• Ik wil graag voor een HP fanfic een collage hebben die ik waarschijnlijk als cover ga gebruiken. Iets zoals dit had ik in gedachtes (dezelfde vormgeving althans, dus geen dikke zwarte lijnen maar mooi geblend en dezelfde lay-out.)
    Ik zoek iemand of meerdere personen die dit voor mij willen proberen met deze foto's, hier wat opties:
    1.
    2. deze is misschien wel mooi voor de bovenkant.
    3.
    4.
    en deze 5*: deze heb ik graag in het midden op de onderste rij.

    Alles graag in zwart/wit

    Ook wil ik net als in de voorbeeld foto een quote op dezelfde plek: 'Toen al zijn leugens aan het licht kwamen, besefte ik dat ik al die tijd al in het duister stond.'


    Sory voor de ingewikkeldheid ;P, ik hoop dat iemand hier uit komt.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 18:08 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik ben totaal niet goed in dat soort dingen maar toch wil ik een poging maken. Omdat het me leuk lijkt om het te doen.
    Ik kan verder niks beloven dat het echt wat word.

    Ik wil het wel proberen, ook al heb ik niet echt ervaring met collages. Waarschijnlijk zet ik hem dan morgen in elkaar!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik wil wel wat proberen ^^


    take me back to the basics and the simple life



    Zo iets dus?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales



    Ik heb mijn best gedaan, ik kreeg alleen de tekst niet op de juiste plek omdat het dan niet duidelijk was etc.

    Zouden we ook nog andere foto's van het meisje mogen gebruiken?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 21:24 ]


    take me back to the basics and the simple life



    Done ^^
    ik heb zelf even verder gezocht naar foto's, zodat ik foto's van dezelfde fotoshoot had ^^ Ik hoop dat je 'm leuk vind (flower)


    take me back to the basics and the simple life

    Ow wow sorry voor het niet reageren! ZE zijn heel mooi! En ja andere foto's zijn op oke. ZE heet scarlett Johansson


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Koelbloedig schreef:
    Ow wow sorry voor het niet reageren! ZE zijn heel mooi! En ja andere foto's zijn op oke. ZE heet scarlett Johansson


    ^^
    Wanneer ga je overigens kiezen?


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:



    Done ^^
    ik heb zelf even verder gezocht naar foto's, zodat ik foto's van dezelfde fotoshoot had ^^ Ik hoop dat je 'm leuk vind (flower)



    Oew mooi! Zal je er nog eentje voor me willen maken. Alleen dan met lucius als meerdere foto's en zij er maar eentje.
    De quote kont later want die weet ik zo precies niet


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik wacht inclation nog eventjes af! En dan ga ik kiezen


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Koelbloedig schreef:
    (...)


    Oew mooi! Zal je er nog eentje voor me willen maken. Alleen dan met lucius als meerdere foto's en zij er maar eentje.
    De quote kont later want die weet ik zo precies niet


    Of course ^^ Maar ik heb nu de tijd niet als je die quote nog niet hebt haha, want het liefst werk ik het gewoon in een keer af :') Is het erg als die dan morgen ofzo komt?


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:



    Done ^^
    ik heb zelf even verder gezocht naar foto's, zodat ik foto's van dezelfde fotoshoot had ^^ Ik hoop dat je 'm leuk vind (flower)


    Die is echt awesome!

    Grounder schreef:
    (...)

    Die is echt awesome!


    Dankje!


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Of course ^^ Maar ik heb nu de tijd niet als je die quote nog niet hebt haha, want het liefst werk ik het gewoon in een keer af :') Is het erg als die dan morgen ofzo komt?



    Ja ik zal morgen de quote vermelden!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...