• CARPENTER HIGH
    ✯✯✯

    STORY
    Carpenter is een Amerikaans, klein dorpje waar iedereen elkaar door en door kent. Nieuwelingen blijven niet lang onbekend, geheimen blijven niet lang geheim en roddels gaan als een lopend vuurtje rond. Carpenter High, de middelbare school van het dorp, is daarom ook een bron van inspiratie. Een school zoals geen ander, waar dezelfde problemen gelden. Reputaties die sommige leerlingen gek maken. De ene groep dames gedragen zich als de koninginnen van de school, de andere groep blijft liever op de achtergrond en andere groepen hebben een eigen reputatie. Hoe zou jij omgaan op deze school? Zou jij je gek laten maken door alle personen rondom je of laat jij je schoolleven niet leiden door wat er gebeurt?

    Carpenter is een fictief, zelf verzonnen dorpje, gelegen in de staat Californië. Carpenter heeft verschillende groepen, van foute drugsdealers tot roddelgroepjes. Alles wordt gelijk doorverteld. Carpenter heeft haar eigen burgemeester en daarvoor vinden verkiezingen plaats.
    Lights is hun echte, eigen café. Hier worden onder andere vaak dates gehouden. Het is het bekendste en enige café van het dorp. Daarnaast is er een bioscoop en gezellige, kleine winkeltjes.


    CARPENTER HIGH
    Grades
    Freshmen (14–15) // Sophomores (15–16) // Juniors (16–17) // Seniors (17–18)
    Schoolkleuren
    Paars // Geel

    Sportteams
    ✯ Football • The Alpha's (try—outs zijn benodigd)
    ✯ Cheerleaders • The Omega's (try—outs zijn benodigd)
    ✯ Overige • Atletiek // Basketbal // Dansen // Honkbal // Volleybal // Zwemmen
    Schoolclubs
    Band // Drama // Feestcommissie // Schaakclub


    REGELS
    ✯ Huisregels van Quizlet
    ✯ Nieuwe topics worden gemaakt door Cabello (tenzij anders aangegeven)
    ✯ Geen perfecte personages
    ✯ Maximaal twee personages (van verschillend geslacht)
    ✯ Posts bevatten minimaal 100 woorden
    ✯ Geniet
    THERE IS ALWAYS THAT ONE TEACHER ——— THAT YOU WANNA SLAP

    ROLLEN
    Mannen
    ✯ Elio Romeo Silvestri • Solmeron • Filmfanatic • Senior • 1.4
    ✯ Gemini Cailen Vane Vernell • Cabello • Sick Boy • Junior • 1.5
    ✯ Jesse Elijah Aaron • Jurriens • Cute Gay Boy • Senior • 1.2
    ✯ Luca Leroy • Orwell • Bad Guy // Loner • Senior • 1.3
    ✯ Ryder Mavuto • Necessity • Criminal // Newbie • Senior • 1.3
    ✯ Thaddeus Kingston • Dare • Captain // Orphan • Senior • 1.3
    ✯ Yeshaya Sage Carter • Jagermeister • “Gay Kid” • Senior • 1.5
    ✯ Zachary Curtis Reed • WheeIer • Classclown • Senior • 1.3

    Vrouwen
    ✯ Alaska Phoenix Montero • Maluma • Captain • Senior • 1.4
    ✯ Arwen Ruolan Nguyen • Ricciardo • — • Senior • 1.4
    ✯ Courtney Elizabeth Grey • Cabello • Freak // Sky Girl • Senior • 1.3
    ✯ Elaine Aurora Aarons Solmeron • Social Butterfly • Senior • 1.4
    ✯ Eliza St. Claire • Orwell • Outcast • Junior • 1.3
    ✯ Lenore Lawrence • Shadowsinger • — • Senior • 1.4
    ✯ Nikia Willishka Marshall • Rasalghul • Rebel • Senior • 1.2




    SITUATIE
    Vrijdagochtend — 09:00. Binnen vijf minuten gaan de eerste lessen van start. Vandaag zijn de leerlingen om 12:00 vrij — vanwege de football overwinning. 's Avonds geeft Thaddeus Kingston (captain) een feest in het café Lights — iedereen is uitgenodigd.
    Bedenk voor jezelf welke lessen je personage(s) allemaal volgt en vervolgens verwerk je dit in een eventuele posts. Alle leerkrachten mogen zelfstandig bestuurd worden door de RPG's, maar houd het realistisch.




