• C H A N G E D
    to give a completely different form or appearance to; transform
    Speeltopic 1






    Het jaar 2020 brak aan, maar veel was er niet veranderd. Het enige dat een verandering beging, was de mensheid. Een infectie drong veel steden binnen, waardoor iedereen boven de dertien niet meer in staat was om verder te leven. De kinderen daarentegen waren gedwongen om als ‘vee’ te werken voor de vampiers, die ze niet anders dan de bloedvoorraad zagen. Kinderen werden niet gedood, tenzij ze probeerden te ontsnappen. Toch waren er een aantal eigenwijze kinderen die het probeerden. Een aantal van hen bleef achter, gewond maar klaar om te veranderen en de rest van hen vond een uitweg naar de steden die beschermd waren tegen de infectie en waar nog volwassenen waren om te helpen. Een aantal jaar later zijn zowel de kinderen, nu jongeren die veranderd zijn en de jongeren die ontsnapt zijn tussen de vijftien en achttien jaar. De jongeren die ontsnapt zijn, trainen met speciale wapens om tegen de vampiers te strijden en de jongeren die veranderd zijn, proberen sterker te worden. Ook zijn ze al gewend aan vampier zijn. Sommigen hebben ook al de partij van de vampiers gekozen, maar anderen liegen erover. Zo zal het eeuwenlang doorgaan, want wie hou ik voor de gek? Vampiers en mensen kunnen niet van elkaar winnen, zeker niet wanneer vampiers voor eeuwig leven en wanneer de mensheid erg sterk is.




    R O L L E N


    V A M P I E R S
    VOLWASSEN VAMPIERS
    De vampiers die er eerder waren dan wanneer de kinderen kwamen.
    Max. vier, twee mannen en twee vrouwen.
    Leeftijd tussen achttien en zesentwintig.

    - Cecilia Joy Patterson, JudithSuzann, 1.3
    - Seraphina Faida Huntwood, HarleyQuinnx, 1.2
    - Christopher Jonathan Goode, Shinoa, 1.3
    -



    JONGE VAMPIERS
    De vampiers die eerst mensenkinderen waren.
    Max. vier, twee jongens en twee meisjes.
    Leeftijd tussen vijftien en achttien.

    - Elizabeth Victoria Silver Heart, Myrra, 1.2
    - Rosemary Juna Bellerose, Kenopsia, 1.3
    -
    -



    NOBELS
    De vampiers die de macht hebben.
    Max. twee, één man en één vrouw.
    Leeftijd tussen twintig en dertig.

    - Brooklyn Savannah Flynn, Inclination, 1.7
    - Sid Acheson, Morticia, 1.7


    M E N S E N
    VOLWASSEN TRAINEES
    De trainees die uitgetraind zijn, dus ook betere wapens hebben.
    Max. vier, twee mannen en twee vrouwen.
    Leeftijd tussen achttien en zesentwintig.

    -
    -
    -
    -



    JONGE TRAINEES
    De trainees die eerst ‘vee’ voor vampiers waren.
    Max. vier, twee jongens en twee meisjes.
    Leeftijd tussen vijftien en achttien.

    - Katherine Grace Montgomery, Shinoa, 1.2
    -
    - Hiro Maxwell Henderson, Inclination, 1.2
    -



    LEIDERS
    De leiders die alle trainees leiden en ook plannen maken.
    Max. twee, één man en één vrouw.
    Leeftijd tussen twintig en dertig.

    - Daniëlle Farangis, Sinbad, 1.6
    - Kuro Kizu Kiyoukou, Raisei, 1.2



    I N V U L L E N

    Volledige naam:
    Leeftijd: Leeftijden staan bij de rollen.
    Geslacht:
    Soort: Vampier of mens.
    Partij: Vampiers of mensheid, ook graag een reden.
    Uiterlijk: Met foto en in ieder geval de belangrijkste dingen uitschrijven.
    Innerlijk: Uitgebreid, graag.
    Angsten:
    Wapen: Bijvoorbeeld zwaard, pijl en boog, etc.
    Geschiedenis: Hoe is je rol vampier geworden?/Hoe is je rol een trainee geworden?
    Extra: Eventuele dingen als seksualiteit, favoriete dingen, etc.



