• Hallo iedereen,

    Ik heb weer eens besloten op zoek te gaan naar nieuwe story's. Deze keer heb ik weinig eisen.

    Niet:
    - fanfics van echte mensen

    Wel:
    -verras me!

    Ik beloof dat ik sowieso een kijkje neem bij je verhaal. Een korte samenvatting en een linkje worden gewaardeerd.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    Ik zag de titel en dacht dat ik vast wel naar iets zou kunnen verwijzen, maar ik heb het idee dat je bijna alles van mij onderhand wel gehad hebt, haha. :'D

    Ik kan je wel alles van Jip aanraden, mocht je dat nog niet gelezen hebben, vooral haar one-shots en Bulletproof. Linkjes naar de verhalen zijn even wat te veel gedoe op mijn telefoon, maar ik kan er wel eentje naar haar profiel in smokkelen: Wiarda, dus. ^^


    Je weet toch dat ik al je verhalen gestalkt heb? Of bijna allemaal... Ik zal Jips profiel eens even een bezoekje brengen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)


    De laatste drie heb ik wel gelezen, maar blijkbaar geen abo op genomen. Of op gereageerd. Slecht van me. Je had gelijk over Mission Impossible. Volgens Tolkien zijn dwergen niet knap, en daar blijf ik bij. Dit is eigenlijk mijn beeld van Thorin Oakenshield.


    Haha, okay. c; Nou ja, mocht het je geboeid hebben dan hebben ze ook nog vervolgen. :'D
    En verder moet je natuurlijk lezen wat je wilt, ik wilde alleen even zeggen dat er wel meer van belang is in dat verhaal stiekem blijft het een van mijn favorieten en zou ik gewoon erg graag weten wat je van het plot vindt :'D

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 22:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Haha, okay. c; Nou ja, mocht het je geboeid hebben dan hebben ze ook nog vervolgen. :'D
    En verder moet je natuurlijk lezen wat je wilt, ik wilde alleen even zeg dat er wel meer van belang is in dat verhaal stiekem blijft het een van mijn favorieten en zou ik gewoon erg graag weten wat je van het plot vindt :'D


    Oké, je bent wel overtuigend. Ik zal het nog een kans geven. Maar niet zonder deze supersexy foto van Fili en Kili achter te laten.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Oké, je bent wel overtuigend. Ik zal het nog een kans geven. Maar niet zonder deze supersexy foto van Fili en Kili achter te laten.

    Haha ja die foto ken ik wel.
    Ach ja, je kunt ook doen alsof de hoofdpersonen gewoon op oude mannetjes vallen. :'D
    Ik heb hier trouwens nog wat verhalen die ik wel leuk vindt:

    Schimmenspel van Starlord.
    The Battle of Revenge van Medi
    I need a Minute - Thorin Oakenshield van LeScorpion
    Agony • Concealed Memories van Laleah
    Be Brave - Divergent van SPECS
    Second scar to the right van wizardnightM
    We're flying to Hogwarts van Firenzee

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 22:20 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Je weet toch dat ik al je verhalen gestalkt heb? Of bijna allemaal... Ik zal Jips profiel eens even een bezoekje brengen.


    Natuurlijk. (bloos) En The Potters promotie zal ik je maar niet aandoen, haha. :p


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jotunheim schreef:
    (...)

    Oh ik zie dit nu pas. Wat lief dat je mijn stories noemt. c;


    Ook lief van jou dat je de mijne noemt. Mijn stories worden nooit aangeraden voor zover ik mij kan herinneren 0.0 Thanks c:


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Ook lief van jou dat je de mijne noemt. Mijn stories worden nooit aangeraden voor zover ik mij kan herinneren 0.0 Thanks c:

    Ik vind het echt een geweldig verhaal, net alsof ik een boek lees. Maar je moet wel veeeel meer schrijven. (no_chears)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Ik vind het echt een geweldig verhaal, net alsof ik een boek lees. Maar je moet wel veeeel meer schrijven. (no_chears)


    Sws 20K in augustus, 10K in september, 10K in oktober (misschien meer, ligt even aan hoe zwaar mijn eerste blok is) en afronden met NaNoWriMo? Das namelijk de planning c;
    Oké en nu stop ik met offtopic gaan ghehe.


    Happy Birthday my Potter!

    Nou in dat geval gooi ik alles er maar in, zie maar.of iets naar je interesse is ^^
    En anders dat een van de verhalen die ik nog ga schrijven in 'Tales left untold' wel iets voor je zijn.

    Mijn huidig lopende verhalen

    - Tales left untold

    Een verzameling van mijn verhalen die ik nog wil gaan schrijven.

    - Daughter of The Mountain ~ The Hobbit
    Een verhaal over een elf die zichzelf en haar griffioen bij een groep dwergen voegt in hun avontuur de gouden stad te bereiken. Zij weet echter weinig over zichzelf, maar naarmate de tijd verstrijkt tijdens de lange reis ontrafeld ze steeds meer geheimen over zichzelf en haar afkomst. Er is een engels-nederlandse versie en een volledig nederlandse versie. De link naar de nederlandse versie staat op het voorblad.

    - Agony - Consealed Memories • Thranduil
    De elvenkoning Thranduil heeft een duister verleden, dat weet iedereen. Een verleden vol leed en verdriet. Geruchten wanen rond in het koninkrijk over de koningin van Mirkwood. Een waarheid te pijnlijk om te boven te halen. Maar wanneer de jonge prins, Legolas, zijn vader ermee confronteert, geeft Thranduil eindelijk toe aan zijn verleden en vertelt zijn zoon wat er is gebeurd met zijn moeder.

    - Imagine Store • LOTR Related •
    Imagines van alle characters van LOTR of The Hobbit. Op aanvraag mogelijk.

    - Imagine store • Marvel
    Imagines over al je favourite characters van Marvel. Op aanvraag mogelijk

    - She Wolf - Marvel
    Een Shield agent wordt getrained voor een belangrijke missie om samen met Steve Rogers, Clint Barton en Natasha Romanoff te werken. Deze agent heeft echter een mysterieuze geschiedenis, iets waar haar partners maar al te graag achter willen komen. Zeker als blijkt dat er geen informatie over haar te verkrijgen valt in de SHIELD database, gaat er bij Agent Barton een belletje rinkelen.

    - Forces Of Nature - Marvel
    Een groep van mutanten wordt op een missie gestuurd met de avengers om in Italie gevaarlijke en uiterst afschrikwekkende gemuteerde honden tegen te houden en er achter te komen hoe zij zo zijn geworden. Zou het ze lukken er achter te komen hoe ze deze wezens kunnen stoppen voordat zij doortrekken naar het volgende dorpje en deze inwoners compleet afslachten?


    - Earth Mightiest Chatroom - Marvel
    Gewoon een paar grappige chatsessies tussen de avengers. Gewoon voor de lol



    Mijn afgelopen verhalen

    - Rewind The Clock - The Avengers
    Tony Stark heeft een tijd machine uitgevonden en blaast de hele groep avengers en het nichtje van Maria Hill per ongeluk mee terug in de tijd. Enkel Maria's nichtje is degene die haar geheugen niet kwijt is geraakt door de speciale halsband van Tony en zal snel haar collega's terug moeten vinden in deze onbekende omgeving en tijd.

    - The Arrow Of The Silver Dragon ~ Marvel
    Dit is deel 1. Een meisje is toevallig in New York wanneer Loki de stad aanvalt met zijn leger. Lijkt cliché, maar het is het niet. Er is een reden waarom Loki haar niet gelijk de nek omdraaide toen hij de kans kreeg, iets waar zij graag achter wil komen. Dit verhaal is derde geworden in een wedstrijd van beste stories.

    - The Eyes Of The Dragon - Marvel
    Deel 2 van the arrow of the silver dragon. Het verhaal gaat verder!! meer actie en meer avontuur!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nu moet ik toch ook maar even aan wat shameless self-promotion doen.
    Ik heb twee stories voor je in de aanbieding:
    Clarity - Divergent Eric/OC fanfiction. (Afgelopen)

    Het verhaal volgt niet het officiele plot, en gaat een hele andere richting op. Gaat vooral over Dauntless initiation. Wel volledig in het Engels.
    http://www.quizlet.nl/stories/151299/clarity--a-divergent-fanfic/

    The paper Girl - Een nieuwe OP story van mij (In ontwikkeling)
    Het gaat over een jonge schrijfster die haar leven drastisch veranderd om weer inspiratie voor het schrijven te krijgen. Alleen dat heeft nare gevolgen, tot dat ze erachter komt dat één persoon een hele boekenkast vol inspiratie kan zijn. Weeral volledig in het Engels.
    http://www.quizlet.nl/stories/151299/clarity--a-divergent-fanfic/


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    Nu moet ik toch ook maar even aan wat shameless self-promotion doen.
    Ik heb twee stories voor je in de aanbieding:
    Clarity - Divergent Eric/OC fanfiction. (Afgelopen)
    Het verhaal volgt niet het officiele plot, en gaat een hele andere richting op. Gaat vooral over Dauntless initiation. Wel volledig in het Engels.
    http://www.quizlet.nl/stories/151299/clarity--a-divergent-fanfic/

    The paper Girl - Een nieuwe OP story van mij (In ontwikkeling)
    Het gaat over een jonge schrijfster die haar leven drastisch veranderd om weer inspiratie voor het schrijven te krijgen. Alleen dat heeft nare gevolgen, tot dat ze erachter komt dat één persoon een hele boekenkast vol inspiratie kan zijn. Weeral volledig in het Engels.
    http://www.quizlet.nl/stories/151299/clarity--a-divergent-fanfic/


    Divergent ken ik niet, maar je OP story klinkt wel interessant. Je hebt wel de verkeerde link onder de spoiler gezet :P


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Laleah schreef:
    Nou in dat geval gooi ik alles er maar in, zie maar.of iets naar je interesse is ^^
    En anders dat een van de verhalen die ik nog ga schrijven in 'Tales left untold' wel iets voor je zijn.

    Mijn huidig lopende verhalen

    - Tales left untold
    Een verzameling van mijn verhalen die ik nog wil gaan schrijven.

    - Daughter of The Mountain ~ The Hobbit
    Een verhaal over een elf die zichzelf en haar griffioen bij een groep dwergen voegt in hun avontuur de gouden stad te bereiken. Zij weet echter weinig over zichzelf, maar naarmate de tijd verstrijkt tijdens de lange reis ontrafeld ze steeds meer geheimen over zichzelf en haar afkomst. Er is een engels-nederlandse versie en een volledig nederlandse versie. De link naar de nederlandse versie staat op het voorblad.

    - Agony - Consealed Memories • Thranduil
    De elvenkoning Thranduil heeft een duister verleden, dat weet iedereen. Een verleden vol leed en verdriet. Geruchten wanen rond in het koninkrijk over de koningin van Mirkwood. Een waarheid te pijnlijk om te boven te halen. Maar wanneer de jonge prins, Legolas, zijn vader ermee confronteert, geeft Thranduil eindelijk toe aan zijn verleden en vertelt zijn zoon wat er is gebeurd met zijn moeder.

    - Imagine Store • LOTR Related •
    Imagines van alle characters van LOTR of The Hobbit. Op aanvraag mogelijk.

    - Imagine store • Marvel
    Imagines over al je favourite characters van Marvel. Op aanvraag mogelijk

    - She Wolf - Marvel
    Een Shield agent wordt getrained voor een belangrijke missie om samen met Steve Rogers, Clint Barton en Natasha Romanoff te werken. Deze agent heeft echter een mysterieuze geschiedenis, iets waar haar partners maar al te graag achter willen komen. Zeker als blijkt dat er geen informatie over haar te verkrijgen valt in de SHIELD database, gaat er bij Agent Barton een belletje rinkelen.

    - Forces Of Nature - Marvel
    Een groep van mutanten wordt op een missie gestuurd met de avengers om in Italie gevaarlijke en uiterst afschrikwekkende gemuteerde honden tegen te houden en er achter te komen hoe zij zo zijn geworden. Zou het ze lukken er achter te komen hoe ze deze wezens kunnen stoppen voordat zij doortrekken naar het volgende dorpje en deze inwoners compleet afslachten?


    - Earth Mightiest Chatroom - Marvel
    Gewoon een paar grappige chatsessies tussen de avengers. Gewoon voor de lol



    Mijn afgelopen verhalen

    - Rewind The Clock - The Avengers
    Tony Stark heeft een tijd machine uitgevonden en blaast de hele groep avengers en het nichtje van Maria Hill per ongeluk mee terug in de tijd. Enkel Maria's nichtje is degene die haar geheugen niet kwijt is geraakt door de speciale halsband van Tony en zal snel haar collega's terug moeten vinden in deze onbekende omgeving en tijd.

    - The Arrow Of The Silver Dragon ~ Marvel
    Dit is deel 1. Een meisje is toevallig in New York wanneer Loki de stad aanvalt met zijn leger. Lijkt cliché, maar het is het niet. Er is een reden waarom Loki haar niet gelijk de nek omdraaide toen hij de kans kreeg, iets waar zij graag achter wil komen. Dit verhaal is derde geworden in een wedstrijd van beste stories.

    - The Eyes Of The Dragon - Marvel
    Deel 2 van the arrow of the silver dragon. Het verhaal gaat verder!! meer actie en meer avontuur!


    Je Marvel verhalen kende ik nog niet! Ik zal eens een kijkje nemen,


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Divergent ken ik niet, maar je OP story klinkt wel interessant. Je hebt wel de verkeerde link onder de spoiler gezet :P


    Whoopsydaisy, dat krijg je er nou van als je gaat haasten. (;
    Hierbij dan wel de correcte link, ook al heb je hem vast al wel gevonden: Wait a minute, nou doet hij het weer! Verdorie, iets mis met de koppeling. Nou ja excusé moi, dan verwijs ik je alvast naar de proloog: http://www.quizlet.nl/chapters/1339378/prologue/
    En dankjewel. (;


    The truth is out there.

    Ik zou met alle liefde mijn story willen delen,
    maar jij bent al mijn trotse lezer dus ja, i'm sorry. I can't help u ;;-;;