• Terug van vakantie na een autorit van in totaal 30 uur --> ik ga in bed liggen en de hele avond stories lezen ^^
    Nou zijn er genoeg stories te vinden over One Direction, Justin Bieber, 5SOS, etc., maar voor de komende tijd ben ik op zoek naar een paar goede || OP || verhalen. Dag mag echt van alles zijn. Eigenlijk is m'n enige criterium dat het goed geschreven is (ook spelling, interpunctie, etc, gewoon zodat het lekker leest (: ) en dat er toch wel minstens een paar hoofdstukken zijn zodat ik in het verhaal kan komen.

    { en natuurlijk neem ik abo's op de verhalen die ik leuk vind ^^

    Als je wil, ik ben net begonnen aan een nieuwe OP
    Klik


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Overgewicht, maar goedhartige, Amelia trouwde met een man waarvan de familie het goed te doen heeft. Geld om te spenderen, kleren tot overvloed en een huis waarin je genoeg plek hebt. Maar haar man, Luke, heeft de afgelopen zeven jaar in Duitsland voor zijn bedrijf doorgebracht en Amelia woont met zijn moeder en zuster samen, die haar slecht behandelen.
          Amelia is erachter gekomen dat Luke een affaire heeft met een bekende omroeper Aileen en hij vraagt om een scheiding. Een hart gevuld met woede, maar vooral verdriet rijdt ze weg van het huis. Haar auto raakt echter in een klif. Iedereen gaat ervan uit dat Amelia zelfmoord heeft gepleegd en woont haar begrafenis bij – niet wetende dat ze nog leeft.
          Om wraak te nemen tegen degenen die haar onrecht hebben aangedaan, smeekt Amelia Josiah, een bekende plastische chirurg van de televisie show 'extreme-makeover', om haar te transformeren. Met tegenzin stemt hij in, vanwege zijn eigen bijbedoelingen.
          Na het gewichtsverlies en de plastische chirurgie komt Amelia er als een verbluffende, mooie vrouw uit en begint ze haar nieuwe leven met een andere naam, Rose – maar vooral om wraak te nemen. Met Josiah als haar coach regelt ze ervoor dat de bruiloft van Aileen en Luke op de klippen valt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vervaagd in Duisternis, een verhaal over vermissingen, radeloze ouders, en de politie die op jacht is naar degene die dit op zijn geweten heeft...


    • Soms wordt het idee om van een hoge flat omlaag te flikkeren wel erg verleidelijk •