':


    No worries, de regels zijn nieuw. Ik denk dat ze ook nog niet echt onder de aandacht zijn gebracht. :')


    help

    Rivetra schreef:
    (...)

    No worries, de regels zijn nieuw. Ik denk dat ze ook nog niet echt onder de aandacht zijn gebracht. :')


    Volgens Fabiënne zijn ze er al sinds februari (had ik 'ns een topic over gemaakt omdat ik het niet goed snapte), maar volgens mij zijn ze inderdaad nog niet onder de aandacht gebracht, neen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    (...)

    Volgens Fabiënne zijn ze er al sinds februari (had ik 'ns een topic over gemaakt omdat ik het niet goed snapte), maar volgens mij zijn ze inderdaad nog niet onder de aandacht gebracht, neen.


    Klopt, ik heb deze namelijk nog niet eerder gehoord. Dat komt ook omdat ik reeds weer ben terug gekomen maar toch had ik dat nog niet vernomen.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Dan weet je ze nu. (:


    help

    Naoko schreef:
    Zou ik nog een jongen uit Zwadderich mogen? Een zoon van Dominique en Lorcan, dan. Noa heeft gezegd dat zij het goed vond. c:


    Sorry dat ik het nogmaals vraag, maar ik denk dat jullie het niet gezien hebben - indien wel: Sorry!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oops, had ik inderdaad niet gezien. Ik zit nu op mijn mobiel dus ik pas straks de beginpost aan!


    help

    HAYDEN "AYDEN" WARD CHRISTENSON

    •X•X•X•X•
    "That sounds bad but I don't speak asshole."
    •X•X•X•X•
    Naam
    X Hayden — From the hedged in valley • English
    X Ward — Guard • English
    X Christenson — Son of Christen • Danish
          Haydens meest gebruikte bijnaam is "Ayden". Dit komt vooral doordat ooit eens iemand zijn naam verkeerd uitsprak, en sindsdien is het eigenlijk blijven plakken. Ook "Hay" en "Chris" wordt weleens gebruikt.
          Zijn ouders zijn aan zijn eerste naam gekomen door een oude vriend van zijn vader, die zo heette. Zijn tweede naam komt doordat zijn moeder altijd al een zwak had voor deze naam, zelf heeft hij niets met of tegen deze naam.

    Leeftijd
          Hayden is zeventien jaar oud, hij is geboren op 4 juni.

    Bloedstatus
          Halfblood. Zijn vader is pureblood terwijl zijn moeder halfblood is. Niet dat het hem iets uitmaakt, hij mag je of hij mag je niet, ongeacht wat je bloedstatus is. Het is ook zo dat dat er bij hem met de paplepel is ingegoten.

    Afdeling
          Gryffindor.

    Innerlijk
          Om te beginnen zou men Hayden omschrijven als "rustig met een twist". Want het klopt dat hij rustig is, hij observeert meer dan hij praat. Hayden is geen prater, maar als hij iets zegt, is het vaak wel sarcastisch. Leven is eigenlijk een grote grap voor hem, iets waar hij openlijk voor uit komt. Hij doet er alles aan om zijn kindertijd leuk te maken en te houden, voordat hij zich stort op het werken, een gezin starten en dat soort dingen. Niet iedereen houdt van zijn rare humor, je moet maar van zijn humor houden.
          Hayden is een vriendelijke jongeman, die iedereen graag te vriend probeert te houden. Hijzelf ziet namelijk in dat je elkaar vroeg of laat toch nodig hebt. Toch is hij niet altijd met iedereen even vriendelijk. Hij heeft een hekel aan pestkoppen en arrogante mensen, wie hij zo goed mogelijk negeert. Maar als zo'n persoon tegen hem begint, en hij het negeren dan eindelijk zat is, wil hij nog wel eens zijn vuisten gebruiken. Ook al heeft hij ontzettend veel geduld en zal je hem niet snel kwaad zien, hij is wel een sluimerende draak. Zodra iemand hem echt goed kwaad heeft gekregen is hij prikkelbaar en kan je hem beter met rust laten. Hij gebruikt zijn sarcasme in slechte en goede zin, maar als hij pissig is zal hij minder lang nadenken over wat hij zegt.
          Wat bij Hayden doet opvallen, is vooral zijn moed. Of het nou onbekende dingen proeven is, of opkomen voor anderen, hij kan het wel aan vindt hij zelf. Hij heeft de aanleg om voor anderen op te staan, maar dat is een eigenschap waardoor hij zichzelf soms vergeet. Zodra hij zich comfortabel voelt rondom iemand zal hij er alles aandoen om die relatie in stand te houden, kostte wat het kost. Maar als hij dan merkt dat je alleen gebruik van hem maakt, zal hij beslist niet aarzelen om je te laten vallen.
          Hayden is liever een "lone wolf" zoals hij zelf weleens omschrijft. Je zal hem vaker alleen aantreffen dan met vrienden, vaak met een notitieboekje waarin hij tekent. Hayden is op romantisch gebied zo romantisch als een ui; hij is dan enorm awkward maar hij doet ontzettend zijn best om een beetje romantisch over te komen, wat er grappig uit ziet soms.

