• C H A N G E D
    to give a completely different form or appearance to; transform
    Speeltopic 1






    Het jaar 2020 brak aan, maar veel was er niet veranderd. Het enige dat een verandering beging, was de mensheid. Een infectie drong veel steden binnen, waardoor iedereen boven de dertien niet meer in staat was om verder te leven. De kinderen daarentegen waren gedwongen om als ‘vee’ te werken voor de vampiers, die ze niet anders dan de bloedvoorraad zagen. Kinderen werden niet gedood, tenzij ze probeerden te ontsnappen. Toch waren er een aantal eigenwijze kinderen die het probeerden. Een aantal van hen bleef achter, gewond maar klaar om te veranderen en de rest van hen vond een uitweg naar de steden die beschermd waren tegen de infectie en waar nog volwassenen waren om te helpen. Een aantal jaar later zijn zowel de kinderen, nu jongeren die veranderd zijn en de jongeren die ontsnapt zijn tussen de vijftien en achttien jaar. De jongeren die ontsnapt zijn, trainen met speciale wapens om tegen de vampiers te strijden en de jongeren die veranderd zijn, proberen sterker te worden. Ook zijn ze al gewend aan vampier zijn. Sommigen hebben ook al de partij van de vampiers gekozen, maar anderen liegen erover. Zo zal het eeuwenlang doorgaan, want wie hou ik voor de gek? Vampiers en mensen kunnen niet van elkaar winnen, zeker niet wanneer vampiers voor eeuwig leven en wanneer de mensheid erg sterk is.




    R O L L E N


    V A M P I E R S
    VOLWASSEN VAMPIERS
    De vampiers die er eerder waren dan wanneer de kinderen kwamen.
    Max. vier, twee mannen en twee vrouwen.
    Leeftijd tussen achttien en zesentwintig.

    - Cecilia Joy Patterson, JudithSuzann, 1.3
    - Seraphina Faida Huntwood, HarleyQuinnx, 1.2
    - Christopher Jonathan Goode, Shinoa, 1.3
    -



    JONGE VAMPIERS
    De vampiers die eerst mensenkinderen waren.
    Max. vier, twee jongens en twee meisjes.
    Leeftijd tussen vijftien en achttien.

    - Elizabeth Victoria Silver Heart, Myrra, 1.2
    - Rosemary Juna Bellerose, Kenopsia, 1.3
    -
    -



    NOBELS
    De vampiers die de macht hebben.
    Max. twee, één man en één vrouw.
    Leeftijd tussen twintig en dertig.

    - Brooklyn Savannah Flynn, Inclination, 1.7
    - Sid Acheson, Morticia, 1.7


    M E N S E N
    VOLWASSEN TRAINEES
    De trainees die uitgetraind zijn, dus ook betere wapens hebben.
    Max. vier, twee mannen en twee vrouwen.
    Leeftijd tussen achttien en zesentwintig.

    -
    -
    -
    -



    JONGE TRAINEES
    De trainees die eerst ‘vee’ voor vampiers waren.
    Max. vier, twee jongens en twee meisjes.
    Leeftijd tussen vijftien en achttien.

    - Katherine Grace Montgomery, Shinoa, 1.2
    -
    - Hiro Maxwell Henderson, Inclination, 1.2
    -



    LEIDERS
    De leiders die alle trainees leiden en ook plannen maken.
    Max. twee, één man en één vrouw.
    Leeftijd tussen twintig en dertig.

    - Daniëlle Farangis, Sinbad, 1.6
    - Kuro Kizu Kiyoukou, Raisei, 1.2



    I N V U L L E N

    Volledige naam:
    Leeftijd: Leeftijden staan bij de rollen.
    Geslacht:
    Soort: Vampier of mens.
    Partij: Vampiers of mensheid, ook graag een reden.
    Uiterlijk: Met foto en in ieder geval de belangrijkste dingen uitschrijven.
    Innerlijk: Uitgebreid, graag.
    Angsten:
    Wapen: Bijvoorbeeld zwaard, pijl en boog, etc.
    Geschiedenis: Hoe is je rol vampier geworden?/Hoe is je rol een trainee geworden?
    Extra: Eventuele dingen als seksualiteit, favoriete dingen, etc.



