• Hallo iedereen,

    Ik heb weer eens besloten op zoek te gaan naar nieuwe story's. Deze keer heb ik weinig eisen.

    Niet:
    - fanfics van echte mensen

    Wel:
    -verras me!

    Ik beloof dat ik sowieso een kijkje neem bij je verhaal. Een korte samenvatting en een linkje worden gewaardeerd.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Playing with Fire


    •Two Rivals•
    •One Game•
    •One Victor•


    Emmelie en Polina zijn op z'n zachts gezegd niet bepaald vrienden met elkaar. Om eerlijk te zijn, ze haten elkaar met heel hun hart. Op een dag besluit Emmelie om zowel zichzelf als Polina op te geven voor de zogenoemde Rival Games, een spelshow waarin rivalen met elkaar zullen moeten strijden voor roem. Enkel Emmelie leest over een bepaalde regel heen. "Enkel een van de twee rivalen blijft leven". Zal Emmelie het lukken om te overleven zonder al te veel trauma's op te lopen?


    ((Enkel de Prologue staat online))


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    vind je fanfics over Harry Potter etc. ook leuk?


    Nobody is perfect

    RosalieBlack schreef:
    vind je fanfics over Harry Potter etc. ook leuk?


    Ja, hoor. Post maar!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zijn er genres die je liever leest?


    16 - 09 - '17

    Nakama schreef:
    Zijn er genres die je liever leest?


    Fantasy is mijn favoriete genre, maar ik wil ook graag andere genre's proberen. Als je iets leuks hebt, dump het maar in dit topic (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ga stiekem eens wat reclame voor mijn story maken :3

    Undead Desires



    Heaven, Nirvana, Elysium or whatever you want to call it. It's not as pretty as you like to believe. Even though it's walls may be white, it's one of the darkest places you can imagine. There is no happiness, there is no afterlife, there is only power and destruction. This is a story about the time the dead wouldn't die.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 20:51 ]


    What would Emma do?

    Heb je de stories van BIack al gelezen? Zij schrijft goed. Verder misschien Into the Light • Loki en Hunters • Diaval van Jotunheim ? Remember me × Weasley-Delacour van Baelor? Of Oblivious | Harry Potter? Dat vind ik zelf in ieder geval leuke stories. Je mag natuurlijk ook een kijkje nemen op mijn profiel voor stories, maar ik kan niet beoordelen of ik die goed vind ja of nee, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Heb je de stories van BIack al gelezen? Zij schrijft goed. Verder misschien Into the Light • Loki en Hunters • Diaval van Jotunheim ? Remember me × Weasley-Delacour van Baelor? Of Oblivious | Harry Potter? Dat vind ik zelf in ieder geval leuke stories. Je mag natuurlijk ook een kijkje nemen op mijn profiel voor stories, maar ik kan niet beoordelen of ik die goed vind ja of nee, haha.


    De meeste ken ik al, maar ik zal de rest gaan bekijken. Dank je! (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ~ F I R E N Z E E ~


          Alice is een enorme fan van Harry Potter. Wanneer ze samen met haar beste vriendin Roxanne in King's Cross aankomt om weer naar school te gaan, heeft Alice plots het idee om door de muur tussen perron 9 en 10 te lopen. Uiteraard loopt ze er tegen, maar dan krijgt ze een vreemde ingeving: dit is het jaar dat Harry en Ron met de Ford Anglia naar school vliegen. Tot hun grootste verbazing staat buiten een vliegende auto op hen te wachten...

    Samen met Harry en Ron vliegen ze naar Zweinstein. Dit is wat Alice al haar hele leven gedroomd heeft, de echte personages tegenkomen. Maar doordat Alice en Roxanne zich in de toverwereld mengen, kan de toekomst van elk personage helemaal veranderen. Alice wil naar huis voor er ongelukken gebeuren, maar dan is het al te laat...
    "Get in!"

    X Begonnen op 1 februari 2015
    X Nederlands gesproken
    X Speelt zich af in "Harry Potter and the Chamber of Secrets"
    X Cover gemaakt door Surrealistic



    Mijn verhaal mag gerecenseerd worden! ^^


    Een Harry Potter verhaal, hopelijk klinkt het goed (; . Klik!


    I wanna be a wizard!

    Wie weet vind je het iets! :) Klik hier om naar 'In Time' te gaan.

    In Time
    Live forever or die trying



    Wat zou je doen als je precies weet wanneer je je laatste adem zal uitblazen? Als je er elke seconde aan wordt herinnerd hoe lang je nog te leven hebt? Dit verhaal speelt zich af in een wereld die eeuwen verwijderd is van het leven dat we nu kennen, een wereld waar chaos en orde heerst, angst en moed leeft. Alles is begonnen na dat ene verlangen, een droom die door elk individu werd gekoesterd: een eeuwig leven. Sommigen geloofden erin, anderen niet, maar één ding stond als een paal boven water: onsterfelijk zijn zou je onverwoestbaar maken, je macht geven. En macht was iets wat iedereen wilde.

    Door een fatale fout van wetenschappers werd dit ideaal werkelijkheid voor een miniem gedeelte van de mensheid. De rest moest de gevolgen dragen, de prijs ervoor met hun leven betalen. Letterlijk. Het spel is wreed, maar de regels zijn simpel: vanaf het moment dat je hart vijfentwintig jaar lang klopt, start de teller. Eén jaar, dat is alles wat je krijgt. Aan jou de keuze wat je ermee doet, of je het zonder slag of stoot voorbij laat tikken of dat je er alles aan doet om langer te krijgen, meer tijd. Lang om deze keuze te overwegen heb je niet, want...

    ... tijd is geld.

    Dit verhaal is gebaseerd op de gelijknamige film, al heb ik feiten verdraaid, weggelaten en toegevoegd.
    De personages die in het verhaal verschijnen, komen niet in de film voor en behoren aan mijzelf toe.
    Met dank aan DreamerN voor de cover.


    She's imperfect but she tries

    Mijn momenteel lopende story


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Even kijken waar je geen abo op hebt. :'D

    Your Betrayal
    Twee jonge, ambitieuze elfen halen hun koning over om hen te laten infiltreren in het gezelschap van Thorin Oakenshield. Ze zetten ieder hun zinnen op één van de dwergen, vastberaden hen te verleiden om zo in Erebor te geraken om te voorkomen dat het opnieuw dwergen zullen zijn die in deze gouden hallen zullen resideren….

    Chaos
    Vier jaar na een pandemie, waarbij alle volwassenen het leven hebben gelaten, slaagt Lacey erin om terug te keren naar haar geboortestad. Deze is echter onherkenbaar door het gebrek aan orde en veiligheid. Ze gaat op zoek naar haar broers en ontdekt dat de stad verdeeld is in rivaliserende bendes die allemaal naar de macht willen grijpen.
    In vier jaar is er veel veranderd. Kent ze haar broers en toenmalige vrienden nog terug? Of zijn de gebeurtenissen zo ingrijpend geweest dat ze eigenlijk met de volwassenen gestorven zijn?

    Mission Impossible
    Twee Quizletschrijfsters die elkaar via hun liefde voor de hobbit hebben leren kennen, maken het hetgeen mee waar alle fans op hopen: op magische wijze worden ze naar Midden Aarde getransporteerd zodra ze elkaar voor het eerst echt ontmoeten.

    Direct reizen ze naar de Gouw, hopend daar hun helden aan te treffen. Ze kunnen hun vreugde niet op als ze de hobbit Bilbo vinden, die al gauw bezoekt krijgt van dertien dwergen, maar het lachen vergaat hen al snel wanneer ze beseffen dat het lot van de dwergen in hun handen ligt, gezien zij weten hoe hun verhaal verloopt. Bovendien hebben ze geen van beide ooit lange afstanden afgelegd, op een paard gezeten of een zwaard in de hand gehad, wat niet alleen tot hilarische momenten maar ook tot levensgevaarlijke situaties leidt.

    De meiden besluiten de dwergen zoveel mogelijk ellende te besparen, teneinde zelfs enkele levens redden, maar door hun komst verandert alles en al snel hebben ze geen vat meer op de toekomst. Bovendien moeten ze niet alleen uit de handen van de orks blijven, maar zijn ook genoodzaakt om een nog meer gevreesde vijand te ontvluchten die het op hen gemunt heeft!

    [Ik meen me te herinneren dat je dit niks vond omdat ze gek waren op dwergen, maar je kent me goed genoeg om te weten dat dat niet een noemenswaardig plot is xD]

    Guilt
    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.