    Uiterlijk
          [Faceclaim: Troye Sivan]Hayden heeft korte bruine haren, die hij vaak in een warrig model heeft staan. Hij heeft de tik om zijn hand door zijn lokken te halen, waardoor hij soms weleens op zichzelf kan vloeken. Zijn ogen zijn felblauw, een opmerkelijk kenmerk in zijn verschijning. Zijn lippen zijn vol, en opvallend roze. Hayden is erg dun, en heeft een lengte van één meter drieënzeventig. Hij heeft ook niet echt een spiermassa of iets dergelijks, maar niet dat het hem iets uitmaakt.

    Geschiedenis
          Geboren als het enige kind van Daniël en Nathalia leidt hij een normaal leven, al voelde hij zich af en toe weleens eenzaam. Hayden en zijn vader deden vaak spellen als toverschaak, en hij leerde hoe hij bepaalde dingen moet doen. Zijn moeder leerde hem dingen als koken, waarin Hayden ook veel plezier in beleefde. Hij zou zijn eigen jeugd omschrijven als "saai en doodnormaal".

    Familie
          X Daniël Cillin Christenson - Vader - Levend
    X Nathalia Lucy Christenson-Stark - Moeder - Levend
          Het is overduidelijk dat Hayden zijn uiterlijk het meeste op dat van zijn vader lijkt. Zijn innerlijk lijkt meer op dat van zijn moeder, hoewel hij bepaalde trekken heeft van zijn vader.

    Relaties
          Roept u maar ^^

    Extra
    X Amortentia
          Hayden zijn amortentia ruikt naar chocoladetaart, vers gemaaid gras, en de geur die vrijkomt bij het slijpen van een potlood.

    X Boeman
          Haydens boeman zijn zijn ouders die niet meer van hem zouden houden, of dat ze hem verlaten.

    X Patronus
          Edelhert

    X Wand
          Ebben, eenhoornhaar.

    X Beste vakken
          DADA, dreuzelkunde.

    X Huisdier
          Hayden heeft een kat met twee verschillende oogkleuren die hij Slade noemt. Hij houdt van zijn kat, die hij als een van zijn beste maatjes beschouwt.

    X Extra extra's
          Hayden kan zichzelf helemaal verliezen in de kunst van tekenen. Dit is wat hij het liefste doet in zijn vrije tijd, en al zegt hij dat het niet zo is, hij is er wel redelijk goed in. Hayden heeft een voorliefde voor Nutella, en hij heeft een angst voor honden, want hij is eens gebeten toen hij klein was.



    "Sarcasm is one of the many services I offer."




    "My silence doesn't mean I agree with you. It's just that your level of ignorance rendered me speechless."




    "They call me... The Nutella princess."



    Dit is alvast een beginnetje (:

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 22:20 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oh my god, Troye! <'3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Er zijn overal weer rollen bijgekomen!


    help

    Rivetra schreef:
    Er zijn overal weer rollen bijgekomen!


    Mag ik nu dan een gryffindor meisje? :3

    Edit: Ik zie nu dat je me er al bij hebt gezet (:
    Ik weet niet precies wanneer ik aan mijn rol kan beginnen. Eigenlijk zouden wij vandaag terug vliegen naar Nederland maar ik heb last van een oorontsteking en mag dus nog niet vliegen. Anders hadden we ook niet gevlogen bleek, gezien het vliegveld gesloten is :')
    Met een beetje geluk kunnen we over 2/3 dagen vliegen en dan kan ik over 3/4 dagen hopelijk beginnen aan mijn rol. Het kan ook zomaar zijn dat het iets langer duurt, en hoe mooi het hier ook is, hoop ik dat we zo snel mogelijk weg mogen. Want het gaat er ok dat ik weg mag, niet wil :')

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 15:10 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ikigai schreef:
    (...)

