• C H A N G E D
    to give a completely different form or appearance to; transform
    Speeltopic 1






    Het jaar 2020 brak aan, maar veel was er niet veranderd. Het enige dat een verandering beging, was de mensheid. Een infectie drong veel steden binnen, waardoor iedereen boven de dertien niet meer in staat was om verder te leven. De kinderen daarentegen waren gedwongen om als ‘vee’ te werken voor de vampiers, die ze niet anders dan de bloedvoorraad zagen. Kinderen werden niet gedood, tenzij ze probeerden te ontsnappen. Toch waren er een aantal eigenwijze kinderen die het probeerden. Een aantal van hen bleef achter, gewond maar klaar om te veranderen en de rest van hen vond een uitweg naar de steden die beschermd waren tegen de infectie en waar nog volwassenen waren om te helpen. Een aantal jaar later zijn zowel de kinderen, nu jongeren die veranderd zijn en de jongeren die ontsnapt zijn tussen de vijftien en achttien jaar. De jongeren die ontsnapt zijn, trainen met speciale wapens om tegen de vampiers te strijden en de jongeren die veranderd zijn, proberen sterker te worden. Ook zijn ze al gewend aan vampier zijn. Sommigen hebben ook al de partij van de vampiers gekozen, maar anderen liegen erover. Zo zal het eeuwenlang doorgaan, want wie hou ik voor de gek? Vampiers en mensen kunnen niet van elkaar winnen, zeker niet wanneer vampiers voor eeuwig leven en wanneer de mensheid erg sterk is.




    R O L L E N


    V A M P I E R S
    VOLWASSEN VAMPIERS
    De vampiers die er eerder waren dan wanneer de kinderen kwamen.
    Max. vier, twee mannen en twee vrouwen.
    Leeftijd tussen achttien en zesentwintig.

    - Cecilia Joy Patterson, JudithSuzann, 1.3
    - Seraphina Faida Huntwood, HarleyQuinnx, 1.2
    - Christopher Jonathan Goode, Shinoa, 1.3
    -



    JONGE VAMPIERS
    De vampiers die eerst mensenkinderen waren.
    Max. vier, twee jongens en twee meisjes.
    Leeftijd tussen vijftien en achttien.

    - Elizabeth Victoria Silver Heart, Myrra, 1.2
    - Rosemary Juna Bellerose, Kenopsia, 1.3
    -
    -



    NOBELS
    De vampiers die de macht hebben.
    Max. twee, één man en één vrouw.
    Leeftijd tussen twintig en dertig.

    - Brooklyn Savannah Flynn, Inclination, 1.7
    - Sid Acheson, Morticia, 1.7


    M E N S E N
    VOLWASSEN TRAINEES
    De trainees die uitgetraind zijn, dus ook betere wapens hebben.
    Max. vier, twee mannen en twee vrouwen.
    Leeftijd tussen achttien en zesentwintig.

    -
    -
    -
    -



    JONGE TRAINEES
    De trainees die eerst ‘vee’ voor vampiers waren.
    Max. vier, twee jongens en twee meisjes.
    Leeftijd tussen vijftien en achttien.

    - Katherine Grace Montgomery, Shinoa, 1.2
    -
    - Hiro Maxwell Henderson, Inclination, 1.2
    -



    LEIDERS
    De leiders die alle trainees leiden en ook plannen maken.
    Max. twee, één man en één vrouw.
    Leeftijd tussen twintig en dertig.

    - Daniëlle Farangis, Sinbad, 1.6
    - Kuro Kizu Kiyoukou, Raisei, 1.2



    I N V U L L E N

    Volledige naam:
    Leeftijd: Leeftijden staan bij de rollen.
    Geslacht:
    Soort: Vampier of mens.
    Partij: Vampiers of mensheid, ook graag een reden.
    Uiterlijk: Met foto en in ieder geval de belangrijkste dingen uitschrijven.
    Innerlijk: Uitgebreid, graag.
    Angsten:
    Wapen: Bijvoorbeeld zwaard, pijl en boog, etc.
    Geschiedenis: Hoe is je rol vampier geworden?/Hoe is je rol een trainee geworden?
    Extra: Eventuele dingen als seksualiteit, favoriete dingen, etc.



    R E G E L S

    - De huisregels van Quizlet.
    - Minimaal 200 woorden per bericht.
    - Graag wat ervaring hebben.
    - Een goed ABN wordt geapprecieerd.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    - Alleen ik (Shinoa) maak topics aan.
    - Personages van anderen mag je niet besturen, tenzij je
    toestemming hebt.
    - Zorg in ieder geval dat je per week een paar posts schrijft.
    - Off topic in het speeltopic tussen haakjes of in het praattopic.
    - Geen ruzie buiten de RPG.
    - Relaties worden in de RPG gemaakt.
    - Twee rollen per persoon, maar wel in verschillende ‘rangen’.
    - Hou mannen en vrouwen gelijk.
    - Hou er rekening mee dat de jonge vampiers en de jonge
    trainees elkaar kennen.
    - Relaties zijn toegestaan, zelfs als het minderjarig en
    meerderjarig is.
    - De vampiers kunnen gewoon in het zonlicht.
    - De vampiers kunnen enkel bloed drinken,
    zowel van mensen als van andere vampiers.
    - Niemand is de beste in iets. Iemand mag dat
    wel denken als ego of zo, maar het is niet zo.
    - Geen posts met enkel hoofdletters of smiley’s.
    - Mensen en vampiers kunnen gewoon
    op eigen risico naar de andere stad.
    - Niet één keer reageren en dan niet
    meer reageren.
    - Wanneer je zonder geldige reden twee
    weken niet reageert, mag ik je uit de RPG
    halen.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 22:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben nu wel blij dat ik echt een paar uur over mijn karakter heb gedaan, anders zou ik echt een heel vreemd type hebben tussen de rest xD


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    Ik ben nu wel blij dat ik echt een paar uur over mijn karakter heb gedaan, anders zou ik echt een heel vreemd type hebben tussen de rest xD


    Hahah, ik heb ongeveer anderhalf uur over mijn jonge trainee gedaan, want ik wilde haar niet zo'n Mary Sue typ maken, weet je wel. Nu ga ik ook nog een uur doen over mijn mannelijke vampier. x'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Shinoa schreef:
    (...)

    Hahah, ik heb ongeveer anderhalf uur over mijn jonge trainee gedaan, want ik wilde haar niet zo'n Mary Sue typ maken, weet je wel. Nu ga ik ook nog een uur doen over mijn mannelijke vampier. x'D


    Ik ken dat, het is nu wel gelukt. Normaal is mijn karakter veel speelser, en de dosis gekheid is dan een beetje veel. Dan kan het bijna geen Mary Sue meer worden, dus dat is normaal geen probleem. Maar nu ik een serieus iemand wilde maken... Dat was iets anders


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)

    Ik ken dat, het is nu wel gelukt. Normaal is mijn karakter veel speelser, en de dosis gekheid is dan een beetje veel. Dan kan het bijna geen Mary Sue meer worden, dus dat is normaal geen probleem. Maar nu ik een serieus iemand wilde maken... Dat was iets anders


    Ik snap je helemaal. Ik blijf ook altijd hangen in hetzelfde karakter. Waarschijnlijk komt dat omdat je je personage iets van jezelf wilt meegeven of zoiets (': Maar ik ga nu ook uit mijn comfortzone stappen en het hele karakter ook omgooien!
    En ik ben meestal ook veel te lang bezig met het creëren van het personage, gezien alles in mijn hoofd bij elkaar moet kloppen voordat ik er tevreden mee ben (wat overigens meestal een hele tijd duurt (x ).


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    (...)

    Ik snap je helemaal. Ik blijf ook altijd hangen in hetzelfde karakter. Waarschijnlijk komt dat omdat je je personage iets van jezelf wilt meegeven of zoiets (': Maar ik ga nu ook uit mijn comfortzone stappen en het hele karakter ook omgooien!
    En ik ben meestal ook veel te lang bezig met het creëren van het personage, gezien alles in mijn hoofd bij elkaar moet kloppen voordat ik er tevreden mee ben (wat overigens meestal een hele tijd duurt (x ).


    Ik pas het meestal steeds aan, en aan, en aan... Ik ben gewend gewoon RPG te doen, en met mijn vader als DM wordt je karakter vanzelf zwaar gestoord.
    Ik ben het serieuze nog niet helemaal gewend, geloof ik xD


    obsessive rage

    Christopher ‘Chris’ Jonathan Goode

    “Start living your life fearlessly.”












    Volledige naam
    Christopher Jonathan Goode, maar hij wil zelf graag Chris genoemd worden. Christopher wordt vaak alleen gebruikt door nobels of mensen die hem willen plagen.