    R E G E L S

    - De huisregels van Quizlet.
    - Minimaal 200 woorden per bericht.
    - Graag wat ervaring hebben.
    - Een goed ABN wordt geapprecieerd.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    - Alleen ik (Shinoa) maak topics aan.
    - Personages van anderen mag je niet besturen, tenzij je
    toestemming hebt.
    - Zorg in ieder geval dat je per week een paar posts schrijft.
    - Off topic in het speeltopic tussen haakjes of in het praattopic.
    - Geen ruzie buiten de RPG.
    - Relaties worden in de RPG gemaakt.
    - Twee rollen per persoon, maar wel in verschillende ‘rangen’.
    - Hou mannen en vrouwen gelijk.
    - Hou er rekening mee dat de jonge vampiers en de jonge
    trainees elkaar kennen.
    - Relaties zijn toegestaan, zelfs als het minderjarig en
    meerderjarig is.
    - De vampiers kunnen gewoon in het zonlicht.
    - De vampiers kunnen enkel bloed drinken,
    zowel van mensen als van andere vampiers.
    - Niemand is de beste in iets. Iemand mag dat
    wel denken als ego of zo, maar het is niet zo.
    - Geen posts met enkel hoofdletters of smiley’s.
    - Mensen en vampiers kunnen gewoon
    op eigen risico naar de andere stad.
    - Niet één keer reageren en dan niet
    meer reageren.
    - Wanneer je zonder geldige reden twee
    weken niet reageert, mag ik je uit de RPG
    halen.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 22:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Shinoa schreef:
    Beiden goed. Jullie hebben tot 11 augustus de tijd. (:


    vraagjes
    (sorry als ze al gesteld zijn) wat voor krachten hebben vampieren? Dan bedoel ik snelheid, spierkracht, in dieren veranderen, mensen hun dromen beinvloeden, etc.
    Hebben vampieren rode ogen?

    Zou ik verder nog een jonge vrouwelijke trainee mogen?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 16:34 ]


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    (...)

    vraagjes
    (sorry als ze al gesteld zijn) wat voor krachten hebben vampieren? Dan bedoel ik snelheid, spierkracht, in dieren veranderen, mensen hun dromen beinvloeden, etc.
    Hebben vampieren rode ogen?

    Zou ik verder nog een jonge vrouwelijke trainee mogen?


    Van het kijken van de Anime heb ik geleerd dat ze super snel en super sterk zijn, ook hebben ze veel betere zintuigen als mensen. Ze kunnen daar niet in dieren veranderen of mensen hun dromen beïnvloeden. Ze hebben daar ook niet allemaal rode ogen.
    Wel zijn ze onsterfelijk voor gewone wapens, alleen door de speciale wapens die de trainee's hebben kunnen ze vermoord worden.

    Dit is wat ik uit de Anime heb opgevangen waarop dit RPG gebaseerd is. Ik heb dus geen idee of Shinoa deze regels wilt volgen, maar ik dacht dat ik het toch even zou melden (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    (...)

    Van het kijken van de Anime heb ik geleerd dat ze super snel en super sterk zijn, ook hebben ze veel betere zintuigen als mensen. Ze kunnen daar niet in dieren veranderen of mensen hun dromen beïnvloeden. Ze hebben daar ook niet allemaal rode ogen.
    Wel zijn ze onsterfelijk voor gewone wapens, alleen door de speciale wapens die de trainee's hebben kunnen ze vermoord worden.

    Dit is wat ik uit de Anime heb opgevangen waarop dit RPG gebaseerd is. Ik heb dus geen idee of Shinoa deze regels wilt volgen, maar ik dacht dat ik het toch even zou melden (;


    Dankjewel, dit geeft me wel een beter beeld van de wereld. (weet je waar ik die anime kan vinden?)


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    (...)

    Dankjewel, dit geeft me wel een beter beeld van de wereld. (weet je waar ik die anime kan vinden?)


    Ik heb hem zelf gekeken op kissanime.com. De naam is 'Owari No Seraph.' Het is Japans gesproken en Engels ondertiteld (zoals bijna alle Anime).

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 17:45 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    (...)
    Ik heb hem zelf gekeken op kissanime.com. De naam is 'Owari No Seraph.' Het is Japans gesproken en Engels ondertiteld (zoals bijna alle Anime).

    Oh mijn god, die staat nog op mijn to watch-lijst.
    Ik zal eens een persona verzinnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morgen schreef:
    (...)

    vraagjes
    (sorry als ze al gesteld zijn) wat voor krachten hebben vampieren? Dan bedoel ik snelheid, spierkracht, in dieren veranderen, mensen hun dromen beinvloeden, etc.
    Hebben vampieren rode ogen?

    Zou ik verder nog een jonge vrouwelijke trainee mogen?


    Is goed!

    @Inclination, het hoeft niet per sé een speciaal wapen te zijn in deze RPG. c:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Morticia schreef:
    (...)
    Oh mijn god, die staat nog op mijn to watch-lijst.
    Ik zal eens een persona verzinnen.


    Hij is zeker het kijken waard! Ik vond hem echt heel erg goed.

    Shinoa schreef:
    (...)

    Is goed!

    @Inclination, het hoeft niet per sé een speciaal wapen te zijn in deze RPG. c:


    Oh, okay, dan weet ik dat nu ook (: Dan heeft dus ook niet iedereen een wapen die echt bij hen hoort, "een verlengstuk van hun arm" is en niemand anders kan aanraken, of is dat dan wel het geval?
    En trouwens, zou ik de vrouwelijke Nobel mogen? Ik zal haar asap maken.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 0:12 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    (...)

    Oh, okay, dan weet ik dat nu ook (:
    En trouwens, zou ik de vrouwelijke Nobel mogen? Ik zal haar asap maken.


    Dat is goed. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flowers grow back even after they are stepped on.
    So will I.





    Volledige naam: Farah Boulos
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Soort: Mens.
    Partij: Mensheid, na wat de vampieren haar en anderen hebben aangedaan zal ze nog liever sterven dan hen helpen.
    Uiterlijk: Farah is een niet heel lang (maar ook niet klein) meisje, met een warme huidskleur, bruine krullen, bruine ogen en een fijn gezichtje. Ze heeft in de manier dat ze beweegt iets heel sierlijks, tot ze op haar lichaam gaat letten (bijvoorbeeld tijdens gevechtstraining) dan krijgt ze iets weg van een jonge puppy met veel te lange ledematen en heeft ze is ze ineens heel slungelig en onhandig. Of ze nu op haar lichaam let of rond loopt met haar hoofd in een boek, Farah ziet er altijd net zo gevaarlijk uit als een roze teddybeer met "I love hugs" op zijn buikje geborduurd. Vergeleken met haar lijkt een pasgeboren kitten zo gevaarlijk als een nucleaire bom.
    Innerlijk:
    Slim: Farah is heel slim. Boeken slim, niet mensen slim. Ze is niet Sheldon van the big bang theorie, maar ze is nu ook niet bepaald handig in het uitdrukken van haar gedachten. Als je haar een boek geeft of een denkwerkje dan is ze daar niet lang zoet mee en ze denkt dat ook behoorlijk snel en vaak ver vooruit. Hierdoor wil je niet met haar schaken, want ze veegt je van het bord af.
    Harde werker/doorzetter: Als Farah ergens voor gaat, dan geeft ze 100% en levert ze het beste werk dat ze geven kan. Ze oefent, leert en traint tot ze het haast niet beter kan doen (zegt niet dat ze de beste is, maar dat zijzelf haast niet beter kan doen. Dit kan betekenen dat iedereen om haar beter is) en dan blijft ze doorgaan, want dan vind ze het waarschijnlijk nog niet goed genoeg.
    Eerlijk: Farah kan niet liegen, maar wil ook niet liegen. Ze haat het om tegen gelogen te worden en vind mensen het idee geven dat ze de waarheid niet waar zijn een van de meest verschrikkelijke dingen die je iemand aan kan doen.
    Ongeduldig: Als iets niet snel gaat, mensen snappen niet direct wat ze bedoelt of iets lukt niet direct dan vind ze dat lastig. Ze denkt zelf heel snel en als de wereld naar haar idee te traag om haar heen beweegt dan kan ze wat humeurig en kortaf worden, ze zal proberen om rustig te blijven, maar als dat lukt niet altijd. Ze komt dan met zichzelf in de knoop, want ze wil lief en begripvol blijven, maar haar ongeduldigheid laat dat niet altijd toe ondanks dat ze het wel wil. Ze kan ook ongeduldig worden door zichzelf. Dit komt vaak voor als ze emoties heeft die in de weg komen van haar denken (haar hart komt in de weg van haar brein) of dat haar lichaam beperkingen heeft die haar hersenen niet toestaan (bijvoorbeeld conditie terwijl haar hersenen besloten hebben dat ze 5 kilometer moet hardlopen of dat haar hand oog coördinatie niet zo goed is als gedacht en ze moet perfect zijn in boogschieten van zichzelf)
    Perfectionistisch: Farah is ongelofelijk perfectionistisch. Als het niet perfect is zal het niet doen. Meestal gaat dit om haar eigen werk of zichzelf, maar ze stelt ook hoge eisen aan de mensen om haar heen en kan er niet tegen als mensen door luiheid niet het beste uit hun werk halen (haar broer had dit heel erg, maar die lachte haar meestal alleen uit, drukte een kus op haar hoofd en zei dat het wel goed ging komen met hem).
    Lief: ondanks haar vele gebreken is Farah toch een lief persoon. Ze heeft altijd het beste met mensen voor en al haar intenties en acties zijn er altijd op gericht om of mensen te helpen of mensen geen kwaad te doen. Ondanks dat ze veel dagelijkse problemen niet begrijpt, zeker als ze met ingewikkelde emoties of relaties te maken hebben, zal ze altijd luisteren naar mensen die iemand nodig hebben om tegen te praten. Als mensen problemen hebben met iets dat ze wel snapt (een computer is gecrasht, het gewicht van een mes licht niet goed, hoeveel giftige planten zijn er te vinden in de Ardennen?) dan staat ze klaar om te helpen en heeft ze er ook een heleboel plezier in.
    Angsten: Niet goed genoeg zijn. Dood gaan.
    Wapen: Machette & kruisboog, ze is niet bepaald goed met beide.
    Geschiedenis: Farah werd geboren in een grote en hechte familie. Ze had 2 oudere zussen en drie ouderen broers, waaronder haar tweeling broer Chahid. In het huis naast hen woonde haar oom en tante en hun 3 kinderen en het huis daarna woonde haar moeders ouders. Al toen ze behoorlijk jong was kregen mensen door dat Farah een ongelofelijk goed stel hersens had. Ze sloeg groep 2 en groep 5 op de basis school over en ging op haar 10e al naar de middelbare school, waar naar haar eerste jaar bleek dat ze ook al genoeg kennis van het tweede jaar had en die net zo goed kon overslaan. Met haar twaalfde zat ze in 3 vwo, terwijl haar broer pas in groep 8 zat omdat hij groep 7 over had moeten doen. Vaak werd er gegrapt dat Farah een deels van Chahids hersenen had gestolen toen ze nog in de buik zaten, maar de reden dat Farah zo goed deed was dat ze naast ze ook slim was ze heel hard er voor werkte.
    Ze zat nog maar net in de derde toen het virus uitbrak in de stad waar ze woonde. Alleen Farah en Chahid overleefden. Ze wisten zich een tijdje verborgen te houden voor de vampieren, maar uiteindelijk werden ze gevonden.
    Op hun veertiende vonden ze een manier om te ontsnappen, maar werden ontdekt. Chahid werd in de vlucht gedood met een pijl in zijn rug, maar Farah wist te ontsnappen. Ze vond andere mensen die ontsnapt waren en tegen de vampieren vochten en sloot zich bij hen aan. Veel mensen hebben haar verteld dat ze beter iets anders kan gaan doen dan trainee worden omdat ze er te lief voor is. Ook is ze niet bepaald goed met wapens, maar ze is een doorzetter en weigert op te geven. Ze wil dan wel liever helemaal niemand doden, maar ze zal niet niets doen als er duizenden mensen mishandeld worden op de manier dat zij ook mishandeld is.
    Toen ze vijftien was werd haar slimheid pas opgemerkt en nu helpt ze mee met het maken en bedenken van wapens, ook kreeg ze lessen in computerhacken en nu schrijft ze de software die de netwerken in de stad van hack aanvallen van vampieren moeten beschermen.
    Dit word toegestaan in de hoop dat ze stopt met gevechtstrainingen aangezien haast iedereen er van overtuigt is dat ze binnen een minuut dood zal zijn tijdens een gevecht.
    Extra: Farah is bi-romantisch en a-seksueel.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 21:00 ]


    In my defense, I was left unsupervised.

    Shinoa schreef:
    (...)

    Dat is goed. (:


    Waha, had de anime hiervoor niet gezien, maar zie nu op wie je account is gebaseerd XD


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)

    Waha, had de anime hiervoor niet gezien, maar zie nu op wie je account is gebaseerd XD


    En Katherine, mijn vrouwelijke jonge trainee. x'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ugh.. Waarom ben ik altijd zo kieskeurig bij (vooral vrouwelijke) Face Claims...


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Inclination schreef:
    Ugh.. Waarom ben ik altijd zo kieskeurig bij (vooral vrouwelijke) Face Claims...


    Hahah, voor Katherine had ik al van tevoren iemand gekozen. c:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    @ Morgen: Het uiterlijk dat je voor haar gekozen hebt, is werkelijk prachtig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shinoa schreef:
    (...)

    En Katherine, mijn vrouwelijke jonge trainee. x'D


    Nu ik heb gekeken zie ik dat Elizabeth wel een heel klein beetje van Mika weg heeft\


    obsessive rage