• Hee =]
    Ik werd vanmiddag helemaal uitgescholden&zo door iemand die ik helemaal niet ken..
    Nu wil ik geen medelijden enzo, sterker nog: het boeit me helemaal niet, maar ik wil wel weten wie dit ook wel eens heeft gehad..
    Want ik vind het helemaal nergens op slaan.
    [Btw, het was via het internet. Wil je lezen?
    http://jeneusofzo.hyves.nl/ Voor mensen die het niet kunnen lezen: er staat veel 'Kanker' in, ze noemt mij een nerd, en scheld een hele goeie vriendin van mij ( =Cookiejj op Q) uit.]
    Dit is toch ook niet normaal?
    xx



    (bericht aangepast door een moderator)


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ja, dat heb ik ook wel eens gehad. Maar goed, dat waren users van Quizlet die er niet tegen konden dat ze een waarschuwing kregen.


    Bored.

    Omg, echt belachelijk o_O


    What you see, is what you get.

    dat heb ik gehad toen ik ergens fietste 0.o was ik opeens een vuurtoren en een kankeremo o.o
    en daarbij; van dat vuurtoren klopt geen snars:Y) zo rood is mn haar niet o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heunyy<3 Ik vind het erg voor j maar kannets van delink zien zelfs al kopieër ik het =]

    Wat idioot, pesten/schelden in het egte je is als stom, maar dan nog es op het internet. Zo laag


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja ook wel eens gehad maar dan op straat o.O

    Ik snap die msnen niet!!!:@

    Ze zijn gewoon zielig!!!

    Niks van aantrekken;)

    Ma egt kut voor je!!!

    Xx. TomTommiie

    Heunyy<3 Ik vind het erg voor j maar kannets van delink zien zelfs al kopieër ik het =]

    Dit schreef ze:

    AlissDROPDEAD. (165)
    vandaag, 11:30
    Kevin heeft gelijk.
    Hoi nerd.

    AlissDROPDEAD. (165)
    vandaag, 11:48
    HOU TOCH IS EEN KEER JE BEK OVER DIE KANKER EVI. VIESEKANKER SNOL!!!!!

    AlissDROPDEAD.
    reageer verwijder
    AlissDROPDEAD. (165)
    vandaag, 16:06
    Evi in je hol.
    Evi in het graf.
    :'D
    EN STIEKEM HAAT JULIA JOU.
    vind ik.
    Doei.
    en kevin ook.
    doei.
    Daag.
    doei.
    hoi.
    hallo.
    doei!

    Like, ze ként me niet! Oh, en btw, ze heeft ook op mn foto's gereageerd, en hel vaak duidelijk gemaakt wat voor een kankerhoer ik wel niet ben. o.o'


    all I want for christmas is a girlfriend

    een beetje omhooggevallen bitch is het ;) maak je er niet druk over, en laat het vooral staan. maak er een klacht over bij hyves. misschien word ze dan wel geblokkeerd ofzo =']


    Life is hard and then we die

    een beetje omhooggevallen bitch is het ;) maak je er niet druk over, en laat het vooral staan. maak er een klacht over bij hyves. misschien word ze dan wel geblokkeerd ofzo =']

    Ik maak me er ook niet echt druk over, dat zei ik al in het begin :] Maar ik wil niet dat andere mensen dit ook krijgen. Ik weet hoe veel pijn het kan doen, vooral als je [zoals ik] écht al meer dan een half jaar depressief bent.
    [Is het jou, btw, ook opgevallen dat je bij dit bericht precies 1408 berichten heb geschreven? (Waarom ik dat zeg: 1408 is een film x3)]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Bij mij is het 2 x gebeurd. Op hyves en op msn.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Hahahhaa x'D
    K Heb t ook zo vaak.
    k vind t nu eigenlijk grappig ^^
    Want ik bedoel. ik loop over straat, en een jochie van 8 zegt tegen zijn vriendje. KIJK! een kk gothic.. en ja.. x'D Ze weten nieteens wat ze zeggen
    Zij mensjes zonder leven.
    niks van aantrekken


    The economy is suffering, let it DIE!

    Omg dat heb ik ook vaak en ookin rl
    We pakken ze wel terug (duivel)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Omg dat heb ik ook vaak en ookin rl
    We pakken ze wel terug (duivel)

    Mwahahaha
    Idd.
    THATS HOW WE ROLL. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    dat heb ik gehad toen ik ergens fietste 0.o was ik opeens een vuurtoren en een kankeremo o.o

    Kreeg net te horen op school dat iemand in elkaar geslagen was omdat hij een skatebroek met kettingen droeg.
    Kankergothic noemden ze hem.
    OT: Meestal zijn het meelopertjes die geen eigen mening hebben. Ik heb er genoeg mee te maken gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mij is het 2 x gebeurd. Op hyves en op msn.

    God, dat vind ik wel zo laf. Als je je verschuilt achter zo'n pc schermpje kan ik iedereen wel verrotschelden. Maar wacht tot je die helden op sokken in real life tegenkomt. Dan staan ze met de bek vol tanden. Schijtlappen.


    No growth of the heart is ever a waste