    Leeftijd
    Christopher is twintig jaar oud, geboren op 25 november.

    Geslacht
    Christopher is mannelijk.

    Soort
    Christopher is een vampier.

    Partij
    Christopher is iemand die niet graag partij trekt, maar als hij toch zou moeten kiezen, dan zou hij sowieso voor de vampiers zijn. Hij heeft al veel meegemaakt, met zowel de mensen als de vampiers, maar hij vindt dat de vampiers beter voor anderen zorgen en dat de mensen maar een stelletje lamzakken zijn die elkaar niet kunnen beschermen of op anderen kunnen letten. Dit is om persoonlijke redenen.

    Uiterlijk
    FC: PJ Liguori
    Christopher is aardig lang, namelijk 1,82 meter. Hij vindt zichzelf echt een reus, ondanks dat hij best veel anderen kent die ook net zo lang zijn of zelfs langer. Toch is hij, voor zijn leeftijd en voor zijn geslacht, niet klein, maar ook zeker niet lang. Hij heeft lichtbruin, krullend haar met wat donkerbruine tinten dat ietwat schuin en warrig over zijn gezicht loopt, maar wel hoog zit, zonder gebruik van gel. Zijn ogen zijn ongelooflijk licht, met een groene/blauwe kleur.
    Omdat Christopher een vampier is, is zijn huid bleker dan toen hij een mens was. Hij draagt vaak witte kleding, gewoon omdat dat de kleur van de vampiers is, maar hij vindt alledaagse kleding ook niet erg (gewoon omdat hij dan sneller bij de mensen kan komen). De laarzen die bij het uniform horen, komen tot de helft van zijn dijbeen, maar bij alledaagse kleding heeft hij genoeg aan sneakers.
    Net zoals de andere vampiers heeft Christopher scherpe hoektanden om bloed te kunnen drinken. Hierdoor doet hij zijn mond niet wijd open als hij een mens probeert te lokken, omdat het te opvallend zou zijn.

    Innerlijk
    - Stoutmoedig
    Christopher is niet snel bang voor dingen, omdat hij sowieso sterker is dan de mensen net zoals andere vampiers. Toch kan hij soms wat angstig overkomen wanneer hij vlakbij iemand is die een hogere rang heeft, zoals een leider van de mensen of een nobel. Hij laat het niet per sé merken, maar meestal merken degenen waar hij angstig voor blijkt te zijn het zelf wel op.
    - Nieuwsgierig
    Als er iemand altijd alles wil weten, dan is dat Christopher wel. Om dingen uit te zoeken zal hij tot het diepe gaan en hij zal doorzetten om iets te weten te komen. Zelfs als iemand al een geheim heeft, dan zal hij doorgaan met zeuren totdat hij het geheim uiteindelijk te weten komt. Ook bij geheime plaatsen zoals kamers of deuren waar opstaat dat je niet binnen mag, zal hij toch binnengaan.
    - Sluw
    Vaak als er een gevecht ontstaat, zal Christopher weten wat hij moet doen. Omdat hij aardig intelligent is met dingen die hij kan en doet, zal hij ook de gemene trucjes gebruiken. Hij maakt dus ook zeker gebruik van het enorm hoog springen en het vliegensvlug zijn, de dingen die vampiers sterker maken. Toch vindt hij het leuk om eerst te spelen met zijn slachtoffer voordat hij werkelijk toeslaat.
    - Enthousiast
    Ondanks dat Christopher weet dat sommige vampiers niet zo ongelooflijk blij zijn, is hij dat wel. Hij kan aardig enthousiast overkomen, wat betekent dat hij niet vaak in een dip zit. Hij lacht veel, praat veel en probeert er het beste van te maken. Hij probeert de anderen ook altijd blij te maken, of het nou een mens of een vampier is. Een gevecht zonder wat lol voor hem is er niet.
    - Krachtig
    Niemand zou het verwachten, maar ondanks alle grappige dingen die Christopher uithaalt, is hij ook krachtig. Dit komt meer omdat hij, als hij bloed van een mens drinkt, wat krachtiger wordt dan normaal, maar dit geldt alleen voor zijn fysieke krachten, dus niet datgene wat alle vampiers hebben of zijn wapen. De kracht die hij dan opwekt is enkel voor zijn eigen vechttechnieken.
    - Gehoorzaam
    Ook al is Christopher zo ongelooflijk speels en enthousiast, toch is hij best gehoorzaam en als een hogere rang wil dat hij iets doet, zal hij er negen van de tien keer mee door gaan. Niet altijd, want het ligt aan wat hij moet doen, maar het zal meestal wel gebeuren.
    - Brutaal
    Het is niet dat Christopher zijn mening voor zich houdt. Hij heeft best een grote mond erop staan en hij kan zeker zijn eigen mening vertellen. Als hij ergens niet mee eens is, zal hij ertegenin gaan.

