• Ik hoef niet zo zeer advies, maar ik wil wel graag mijn ei kwijt.

    Wij hebben nu ongeveer 3 a 4 jaar nieuwe buren, en ze hebben een zoon van 2 jaar. Werkelijk mijn hele vakantie, staat hij buiten te huilen, te schreeuwen, te krijsen, tot gillen aan toe. Nu begrijp ik dat hij in de peuterpubertijd zit, ik studeer voor pedagogisch medewerker dus ik weet er alles van.
    Maar het punt is, dat zijn ouders er dus helemaal niks aan doen. Zij negeren het gedrag, wat goed is. Maar ze moeten hem ook corrigeren als dat nodig is.
    In de hele buurt, zijn er nog twee andere stellen die jonge kinderen hebben, maar die hoor ik bijna nooit. Alleen hij komt erboven uit.
    Ik heb nu al een paar keer gehad, en vanmorgen weer, dat hij om kwart over 8, tot vier keer aan toe buiten gewoonweg stond te gillen. Mijn achterraam staat altijd open aangezien ik op zolder slaap en het anders onwijs benauwd word. Mijn frustratie gaat dus uit naar het feit dat ze hun kind gewoon buiten laten staan gillen om kwart over 8 's ochtends, terwijl ik graag nog mijn laatste week wil uitslapen omdat ik nu al weet dat ik waarschijnlijk elke dag om 7 uur weer op moet om naar school te gaan.
    En laten we het dan nog niet hebben over mijn buurman die bij ons om alles komt klagen, maar de frustratie om hun zoon en dat ze er niks aan doen om hem te laten stoppen.

    bedank voor het lezen van mijn frustraties :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb precies hetzelfde. Maar dan met 3 kleine kinderen. Vreselijk.
    Ik zou het gewoon eens tegen de buren zeggen.

    Kun je niet een stuk ducktapte over zn mond plakken?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Suku schreef:
    Ik heb precies hetzelfde. Maar dan met 3 kleine kinderen. Vreselijk.
    Ik zou het gewoon eens tegen de buren zeggen.


    Ik was vanmorgen al van plan om uit mijn raam te gaan schreeuwen, maar daar maak ik geen vrienden mee.
    Volgensmij zijn opa en oma nu aan het oppassen, maar als vanavond mijn buren weer thuis zijn, ga ik zeker even aanbellen.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Wow suuuper rot. Ik zou dat echt niet aankunnen. Ik moet zelf ook met open raam slapen voor de warmte en mijn buren zijn al jaren in verbouwing en elke keer voor ze gaan slapen (gelukkig steeds voor middernacht) beginnen ze heel hun bovenverdieping met ramen op te stofzuigen. En ik vind dat dus al enorm storend.

    Eig kan je er bitter weinig tegen doen zonder 'ruzie' te beginnen maar als de papa van dat kind zoveel klaagt kan je het zeker wel aan brengen vind ik.


    effort never betrays you

    Het was echt net alsof ik dit had geschreven, aangezien ik exact dezelfde soort buren heb, + zolderkamer + studie (volgend jaar).
    Sommige mensen lijken gewoon totaal niet door te hebben dat wat zij doen invloed heeft op hun omgeving. Ik weet ook niet in wat voor wijk/dorp je woont maar het is vaak mentaliteit in bepaalde buurten dat mensen elkaar maar laten doen wat ze willen omdat ze geen zin hebben in 'gezeik', dodelijk vervelend.
    Ik ben op een gegeven moment gewoon terug gaan gillen - het helpt niet, maar je kunt er wel heerlijk je frustratie mee kwijt.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Backbiter schreef:
    Kun je niet een stuk ducktapte over zn mond plakken?

    I like the way you think. :3

    Rewritten schreef:
    (...)

    Ik was vanmorgen al van plan om uit mijn raam te gaan schreeuwen, maar daar maak ik geen vrienden mee.
    Volgensmij zijn opa en oma nu aan het oppassen, maar als vanavond mijn buren weer thuis zijn, ga ik zeker even aanbellen.

    Nee, dat is waar. Dat doe ik ook maar niet. Ookal heb ik die neiging wel om 7 uur in de ochtend. Maar dan bedenk ik me dat ik nog minstens 3 jaar buren van ze ben..
    Maar even laten weten dat je het in de ochtend niet zo leuk vindt, is voor eerst het beste wat je kan doen. Of je vader of moeder vragen of ze het kunnen vragen.

    Ik ken het fenomeen 'vervelende buren' maar al te goed. Die van mij vinden het zo ontzettend leuk om de vuurkorf aan te zetten, zodat de rook mijn kamer binnen komt en dat terwijl ik 's nachts mijn raam open moet hebben. Dit omdat het door de hitte niet te harden is. Als ik echter mijn raam openzet, stinkt mijn kamer naar verbrand hout en vuur :/

    Ugh. Ik weet ook niet goed hoe ik je advies moet geven, want ik weet zelf ook niet hoe ik mijn probleem op moet lossen. Mijn ouders vinden het ook honds asociaal van ze, en dit is niet het enige vervelende wat ze doen, maar er iets van zeggen valt nooit in goede aarde bij ze.


    26 - 02 - '16

    Onze buren hebben er 4 van. Eentje heeft PDD-NOS en die is die anderen dus de hele tijd op de kop aan het zitten. Dan gebeurt het volgende, de moeder gaat staan janken terwijl de kinderen elkaar aan het afmaken zijn. En dat alles om 7 uur in de ochtend. Oh the joy. Ik ken het dus helaas. Ik neem wraak door de hond naar buiten te zetten als ze blaft (wat bijna nooit is). Één keer had die moeder dus het lef om er wat over te zeggen, toen heb ik dus gezegd van ja we wonen hier al negen jaar en al negen jaar hebben we iedere ochtend, middag én avond wel een kind van jullie de buurt bij elkaar lopen te krijsen. Toen was het stil. :Y)


    The truth is out there.

    Clarice schreef:
    Onze buren hebben er 4 van. Eentje heeft PDD-NOS en die is die anderen dus de hele tijd op de kop aan het zitten. Dan gebeurt het volgende, de moeder gaat staan janken terwijl de kinderen elkaar aan het afmaken zijn. En dat alles om 7 uur in de ochtend. Oh the joy. Ik ken het dus helaas. Ik neem wraak door de hond naar buiten te zetten als ze blaft (wat bijna nooit is). Één keer had die moeder dus het lef om er wat over te zeggen, toen heb ik dus gezegd van ja we wonen hier al negen jaar en al negen jaar hebben we iedere ochtend, middag én avond wel een kind van jullie de buurt bij elkaar lopen te krijsen. Toen was het stil. :Y)


    Ik vind het bijna jammer dat wij geen hond hebben (duivel)

    Die van mij vinden het zo ontzettend leuk om de vuurkorf aan te zetten, zodat de rook mijn kamer binnen komt en dat terwijl ik 's nachts mijn raam open moet hebben. Dit omdat het door de hitte niet te harden is. Als ik echter mijn raam openzet, stinkt mijn kamer naar verbrand hout en vuur :/


    Die grap hebben wij ook een keertje gehad.(ik weet alleen niet of het deze buren waren)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Backbiter schreef:
    Kun je niet een stuk ducktapte over zn mond plakken?


    Dat is niet pedagogisch verantwoord.

    @Rewritten
    Zoals anderen al zeiden het tegen de buren zeggen. Als je uitlegt dat je nog van je laatste week vakantie wil genieten en na de vakantie weer vroeg op moet, dan zullen ze er hopelijk rekening mee houden.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat is niet pedagogisch verantwoord.

    @Rewritten
    Zoals anderen al zeiden het tegen de buren zeggen. Als je uitlegt dat je nog van je laatste week vakantie wil genieten en na de vakantie weer vroeg op moet, dan zullen ze er hopelijk rekening mee houden.


    Ik had het ook in de reactie gezet, maar ik ga aan het eind van de middag, als ze thuis zijn even aanbellen en het aankaarten.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Ik had het ook in de reactie gezet, maar ik ga aan het eind van de middag, als ze thuis zijn even aanbellen en het aankaarten.


    Dan heb ik dat gemist, mijn excuses. Succes en ik hoop dat je de rest van je vakantie wel kan uit slapen.


    Physics is awesome

    Volgens mijn moeder kan ik weinig zeggen aangezien hij zo gilt omdat zijn vader dan weg gaat en omdat het een openbare ruimte is.
    Dat zijn ook echt redenen om je kind als een idioot tot 4 x achter elkaar te laten gillen.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Wij hebben er jammer genoeg ook zo een. De kinderen zijn al wel wat ouder, maar de oplossing van de ouders voor een schreeuwend kind is... het buiten zetten. Handig vind je niet? :Y) Het is maar een geluk dat ze er wel zullen uitgroeien en dat ik binnen een maand ergens anders verblijf.


    What would Emma do?

    Quokka schreef:
    (...)

    Dat is niet pedagogisch verantwoord.

    @Rewritten
    Zoals anderen al zeiden het tegen de buren zeggen. Als je uitlegt dat je nog van je laatste week vakantie wil genieten en na de vakantie weer vroeg op moet, dan zullen ze er hopelijk rekening mee houden.


    Het was ook niet echt serieus bedoeld :/
    Want behalve het aan de buren voorleggen (wat geloof ik nu al meerdere malen is genoemd) lijkt mij niet echt een andere oplossing.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."