• Veel programma s stoppen. Waar keek jij graag naar een wat zou je wel willen terug zien op TV ? Stem in de poll.

    welk Vlaams TV programma wil jij wel terug op de buis ?

    7.7% (1 stem)
     
    De Pfaffs (realitysoap , VTM)

    23.1% (3 stemmen)
     
    SPOED (ziekenhuisserie , VTM)

    15.4% (2 stemmen)
     
    Code 37 (politieserie , VTM)

    30.8% (4 stemmen)
     
    Flikken Gent (politieserie , EEN)

    23.1% (3 stemmen)
     
    F.C.de Kampioenen (comedyserie , EEN)

    0.0% (0 stemmen)
     
    ASPE (politieserie , VTM)

    PLEASE. De Kampioenen BOYCOTTEN. Voor eeuwig. En altijd. Flikken Gent en Code 37 mogen voor mijn part wel weer op TV, want ik houd van Michael Pas en Flikken is ook een leuke serie. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Geen van de opgenoemde. Kwam The Block, De jeugd van tegenwoordig en Big Brother maar terug op.


    16 - 09 - '17

    Ooh, ik keek toen ik klein was altijd naar Spoed. Dat mag van mij wel terug komen. De rest heb ik nooit goed gevonden.


    Ex astris, sciencia

    Flikken, flikken, flikken!
    En spoed ook wel.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Helaaaaaaaaaaaaaas staat witse er niet tussen!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Baelor schreef:
    PLEASE. De Kampioenen BOYCOTTEN. Voor eeuwig. En altijd. Flikken Gent en Code 37 mogen voor mijn part wel weer op TV, want ik houd van Michael Pas en Flikken is ook een leuke serie. ^^


    Waarom? Die zijn ontzettend grappig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Spoed, zonder twijfel.
    Flikken was ook een goede serie. (Ik haat het alleen dat ze er tegenwoordig GENT achterplakken, terwijl het gewoon Flikken heet, dit was de eerste Flikken serie, daarna zijn ze er plaatsnamen achter gaan plakken. Zelfs Zone stad noemen ze tegenwoordig Flikken Antwerpen, like why?).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    FC DE KAMPIOENEN! Ik lachte me altijd kapot om die serie


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Patholoog schreef:
    (...)

    Waarom? Die zijn ontzettend grappig.


    Omdat 't de herhaling van de herhaling van de herhanling van de herhaling is, dat ten eerste al, en ten tweede omdat het zo slecht geacteerd is dat mijn kat het beter zou kunnen. Dat het mijn sport humor is is nog 'aar het kleinste deel van de haat, haha.
    @Hierboven: Omdat 't eerst zo heette.^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Flikken, want Pasmans. ;-;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Flikken, want Pasmans. ;-;


    Haha, Pasmans is a genius. :Y) Ik moet nog steeds seizoen 6 en 7 bekijken, want hoewel ik al lang weet wat d'r allemaal gebeurd, heb ik ze nog steeds niet gezien, lol.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried