• (cat)


    -

    EthereaI schreef:
    (...)

    'Sup?


    Nederlands schoolboek. Er staan twee mensen die van hetzelfde stokbrood een hap nemen. En ze hebben het niet gebroken.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    GOD. VER. DOMME.


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    GOD. VER. DOMME.


    WAT. IS. ER.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    FIash schreef:
    (...)

    WAT. IS. ER.



    Ze hebben besloten t clubkampieonschappen programma te veranderen van de traditionrle 600 naar een 1000 :c


    take me back to the basics and the simple life

    Leithold schreef:
    Ik heb zin om ziek te zijn. Gewoon thuis zitten en niets doen. Ik ben echt nooit ziek. Vorig jaar was ik één dag nogal overemotioneel, waar mijn moeder achterkwam toen ik even naar de dokter moest, maar verder ook gewoon niet.


    Ik heb echt een hele slechte weerstand en is gewoonweg kut dus wees blij. :')


    -

    EthereaI schreef:
    (...)


    Ze hebben besloten t clubkampieonschappen programma te veranderen van de traditionrle 600 naar een 1000 :c


    Geen idee wat dat inhoudt maar het is blijkbaar vervelend dus jammer voor je. :c

    Dat kwam er erg niet gemeend uit maar ik meen het dus wel. :')


    -

    FIash schreef:
    (...)

    Nederlands schoolboek. Er staan twee mensen die van hetzelfde stokbrood een hap nemen. En ze hebben het niet gebroken.


    Dat is nog een reden waarom ik naar Hogwarts wil. Ze hebben tenminste geen plaatjes in de boeken staan die je een trauma voor de rest van je leven bezorgen.


    -

    Towns schreef:
    (...)

    Geen idee wat dat inhoudt maar het is blijkbaar vervelend dus jammer voor je. :c

    Dat kwam er erg niet gemeend uit maar ik meen het dus wel. :')



    Nou, 600 is 600 meter. 1000 is 1000 meter. Dus 1.5/2.5 ronde.

    MAAR ZE HEBBEN HET GEWIJZIGD EN WE HEBBEN DE GEBRUIKELEIJKE 600 TERUG.


    take me back to the basics and the simple life

    Towns schreef:
    (...)

    Dat is nog een reden waarom ik naar Hogwarts wil. Ze hebben tenminste geen plaatjes in de boeken staan die je een trauma voor de rest van je leven bezorgen.


    Same :')
    + Geen ouders die constant naar tegen je doen (in persoon)

    @Leo dat klinkt kut, ook al heb ik geen idee wat je net zei


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    #IkBrakMijnNekNetBijnaDoorEenVentilator


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    FIash schreef:
    (...)

    Same :')
    + Geen ouders die constant naar tegen je doen (in persoon)

    @Leo dat klinkt kut, ook al heb ik geen idee wat je net zei


    MAAR HET IS JUIST FIJN. CUZ I PREFER DE 600


    take me back to the basics and the simple life

    FIash schreef:
    #IkBrakMijnNekNetBijnaDoorEenVentilator


    Bijna? Jammer, want ik mag je niet.

    Nee hoor, grapje, niet grappig ok. Ik weet het. Sorry :c Wat ben ik aan het doen? Geen idee. Ik praat tegen mezelf. Ugh. Ik moest Duits leren maar ew en gewoon ja nee ik houd wel op.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Leithold schreef:
    (...)

    Bijna? Jammer, want ik mag je niet.

    Nee hoor, grapje, niet grappig ok. Ik weet het. Sorry :c Wat ben ik aan het doen? Geen idee. Ik praat tegen mezelf. Ugh. Ik moest Duits leren maar ew en gewoon ja nee ik houd wel op.


    (cat)

    @Leo oh.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb echt de neiging om te huilen.

    Ik ben aan het oppassen en zit hier ziek op de bank terwijl ik eigenlijk in mijn bed wil liggen, denk ik: ik ga iets productiefs doen. Blijkt mijn laptop het begeven te hebben en kan ik dus niet bij mijn spullen. Zit ik hier met mijn mobiel die bijna leeg is want ik ben mijn fucking oplader vergeten. En verder heb ik niets en ik moet tot half twaalf. Ja, ik ga echt huilen.


    -

    Towns schreef:
    Ik heb echt de neiging om te huilen.

    Ik ben aan het oppassen en zit hier ziek op de bank terwijl ik eigenlijk in mijn bed wil liggen, denk ik: ik ga iets productiefs doen. Blijkt mijn laptop het begeven te hebben en kan ik dus niet bij mijn spullen. Zit ik hier met mijn mobiel die bijna leeg is want ik ben mijn fucking oplader vergeten. En verder heb ik niets en ik moet tot half twaalf. Ja, ik ga echt huilen.


    Oh shit, dat is vervelend. Hebben ze daar geen oplader? Mag je geen tv kijken ofzo? Anders kan je misschien ergens een boek uit de kast trekken?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman