• Hey mensen :)
    ik weet dat het waarschijnlijk niet hier moet staan sorry
    Een jaar geleden heb ik een topic gemaakt met de melding dat ik samen met een Q-friend van plan was om een liedje te maken voor de jongens en dat door te sturen naar hun. Wel zoals jullie waarschijnlijk kunnen raden is dat nogal mislukt. Nu is het zo dat ik dat project een tweetal maanden geleden terug ben opgestart. (whoopwhoop). Ik had namelijk in een 5SOS-groep op facebook gevraagd of iemand dat project zag zitten. Een 12-tal mensen hebben toegestemd, en we zijn samen op een gelijkaardig idee gekomen. Nu zou ik ook graag jullie hulp nog eens willen inroepen, met de hoop dat het deze keer wel lukt.

    Het idee
    Het plan is dus om op het liedje Unpredictable van 5SOS een eigen tekst maken voor hun. De tekst gaat dan natuurlijk over hen. Ook zouden we dan graag tijdens het filmpje allemaal foto's hebben van mensen met een bericht voor 5SOS. Wat bedoel ik hier nu mee. Je houdt bevoorbeeld een blad vast met daarom I love you.. Of je schrijft een kort berichtje. Als je wilt kan je ook een tekening vasthouden.

    Wat zou ik nu willen vragen?
    Wel ik maak dit topic vooral omdat ik me afvraag of er hier nog mensen zijn die een tekening of boodschap voor de jongens willen doorgeven. Ik heb al de vraag gekregen of het mogelijk is om het zonder je gezicht te laten zien een foto doorstuurt. Dat mag dus ook. Ik mocht vroeger mijn gezicht ook niet laten zien op het internet dus dat begrijp ik volkomen. Als jullie ook een boodschap voor de jongens hebben zou ik die graag binnen de twee weken hebben. En als het echt daarvoor niet gaat, voor 31 augustus. Maar dat is echt wel de uiterste datum. Je kan als boodschap ook gewoon je twitter/instagram/tumblr naam doorsturen als je dat wilt.

    Kan ik ook nog iets anders doen?
    Als je het bovenstaande niet wilt doen, je kan ons ook nog altijd met het liedje helpen. Het plan is om het refrein over de impact van hun muziek te laten gaan en de strofes over hen specifiek.

    Hoe kan je me bereiken?
    - via Quizlet natuurlijk
    - via twitter: @Dreaminggirlxx
    - via Skype: Hadejteuhxx
    - via mail: hade1999@outlook.com

    Nog vragen?
    Die mag je natuurlijk altijd stellen.


    Music is my escape from Bullshit in life <3