• Elke vakantie ontferm ik mij over een nieuwe trilogie. Ditmaal ben ik hoteldebotel van De Test trilogie! Ik heb deel twee De Studie sinds gisteren uit en ga al gauw beginnen met deel drie. Een van de hoofdpersonages is Thomas Endress. Aangezien Vale van Malencia Vale (de geliefde van Thomas) bezet was, koos ik voor deze!

    Hebben jullie wel eens gekozen voor een username die je uit een boek gehaald hebt? Welke?

    Mulleroni -> Endress


    Pretty is just a pretty word.

    I like it a lot! Lang geleden dat ik een boek heb gelezen tho :W


    26 - 02 - '16

    Elvenking schreef:
    (...)
    Ah, ja dat is op zich wel jammer. Het komt gewoon door al die series van tegenwoordig (Hunger games, divergent, mortal instruments etc). Wordt me iets te veel van het goede. ^^'


    Kan ik begrijpen, al vind ik iedere serie toch wel wat hebben :3 (moet wel zeggen dat ik Divergent nog niet heb gelezen)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb de Trilogie ook gelezen maar ik vond het juist niet zo'n leuke serie, de meeste aspecten zijn van andere boeken afgepakt (of zo lijkt het tenminste). Maar je username vind ik echt geweldig!

    Kit komt van Kit Walker, een personage uit American Horror Story: Asylum. c:

    Ik heb ooit Ladris gehad, naar het personage Diana Ladris uit Gone.

    Scrubb komt van Narnia, het neefje van de Pevensies: Eustace Scrubb.

    Pudge komt van Looking for Alaska, het is de bijnaam van Miles Halter.

    Markey komt van Violet Markey; een personage uit All the Bright Places.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 18:14 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Bedankt nog! Kit, jij hebt veel boekpersonages gehad zeg! I like Ladris! En de naam Kit komt geloof ik ook voor in De Test trilogie. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Endress schreef:
    Bedankt nog! Kit, jij hebt veel boekpersonages gehad zeg! I like Ladris! En de naam Kit komt geloof ik ook voor in De Test trilogie. ^^


    Yeah, I love books! Ik heb zelf de naam nog niet voorbij horen komen in de boeken -- of ik heb erover heen gelezen. Ik moet enkel het derde boek nog lezen. :3


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Leuke naam! Ik moet zeggen dat ik Thomas gewoon nooit heb gemogen maar dat is gewoon terzijde, het is een prachtige username ^.^

    Hunt is de achternaam van Callum -ook wel Call genoemd- Hunt, de hoofdpersonage uit de Magnestrium series die is geschreven door Holly Black en Cassandra Clare. Ik wilde eerst de achternaam nemen van zijn toekomstige man een ander karakter maar die was al bezet. Dus tja :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    De naam kwam voor in deel 2, maar niet heel veel dus ik denk dat je het vergeten bent. (:

    Hoezo mag je lieve Thomas Endress nief? :c


    Pretty is just a pretty word.

    Tof! Ik heb er wel een paar gehad (zoals Aravis, Rippertjiep, Hwin, Naoko, Lasaraline, Zeke, Al, Abbott, Iluvatar en Thorn en een paar die ik sowieso vergeten ben ^^), aangezien ik dat de leukste vind. ^^

    [ bericht aangepast op 29 juli 2015 - 10:40 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dankjewel! Wauw jij hebt inderdaad ook een goed aantal namen. :Y)


    Pretty is just a pretty word.