• Ik zag in andere topics van die diepzinnige siggies en toen was ik wel benieuwd wat daar achterzat ^^
    Dus, vertel je verhaal!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 9:58 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Dit is een zin uit het liedje Papercut van Linkin Park. En er komt ook Paranoid invoor wat ook mijn Nickname is


    I live for the applause, you will die for it.

    Heb ik er eigenlijk eentje?!

    Edit: ja dus, weet eigenlijk niet waar die op slaat, ik ga een nieuwe neerzetten :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    Omdat we iemand nodig hebben om tranen voor te laten, toch? :')


    all I want for christmas is a girlfriend

    Komt uit The great escape van Boys like Girls, ik ben zwaar verslaaft aan dat lied.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik vind het een mooie zin uit een lied van Jay Sean (Stolen)
    Myn serie's zyn dan ook op zyn liedjes gebaseerd :P & ook myn signature


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    ik vind deze zin gwn geniaal,

    en ik hou van ijsjes (A)


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Uhm ik denk dat het een beetje moeilijk uit te leggen is zonder dat het idioot wil overkomen x'D

    Ik ben heel erg geinteresseerd in de victoriaanse tijden etc. Mensen die vroeger depressief of een beetje raar waren werden voor gek verklaard, werden opgesloten in gestichten en zouden daar de laatste dagen van hun leven slijten [/lekker drama] En daarom.. Dus vandaar, de zin Who's is the voice ringing in my head, van een meisje wat gek word door terrorisende en dwingende, tot verkeerde dingen aanzettende, stemmen x]

    Zo das duidelijk xD

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Music is my guide.

    Dat slaat gewoon 100% op mij. Als ik geen muziek heb weet ik niet wat ik doen moet. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Die van mij komt uit een stukje van Sonny with a chance.


    When words fails, music speaks

    Gewoon een liedje ;p xx

    Mijn broer en ik waren Nederlandse uitdrukkingen letterlijk in het Engels aan het vertalen. Toen vond ik deze wel zo geniaal.(krul)


    everything, in time

    Ik denk dat het wel voor zich spreekt.


    Life is hard and then we die

    Het is een stukje uit de tekst van 'Guilty pleasure' van Cobra Starship. Het sprak me wel aan (: .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Gewoon, ik vond hem iets hebben.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    dat van mij heeft een beetje met de familie ruzie tussen mijn vader,moeder oom en tante en opa en oma te maken.
    maar als ik alles ga vertellen dan.. ben ik morgen nog bezig xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt