• Welp, mijn moeder voelde zich zeer schuldig dat ik de hond niet houden ( Zie topic ''Ik Krijg Eindelijk Een Hond!'') mocht doordat ze zo.... Ik kan het juiste woord niet vinden! De hond bedoelde natuurlijk alles goed, maar het was niet de hond die de mensen van de opvang beloofde te zijn.
    Ze had werkelijk alle nadelen, terwijl ze op alle video's zo zoet als honing was.
    Ze hadden haar zonder twijfel gedrogeerd.
    Ze moest dus weg, we wouden haar een week proberen maar dat mocht niet, nu hebben ze allemaal nare dingen over ons op facebook gezet wat evehelemaal niet klopt, maar whatever, niemand heeft haar meegemaakt zoals ze bij ons was.
    Ze is nu bij een nieuw baasje in Eindhoven.

    Blablablabla, mijn moeder voelde zich nog lang schuldig en durfde niet meer aan een hond te beginnen, dus hierbij nam ze een kitten! Ik helemaal blij, iedereen blij, blij blij blij! (Behalve Bram mijn katertje, die denkt WHAT THE HELL IS THAT THING?!)
    De ras van de kitten is een Blauwe Rus! Ze is dus blauwgrijs! We hebben een familietraditie; Alle namen met de B... Maar alle leuke B-namen waren al gebruikt dus ze heeeeeeeeetttt...
    *tromgeroffel*
    Muis! Dit is Muis!


    En dit is Bram!:


    You dare to gaze upon me?

    Achh, wat een snoepje!! Als ik dat zo zie krijg ik gelijk weer zin om nog een kitten erbij te nemen, maar ik heb al twee katten dus dat zou nooit mogen van mijn ouders hahaha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Chrysalism schreef:
    Pim lijkt wel wat op Bram (:



    Pim is een dotje <3 Ja zeker dus c:


    You dare to gaze upon me?

    Anatomy schreef:
    Achh, wat een snoepje!! Als ik dat zo zie krijg ik gelijk weer zin om nog een kitten erbij te nemen, maar ik heb al twee katten dus dat zou nooit mogen van mijn ouders hahaha.


    Awh wat jammer! Gelukkig is het nooit te laat om een kat te kopen.
    Laat ze anders dit lijstje even lezen!

    http://www.quizlet.nl/lijstje/1177/10-redenen-waarom-je-een-kat-moet-krijgen/


    You dare to gaze upon me?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aww, wat lief! Ik ben blij voor je (:
    En wow, de traditie is verbroken! O.o Hahaha, dat had ik echt niet verwacht :') Maar ik vind het wel een heel leuke naam ;3

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 23:05 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Lolicia schreef:



    Ikr?


    You dare to gaze upon me?

    TARDlS schreef:
    Aww, wat lief! Ik ben blij voor je (:
    En wow, de traditie is verbroken! O.o Hahaha, dat had ik echt niet verwacht :') Maar ik vind het wel een heel leuke naam ;3


    Yep, ik ook niet! Mijn moeder heet wel Monique, dus Muis is eigenlijk wel goed c;
    Dankjewel! X


    You dare to gaze upon me?

    Omg, wat een schatje!



    Ik was met vakantie vandaar de een beetje late reactie.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    I like! (wbw)

    Komt ze uit het asiel of...? (:
    Mijn kat wel, al was haar originele naam Pip. Ik heb dat toen veranderd naar Diva omdat mijn zus de naam al aan het uitlachen was door er Pipi van te maken. En dat nog voor ze bij ons introk. :')

    Hoe kom je trouwens aan de naam Muis?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    I like! (wbw)

    Komt ze uit het asiel of...? (:
    Mijn kat wel, al was haar originele naam Pip. Ik heb dat toen veranderd naar Diva omdat mijn zus de naam al aan het uitlachen was door er Pipi van te maken. En dat nog voor ze bij ons introk. :')

    Hoe kom je trouwens aan de naam Muis?


    :') pipi xD pipo was ook leuk! Ze komt van marktplaats! Dankjewel!


    You dare to gaze upon me?

    Quaffle schreef:
    Omg, wat een schatje!



    Ik was met vakantie vandaar de een beetje late reactie.


    Haha! Dankjewel!


    You dare to gaze upon me?

    Cuuuuuuuute!!!!


    You are my piece of paradise.

    Wat een cutie (bloos)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    @TheGirlOnFire
    @Narsil

    Dank jullie wel! <3333


    You dare to gaze upon me?