• Oké nou. Ik zit niet veel op Twitter, eigenlijk nooit en alleen maar om dingen over The 100 bij te houden. Gister had ik een schilderij gemaakt :

    Het is Devon Bostick als Jasper (een personage uit de serie). Ik zet deze op Twitter en tag daar de acteur (Devon Bostick) in. Nou, niet veel verwachtend ervan want er komen daar zoveel berichten bij hem binnen (eerder had hij wel een andere tekening van mij gefaved op Twitter), maar nu ga ik net kijken op Twitter en zie ik dat hij het schilderij (natuurlijk foto ervan :W) als profielfoto heeft gedaan! Ik moest meteen vet hard janken van blijdschap en fangirling en aah ;3

    This guy is definitely my favourite actor! (hoera)


    Klik voor groter


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh my god. Dat is echt zó leuk! Wauw, je maakt me jaloers. Gefeliciteerd! *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aah wat gaaf!


    take me back to the basics and the simple life

    Heeeeeel cool! ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Eigengrau schreef:
    Oh my god. Dat is echt zó leuk! Wauw, je maakt me jaloers. Gefeliciteerd! *O*


    Hahah, sorry! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah, wauw, wat gaaf! Gefeliciteerd. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dit is echt geweldig :D je ziet dat er niet enkel acteurs rondlopen met dikke nekken maar ook acteurs zijn die begaan is met zijn fans en wat ze doen enz. dit getuigd enorm veel van respect. echt super gaaf :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Wat gaaf (cool)


    tiptoe through the tulips...

    WhiteTiger schreef:
    dit is echt geweldig :D je ziet dat er niet enkel acteurs rondlopen met dikke nekken maar ook acteurs zijn die begaan is met zijn fans en wat ze doen enz. dit getuigd enorm veel van respect. echt super gaaf :D


    Precies wat ik zelf ook dacht. De profielfoto die hij hiervoor had, was van iemand op DeviantArt die ik volg en toen was ik al helemaal van; Wow, vet awesome! En nu ineens is mijn eigen dingetje zijn pf ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat is echt freaking awesome, haha. Het is ook wel een gaaf schilderij.


    Happy Birthday my Potter!

    woow dat is echt awesome!! : D gefeliciteerd!!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Starlord schreef:
    Dat is echt freaking awesome, haha. Het is ook wel een gaaf schilderij.


    Dank je (bloos)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Woow, leuk voor je! (:
    X


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Square schreef:
    Ah, wauw, wat gaaf! Gefeliciteerd. *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat gaaf! en wow jij kan goed schilderen O.o


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Wauw dat is heel tof.


    Every villain is a hero in his own mind.