    R E G E L S

    - De huisregels van Quizlet.
    - Minimaal 200 woorden per bericht.
    - Graag wat ervaring hebben.
    - Een goed ABN wordt geapprecieerd.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    - Alleen ik (Shinoa) maak topics aan.
    - Personages van anderen mag je niet besturen, tenzij je
    toestemming hebt.
    - Zorg in ieder geval dat je per week een paar posts schrijft.
    - Off topic in het speeltopic tussen haakjes of in het praattopic.
    - Geen ruzie buiten de RPG.
    - Relaties worden in de RPG gemaakt.
    - Twee rollen per persoon, maar wel in verschillende ‘rangen’.
    - Hou mannen en vrouwen gelijk.
    - Hou er rekening mee dat de jonge vampiers en de jonge
    trainees elkaar kennen.
    - Relaties zijn toegestaan, zelfs als het minderjarig en
    meerderjarig is.
    - De vampiers kunnen gewoon in het zonlicht.
    - De vampiers kunnen enkel bloed drinken,
    zowel van mensen als van andere vampiers.
    - Niemand is de beste in iets. Iemand mag dat
    wel denken als ego of zo, maar het is niet zo.
    - Geen posts met enkel hoofdletters of smiley’s.
    - Mensen en vampiers kunnen gewoon
    op eigen risico naar de andere stad.
    - Niet één keer reageren en dan niet
    meer reageren.
    - Wanneer je zonder geldige reden twee
    weken niet reageert, mag ik je uit de RPG
    halen.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 22:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Morticia schreef:
    @ Morgen: Het uiterlijk dat je voor haar gekozen hebt, is werkelijk prachtig.


    Dankjewel. Het model heet Ashley Moore.


    In my defense, I was left unsupervised.

    Naam Daniëlle Farangis. Farangis is niet haar meisjesnaam. Ze heeft de achternaam van haar overleden man overgenomen.



    Leeftijd 28 jaar.

    Geslacht Vrouw

    Soort Mens

    Partij Daniëlle is er helemaal van overtuigt dat ze bij de mensheid moet horen. Ze is er immers van onder de indruk dat de vampieren haar dochter hebben ontvoert en dat is simpelweg onvergeeflijk.
    Uiterlijk: Daniëlle heeft een mooie, egale, donkere huid, waar ze trots op is. Haar wenkbrauwen zijn vol, net zoals haar lippen. Haar haar is lang, dik en zwart van kleur. Daniëlle bindt haar haar vaak in een hoge knot, zodat het niet in de weg hangt bij het vechten. Haar figuur is vrouwelijk, maar atletisch. Vooral haar been en buikspieren zijn goed ontwikkeld dankzij het trainen. Ze is 169 centimeter lang, wat haar een gemiddelde lengte geeft. Haar oogkleur is donkerbruin. Zo donker dat het haast zwart lijkt.
    FC: Freema Agyeman

    Innerlijk Daniëlle is erg sociaal. Ze praat met iedereen en kan zich goed aanpassen aan anderen. Vrienden maakt ze ook vrij gemakkelijk en daarom heeft ook niemand in de eerste instantie een hekel aan haar. Doordat ze deze eigenschappen heeft wordt ze ook geaccepteerd als leider.
    Maar, eenmaal als mensen haar beter leren kennen, merken ze dat Daniëlle niet alleen maar vriendelijkheid is. Diep van binnen is ze enorm gefrustreerd over wat er met haar dochter en man is gebeurd. Wanneer ze dit op een felle manier uit, kunnen mensen dat op een verkeerde manier opvatten, waardoor sommigen toch liever uit Daniëlles buurt blijven.
    Daniëlle kent haar eigen kracht, ze zou zich nooit als een kip zonder kop ergens instorten. Jammer genoeg is haar inschattingsvermogen van andermans kracht niet altijd even scherp en dat maakt dat ze nog wel eens strategische imperfecties veroorzaakt.

    Angsten Haar grootste angst is dat de mensheid de strijd zal verliezen. Daarnaast heeft ze geen last van andere kleine angsten, daar is ze simpelweg overheen gegroeid.

    Wapen Daniëlle vecht met een hele lange speer. Ze kan er natuurlijk heel erg goed mee overweg. De reden dat ze dit wapen heeft gekozen, was puur toeval.

    Geschiedenis Daniëlle had al toen ze nog heel jong een baby: Season. Die baby is al heel lang verdwenen. Ze weet honderd procent zeker dat haar kleine meisje nog leeft, omdat ze dat gewoon diep van binnen voelt, en verdenkt de vampieren er van Season in bezit te hebben. Haar man is jammer genoeg vlak na de verdwijning van haar dochter overleden aan het virus.

    Extra Ze heeft een stiekeme liefde voor tuinieren. De moestuin is één van de weinige plekken waar ze helemaal tot rust kan komen.



    ____________________________________
    Hier is ie, ik hoop dat het goed genoeg is!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 21:27 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Vampiers kunnen toch ook als vampiers geboren zijn? Ze hoeven toch niet per se gebeten te zijn, of wel?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    Vampiers kunnen toch ook als vampiers geboren zijn? Ze hoeven toch niet per se gebeten te zijn, of wel?


    Dat kan, ja. Hier in ieder geval wel.
    Maar, meestal is het wel dat ze als mens geboren worden en dan vampier worden door de beet/het bloed van zijn/haar ouders.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 22:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    • Brooklyn Savannah Flynn •
    "My heart is a weapon, there is no second guessing."


    "Be careful making wishes in the dark."


    "Hey young blood
    Doesn't it feel like
    your time is running out?"


    "Evil is around every corner,
    but the people you trust are the ones
    you have to watch out for."


    "The seasons change,
    people don't."


    "I don't blame you for being you,
    but you can't blame me for hating it."


    Volledige naam
    Brooklyn Savannah Flynn, hoewel ze het liefst wilt dat iedereen haar Brooke noemt of haar gewoon bij haar achternaam aanspreekt.

    Leeftijd
    Brooke is op het moment 22 jaar jong en geboren op een 16 oktober. Ze is echter gebeten op de leeftijd van 17.

    Geslacht
    Vrouwelijk.

    Soort
    Brooke valt onder de hoogste rang van de vampiers.

    Partij
    Haar belangrijke taak in de leiding over het gehele vampiers-volk zou ze voor geen goud opgeven en gaat er ook voor de volle 100% voor. Daarnaast kan ze haar sadistische trekjes tegenover de mensen ook maar lastig onderdrukken en kan ze zeker niet ontkennen dat ze het naar haar zin heeft aan de kant van de vampiers.

    Uiterlijk [FC: IU]
    Aan Brooke's uiterlijk vallen haar Aziatische roots goed op. Haar beide ouders zijn dan ook geboren en getogen in Zuid-Korea, maar later naar het voormalige Engeland verhuisd, waar Brooke dan geboren is. Door haar ouders is ze echter twee talig opgevoed, waardoor ze naast Engels ook vloeiend Koreaans spreekt.
    Verder heeft ze lange haren die gemakkelijk over haar schouders vallen. De kleur verschilt vaak, ze heeft er een gewoonte van gemaakt om het te verven. Meestal blijft ze wel in de richting van natuurlijke kleuren zoals bruin en blond, hoewel ze ook al wel eens een fel rode kleur heeft gehad. Van origine zijn haar lokken pikzwart en op het moment valt haar haarkleur redelijk dichtbij haar originele kleur.
    Haar huid heeft een hele lichte kleur, wat nog eens versterkt wordt door de grauwe tint die er overheen is gekomen toen ze een vampier werd. Als er iets is wat ze aan haar uiterlijk zou willen veranderen, dan was het haar huid wel.
    Haar donkere, zwart uitziende ogen steken erg af tegen haar bleke huid. Ze zijn redelijk groot van formaat, ook al wordt dit niet versterkt door grote en volle wimpers. Haar wimpers zijn zeker niet iets wat opvalt bij haar, waardoor veel mascara en verder soms nog nep wimpers zeker van pas komen. Verder gebruikt ze meestal nog oog make-up om haar ogen te accentueren, maar verder niet zo veel.
    Brooke valt met een paar centimeters onder het Engelse gemiddelde met haar lengte van 1,62 meter.
    Qua kleding geeft ze meestal voorkeur aan schattige en comfortabele sweaters, samen met een jeans. Ook kun je haar soms wel in jurkjes en rokjes zien lopen. Ze heeft niet echt een vaste stijl en is daarin dan ook zeker niet kieskeurig, zolang het maar bij elkaar staat.


    Innerlijk
    Sociaal
    Sociaal is een karaktereigenschap die waarschijnlijk het eerste bij je op zou komen als je Brooke tegen zou komen. Ze heeft haar mond zeker niet op de verkeerde plaats zitten en heeft een vlotte babbel. Praten voor grote groepen vindt ze dan ook zeker geen probleem en ze weet vaak dingen goed te verwoorden. Ook is ze zeker een kei in mensen overhalen. Met een brede glimlach en de juiste woorden windt ze mensen al snel om haar vinger heen. Als je haar goed kent zal je zeker merken dat ze niet erg goed is in het houden van haar mond, wat op sommige nogal irriterend kan werken.
    Spontaan en Open
    Brooke is zeer spontaan aangelegd. Ze is niet op haar mondje gevallen en kan daarom dan ook zeker goed voor zichzelf opkomen. Toch weet ze wel wanneer ze dingen beter voor zichzelf kan houden en beter niets kan zeggen. Alles wat ze zegt komt dan ook recht uit haar hart, wat haar dan ook nog erg open maakt. Ze valt echter wel lastig te lezen, dus als ze niet zegt zou je maar lastig kunnen vertellen dat er iets met haar aan de hand is.
    Vrolijk
    Daarnaast is Brooke ook vaak goedgehumeurd. Je zal haar niet snel zonder glimlach rond zien lopen, zowel van blijdschap als sadisme. Zelfs als ze zich niet goed voelt zal je haar waarschijnlijk nog steeds met een glimlach op haar lippen zien. Je kunt haar echter niet snel echt boos maken, maar ze is zeker niet te beroerd om mensen regelmatig hun plek te wijzen.
    Strijdlustig
    In liefde en oorlog is alles geoorloofd, dit is iets wat voor Brooke zeker geldt. In strijd is waarschijnlijk een van de enige situaties waarin er geen glimlach op haar gezicht te zien is. Ze is in deze gevallen absoluut meedogenloos en zal er dan ook niet minder om slapen als ze mensen moet vermoorden voor de overwinning. Vaak wordt ze onderschat door haar zeker schattige uiterlijk, maar ze laat door deze eigenschap maar weer eens zien dat je iemand niet op zijn of haar uiterlijk moet beoordelen.
    Sadistisch
    Ondanks al deze goede eigenschappen die net werden genoemd, heeft alles wat ze doet meestal toch wel een sadistisch randje, vooral tegenover de mensen. Ondanks dat ze het bloed van de mensen nodig hebben, kan Brooke niet zeggen dat ze het niet aan kan zien wat er met de mensen gebeurt.
    Zelfingenomen
    Allerlaatst kan Brooke erg zelfingenomen overkomen. Beslissingen maakt ze meestal alleen als ze er zelf voordeel van heeft. Daarnaast zou ook kunnen zeggen dat ze nog wel eens een arrogante attitude kan opzetten, zowel tegenover de mensen als mede vampiers. Je kunt aan haar houding vaak al wel merken dat ze op andere mensen om zich heen neerkijkt.


    Angsten
    Gezien ze in haar leven zeker wat dingen heeft meegemaakt, heeft ze vertrouwensproblemen ontwikkeld. Ze hecht zich niet tot nauwelijks meer aan personen en denkt dat ze beter af is zonder andere. Ze ziet zichzelf zeker niet in een relatie, of zelfs met beste vrienden. Haar bindingsangst heeft er ook voor gezorgd dat ze zo op zichzelf gericht is. Toch als Nobel zijnde heeft ze de belangrijke taak om te doen wat goed is voor het hele volk, wat ze in de meeste gevallen toch wel probeert. Wat samen gaat met deze bindingsangst is haar angst voor intimiteit en aanrakingen. Ze heeft het liefst dat iedereen buiten haar "persoonlijke bubbel" blijft en aan een seksuele relatie moet ze al helemaal niet denken. Zelfs de lichtste aanraking, ook al is het compleet goed bedoeld, zal ze altijd proberen te ontwijken. Een klopje op haar schouder of een hand geven gaat ze het liefst uit de weg.

    Wapen
    Brooke is in het bezit van een zwart met witte Kunai. Dit kleine mes kan gebruikt worden als een werpwapen en als steekwapen gebruikt worden, hoewel Brooke hem meestal als werpwapen gebruikt, tenzij mensen te dichtbij komen. Ook kan ze een ketting aan het uiteinde van dit mes bevestigen waardoor ze hem makkelijker terug kan trekken, hoewel dit haar meestal alleen maar in de weg zit.

    Geschiedenis
    Brooke is geboren in een gezin als eerste en tevens ook laatste kind. Door haar altijd vrolijke en gezellige karakter was ze op school erg geliefd en had ze het daar ook erg naar haar zin. Moeite met leren heeft Brooke ook nooit echt gehad, waardoor ze naast vele vrienden ook genoeg mensen had die jaloers op haar waren en haar daarom niet uit konden staan.
    Ondanks dat haar leven zo geweldig leek, was ze vroeger een erg labiel meisje. Onzekerheid was iets wat haar sierde en ze was altijd veel te gemakkelijk over het halen. Kortom, het perfecte slachtoffer om in de handen van de verkeerde jongens te vallen. Op haar 16e raakte ze in contact met een jongen en van het een kwam het ander. Deze onschuldige “relatie” liep echter al snel uit tot gedwongen prostitutie. Hier maakte haar onzekerheid dan ook plaats voor woede en een vele malen harder karakter.
    Het was iets na haar 17e verjaardag, toen een man zoals vele haar kamer binnen kwam. Wat er hierna gebeurde was echter anders dan hoe het normaal ging. De man vertelde haar dat hij haar hieruit kwam halen, waarna hij zijn scherpe tanden onthulde en ze in haar nek boorde.
    Verder kan Brooke zich weinig van dit stuk van haar leven herinneren, alleen de helse pijn die vrij kwam bij het doorboren van haar huid en de ijzeren smaak van bloed in haar mond. Het volgende wat ze weet is een gigantisch huis, misschien wel even groot als een klein paleis. Ze werd daar opgenomen, en haar status groeide langzaam maar zeker.
    Nu sinds 2 jaar heeft ze de hoogste status als Nobel bereikt en is niet bereidt dit voor iemand op te geven.


    Extra
    ~ Zoals al eerder gezegd ziet ze zichzelf op het moment totaal niet in een relatie. Toch sluit ze niet uit dat dit ooit gaat gebeuren en beschouwt ze zichzelf als heteroseksueel.
    ~ Brooke zingt geregeld in haar vrije tijd. Het is niets echt serieus maar het maakt haar rustig als ze gespannen is.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 15:43 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    (...)

    Ik heb hem zelf gekeken op kissanime.com. De naam is 'Owari No Seraph.' Het is Japans gesproken en Engels ondertiteld (zoals bijna alle Anime).


    Gister ook alles wat daar stond helemaal uitgekeken en sommige stukken raakten me echt. (Terwijl ik me op andere stukjes kapot lachte XD)
    Indeed, echt goede anime.


    obsessive rage

    Is er een leeftijdslimiet?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Is er een leeftijdslimiet?


    Staat bij de kopjes in de rollenlijst.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Shinoa schreef:
    (...)
    Staat bij de kopjes in de rollenlijst.

    Ahshit, ik zat er echt op te wachten om een man te maken van 32 jaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ahshit, ik zat er echt op te wachten om een man te maken van 32 jaar.


    32 is niet echt erg hoor, als je graag 32 wilt dan is het goed. (:
    Ik denk gewoon niet hoger dan 35 of zo, maar ik heb gewoon 30 gezet omdat ik weet dat sommige mensen toch niet erboven gaan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Shinoa schreef:
    (...)
    32 is niet echt erg hoor, als je graag 32 wilt dan is het goed. (:
    Ik denk gewoon niet hoger dan 35 of zo, maar ik heb gewoon 30 gezet omdat ik weet dat sommige mensen toch niet erboven gaan.

    Dat is aardig, dank je. Dan zal ik dat doen en kan je straks al een stuk van mijn CS verwachten. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat is aardig, dank je. Dan zal ik dat doen en kan je straks al een stuk van mijn CS verwachten. (:


    Is goed. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dit klinkt f-ing awesome! Kan ik nog mee doen pretty please (flower)

    Heavenlyy schreef:
    Dit klinkt f-ing awesome! Kan ik nog mee doen pretty please (flower)


    Is goed! Welke rol wil je?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Shinoa schreef:
    (...)

    Is goed! Welke rol wil je?

    Hmm...ik zou vraag een jonge vrouwelijke vampier zijn, maar volgens mij zit dat al vol...