• Voor het eerst sinds een lange tijd heb ik een nieuwe username. Overkill had ik al aardig wat maandjes en daarvoor wisselde ik regelmatig tussen oude usernames. Eigenlijk wilde ik mijn oude username Backfire terugnemen, toen ik iets had van doe eens gek. Doe eens wat anders. De betekenis van mijn nieuwe naam zal niet heel lastig te ontcijferen zijn: het is Engels voor niet afgaan (van een raket of iets dergelijks). Daarnaast wordt het in algemenere zin ook als synoniem voor mislukken gebruikt.

    Ik heb ook maar meteen een nieuwe profielfoto genomen die verder geen diepere boodschap heeft noch in verband staat met mijn username maar gewoon omdat
    het kan.



    Ik ben nu ik dit topic toch aanmaak ook wel een beetje benieuwd hoe ik hier het best bekend sta. Ik denk bijvoorbeeld dat ik Audacity misschien in totaal wel jaren als username heb gehad, maar ik heb geen flauw idee of iemand me nog zou herkennen als ik die naam terugneem. Dus hier een lijstje van mijn meest recente usernames:

    Audacity, Descartes, Backfire, Vinter, Remain, Belong, Tomoko, Overkill


    i put the fun in funeral

    Audacity is voor mij het bekendst.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Audacity is voor mij het bekendst.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ken Audacity, maar volgens mij van een soort programma om geluidsfragmenten te knippen en zo ;p
    Verder kom je me niet bekend voor nee (;


    From this slumber you shall wake, when true love's kiss, the spell shall break.

    Ben jij Audacity? Wauw, nostalgie. Haha, maar ik ben toch wel grwend nu aan Overkill.


    Pretty is just a pretty word.

    Daaamn Saraaahh! Buh wennen dit! x)
    Audacity en Overkill herken ik je van.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ImAwesome schreef:
    Audacity is voor mij het bekendst.


    26 - 02 - '16

    ImAwesome schreef:
    Audacity is voor mij het bekendst.

    Ik vind je nieuwe heel mooi. Lekker simpel en toch een mooie betekenis. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Leuk! (:

    Ik zou Audacity niet onmiddellijk aan jou hebben gelinkt, maar ik herken de naam absoluut nog wel. Overkill is natuurlijk ook bekend. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Woooow dat wordt wennen! :3 Ik ben echt jaloers op al je usernames, want die zijn zo gaaf! :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Square schreef:
    Leuk! (:

    Ik zou Audacity niet onmiddellijk aan jou hebben gelinkt, maar ik herken de naam absoluut nog wel. Overkill is natuurlijk ook bekend. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    SleepingBeauty schreef:
    Ik ken Audacity, maar volgens mij van een soort programma om geluidsfragmenten te knippen en zo ;p
    Verder kom je me niet bekend voor nee (;


    Ik herinner die username inderdaad nog, in de tijd dat ik op een ander account zat had jij die. Maar ik ken je nu het beste met Overkill, haha.
    Wel een hele mooie nieuwe username!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nice! ^^
    Bij mij is Overkill het meest bekend. Maar van de usernames die je hebt gehad, vind ik Descartes het geweldigst.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 20:49 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik zit hier al zeker 2 jaar nog maar zeer zelden rond te kijken maar ik herken de eerste twee meteen.


    effort never betrays you

    Voor de aankomende zes jaar herken ik je niet meer. :')

    Wel leuke username! Het gaat even heel lang wennen worden, zeker nu Overkill helemaal in mijn brein geprint staat met je oude PF, maar deze nieuwe heeft ook wel wat. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Leuk! (:

    Ik zou Audacity niet onmiddellijk aan jou hebben gelinkt, maar ik herken de naam absoluut nog wel. Overkill is natuurlijk ook bekend. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."