• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:25 ]

    Misschien eens terug naar waar je de piercing hebt gezet? Niet iedereen hier heeft verstand van piercings :p


    No Music, No Life.

    NSWS schreef:
    Misschien eens terug naar waar je de piercing hebt gezet? Niet iedereen hier heeft verstand van piercings :p


    Er zitten veel mensen op quizlet met een piercing en die hebben ervaring

    LaughingJack schreef:
    (...)

    Er zitten veel mensen op quizlet met een piercing en die hebben ervaring


    okee ik ben nieuw hier en heb nog niet erg veel gezien van Quizlet (sorry)


    No Music, No Life.

    Ik heb zelf een helix en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Hm, misschien is het gewoon een wondje? Misschien moet je het even met rust laten.

    `Kan zijn dat je een pukkeltje hebt, maar het niet door hebt. Ik heb zelf een lip piercing en ik kreeg er laatst een pukkeltje naast, erg vervelend want de piercing zat ook eventjes klem xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb het altijd met oorbellen. Dan is het een beetje ontstoken en dan 'koekt het aan' en doet het zeer als je eraan zit. Dan moet ik ze gewoon uit doen. Heel soms doet mijn wenkbrauwpiercing ook opeens pijn, maar dan probeer ik er af te blijven en gaat het vanzelf weer over.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Terug voorzichtig verzorgen met zoutwater en er niet te veel aan bewegen tot het geen pijn meer doet.


    Take me to wonderland