    Angsten
    Christopher is niet bang voor veel dingen, hij wordt enkel lichtelijk angstig wanneer er iemand met een hogere rang bij hem is, zoals de leiders van de mensen of de nobels.

    Wapen
    Christopher heeft een redelijk grote hellebaard die hij vermomd als een sleutel meedraagt. Wanneer hij wil dat de sleutel de hellebaard weer vormt, hoeft hij alleen maar het woord ‘wapen’ te zeggen. Zo lijkt het ook alsof hij zijn wapen nooit meedraagt.

    Geschiedenis
    Christopher woonde tot 2008 fijn bij zijn ouders in een groot huis met genoeg eten en alle andere dingen die ze nodig hadden om te leven. Op zijn negentiende, eind 2008, ging hij het huis uit om te studeren en op kamers te gaan. Toen hij op een dag op het begin van 2010 naar huis liep, kreeg een vampier hem te pakken. Op dat moment was hij twintig en dus blijkt het dat hij al meer dan tien jaar twintig is.
    Ondanks de verrassingsaanval, was hij al na een jaar gewend aan de totaal andere levenswijze van
    de vampiers en zou hij niet meer terug willen ruilen naar een mensenleven. Mensen zijn immers enkel ‘vee’.

    Extra
    Christopher is biseksueel, maar (net zoals Katherine) heeft hij geen voorkeur.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 17:36 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.


    - I just don’t feel like I belong -


    - I don't know who I am anymore -


    Cecilia Joy Patterson


    Volledige naam:
    Cecilia Joy Patterson

    Leeftijd:
    Cecilia is 19 jaar.

    Geslacht:
    Cecilia is een vrouw.

    Soort:
    Cecilia is een vampier.

    Partij:

    Cecilia is niet echt voor de vampieren, maar ook niet voor de mensen. Ze heeft niet het gevoel dat ze vampier is, maar ook niet het gevoel dat ze bij de mensen hoort. Ze maakt simpelweg geen keuze tussen de twee. Maar om anderen niet teleur te stellen zegt ze tegen een vampier dat ze voor de vampieren is en andersom.

    Uiterlijk:
    [fc. Vanessa Hudgens]
    Cecilia is zeker een knappe meid te noemen. Ze is een natuurlijke schoonheid te noemen, ze heeft dus niet bijster veel nodig om er gewoon goed uit te zien. Ze is licht getint maar zeker niet veel, ze heeft donkere haren en grote bruine ogen. Lang is Cecilia zeker niet, ze is maar 1.55 m lang en daarmee dus gewoon klein. Zeker vergeleken met anderen is ze echt een kleintje, zelf heeft ze hier nooit echt moeite mee gehad, klein zijn heeft zo zijn voordelen.
    Cecilia heeft een tattoo. Deze zit op haar hand en is een duif. Dit is natuurlijk het dier dat voor vrede staat, en dat is weer iets belangrijks voor haar. Ook heeft ze een navelpiercing, iets wat ze ooit voor de grap heeft laten zetten. Ze heeft hem nu al aardige tijd maar is er eigenlijk heel blij mee.

    Innerlijk:
    Zachtaardig
    Cecilia is enorm lief tegen iedereen. Ze heeft er een hekel aan als ze iemand pijn moet doen, of als ze iemand pijn doet als het niet met opzet is. Cecilia heeft snel een schuldgevoel en zal dan ook duizend keer haar excuses aanbieden, als ze ook maar denkt dat het nodig is. Veel zeggen dat Cecilia zich veel te snel schuldig voelt, dit is zeker waar. Ze voelt zich bij de kleinste dingen al schuldig.

    Slim / leergierig
    Cecilia is zeker een slimme meid. Ze is altijd al slim geweest, op verschillende gebieden. Niet alleen op wetenschappelijk gebied maar ook op emotioneel gebied. Ze is goed in het meevoelen met hoe anderen zich voelen. Ze weet hoe ze erop in moet gaan en heeft niet veel moeite met anderen zich snel beter te laten voelen.
    Ze leert graag, maar doet dit het liefst zonder er teveel moeite voor hoeven te doen. Hoewel ze schoolwerk vroeger nooit erg vond zat ze toch liever in een luie stoel terwijl ze onbewust informatie binnenkreeg, zoals het bij veel gaat waarschijnlijk.

    Gehoorzaam / volgzaam
    Wat weinigen van haar verwachten is dat Cecilia echt een leider nodig heeft. Ze kan moeilijk voor zichzelf bepalen hoe ze zich moet gedragen en wat ze moet doen. Met een leider is dit gewoon makkelijker, dan wordt het voor haar bepaald en is de kans dat ze wat fout doet veel kleiner. Van dit heeft ze echter alleen last als ze in een grotere groep is, één op één gaat juist heel goed en weet ze alles voor zichzelf te bedenken.

    Bang
    Cecilia is ook heel bang aangelegd, ze is bang voor best veel maar probeert het natuurlijk niet te laten merken. Ze is niet alleen bang maar schrikt ook van zo ongeveer alles, geluiden, plotselinge bewegingen, mensen die haar plotseling aanraken en ga zo maar door. Voor veel is het natuurlijk verleidelijk om daar gebruik van te maken omdat een schrikkend iemand natuurlijk altijd leuk is om naar te kijken.

    Mysterieus
    Voor veel mensen is Cecilia ook een mysterieus iemand. Ze is moeilijk om hoogte van te krijgen omdat ze niet tot nauwelijks laat blijken wat ze ergens van vindt, wat haar mening dus is, of wat ze eigenlijk voelt. Hier heeft ze altijd al moeite mee gehad, het is niet dat ze het moeilijk vindt om haar gevoelens te laten blijken, het is gewoon dat ze het eng is. Niet bang voor haar eigen gevoelens, maar bang voor het feit dat ze anderen er eventueel mee zou kunnen kwetsen.

    Verlegen
    In groepen is Cecilia zeker verlegen, ze verdwijnt makkelijk naar de achtergrond en veel mensen zullen dus ook niet merken dat ze er is. Als er iets was wat Cecilia aan zichzelf zou mogen veranderen was dit het zeker. Ze vind het vreselijk dat ze niet makkelijker contact kan maken als er een groep mensen is.

    Angsten:
    Zoals eerder gezegd heeft Cecilia redelijk veel angsten, veel zijn maar klein en dus niet echt heel opvallend. Maar er zijn er een paar die echt opvallen. Waaronder haar angst voor spinnen. Ze is er niet gewoon bang voor, ze is echt panisch, als ze ook maar zo'n klein dingetje ziet verstijfd ze en kan ze niet meer helder denken. Ook is Cecilia heel erg bang om anderen teleur te stellen, ze er dan ook alles aan dit te voorkomen. Mocht het haar perongeluk wel gebeuren zou ze alles doen in de hoop dat de persoon in kwestie haar toch kan vergeven. Dit zijn de twee die de grootste angsten zijn van Cecilia, natuurlijk zijn er nog wat anderen kleinere maar die zijn niet heel heftig.

    Wapen:
    Cecilia’s wapen is pijl en boog. Ze is er handig mee geworden sinds ze klein was. Ze begon als klein meisje ermee als sport, het grootste gedeelte heeft ze van haar vader geleerd. Nog altijd is ze hem er dankbaar voor aangezien ze zichzelf er nu mee kan verdedigen. Hoewel ze er goed mee is is ze niet enorm gehecht aan het specifieke wapen, mocht het kapot gaan zal zijzelf er niet kapot van zijn.

    Geschiedenis:
    Cecilia is nu zo’n drie jaar een vampier. Wat inhoudt dat ze ook drie jaar een negentienjarige is. Het gebeurde toen ze naar huis liep van haar werk in een restaurant. Ze moest best een eindje lopen en had de hele tijd al het gevoel dat ze werd achtervolgd. Toen ze door een echt rustige straat liep viel de vampier die haar dus een tijd had aangevallen aan.Nog altijd neemt ze de vampier die haar dit aangedaan heeft het enorm kwalijk. Ze voelt zich niet thuis in het lichaam van een vampier en voelt zich nog altijd schuldig als ze het bloed moet drinken van een mens.

    Extra:








    .

    [ bericht aangepast op 3 aug 2015 - 20:22 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Iedereen heeft ongeveer tot morgenavond om zijn/haar rol af te maken of in te vullen. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Cecilia lijkt op Elizabeth ):
    Nouja, het karakter verschilt best wel. Alleen het wapen en dat ze niet voor de vampiers is tot nu toe, ik ga er niet over zeiken.


    obsessive rage

    Ik ga me toch uitschrijven! sorry


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    Ik ga me toch uitschrijven! sorry


    Is niet erg!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Shinoa schreef:
    (...)

    Is niet erg!


    Waha, klinkt echt hard XD Ik was even melig sorry XD


    obsessive rage

    Mag ik een meisje bij de jonge vampiers reserveren?


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    Mag ik een meisje bij de jonge vampiers reserveren?


    Dat is goed. Je hebt ongeveer tot donderdag. c:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 21:40 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Naam:

    Rosemary 'Rozy' Juna Bellerose

    Rosemary: The rosemary plant - Latin
    Juna: Other name for the month June - Latin
    Bellerose: Beautiful Rose - French







    "Back off, darling."

    "Well...
    I fucked up, again."


    "You're annoying."

    "Please stop talking."


    “I'll bite you.”



    Leeftijd:
    Rozy is geboren op een zonnige, maar toch koude 14 december. Dit geeft haar nu de leeftijd van achttien jaar jong.Sagittarius

    Geslacht:
    Vrouwelijk.

    Soort:
    Rozy is een jonge vampier.

    Partij:
    Rozy is voor de vampieren. Ondanks dat ze zelf net een vampier is, ze heeft altijd wel een ding met ze gehad. Toen ze zelf een vampier werd wilde ze onmiddellijk dat die connectie werd opgebouwd. Ondanks dat ze als een slaaf was gebruikt nam ze het de vampiers niet kwalijk. Misschien was ze gewoon goedgelovig, maar het heeft haar wel op het pad gekregen waar ze nu op zit.

    Innerlijk:
    Rozy is een erg impulsieve vrouw en doet dingen sneller met haar hart dan met haar hoofd. Dit kan voor sommigen als een enorme last zijn, aangezien ze zo ook veel mensen in gevaar brengt. Haar emoties helpen haar er ook niet bij, want ze is ook nog eens een erg gevoelige vrouw. Ze heeft het negatieve punt dat ze soms maar één emotie kan voelen. Als ze wilt, kan ze zo iemand afmaken, zonder enige emotie. Ze zal niks voor die persoon voelen en zal door gaan met haar vrolijke leven. Ze is dan ook vooral een bundeltje van vrolijkheid en oprechtheid. Ze geniet van eerlijkheid, maar vertelt heus wel eens een leugentje om bestwil.
    Rozy haar woedebuien zijn het ergst van iedereen. Ze slaat roekeloos om haar heen en de woede gaat vaak gepaard met verdriet en wroeging. Ze kan die drie emoties vaak moeilijk uit elkaar halen en vindt haar emoties eigenlijk ook haar grootste zwaktes.
    Ze is een persoon die je met gemak kan vertrouwen, maar haar vertrouwen in jou is altijd ver te zoeken. Ze heeft geleerd dat degene die het beste te vertrouwen zijzelf is. Niemand kent haar gedachten beter dan zij en daar is ze op de één of andere manier best trots op. Ze is dol op zichzelf en heeft dan ook een lichtelijke ego ontwikkeld. Ze wilt ook altijd heel competitief zijn en altijd aan iedereen laten zien dat zij de beste is in werkelijk alles. Ze wint veel wedstrijden hierdoor wat natuurlijk een boost geeft aan haar ego.
    Ze is, zoals ze zich zelf noemt, een badass bitch. Ze deinst voor niks en niemand terug en wilt uit alles de sensatie halen. Ze geniet vaan leedvermaak en wordt soms wel een aangezien voor een kleine sadist.
    Ze kan soms erg manipulatief worden om te krijgen wat ze wilt. Sinds ze een vampier is huppelt ze vrolijk door het leven. Ze geniet van de onsterfelijkheid en is hierdoor een enorme waaghals geworden. Ze was allang dood geweest als ze geen vampier was en de dingen deed die ze nu doet. Van gebouwen afspringen, vechten tot er iemand dood gaat. Ze is er dol op.

    Uiterlijk:
    Rozy heeft donkerbruine haren die een middellengte hebben. Er zit een lichte slag in dat er voor zorgt dat er een goede volume in zit.

    Angsten:

    Wapens:

    Geschiedenis:

    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 11:18 ]


    "Rebellion's are build on hope"