    Mag ik nu dan een gryffindor meisje? :3

    Edit: Ik zie nu dat je me er al bij hebt gezet (:
    Ik weet niet precies wanneer ik aan mijn rol kan beginnen. Eigenlijk zouden wij vandaag terug vliegen naar Nederland maar ik heb last van een oorontsteking en mag dus nog niet vliegen. Anders hadden we ook niet gevlogen bleek, gezien het vliegveld gesloten is :')
    Met een beetje geluk kunnen we over 2/3 dagen vliegen en dan kan ik over 3/4 dagen hopelijk beginnen aan mijn rol. Het kan ook zomaar zijn dat het iets langer duurt, en hoe mooi het hier ook is, hoop ik dat we zo snel mogelijk weg mogen. Want het gaat er ok dat ik weg mag, niet wil :')


    Geen probleem hoor. (: Hopelijk is je oorontsteking snel over!


    help

    Rivetra schreef:
    (...)

    Geen probleem hoor. (: Hopelijk is je oorontsteking snel over!


    Dat hoop ik ook :') gelukkig voel ik me niet ziek haha


    take me back to the basics and the simple life



    N A A M —
    Eren Felix Breckenridge. Zijn achternaam wordt haast altijd verkeerd geschreven — of uitgesproken — en dat vindt Eren heel erg vermakelijk.

    Eren // Betekenis: Naam van een Sint • Oorsprong: Turkije
    Felix // Betekenis: Gelukkig, gezegend • Oorsprong: Latijn/Frankrijk
    Breckenridge // Betekenis: Iemand uit Brackenrig in Lanarkshire • Oorsprong: Schotland


    L E E F T I J D —
    Eren is zeventien en verjaart op Nieuwjaar, wat hij heel erg irritant vindt omdat zijn verjaardag ofwel vergeten wordt, of hij ofwel een gecombineerd verjaardags- en Nieuwjaarscadeau krijgt.


    B L O E D S T A T U S —
    Erens ouders zijn beiden Dreuzels en hij is er trots op.

    A F D E L I N G —
    Huffelpuf. De beslissing was snel gemaakt. Eren is heel erg leergierig, maar heeft dyslexie waardoor het moeilijk is voor hem om te studeren. Hij heeft echter meer moeite schrijven dan lezen, maar hij leert nog steeds stukken trager dan iemand die niet dyslectisch is. Door die beperking is hij altijd al een hele grote doorzetter geweest en omdat hij dus een harde werker is en niet echt in andere afdelingen thuishoorde, werd hij meteen bij Huffelpuf gegooid.





    I N N E R L I J K —
    Doorzetter
    Op het eerste zicht lijkt Eren een relaxte jongeman die niet veel geeft om school of stress of wat dan ook - en het liefst tot het gat in de nacht ligt te babbelen met alles en iedereen. Maar Eren is verschrikkelijk koppig en als hij zijn gedachten ergens op heeft gezet, dan gaat hij ervoor. Zoals al gezegd is geweest, komt Erens doorzettingsvermogen ook voort uit het feit dat hij dyslexie heeft en dus moeite heeft met studeren. Hij is niet dom, maar hij is ook niet zo slim als de meeste Ravenklauws en heeft wel eens zijn blonde momenten. Erens goede schoolresultaten zijn de vrucht uit zijn harde studeerwerk en hij heeft er al meer dan eens lof voor gekregen.

    Netflix-verslaafde
    Eren was verloren op Zweinstein zonder internet - totdat hij de Kamer van Hoge Nood ontdekte. Hij is een rasechte serie-verslaafde en in sommige opzichten ook wel een fanboy te noemen. Die trekjes zorgen ervoor dat arrogante mensen zich meermaals afvragen of Eren homoseksueel is. Hij vindt het grappig om met andere dreuzeltelgen de Kamer van Hoge Nood te bezoeken om er hun behoefte aan internet mee te vervullen. De weinige vol-of halfbloeden die er al zijn geweest wanneer het een high-tech nerddomein was, liepen meestal heel erg snel weer naar buiten. Maar Eren houdt ervan als er interesse wordt getoond in zijn obsessie met Game of Thrones en Attack on Titan en kijkt dan ook graag met Tovenaars en Heksen die niets van moderne technologie kennen, een marathon.

    Humoristisch
    Eren heeft een geweldig gevoel voor humor - ook al is dit niet altijd expres grappig bedoeld. Je ziet Eren haast nooit zonder een glimlach op zijn gezicht en hij haalt graag grappen uit met andere mensen. Sarcasme kan hij niet zo goed slikken en bij zwarte humor voelt hij zich ongemakkelijk. Eren wordt vaak aanzien als een onschuldige jongen die nooit wat fout doet en best wel naïef kan zijn. (Dit is een hele zware leugen.)

