• Het is het jaar 2020, maar er is niet veel veranderd. Het enige wat veranderd was, is de mensheid. Een infectie gaat een stad binnen, waar elk mens boven de 13 niet meer mee kan leven. De kinderen worden gebruikt als ‘vee’ voor de vampiers en geen van hen zou kunnen ontsnappen- dat dachten ze. Een aantal groepjes ‘vechten’ zich uit de stad die door de vampiers is gebouwd. Een paar konden niet ontsnappen en zij werden in vampiers veranderd. De kinderen die veranderd zijn, zijn tussen nu tussen de 15 en de 18, net zoals de kinderen die naar de buitenwereld zijn gegaan- de plaatsen waar de infectie nog niet binnengevallen is. In die buitenwereld zijn bonden met speciale wapens die getraind zijn om tegen de vampiers te vechten. Ondertussen zijn de kinderen die veranderd zijn, soms al van gedachten veranderd over de mensheid, waarna ze toch de partij van de vampiers kiezen.


    Dit is een kleine samenvatting van het verhaal, die gebaseerd is op de anime Owari no Seraph. Het wordt niet precies hetzelfde als de anime, maar het heeft wel veel ervan weg. Ik weet het, vampiers tegen de mensen is niet heel origineel en alles, maar we kunnen het zelf origineel maken, toch? Nu wilde ik weten of er wat mensen mee zouden doen. c:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Leuk idee!


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik vond het al een goed idee maar dat wist je al :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oehh ik heb de anime nog nooit gezien maar 't lijkt me een gaaf idee!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik wil ook wel meedoen, maar dat wist je waarschijnlijk al ^^.


    You save everyone, but who saves you?