• C H A N G E D
    to give a completely different form or appearance to; transform
    Speeltopic 1






    Het jaar 2020 brak aan, maar veel was er niet veranderd. Het enige dat een verandering beging, was de mensheid. Een infectie drong veel steden binnen, waardoor iedereen boven de dertien niet meer in staat was om verder te leven. De kinderen daarentegen waren gedwongen om als ‘vee’ te werken voor de vampiers, die ze niet anders dan de bloedvoorraad zagen. Kinderen werden niet gedood, tenzij ze probeerden te ontsnappen. Toch waren er een aantal eigenwijze kinderen die het probeerden. Een aantal van hen bleef achter, gewond maar klaar om te veranderen en de rest van hen vond een uitweg naar de steden die beschermd waren tegen de infectie en waar nog volwassenen waren om te helpen. Een aantal jaar later zijn zowel de kinderen, nu jongeren die veranderd zijn en de jongeren die ontsnapt zijn tussen de vijftien en achttien jaar. De jongeren die ontsnapt zijn, trainen met speciale wapens om tegen de vampiers te strijden en de jongeren die veranderd zijn, proberen sterker te worden. Ook zijn ze al gewend aan vampier zijn. Sommigen hebben ook al de partij van de vampiers gekozen, maar anderen liegen erover. Zo zal het eeuwenlang doorgaan, want wie hou ik voor de gek? Vampiers en mensen kunnen niet van elkaar winnen, zeker niet wanneer vampiers voor eeuwig leven en wanneer de mensheid erg sterk is.




    R O L L E N


    V A M P I E R S
    VOLWASSEN VAMPIERS
    De vampiers die er eerder waren dan wanneer de kinderen kwamen.
    Max. vier, twee mannen en twee vrouwen.
    Leeftijd tussen achttien en zesentwintig.

    - Cecilia Joy Patterson, JudithSuzann, 1.3
    - Seraphina Faida Huntwood, HarleyQuinnx, 1.2
    - Christopher Jonathan Goode, Shinoa, 1.3
    -



    JONGE VAMPIERS
    De vampiers die eerst mensenkinderen waren.
    Max. vier, twee jongens en twee meisjes.
    Leeftijd tussen vijftien en achttien.

    - Elizabeth Victoria Silver Heart, Myrra, 1.2
    - Rosemary Juna Bellerose, Kenopsia, 1.3
    -
    -



    NOBELS
    De vampiers die de macht hebben.
    Max. twee, één man en één vrouw.
    Leeftijd tussen twintig en dertig.

    - Brooklyn Savannah Flynn, Inclination, 1.7
    - Sid Acheson, Morticia, 1.7


    M E N S E N
    VOLWASSEN TRAINEES
    De trainees die uitgetraind zijn, dus ook betere wapens hebben.
    Max. vier, twee mannen en twee vrouwen.
    Leeftijd tussen achttien en zesentwintig.

    -
    -
    -
    -



    JONGE TRAINEES
    De trainees die eerst ‘vee’ voor vampiers waren.
    Max. vier, twee jongens en twee meisjes.
    Leeftijd tussen vijftien en achttien.

    - Katherine Grace Montgomery, Shinoa, 1.2
    -
    - Hiro Maxwell Henderson, Inclination, 1.2
    -



    LEIDERS
    De leiders die alle trainees leiden en ook plannen maken.
    Max. twee, één man en één vrouw.
    Leeftijd tussen twintig en dertig.

    - Daniëlle Farangis, Sinbad, 1.6
    - Kuro Kizu Kiyoukou, Raisei, 1.2



    I N V U L L E N

    Volledige naam:
    Leeftijd: Leeftijden staan bij de rollen.
    Geslacht:
    Soort: Vampier of mens.
    Partij: Vampiers of mensheid, ook graag een reden.
    Uiterlijk: Met foto en in ieder geval de belangrijkste dingen uitschrijven.
    Innerlijk: Uitgebreid, graag.
    Angsten:
    Wapen: Bijvoorbeeld zwaard, pijl en boog, etc.
    Geschiedenis: Hoe is je rol vampier geworden?/Hoe is je rol een trainee geworden?
    Extra: Eventuele dingen als seksualiteit, favoriete dingen, etc.



    R E G E L S

    - De huisregels van Quizlet.
    - Minimaal 200 woorden per bericht.
    - Graag wat ervaring hebben.
    - Een goed ABN wordt geapprecieerd.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    - Alleen ik (Shinoa) maak topics aan.
    - Personages van anderen mag je niet besturen, tenzij je
    toestemming hebt.
    - Zorg in ieder geval dat je per week een paar posts schrijft.
    - Off topic in het speeltopic tussen haakjes of in het praattopic.
    - Geen ruzie buiten de RPG.
    - Relaties worden in de RPG gemaakt.
    - Twee rollen per persoon, maar wel in verschillende ‘rangen’.
    - Hou mannen en vrouwen gelijk.
    - Hou er rekening mee dat de jonge vampiers en de jonge
    trainees elkaar kennen.
    - Relaties zijn toegestaan, zelfs als het minderjarig en
    meerderjarig is.
    - De vampiers kunnen gewoon in het zonlicht.
    - De vampiers kunnen enkel bloed drinken,
    zowel van mensen als van andere vampiers.
    - Niemand is de beste in iets. Iemand mag dat
    wel denken als ego of zo, maar het is niet zo.
    - Geen posts met enkel hoofdletters of smiley’s.
    - Mensen en vampiers kunnen gewoon
    op eigen risico naar de andere stad.
    - Niet één keer reageren en dan niet
    meer reageren.
    - Wanneer je zonder geldige reden twee
    weken niet reageert, mag ik je uit de RPG
    halen.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 22:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben net thuis en ben waarschijnlijk morgen ook maar weinig thuis. Misschien maak is haar zo nog voor een gedeelte af, maar anders wordt het waarschijnlijk eerder woensdag of donderdag, sinds woensdag een vriendin van me terug komt van vakantie en ik waarschijnlijk naar haar toe ga.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    Ik ben net thuis en ben waarschijnlijk morgen ook maar weinig thuis. Misschien maak is haar zo nog voor een gedeelte af, maar anders wordt het waarschijnlijk eerder woensdag of donderdag, sinds woensdag een vriendin van me terug komt van vakantie en ik waarschijnlijk naar haar toe ga.


    Dat is oké. Uitstel geaccepteerd, hahah.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Heavenlyy schreef:
    (...)
    Hmm...ik zou vraag een jonge vrouwelijke vampier zijn, maar volgens mij zit dat al vol...


    Die zitten inderdaad vol. Alleen bij de volwassen trainees kunnen er nog vrouwen bij.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat zijn dat precies?

    Ik zal zo snel mogelijk mijn rol in proberen te vullen, maar het uiterlijk is moeilijker dan ik had gedacht. :/


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heavenlyy schreef:
    Wat zijn dat precies?


    Staat onder de kopjes. c:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ah. Ik zou toch graag een vampier zijn...dus laat dan maar zitten :/

    Farah is af, ze staat op pagina 5. Is ze goed zo?

    @Morticia ik wil wel helpen met een uiterlijk bedenken?


    In my defense, I was left unsupervised.

    Heavenlyy schreef:
    Ah. Ik zou toch graag een vampier zijn...dus laat dan maar zitten :/


    Je kunt altijd een mannelijke jonge vampier nemen. c:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dit topic heeft met dit bericht erbij 100 rea's!

    [Heeft niemand wat aan, maar ach.]


    obsessive rage

    Shinoa schreef:
    (...)

    Je kunt altijd een mannelijke jonge vampier nemen. c:

    Ik speel liever geen man..sorry.

    Morgen schreef:
    Farah is af, ze staat op pagina 5. Is ze goed zo?

    @Morticia ik wil wel helpen met een uiterlijk bedenken?

    Ja graag! Alleen, het probleem is dat ik meerdere foto's heb waar ik niet uit kan kiezen. Zou je me daarmee willen helpen?
    Ik twijfel tussen:
    1.1 / 1.2
    2.1 / 2.2
    3.1 / 3.2
    4.1 / 4.2
    5.1 / 5.2 (Twijfel of deze wel bij de rol past, de tatoeages zullen dan verdwijnen.)

    Anderen mogen er ook op stemmen natuurlijk!
    (wbw)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja graag! Alleen, het probleem is dat ik meerdere foto's heb waar ik niet uit kan kiezen. Zou je me daarmee willen helpen?
    Ik twijfel tussen:
    1.1 / 1.2
    2.1 / 2.2
    3.1 / 3.2
    4.1 / 4.2
    5.1 / 5.2 (Twijfel of deze wel bij de rol past, de tatoeages zullen dan verdwijnen.)

    Anderen mogen er ook op stemmen natuurlijk!
    (wbw)


    Mens dan moet je 1 doen (mcgareth!!!!!)
    Als vampier zou ik of 4 of 5 doen ligt aan de persoonlijk heid. Lief 5, meer sluw 4.

    Hij is een nobel zie ik net us ik zou 4 doen

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 21:37 ]


    In my defense, I was left unsupervised.


    “CRUEL LEADERS ARE REPLACED——
    ONLY TO HAVE NEW LEADERS
    TURN CRUEL.

    S I D • A C H E S O N

    Volledige naam: Sid Acheson. In tegen stelling tot zijn broer heeft hij geen middelnaam, enkel twee namen. Een voor- en een achternaam, waar hij maar blij mee toe is.
    Leeftijd: 32 in mensenjaren, in vampierjaren echter 247.
    Geslacht: Overduidelijk een man.
    Soort: Vampier
    Partij: Als een nobel hoort hij partij te trekken voor de vampiers, desalniettemin vertelt een stemmetje hem zo nu en dan dat het slecht is hoe er met de mensen aan toegaat. Toch zal hij dit nooit ofte nimmer aan iemand (durven te) vertellen, simpelweg doordat het niet geaccepteerd is in deze tijd. Een nobel partij kiezen voor de mensen? Dat zal 'm zijn nek kosten! Daardoor zuigt hij ze liever leeg dan vriendjes met ze te worden.
    Uiterlijk:
    Innerlijk: Kalm, ongevoelig en afgesloten, dat is hij meestal. Dat betekend niet dat hij het ook echt is, maar hij heeft zich voornamelijk naar die kant van zichzelf gericht, om een reden die hij heel belangrijk vind. Volgens hem heeft hij het ooit wel aan Silas verteld, maar het kan zijn dat hij het vergeten is. Er zijn ook al zo veel jaren voorbij gegaan dat het best eens mogelijk is, al zou hij het hem niet kwalijk nemen als het zo is. Precies om die reden. Daarbij wil hij graag alleen zijn, omdat hij bang is iemand te kwetsen die hem na aan het hart ligt, wat hem al vaak genoeg is overkomen. Na die lange tijd heeft hij het wel geleerd en zich mede daardoor afgesloten.
          Sid wil dan ook enkel gestoord worden wanneer er iets dreigend of uitermate belangrijk is, als het niet het geval is, slaat al bijna direct dat ijzige karakter toe. Het is niet zijn bedoeling om dat te doen, niet helemaal in elk geval, maar het ongevoelige gedeelte slaat toch heel vaak toe. Dit neemt hem dan over, verstand en lichaam, terwijl hij weet dat het de Vampier in hem is. Vaak probeerde hij het onder controleren te houden, ermee te handelen, maar het faalde elke keer opnieuw. Sid noemt zichzelf een monster voor wat hij is, een bloeddorstige Vampier die vaak geen medelijden kent, en wat hij daardoor heeft gedaan in het verleden.
          De enige die hij compleet vertrouwd, is zijn broer, Silas, maar laat de anderen van zijn clan toch zien dat hij respect voor hen heeft. Hij heeft zich omhoog gewerkt, met moeite en veel doorzettingsvermogen, echter kwam hij uiteindelijk bij zijn doel. Sid is hier dan ook uitermate trots op, wat toch zo nu en dan in zijn ogen schijnt. Hij is op dat punt ook niet verlegen of iets dergelijks om het te laten merken. Stil, zwijgzaam, wat gelijk naar een zekere geheimzinnigheid neigt, dat is hij wel. Dat betekend echter niet dat hij verlegen of naïef is, alles behalve juist. Hij kan dan ook ongelooflijk wreed zijn, wat negen van de tien keer gebeurd wanneer hij zich moet voeden. Daarom houdt hij er niet van als hij bloed ziet of de honger opspeelt, hij haat het om afhankelijk ervan te zijn. Een stille nachtmerrie voor sommigen.
          In de liefde is hij absoluut alles behalve goed, want hij snapt er - op z'n zachts gezegd - geen moer van. Zo ook dus niet van vrouwen. Alhoewel hij wel zijn charmes in kan zetten, daar blijven de vrouwen in elk geval niet koud van, want hij gebruikt het regelmatig als hij wat wil drinken. Hij heeft er echter een ongelooflijke hekel aan wanneer hij het moet doen, omdat het niet tegen iemand is waar hij het graag tegen wil doen. Daarom raakt hij er ook snel verveeld bij, wat aan zijn gezicht afgetekend is. Agressief is hij niet, ten minste niet tegen zijn clan, maar vroeger was er zeker een kant dat hij dagelijks driftbuien had over van alles. Hij heeft het met heel veel moeite weten te controleren, maar als er iemand heel kwaad spreekt over iets of iemand wat een dierbare is, kan hij er zo weer in terug vallen. Sid luistert meer dan dat hij praat, net zoals zijn broer. Toch verliest hij zich bijna nooit in gedachten, hij wil graag van alles weten wat er rondom hem gebeurd, zodat hij voorbereid is en een beetje weet wat er speelt. Een enorme hekel heeft hij dan ook aan verrassingen, zelfs als het over een verjaardag gaat. Daar is hij ook niet op gesteld, omdat hij weet dat het toch niet aan hem te zien valt. Hij veracht de vrouw die hem zo gemaakt heeft, Elvyra.


    SO CASUALLY CRUEL——
    IN THE NAME OF BEING HONEST.”

    Angsten:
    Wapen:
    Geschiedenis: Al sinds hoelang hij zich kan herinneren, is hij een buitenbeentje geweest. Alhoewel anderen dat weliswaar wellicht ontkennen en tegen hem op een geheel andere wijze aankijken. Voor hem is het anders geweest, aangezien hij zich niet voelde zoals zijn familie hem beschreef of zelfs bij vrienden voelde hij zich het vijfde wiel. Sid genoot van de wonderen van het leven, zoals de natuur, muziek en kunst. Al is hij vrij slecht, laten we even zeggen bagger, in de liefde. Daar snapt hij niets van, al heeft hij dat hedendaags eerder weggedrukt en begint het begrijpen langzaamaan te komen.
          In zijn 22e jaar had hij een jonge vrouw genaamd Elvyra ontmoet, Sid had nog niet het besef dat dit een helse relatie zal worden. Haar haren hadden een zandbruine kleur, een die hij niet eerder had gezien, of wel, maar hij was zo onder de indruk van haar verschijning dat het er amper toe deed. Met zijn vrienden was hij op pad gegaan om te vissen. Nee, zelf viste hij niet, hij keek alleen toe en zweeg, lachte soms op de goede momenten. Op deze dag was het een herhaling van activiteiten, totdat hij de vrouw zag die hem in een vampier zou veranderen. Om precies te zijn, gebeurde dat in zijn 32e levensjaar, en als attent “verjaardagscadeau” gaf Elvyra hem het leven van een onsterfelijke. In een korte tijd voordat de tragedie gebeurd was, waren ze naar elkaar toe gegroeid. Van vage kennissen naar vrienden, naar meer dan vrienden en vervolgens geliefden.
          Sid kon haar “cadeau” echter niet appreciëren en de dagen, weken, wellicht wel maanden die daarop volgden waren het alles behalve prettige tijden voor hem. Voor haar ook, overigens. De man verdween in de nacht, zonder ook maar iets te zeggen of achter te laten voor zijn broer. Voor twee jaar lang, zonder enig contact, was er niets van hem te bemerken. In deze tijd heeft hij verscheidene ervaringen opgedaan, herinneringen die hij niet uit zijn geheugen meer zal kunnen bannen. Sid wilde Elvyra nooit meer zien, zijn broer was een ander verhaal. Als een complete verrassing stond hij weer bij zijn broer op de stoep en omdat hij hem zwaar gemist had, besloot hij door te gaan met zijn plan. Zijn broer, Silas, veranderde diezelfde nacht nog in een vampier. De echte reden ervoor is heel gemakkelijk: Silas is de enige die hij alles toevertrouwd.
    Extra:
    Likes: De natuur— wanneer niemand in de buurt is, praat hij zelfs tegen de bomen of geesten van de natuur • Nieuwe dingen leren, zo vindt hij het aangenaam om meer stof te vergaren tot kennis • Lezen, vooral over kunst en de geschiedenis, echter eveneens vechttechnieken. Soms zelfs over zijn eigen ras, aangezien hij zich interesseert in wat ze er allemaal van vinden • Serene muziek, zoals viool—, cello— ofwel pianospel • Wetten / discipline • Dansen, en dan hebben we het niet over disco – moves, maar langzame dans vooral • luisteren naar het gezang van een vrouw.
    Dislikes: Stompzinnigheid • Hebzucht • Grote en drukke menigtes • Alcohol • Wanneer iemand in z'n weg komt • Als hij zichzelf “moet” uitleggen. Uitleggen tussen haakjes, want hij doet alleen wat hij zelf wilt! • Over zichzelf of persoonlijke zaken praten • Bloed • Bestudeerd worden • Oneerlijkheid (van anderen) • De kleur rood, aangezien het de kleur is van bloed • Elvyra.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 22:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morgen schreef:
    (...)
    Mens dan moet je 1 doen (mcgareth!!!!!)
    Als vampier zou ik of 4 of 5 doen ligt aan de persoonlijk heid. Lief 5, meer sluw 4.

    Hij is een nobel zie ik net us ik zou 4 doen

    Dan doe ik die!

    Edit: Is hij tot nu toe goedgekeurd?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 22:40 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.