    © Cabello

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 16:45 ]


    •

    MT


    How far is far

    [M.T.]


    A girl who wonders.

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mt ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT


    El Diablo.

    -- Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mtt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mt


    ''With all due respect, which is none...''

    THADDEUS KINGSTON


    19 // Captain & Orphan // Senior // @ School // & Lenore Lawrence


          'God — Waarom moest ik vanavond dat feest geven?'
          Thad stapt met gigantische passen over de stoep langs de rustige weg, waarbij hij af en toe gas terug weet te nemen om ervoor te zorgen dat Lenore hem bij kan houden. Gisteren hebben ze een filmavond gehouden bij hem thuis waarna Lenore is blijven slapen bij hem. Zoals gewoonlijk heeft Thad daarom tussen zijn lakens op de grond gelegen omdat hij dondersgoed weet dat Lenore het allerliefst alleen in bed ligt vanwege haar zeer voorzichtige persoonlijkheid. Thad heeft er geen enkele problemen mee — door zijn nieuwe hoogpolige tapijt is het eerder een beloning om op de grond te slapen.
          Vanmorgen hield zijn tante hem en Lenore te lang op met allerlei vragen — ze wilde zichzelf ervan gerust stellen dat alles beter ging met Lenore zelf, waardoor Thad bang was dat ze te laat zouden komen voor de eerste lessen. Daarnaast weet zijn tante dondersgoed dat het niet goed gaat met Lenore — niet nadat haar moeder enkele maanden terug is overleden.
          Tijdens het wandelen haalt Thad zijn telefoon uit zijn broekzak om daarna vliegensvlug enkele berichten te versturen.


    > Nikia
    Hi Nik — toevallig zin om vanavond samen te gaan?
    > Zach
    Hé ass, ik loop nu naar school — waar ben jij?

          'Wat is jouw eerste les, Lenny?'
          Thad gaat langzamer lopen en slaat zijn arm rondom Lenore's schouders, waarbij hij zichzelf toe staat om voor enkele seconden rustig adem te halen. Gedachten aan vanavond brengen hem enkel en alleen maar paniek toe — daar heeft hij op het moment geen behoefte aan.
          'Gisteren was trouwens echt heel leuk. Het was echt veels te lang geleden, zo'n filmavondje. Binnenkort weer?'
          Thad zou Lenore graag willen vragen naar haar overleden moeder — alhoewel hij weet dat ze daar nu niet op zit te wachten zo kort voor school. Thad heeft daar zelf meer dan genoeg ervaring mee.
    Hierdoor duwt hij gewoon zijn lippen kort en zacht even tegen haar slaap aan, een stille overtuiging dat hij er voor haar is. Lenore heeft hem altijd geholpen tijdens zijn rouwperiode en dat zou hij nu eveneens bij haar doen.


    •

    Eliza St. Claire

    16 • Outcast/Pregnant • Junior • Car > Nikia


    Met de grootste zorg scroll ik door de playlist van Nikia, die momenteel aangesloten zit op haar auto. Ondanks ik zelf ook maar al te graag rijd, ben ik nu simpelweg passagier – logisch ook aangezien het haar auto is. Maar daarmee heb ik wel het recht de muziek te kiezen aan mezelf toegeëigend en die taak neem ik maar al te serieus. Alles om ons door een dag les te helpen, al is het maar muziek.
          Breed grijnzend zet ik het lied wat luider – Imagine Dragons – Demons – en wieg mijn hoofd wat heen en weer op het ritme. ‘Ik moet toegeven dat je muzieksmaak niet helemaal vreselijk is, Nik,’ spreek ik met een plagende ondertoon uit en werp een blik zijwaarts als ik naar een van mijn beste vriendinnen kijk. ‘Ga jij naar dat feest vanavond, van Thad?’ voegde ik er dan nog aan toe. Een vraag waar ik eigenlijk het antwoord al op wist, al had ik zelf nog niet gekozen.
          Terwijl nam ik mijn gsm uit mijn schoudertas en draaide hem even tussen mijn vingers, om daarna pas te typen, terwijl een licht stressgevoel in me opborrelt.

    > Zach
    Kunnen we praten, asap?


    [ bericht aangepast op 20 feb 2018 - 20:27 ]


    A girl who wonders.

    Luca Leroy

    18 • Bad Guy • Senior • Schoolgate > Alone


    Nog compleet vermoeid – en met een verse herinnering aan hoe erg ik ochtenden haat – laat ik mijn hoofd tegen een muur net aan de schoolpoort rusten, als ik nog een trek neem van mijn sigaret. Binnen de schoolmuren mag ik immers niet roken, maar hier kunnen ze me niks maken op dat vlak, hoe vaak ze dat ook al geprobeerd hebben. De rook verlaat mijn lippen, terwijl ik kijk naar de andere studenten die langzaam binnen beginnen te druppelen.
          Ik hef een hand op naar iemand die mijn naam roept en zak weer tegen de muur, als ik mijn mobiel uit mijn broekzak pluk en wat begin te scrollen. Op facebook springt meteen de notificatie van Thad’s feest erop en de tientallen enthousiaste comments eronder van mensen die aanwezig zullen zijn. Ondanks het minder mijn ding is, had ik vanaf het begin al besloten ook te gaan – al is het maar even. Teamverband, en al die dingen – en hopelijk een manier om bepaalde personen nog een keer te zien, en dan snel weer te verdwijnen. Daarbij kon ik Thad meer waarderen dan de meeste personen binnen dit verdomde schoolgebouw.
          Weer neem ik een trek en open mijn berichten, om dan zelf te beginnen typen. Fuck, wat word ik fucking zoet…


    > Lenore
    Goodmorning, beautiful.


    [ bericht aangepast op 20 feb 2018 - 20:27 ]


    A girl who wonders.

    Alaska Phoenix Montero
    Cheer captain // Senior • 18 • In front of the school w. Zach • Outfit


    Ochtenden zijn niet goed voor me, maar met genoeg Redbull en koffie ben ik tenminste nog aanspreekbaar. Met een dubbele espresso van de Starbucks loop ik dan ook over straat en zet dan toch maar mijn zonnebril op mijn neus. Ach, het weer was tenminste goed. Dat helpt ook wel, ik voel me goed. Een licht glimlachje heeft mijn lippen dan ook omhoog gekruld en in de verte zie ik de school al opdoemen. School was niet mijn favoriete bezigheid, maar de mensen en cheerleaden maken het vele malen beter. Ik versnel mijn pas dan ook wat.
    Ik loop net door de hekken als ik de laatste slokken van mijn koffie neem, waarna ik met een sierlijk boogje de beker in een prullenbak werp. Ik kijk kort om me heen en begroet hier en daar wat mensen. Sommigen met een korte zwaai, anderen met een snelle knuffel. Ik had toch wel een status waardoor je veel mensen kent, begroetingen hier en daar horen daar ook bij. Mijn blik valt echter op een bekend figuur en een speelse grijns vormt zich op mijn gezicht. Zach, mijn mede dramalama. Ik zet een klein sprintje en spring dan op zijn rug. 'Dramalamaaaaaa,' kir ik en sla grijnzend mijn armen om zijn nek. 'Hoi.' grijns ik. Misschien had ik iets teveel suiker en cafeïne op in een korte tijd, maar ach. Komt wel goed.


    El Diablo.

    LENORE LAWRENCE
    senior || seventeen || with thad and luca

    "Waarschijnlijk omdat je de quarterback bent en het van je verwacht wordt." Moet ik ook komen vanavond? Ik weet het niet zo goed. Het is niet alsof ik bij het populaire groepje hoor en het daarbij van mij verwacht wordt, maar aan de andere kant wil ik wel Thad supporten. Mijn hoofd staat er echter totaal niet naar. Ik blijf steeds maar terug denken aan kerst, wat ik afgelopen vakantie voor het eerst zonder mijn moeder heb gevierd. Vanochtend was dan ook behoorlijk lastig, met Thad's tante die maar vragen bleef stellen.
          "En ik weet niet zo goed welke les ik heb eerst heb. Heb het rooster nog niet bekeken." Ik was meer afgeleid door de sms die ik zojuist van Luca gekregen heb. Het is nog altijd lastig te beschrijven wat er nou precies is tussen ons. Of er echt iets is, durf ik niet hardop te zeggen, want straks is er niks en dan zet ik mezelf enkel voor schut. Zijn sms laat me in ieder geval behoorlijk blozen.

    To: Luca
    Hey, Luca c:


    Na even aarzelen, stuur ik er nog een bericht achteraan.

    To: Luca
    Ga je ook naar het feest vanavond?


          "Gisteren was trouwens echt heel leuk. Het was echt veels te lang geleden, zo'n filmavondje. Binnenkort weer?"
          Ik knik enthusiast, maar voor ik iets kan zeggen drukt Thad een kus op mijn slaap, waardoor er opnieuw een blos op mijn wangen kruipt, ondanks dat het Thad maar is, die al eeuwen mijn beste vriend is.
          "Misschien zaterdagavond? Of denk je dat je dan moet bij komen van het feestje?"
          We zijn ondertussen bij school aangekomen, en ik zie Luca al tegen het hek staan, net buiten de schoolpoorten, met een sigaret in zijn mond. Het is dat mijn wangen nog rood zijn, anders waren ze opnieuw gekleurd. De laatste keer dat ik Luca echt had gesproken, niet via sms, hadden we voor het eerst gekust, en ik weet niet goed hoe ik moet reageren en ik word er doodnerveus van. Hem een knuffel geven? Gewoon begroeten? Ik heb echt meer vrouwelijke vriendinnen nodig aan wie ik dit soort dingen kan vragen.
          "Hiya, Luca," begroet ik hem daarom maar gewoon, met een brede glimlach op mijn gezicht. "Alles goed?"


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Nikia Willishka Marshall

    ”He smiled and all I could think was
    ‘Oh shit’. ”

    • Eighteen • The Rebel • With Eliza •

    Als in een haast ongeschreven regel was het vanzelf zo gegaan dat wanneer de een niet achter het stuur zat, de andere ongestoord de muziek in het beheer had. Een glimlach speelde dan ook op mijn lippen als ik vanuit mijn ooghoeken zie hoe Eliza druk bezig is met het doorscrollen van de muzieklijst, tot wanneer ze een leuk nummer weet te vinden. Dit keer was het mijn beurt om naar school te rijden, hetgeen wat we een beetje om beurten hadden besloten te doen als we niet met iemand anders van school meegingen. Het waren de kleine dingen die op een subtiele manier ontstaan waren nadat de brunette voor voorlopig bij ons was in getrokken.
          ”Ik moet toegeven dat je muzieksmaak niet helemaal vreselijk is, Nik,” klinkt het dan. Ik grinnik zacht en blik met een brede grijns kort haar kant op, alvorens ik naar links afsla om de weg naar school te vervolgen. “Ik heb ook best wel een goede muziekkeuze,” lach ik zacht en woel met een hand door mijn donkere lokken heen, terwijl de ander netjes aan het stuur geplakt blijft. “Ga jij naar dat feest vanavond, van Thad?” Ik knik haast direct zonder er over na te hoeven denken. Mijn mondhoeken krullen zich onbewust al gauw om als ik aan de Quirtebacker denk, die vanavond een feestje organiseerde vanwege een grote overwinning. Natuurlijk zou ik er zijn en dat was niet enkel en alleen voor mezelf.
          ”En jij?” vraag ik Eliza en blik kort naar opzij. Speels liet ze haar telefoon kort tussen haar vingers door glijden, maar iets in haar uitdrukking verried dat ze een pakweg minder speels was. “Ga je vanavond ook?” Ergens hoopte ik dat ze ook ging. Ze verdiende een avondje uit wel na alles wat ze voor haar kiezen heeft gehad. Wanneer ik voor een rood stoplicht tot stilstand komt te staan hoor ik het gezoem van mijn telefoon, die een berichtje aankondigt. Behendig, en zonder het ding daadwerkelijk in handen te nemen, tik ik op het scherm om te zien van wie het berichtje was, waarop een nieuwe glimlach al gauw over mijn lippen heen glijdt. Nog net op tijd weet ik een vlug bericht terug te sturen en druk het gaspedaal weer in als het stoplicht op groen springt, om zo het laatste stuk naar school af te leggen.

    To: Thad.
    Ik zou niks liever willen! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'