    Hersenspinsels
    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoeners binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    Orks
    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Nou, op zich nog best wat. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Starlord schreef:
    Heb je de stories van BIack al gelezen? Zij schrijft goed. Verder misschien Into the Light • Loki en Hunters • Diaval van Jotunheim ? Remember me × Weasley-Delacour van Baelor? Of Oblivious | Harry Potter? Dat vind ik zelf in ieder geval leuke stories. Je mag natuurlijk ook een kijkje nemen op mijn profiel voor stories, maar ik kan niet beoordelen of ik die goed vind ja of nee, haha.


    Oh ik zie dit nu pas. Wat lief dat je mijn stories noemt. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Even kijken waar je geen abo op hebt. :'D

    Your Betrayal
    Twee jonge, ambitieuze elfen halen hun koning over om hen te laten infiltreren in het gezelschap van Thorin Oakenshield. Ze zetten ieder hun zinnen op één van de dwergen, vastberaden hen te verleiden om zo in Erebor te geraken om te voorkomen dat het opnieuw dwergen zullen zijn die in deze gouden hallen zullen resideren….

    Chaos
    Vier jaar na een pandemie, waarbij alle volwassenen het leven hebben gelaten, slaagt Lacey erin om terug te keren naar haar geboortestad. Deze is echter onherkenbaar door het gebrek aan orde en veiligheid. Ze gaat op zoek naar haar broers en ontdekt dat de stad verdeeld is in rivaliserende bendes die allemaal naar de macht willen grijpen.
    In vier jaar is er veel veranderd. Kent ze haar broers en toenmalige vrienden nog terug? Of zijn de gebeurtenissen zo ingrijpend geweest dat ze eigenlijk met de volwassenen gestorven zijn?

    Mission Impossible
    Twee Quizletschrijfsters die elkaar via hun liefde voor de hobbit hebben leren kennen, maken het hetgeen mee waar alle fans op hopen: op magische wijze worden ze naar Midden Aarde getransporteerd zodra ze elkaar voor het eerst echt ontmoeten.

    Direct reizen ze naar de Gouw, hopend daar hun helden aan te treffen. Ze kunnen hun vreugde niet op als ze de hobbit Bilbo vinden, die al gauw bezoekt krijgt van dertien dwergen, maar het lachen vergaat hen al snel wanneer ze beseffen dat het lot van de dwergen in hun handen ligt, gezien zij weten hoe hun verhaal verloopt. Bovendien hebben ze geen van beide ooit lange afstanden afgelegd, op een paard gezeten of een zwaard in de hand gehad, wat niet alleen tot hilarische momenten maar ook tot levensgevaarlijke situaties leidt.

    De meiden besluiten de dwergen zoveel mogelijk ellende te besparen, teneinde zelfs enkele levens redden, maar door hun komst verandert alles en al snel hebben ze geen vat meer op de toekomst. Bovendien moeten ze niet alleen uit de handen van de orks blijven, maar zijn ook genoodzaakt om een nog meer gevreesde vijand te ontvluchten die het op hen gemunt heeft!

    [Ik meen me te herinneren dat je dit niks vond omdat ze gek waren op dwergen, maar je kent me goed genoeg om te weten dat dat niet een noemenswaardig plot is xD]

    Guilt
    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.

    Hersenspinsels
    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoeners binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    Orks
    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Nou, op zich nog best wat. :'D



    De laatste drie heb ik wel gelezen, maar blijkbaar geen abo op genomen. Of op gereageerd. Slecht van me. Je had gelijk over Mission Impossible. Volgens Tolkien zijn dwergen niet knap, en daar blijf ik bij. Dit is eigenlijk mijn beeld van Thorin Oakenshield.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik zag de titel en dacht dat ik vast wel naar iets zou kunnen verwijzen, maar ik heb het idee dat je bijna alles van mij onderhand wel gehad hebt, haha. :'D

    Ik kan je wel alles van Jip aanraden, mocht je dat nog niet gelezen hebben, vooral haar one-shots en Bulletproof. Linkjes naar de verhalen zijn even wat te veel gedoe op mijn telefoon, maar ik kan er wel eentje naar haar profiel in smokkelen: Wiarda, dus. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan