• Hey allemaal,

    ik ben opzoek naar een goede harry potter fan fiction.
    Het liefst niet met een liefdesverhaal tussen harry en iemand.

    Laat maar van je horen als je een aanrader hebt !


    Living The dream

    Heb je al eens de verhalen van Square gelezen? Zij heeft een heleboel steengoede Harry Potter fanficties. Ik weet zo gauw even niet of ze ook een Harry romance heeft, maar zelfs als dat niet het geval is, denk ik dat de rest je ook nog wel zou kunnen bevallen. ^^

    Oeps, verkeerd gelezen. De meeste (slash alle, als ik er niet eentje ben vergeten) fanficties van Square bevatten wel enige vorm van romantiek, maar geen Harry/ander personage.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 22:48 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb Text Talk wat echt de beste fanfic die ik ooit gelezen heb is, maar dat is Wolfstar haha dus idk of je dat leuk vindt

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 22:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ~ F I R E N Z E E ~


          Alice is een enorme fan van Harry Potter. Wanneer ze samen met haar beste vriendin Roxanne in King's Cross aankomt om weer naar school te gaan, heeft Alice plots het idee om door de muur tussen perron 9 en 10 te lopen. Uiteraard loopt ze er tegen, maar dan krijgt ze een vreemde ingeving: dit is het jaar dat Harry en Ron met de Ford Anglia naar school vliegen. Tot hun grootste verbazing staat buiten een vliegende auto op hen te wachten...

    Samen met Harry en Ron vliegen ze naar Zweinstein. Dit is wat Alice al haar hele leven gedroomd heeft, de echte personages tegenkomen. Maar doordat Alice en Roxanne zich in de toverwereld mengen, kan de toekomst van elk personage helemaal veranderen. Alice wil naar huis voor er ongelukken gebeuren, maar dan is het al te laat...
    "Get in!"

    X Begonnen op 1 februari 2015
    X Nederlands gesproken
    X Speelt zich af in "Harry Potter and the Chamber of Secrets"
    X Cover gemaakt door Surrealistic



    Mijn verhaal mag gerecenseerd worden! ^^


    Als je geïnteresseerd bent, klik hier! (;
    Het draait trouwens ook niet over romantiek!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 10:37 ]


    I wanna be a wizard!

    Ik heb twee fanfics. (:
    De covers zijn aanklikbaar.




    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoeners binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 22:55 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga beginnen aan een HP storie. Dus helaas nog niet geactiveerd, maar ik kan je wel een berichtje sturen als ik wel ga beginnen:

    Klik

    Ailionora (Eleanor) Whelan zit in haar derde jaar op Zweinstein en is een echte Hufflepuff. Al zag ze op tegen het leren en de vele toetsen, ze was opgelucht dat ze eindelijk was verlost van het weeshuis waar zij haar tijd had moeten doorbrengen in de vakantie. Na alles wat er het afgelopen jaar was gebeurd, hoopte ze deze keer op een rustig jaar, zonder problemen en moordlustige Basilisken. Zoals elk jaar, leek dit een te moeilijke taak voor Zweinstein.
    Niet alleen komt de school opnieuw in de problemen, Eleanor zelf houd het voor de eerste keer op school ook niet veilig. Haar vaders erfenis blijkt minder onschuldig dan het op het eerste oog lijkt. Na het openen van één deur, bevind ze zichzelf in het mysterie van de dood van haar gehele familie en blijkt datzelfde gevaar dichterbij dan zij ooit zou hebben verwacht.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dit zijn stories die ikzelf goed vind, dus je kan even een kijkje nemen of je het met mij eens bent.

    Oblivious | Harry Potter • Kern

    J.K. Rowling was de eerste dreuzel die het bestaan van Zweinstein ontdekte. Door verschillende mensen te interviewen en van alles te onderzoeken, heeft zij volledig uit gepluisd hoe de tovenaarswereld in elkaar steekt. Gebaseerd op die wereld heeft zij de jonge tovenaar Harry Potter bedacht en hem de hoofdrol gegeven in het verhaal waarin hij de strijd aangaat met zijn aartsvijand Voldemort.

    Doordat het boek is uitgegeven voordat de tovenaars er weet van hadden dat J.K. Rowling het schreef, kenden te veel dreuzels de tovenaarswereld om van hen allemaal het geheugen te wissen. In plaats daarvan hebben de tovenaars de hype zo groot gemaakt, dat het onmogelijk kon zijn dat de wereld echt bestond. Zij hebben geholpen de acht films te realiseren, maar op zo'n manier, dat het beeld dat zij de dreuzels voorhielden, niet in overeenstemming was met de werkelijke tovenaarswereld. Er werden bovendien beveiligingsmaatregelen getroffen: tovenaarskinderen werden afgezonderd van dreuzelkinderen, magische gebouwen werden met nóg meer spreuken beveiligd en bovenal werd en wordt er gezocht naar een manier om een massale vergetelheidsspreuk over alle dreuzels uit te spreken - en hoe moeten de vele boeken en films verdwijnen?

    Een team is opgezet om te kijken hoe dreuzels tegen de tovenaars wereld aankijken en hoe groot de schade zal zijn als hun herinneringen over Zweinstein worden verwijderd. In dit team zit Simon Cartwell, net afgestudeerd aan de tovenaarsuniversiteit en een groot talent. Simon is ambitieus en als groentje van het team wil hij zichzelf bewijzen door met dé oplossing te komen. Meer dan de rest mengt hij zich onder de dreuzels, vastberaden om de perfecte oplossing te verzinnen.

    Dat wordt echter een stuk lastiger als hij Brooke Palmer ontmoet, een enthousiaste, vrolijke dreuzel, maar bovenal een groot Harry Potter-fan. Dankzij haar leert hij zijn eigen wereld bekijken vanuit de dreuzelkant en komt hij erachter hoeveel invloed het verhaal van de Jongen Die Bleef Leven op de dreuzel-samenleving heeft gehad. Het wordt voor Simon steeds moeilijker om te bepalen wat het beste is - zeker als hij de ideale oplossing vindt om Harry Potter voor eens en voor altijd te laten verdwijnen...


    Crazy • Sirius Black • BIack
    Katherina Vakrov wordt dagenlang gemarteld door Voldemort en zijn aanhangers omdat zij als één van de weinige weet, waar Lily en James ondergedoken zitten. Langzaam wordt ze gek, maar ze geeft niet toe, nooit zal ze hen verraden.
    Nadat ze weer vrijkomt lijkt alles de goede kant op de gaan in de oorlog tegen Voldemort, totdat Sirius Black - James' beste vriend - de familie Potter verraad en de wereld van Katherina compleet in elkaar stort.

    (Het is wel echt super zielig, dus kijk uit. Ik raad sws aan om even een kijkje te nemen bij de stories van BIack.)

    Als je Jily leuk vindt en ook op fanfic.com wil lezen:
    The Infamous Hogwarts Prankwar of 1977 • FieryBrunette

    Before the Fawn • andelyn kinsey
    (Deze story bevat wel smut, dus idk of je daar iets tegen hebt. Dat is op zich ook wel over te slaan denk ik. Van die 500K is zeker niet alles smut, haha)


    Happy Birthday my Potter!

    Bedankt allemaal!


    Living The dream

    Ik ben net begonnen aan een Harry potter story!



    Wanneer de ouders van Jane en Ashley Cullen gaan scheiden, moeten de meiden verplicht mee naar London verhuizen. De meisjes zaten op Beauxbatons, maar vanwege de verhuizing is het niet meer mogelijk om daar naar school te gaan. Ze worden uitgenodigd om hun laatste twee jaar op Zweinstein af te ronden. Ondertussen draagt Ashley een groot geheim met zich mee, wat de laatste twee jaar van Zweinstein volledig doet opschudden. Niet Harry, maar Ashley blijkt de Uitverkorene te zijn. Zal het haar lukken om Voldemort te verslaan, of is hij haar te slim af?

    Het is een Draco Malfoy story, maar liefde is geen hoofdonderwerp.