    Chaotisch
    Eren zou op sommige vlakken zelfs als ADHD'er kunnen gezien worden. Hij is vrij energiek en flipt veel te vaak over boeken en films en series en is daarbij dus ook een fanboy te noemen. Als je Eren in een keuken zet, is de kans groot dat er een bom ontploft is wanneer je terugkomt. Hij krijgt het niet voor elkaar om zijn kamer langer dan één dag op orde te houden en is daarbij ook nog eens heel erg vergeetachtig. Eren is dus één van de personen die haast altijd zijn hand moet opsteken in de klas omdat hij zijn boek is vergeten. Als de leerkracht er nog niet is, doet hij een stiekeme Accio om het toch bij zich te hebben. Een boek dat door de gangen zoeft is dus hoogstwaarschijnlijk van Eren.

    Vriendelijk, open en sociaal
    Eren is gemakkelijk in de omgang en maakt ook snel vrienden. De Huf Puf Gang Bang (een naam waar hij zelf mee op de proppen is gekomen) - zijn dan ook zijn favoriete personen om mee rond te hangen. Allemaal meisjes. Eren moet toegeven dat hij een kwaadaardige Zwadderaar ooit eens achter zijn hand om heeft horen fluisteren dan Eren hoogstwaarschijnlijk homoseksueel is. In principe zat er wel ergens een waarheid in omdat Eren niet hetero is. Hij is openlijk biseksueel, maar omdat hij niet tegen labels kan en 'bi' als een label ziet, houdt hij hartgrondig vol dat hij gewoonweg van mensen houdt.



    U I T E R L I J K —
    Eren is op zich niet zo opvallend wat betreft zijn uiterlijk. Hij heeft blond haar dat altijd warrig op zijn hoofd staat, is vrij mager en heeft een lengte van 179 centimeter. Zijn gezicht is jeugdig en hij wordt vaak jonger geschat dan hij is. Als Eren geen schooluniform hoeft te dragen, bestaat zijn kledij voornamelijk uit gethematiseerde T-shirts zoals Doctor Who en Game of Thrones, jeansbroeken en hemden. Sommigen zouden kunnen zeggen dat Eren ijdel is omdat hij best wel wat tijd voor de spiegel besteedt; maar Eren besteedt gewoon aandacht aan zijn uiterlijk en wil niet als een dakloze overkomen. Commentaar op jouw kledij zal je wel uit zijn mond horen komen en voor het aanstaande bal is het heel erg noodzakelijk dat hij en zijn date matchen.


    G E S C H I E D E N I S —
    Eren heeft een doodnormale jeugd achter de rug. Zijn ouders zijn heel erg spiritueel omdat zijn moeder tegen de katholieke principes van haar eigen moeder rebelleerde. Ze is geobsedeerd met waarzeggerij, kruidendrankjes en allerlei andere 'magische' dingen die een tovenaar heel hard moeten laten lachen. Toen ze er dus achter kwam dat haar zoon een echte tovenaar was, was ze dus extatisch en verschrikkelijk trots. Ze bazuinde rond in haar familie dat ze gelijk had, maar zorgde er daarmee voor dat hun gezin zo'n beetje van de rest van de familie Breckenridge werd afgesneden omdat ze als freaks aanzien werden. Veel kon dat Eren niet schelen. Hij was gelukkig met zijn ouders en zijn jongere broer en zus - die misschien wel een tikkeltje jaloers waren.
          Eren kwam uit de kast als biseksueel toen hij veertien was en dat maakte zijn moeder enkel nog gelukkiger. Veel relaties heeft Eren echter nog niet gehad. Hij komt sterk voor zijn geaardheid uit, maar heeft het af en toe toch moeilijk met wat hij soms achter zijn rug hoort zeggen.


    F A M I L I E —
    Eren woont gelukkig samen met zijn veertigjarige moeder Annemarie, zijn zesenveertigjarige vader Arnold en zijn jongere broer en zus. Adelaide en Levi zijn een tweeling en zijn momenteel tien jaar oud. Eren houdt zielsveel van ze en schrijft ze zo'n beetje elke week.


    R E L A T I E S —
    Eren staat altijd en overal open voor relaties. ^^



    E X T R A —
    Hij heeft een fret genaamd Fred.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 19:09 ]


    help

    Oeh, zou ik dan ook een Ravenclaw meisje mogen?


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Oh my goshh Thomas :9~


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels