• Wat de titel zegt. Zijn hier mensen die Pokémon spellen spelen en wel de versies X en/of Y? Of de versies Omega Ruby en/of Alpha Sapphire? c;

    Zo ja: misschien kunnen we friend codes uitwisselen? c;

    Shuuya - 5043-4802-7534
    B0B - 1349-6824-7707
    Pelekai - 3179-7321-7584
    Mordrake - 4313-1271-5744
    Vulgaris - 1693-4220-2235

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 21:15 ]


    26 - 02 - '16

    Oh @Erieka (mag ik je zo noemen?) ik kreeg bij jou de bug type ;d en deze twee kon ik al in iedergeval vinden: Volbeat en Combee
    Persoonlijk had ik echt geen ene fck aan die 2 XD kom ze al veel te vaak tegen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja hoor c;

    Ah, dat zijn ook niet goede pokemon of zo, hahaha


    26 - 02 - '16

    Even voor de mensen met Omega Ruby / Alpha Sapphire: Hoopa komt ergens eind november uit in Europa. Ik zal 't voor jullie in de gaten houden!


    26 - 02 - '16

    ..Ik heb 'm al... :'D

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 23:19 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Hoe dan? ;o


    26 - 02 - '16

    Iemand wilde 'm traden voor een shiny legend 0:
    't is een hack, dat sowieso, maar een shiny legend is dat sowieso ook. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik speelde op m'n 3ds en toen wilde m'n vriend het spelletje terug en nu huil ik

    Spellen hier ook mensen die online battle dingen? ik ben de naam even kwijt sorry hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik speel alleen Pokémon White op ds lite. :O

    Pelekai schreef:
    Iemand wilde 'm traden voor een shiny legend 0:
    't is een hack, dat sowieso, maar een shiny legend is dat sowieso ook. :'D

    Dat hoeft niet.. je kan ook iets van duizendkeer je spel opnieuw doen en hopen dat je legendary een shiny word. Lijkt me best wel shit werk tho

    Maar waarom.zou iemand zijn shiny legendary willen ruilen? :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Dat hoeft niet.. je kan ook iets van duizendkeer je spel opnieuw doen en hopen dat je legendary een shiny word. Lijkt me best wel shit werk tho

    Maar waarom.zou iemand zijn shiny legendary willen ruilen? :'D

    Nee, het hoeft inderdaad niet, maar de kans is wel heel groot haha.
    Ik had 'm geruild omdat ik 'm dubbel had... x'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pelekai schreef:
    (...)
    Nee, het hoeft inderdaad niet, maar de kans is wel heel groot haha.
    Ik had 'm geruild omdat ik 'm dubbel had... x'D

    Wacht, hoe heb jij een shiny legendary DUBBEL :'D of was dat die hack waar je het over had?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Wacht, hoe heb jij een shiny legendary DUBBEL :'D of was dat die hack waar je het over had?

    Slim ruilen met domme mensen :'D. Het was een shiny Palkia. De shiny lijkt heel erg op de normale, dus ik vermoed dat die persoon het niet helemaal doorhad dat het een shiny was hahah


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik kreeg een keer een shiny Gengar via wondertrade, lol. Niet zo daverend speciaal, maar ja :'D


    26 - 02 - '16

    Pelekai schreef:
    (...)
    Slim ruilen met domme mensen :'D. Het was een shiny Palkia. De shiny lijkt heel erg op de normale, dus ik vermoed dat die persoon het niet helemaal doorhad dat het een shiny was hahah

    Oh net zoals bij Pikachu..
    Ik was nog geen uur aan het spelen en ik vond een Shiny Pikachu :') enige wat er was is dat Pikachu's kleur donkerder is.

    Chrysalism schreef:
    Ik kreeg een keer een shiny Gengar via wondertrade, lol. Niet zo daverend speciaal, maar ja :'D

    Ik vind van wel XD Gengar is al shit om te krijgen, die krijg je al alleen maar via een haunter te ruilen :'D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Ik vind van wel XD Gengar is al shit om te krijgen, die krijg je al alleen maar via een haunter te ruilen :'D


    Da's dan wel weer waar c;
    Hij is nu level honderd ^^


    26 - 02 - '16