• Ik hoef niet zo zeer advies, maar ik wil wel graag mijn ei kwijt.

    Wij hebben nu ongeveer 3 a 4 jaar nieuwe buren, en ze hebben een zoon van 2 jaar. Werkelijk mijn hele vakantie, staat hij buiten te huilen, te schreeuwen, te krijsen, tot gillen aan toe. Nu begrijp ik dat hij in de peuterpubertijd zit, ik studeer voor pedagogisch medewerker dus ik weet er alles van.
    Maar het punt is, dat zijn ouders er dus helemaal niks aan doen. Zij negeren het gedrag, wat goed is. Maar ze moeten hem ook corrigeren als dat nodig is.
    In de hele buurt, zijn er nog twee andere stellen die jonge kinderen hebben, maar die hoor ik bijna nooit. Alleen hij komt erboven uit.
    Ik heb nu al een paar keer gehad, en vanmorgen weer, dat hij om kwart over 8, tot vier keer aan toe buiten gewoonweg stond te gillen. Mijn achterraam staat altijd open aangezien ik op zolder slaap en het anders onwijs benauwd word. Mijn frustratie gaat dus uit naar het feit dat ze hun kind gewoon buiten laten staan gillen om kwart over 8 's ochtends, terwijl ik graag nog mijn laatste week wil uitslapen omdat ik nu al weet dat ik waarschijnlijk elke dag om 7 uur weer op moet om naar school te gaan.
    En laten we het dan nog niet hebben over mijn buurman die bij ons om alles komt klagen, maar de frustratie om hun zoon en dat ze er niks aan doen om hem te laten stoppen.

    bedank voor het lezen van mijn frustraties :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik heb precies hetzelfde. Maar dan met 3 kleine kinderen. Vreselijk.
    Ik zou het gewoon eens tegen de buren zeggen.

    Kun je niet een stuk ducktapte over zn mond plakken?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Suku schreef:
    Ik heb precies hetzelfde. Maar dan met 3 kleine kinderen. Vreselijk.
    Ik zou het gewoon eens tegen de buren zeggen.


    Ik was vanmorgen al van plan om uit mijn raam te gaan schreeuwen, maar daar maak ik geen vrienden mee.