• • Schrijvers ID van Lizor •
    Ik ben Lizor, ik ben negentien jaar oud en ik woon in Nederland. Ik schrijf al mijn hele leven - echt sinds dat ik kan schrijven - en ik denk niet dat ik er ooit mee zal kunnen stoppen. In mijn schrijvers ID zullen jullie een overzicht vinden van de verhalen die ik hier op Quizlet publiceer. Ik studeer nu Audiovisuele Media aan de HKU - Hogeschool Kunsten Utrecht - en mijn plan is om later scenarios voor films en boeken te gaan schrijven. Ik heb het plan om eventueel nog Literatuur in Engeland te gaan studeren na deze studie.
    Youtube Channel • Fanfiction Account • Tumblr • Art blog

Afbeeldingen zijn aanklikbaar.

• Lopende Stories •

Ingeschreven: een prequel • Horror Short
    x Link • 3K • Drama/Horror/Onbekende Personen • OP • NL x
    Het leven van een jong meisje ligt aan flarden tot ze een dagboek vindt en de kans krijgt om een andere identiteit aan te nemen. Echter, brengt dit meer problemen met zich mee dan ze van te voren had kunnen bedenken en raakt ze in de knoop met haar eigen aangenomen realiteit.

Lilac • Harley Quinn
    x Link • 1K • Action/Sci-Fi/Fanfiction • DC; Harley Quinn • ENG x
    Dr. Quinn's life was completely turned when she got introduced to a green monster. Instead of getting afraid she did the opposite and fell in love with him, not knowing how that would completely change her. You were red and you liked me because I was blue. You touched me and suddenly I was a lilac sky and you decided purple just wasn't for you.

Nihility • OP
    x Link • 0K • Fantasy/Sci-Fi • OP • NL x
    Aphrodite Elys leeft in een wereld die verdeeld is in vakjes. Een distopie. Haar leven is opgedeeld in lijnen. In vlakken. Echter, als ze erachter komt dat ze in geen van deze vakken past, wordt haar eigen lijn pas echt getrokken.

The Grace of Betrayal • Wolfstar
    x Link • 13K • Fantasy/Drama • HP; Wolfstar • Engelstalig x
    The first wizarding war is approaching. Sirius Black and Remus Lupin both get dragged to a different side. They need to hold on to each other, but can you justify turning your back to your friends when you are in love and are there always only two sides?

Constellation
    x Link • 4K • Fantasy/Horror/Drama • OP • Nederlandstalig x
    Midden in de nacht, in een klein dorpje aan de zee, viel een gedaante uit de hemel. Met zwarte vleugels en een broze huid. Het was Nacht en Nacht zou niet vertrekken voordat ze al het licht in mij had opgeslokt.

penumbra
    x Link • 3K • Stand Alone • OP • ENG/NL x
    as a writer i always tell everyone i don’t do romance, that i hate it and i think it’s bullshit, but actually i realised that being a writer is one of the most romantic jobs in the world. we do not write the cheesy kind of romantic comedy romance, but the one that leaves you hurt and breathless on the ground. the painful but strangely gorgeous kind. the one that makes the seasons change and the planets turn. the one that leaves you broken and bend on the pavement, but keeps you wanting to come back for more. the most pure kind of romance in an unconditional and beautiful way, that everyone craves for.

• Afgeronde Stories •

A pumpkin spiced latte • Marauders
    x Link • 0K • Fantasy/Drama/Fanfiction • HP; Marauders • Engelstalig x
    Fall has entered the grounds of Hogwarts and the Quidditch teams are preparing themselves for the first match of the season: Gryffindor against Slytherin. Meanwhile, James Potter and his best friends - Sirius Black - get themselves ready for their favorite night of the year. In an attempt to find love and laughter, they create the biggest prank of all time, that eventually comes to bite them in the face. Happy Halloween...

H_NGM_N
    x Link • 50K • Drama/OP/Historisch • OP • NL x
    Een ijzige wind giert door de steegjes van Petrograd in de beginjaren van het grote sovjet rijk. In een tijdperk van oorlogen probeert de jonge Isidor in de voetsporen van zijn vader te treden en trots zijn vaderland te dienen. Hij komt in het leger terecht en lijkt daar zijn glorie te kunnen pakken. In zijn zoektocht naar de perfecte man verliest hij niet alleen zichzelf, maar alles wat hem dierbaar is. Hij beseft dat de enige die het einde van de oorlog daadwerkelijk meemaken de gesneuvelden zijn. War does not determine who's right, only who is left.

Like snow • Minerva McGonagall
    x Link • 5K • Fantasy/Drama • HP; Minerva McGonagall • ENG x
    Minerva McGonagall was a brave, young witch, who was known for her wit and outstanding transfiguration skills. Her love for books was as big as her love for Quidditch and her loyalty to her house and school. On a cold day, this young, bookish girl roamed the hallways of Hogwarts and found herself to be lost in one of the many school's secrets.

Uitgeschreven • Horror Short
    x Link • 15K • Drama/Horror/Onbekende Personen • OP • NL x
    Liefdesverdriet, ruzies en vooral heel veel drama, dat is wat je vindt als je het RPG van Melrose High leest. De drama lijkt over de top te gaan als er een nieuw karakter geïntroduceerd wordt. Niet alleen de personages, maar ook de spelers lijken één voor één te verdwijnen en op een gegeven moment is de lijn tussen echt en fictie bijna niet meer te trekken...

Deer Evans... • Jily
    x Link • 4K • Fantasy/Drama/Fanfiction • HP; Jily • NL x
    James and Lily through the ages. Een love story over James Potter en Lily Evans, speciaal voor Anna's verjaardag.

I'm not stupid! • Wolfstar
    x Link • 27K • Drama/Fanfiction/Romantiek • HP; Wolfstar • NL x
    Sirius Black is the most popular boy at school and he hides two big secrets. When the chronically sick Remus Lupin turns up and becomes Sirius’ new tutor, slowly things change and secrets come out…

Birthday Wishes [Wolfstar] • [4 shot]
    x Link • 4K • Fanfiction/Romantiek • HP; Wolfstar • NL x
    Het is Remus' verjaardag en Sirius heeft een heel bijzonder cadeau voor hem klaarstaan... "My present, is my love for you."

Crazy • Sirius Black
    x Link • 50K • Drama/Fanfiction/Fantasy • HP; Sirius Black • NL x
    Katherina Vakrov wordt dagenlang gemarteld door Voldemort en zijn aanhangers omdat zij als één van de weinige weet, waar Lily en James ondergedoken zitten. Langzaam wordt ze gek, maar ze geeft niet toe, nooit zal ze hen verraden. Nadat ze weer vrijkomt lijkt alles de goede kant op de gaan in de oorlog tegen Voldemort, totdat Sirius Black - James' beste vriend - de familie Potter verraad en de wereld van Katherina compleet in elkaar stort.

Amphora Cordi
    x Link • 50K • OP/Horror/Thriller • OP • NL x
    Damian Eros Gaele zijn hart was gebroken door haar en nu neemt hij wraak. Één voor één verdwijnen jonge, beeldschone meisjes. Heel af en toe worden ze terug gevonden en er is één ding dat er op valt: bij alle slachtoffers is het hart met geweld uit hun borstkas gereten.

All was well... [Dramione] • [4 shot]
    x Link • 5K • Drama/Romantiek/Stand Alone • HP; Dramione • ENG x
    The day has come, the day has come where the true nature of their love is exposed. She is a Gryffindor, he a Slytherin. She is a mudblood, he a pure blood. They don’t belong together, it’s not right. The Battle of Hogwarts has started and so has the battle for their love. A gruesome story about two lovers who are confronted with impossible choiches. A secret relationship is exposed in the most cruel way imaginable. Will their love survive?

Don't give up the fight || One Direction

x Link • 35K • Drama/Fanfiction/Romantiek • One Direction • Nederlandstalig x
    Kath en haar vriendinnen winnen een wedstrijd waarbij ze een week met One Direction mogen spenderen in een vakantie huisje. De week is geweldig, maar als deze eindigt gebeurt er iets vreselijks dat hun leven veranderd...

• ORPG's •

Sucker For Pain • HP
    x Link • 40K • Fantasy/Fanfiction/Drama • ORPG • ENG x
    Serpen and Ashley have been friends since forever, but never have they been completely honest with each other about their pasts. They have agreed not to speak of it, but all of the sudden Serpen's past steps over Hogwarts' threshold. Serpen's brother Caleb falls for Ashley and that is when their walls of secret come crushing down.

cardamom? cardamom. • [evak]
    x Link • 5K • Fanfiction/Drama • ORPG • NL x
    Isak en Even zijn beide naar zomerschool gestuurd om hun cijfers bij te spijkeren. Op de eerste dag al, lopen ze elkaar tegen het lijf. Wat op eerste blik een vreselijke vakantie leek te worden, transformeert naar iets veel mooier dan dat als de twee jongens langzaam voor elkaar vallen.

Crazy in love • Teve
    x Link • 7K • Drama/Horror/Onbekende Personen • ORPG • NL x
    De dertienjarige Delaney en Alexander zitten opgesloten in een gekkenhuis waar het er vreselijk aan toe gaat, ze hebben alleen elkaar om deze marteling te overleven...

Slytherin Pride ~ |DM|
    x Link • 3K • Fanfiction/Actie/Avontuur • ORPG • NL x
    Welkom op Hogwarts, Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Het zesde jaar voor Kathy McAlevy en Draco Malfoy is aangekomen. McAlevy en Malfoy zijn twee gezworen vijanden, die er alles aan doen om elkaar in de weg te zitten. Zo is het al vijf jaar geweest, maar dit jaar verandert alles. Kathy en Draco krijgen meer met elkaar te maken dan gewenst en keuzes zullen gemaakt moeten worden.

Long may he reign
    x Link • 28K • Historisch/Romantisch/Drama • ORPG • NL x
    Op een koude winterdag in 1498 arriveert de jonge prinses uit Zwitserland op het kasteel van Engeland. Hier staat haar huwelijk met de oudste zoon van de koning en koningin te wachten. De twee zijn al aan elkaar beloofd sinds dat ze twee peuters waren. De prins en prinses hebben elkaar nog nooit bewust ontmoet, op de kennismaking na toen ze anderhalf jaar oud waren. De prinses heeft haar hofdames meegenomen om haar te steunen in deze tijd. In het kasteel wemelt het van dienstmeisjes en knechten die allen werken voor de koning en koningin van Engeland. Zullen de prins en prinses liefde en geluk vinden? Of blijft hun huwelijk slechts politiek en strategisch? Long may they reign.

United we stand, divided we fall • HP
    x Link • 1K • Fantasy/Drama • ORPG • NL x
    Dark powers attack the wall of Hogwarts from inside, fear is spreading and slowly even the protection around Hogwarts starts to crack. Two students from Hogwarts, very different from each other at first, come to know each other. Either of them having secrets, but neither of them knowing their impact. She as a Gryffindor, he as a Slytherin. She as his darkness, he as her light.

• Short Stories •
    Requests.

• Christmas • Wolfstar • Link
    • Lost Shoes • Luna Lovegood • Link
    • Cage • Link
    • Not alone • Sirius Black • Link
    • The Grave Mistake of James Arsehole Potter • Marauders • Link
    • Crazy in love • Teve • Link
    • Schaduwen • Link
    • Fifty Shades of Black • Wolfstar SMut • Link
    • Hollow Void • Link
    • Snow Angel • Link
    • Give Me Love • Link
    • a leap of faith • Link
    • vleugels van lood • Link
    • APHOPHIS • Link
    • Genezen • Link

• Gedichten •

• Belua • Link
    • strange • Link
    • wonder • Link
    • unshown • Link
    • naked and numb • Link
    • silence • Link
    • spiegel • Link
    • rain • Link

• Short films •

• On being an (Angel) Monster • Link
    • unshown • a poem • Link
    • naked and numb • a poem • Link
    • LABELED • Link

• Prijzen •

• silence • Poem of the Month 09/16
    • H_NGM_N • Story of the Year 2016
    • H_NGM_N • Tweede plaats: Story van het jaar - Quizlet Verkiezingen 2016

[ bericht aangepast op 17 juni 2017 - 15:41 ]

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

• Updates 02/10 •

x Hoofdstuk 3.2 van H_NGM_N staat online; 3.2 // L _ Y _ L I T _ I T.

x Hoofdstuk twee van Ingeschreven: een prequel • Horror Short staat online; † Two †.

[ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 20:27 ]

• Updates 01/11 •

x Hoofdstuk 3.3 van H_NGM_N staat online; 3.3 // L O Y A L I T E I T.

x Hoofdstuk 4.0 van H_NGM_N staat online; 4.0 // _ _ _ _ _ _.

[ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 22:31 ]

• Updates 02/11 •

x Hoofdstuk 4.1 van H_NGM_N staat online; 4.1 // _ _ N _ _ N.

• Updates 04/11 •

x Hoofdstuk 4.2 van H_NGM_N staat online; 4.2 // V _ N K _ N.

x Hoofdstuk 4.3 van H_NGM_N staat online; 4.3 // V O N K E N.

[ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 15:15 ]

• Updates 05/11 •

x Hoofdstuk 5.0 van H_NGM_N staat online; 5.0 // _ _ _ _ _ _ _.

x Hoofdstuk 5.1 van H_NGM_N staat online; 5.1 // _ L _ _ _ _ N.

[ bericht aangepast op 5 nov 2016 - 17:17 ]

• Updates 06/11 •

x Hoofdstuk 5.2 van H_NGM_N staat online; 5.2 // _ L A _ _ E N.

x Hoofdstuk 5.3 van H_NGM_N staat online; 5.3 // V L A M M E N.

[ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 16:30 ]

• Updates 07/11 •

x Hoofdstuk 6.0 van H_NGM_N staat online; 6.0 // _ _ _ _ _ _ _.

x Hoofdstuk 6.1 van H_NGM_N staat online; 6.1 // _ _ _ _ _ _ _.

[ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 15:01 ]

• Updates 08/11 •

x Hoofdstuk 6.2 van H_NGM_N staat online; 6.2 // _ E _ L I E S.

• Updates 09/11 •

x Hoofdstuk 6.3 van H_NGM_N staat online; 6.3 // V E R L I E S.

x Hoofdstuk 7.0 van H_NGM_N staat online; 7.0 // _ _ _ _ _ _.

[ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 11:41 ]

• Updates 10/11 •

x Hoofdstuk 7.1 van H_NGM_N staat online; 7.1 // _ W _ L _ _.

[ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 11:40 ]

• Updates 13/11 •

x Hoofdstuk 7.2 van H_NGM_N staat online; 7.2 // D W _ L _ R.

x Hoofdstuk 7.3 van H_NGM_N staat online; 7.3 // D W A L E R.

[ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 15:09 ]

• Updates 14/11 •

x Hoofdstuk 8.0 van H_NGM_N staat online; 8.0 // _ _ _ _.

• Updates 15/11 •

x Hoofdstuk 8.1 van H_NGM_N staat online; 8.1 // _ _ _ N.

x Hoofdstuk 8.2 van H_NGM_N staat online; 8.2 // _ A A N.

[ bericht aangepast op 15 nov 2016 - 15:23 ]

• Updates 16/11 •

x Hoofdstuk 8.3 van H_NGM_N staat online; 8.3 // W A A N.

• Updates 17/11 •

x Alles is weer aangepast en up to date. Onafgeronde stories zijn van Quizlet gehaald.

x Hoofdstuk 9.0 van H_NGM_N staat online; 9.0 // _ _ _ _.

x Hoofdstuk 9.1 van H_NGM_N staat online; 9.1 // _ _ S _.

[ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 20:52 ]