• Wat de titel zegt. Zijn hier mensen die Pokémon spellen spelen en wel de versies X en/of Y? Of de versies Omega Ruby en/of Alpha Sapphire? c;

    Zo ja: misschien kunnen we friend codes uitwisselen? c;

    Shuuya - 5043-4802-7534
    B0B - 1349-6824-7707
    Pelekai - 3179-7321-7584
    Mordrake - 4313-1271-5744
    Vulgaris - 1693-4220-2235

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 21:15 ]


    26 - 02 - '16

    Mag ik jullie beide ook toevoegen?

    En dit is mijn code: 3179-7321-7584 ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    Mag ik jullie beide ook toevoegen?

    En dit is mijn code: 3179-7321-7584 ^^

    Ja hoor ;d heb jou stiekem ook toegevoegd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Voeg maar toe ^^


    26 - 02 - '16

    Vergeet niet je Diancie op te halen via Mystery Gift > Internet als je Pokémon Omega Ruby / Alpha Sapphire hebt c;


    26 - 02 - '16

    Thirza bij jou friendzone heb ik Growlithe en Charmeleon gevonden ;d (de derde is nog niet vindbaar)

    Resi, had jij ook al.toegevoegd? Zo ja, heb er nog geen melding van gekregen ;o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb nog niets toegevoegd ;x

    Ben vandaag naar een Gletsjer geweest. Dat liep nogal uit, want op de terugweg was de weg overspoeld door een nogal heftige regenbui ;o
    Ik ga zo maar eens toevoegen ^^


    26 - 02 - '16

    Resilience schreef:
    Ik heb nog niets toegevoegd ;x

    Ben vandaag naar een Gletsjer geweest. Dat liep nogal uit, want op de terugweg was de weg overspoeld door een nogal heftige regenbui ;o
    Ik ga zo maar eens toevoegen ^^


    Oeh ;o was het verder wel leuk?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)

    Oeh ;o was het verder wel leuk?


    Jazeker c;


    26 - 02 - '16

    Ik heb X, OR en AS uitgespeeld en onlangs ben ik begonnen met White 2. ^-^
    Edit: mijn friend code is 4313-1271-5744 voor wie wil.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 18:39 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    ^ Ik heb ook White 2


    26 - 02 - '16

    Shuuya schreef:
    Thirza bij jou friendzone heb ik Growlithe en Charmeleon gevonden ;d (de derde is nog niet vindbaar)

    Resi, had jij ook al.toegevoegd? Zo ja, heb er nog geen melding van gekregen ;o

    Oeh nice ^^
    Nee, niet? Hoe krijg je die überhaupt wel vindbaar dan? 0:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Friendzone wattes? ;o


    26 - 02 - '16

    Friend Safari? (sorry zei net de verkeerde naam)
    Die zit in Kiloude City. Dat stadje waar je met de trein naar toe kan (of met je vliegende pokemon als je er al keer geweest ben)
    en de Friend Safari zit boven in.. rechts van Kiloude City als ik me niet vergist.


    @Thirza, ik weet niet hoe het komt :'). Ik had nog een andere vriend er op en daar kon ik in begin de derde ook nog niet vinden, nu wel ;d. Zal later nog wel eens kijken, misschien dat ik hem dan kan vinden


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    VET! Daar ga ik eens kijken c;


    26 - 02 - '16

    Resilience schreef:
    VET! Daar ga ik eens kijken c;

    Per vriend die je geregistreerd heb en zij jou ook, dan krijg je een plekje waar je naar toe kan ;d.
    Per vriend heb je 1 type van plekje waar je heen kan (bij Thirza heb ik dus vuur)
    en bij elk vriend kan je 3 pokemons vinden (Bij Thirza is dat dus Growlithe, Charmeleon en de derde moet ik nog vinden xd)

    Bij een andere vriend heb ik Electrisch en kan ik de volgende pokemons vinden: Electrode, Helioptyle en Garan.. nog iets...
    Maar ik bij een ander vriend weer elextrisch krijg is de kans groot dat ik weer 3 andere kan vinden :')


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you