• Ik zag in andere topics van die diepzinnige siggies en toen was ik wel benieuwd wat daar achterzat ^^
    Dus, vertel je verhaal!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 9:58 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Het is een regel uit een nummer van Bon Jovi.
    Ik heb het gekozen, omdat het me deed denken aan mijn gevoel over mijn vriend.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Gewoon uit een liedje xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Euhm, wel. Ik had Imke gemeet en toen kwamen we nog beter overéén en ja. (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Omdat ik vond dat we de natuur wel 'ns mochten bedanken voor alle mooie watervallen en al die dingen. Dus geef de bomen eens 'n knuffel (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn vriendje bleek iemand te zijn die helemaal niet was wie ik dacht dat hij was (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Van Radar, Britney Spears


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat is frans (nerd) En het betekent 'voor altijd samen' en dat slaat dan weer op mijn vriend :')


    -

    Perkamentus zegt dat tegen Harry Potter in de eerste film/boek, min of meer toch. En ik vond dat een mooie achterliggende betekenis hebben en er zit een waarheid in.

    Lijkt me duidelijk.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn signature komt uit een liedje dat ik 1/2 jaar geleden mooi vond? haha.
    Misschien wordt het eerst tijd voor een nieuwe. (krul)


    hoi, jij bent leuk.

    Euuuhh jaaa :S

    [ bericht aangepast op 31 aug 2010 - 14:56 ]


    Crocky : )

    Het is een stukje uit Incomplete van Valerius
    En tja wat ik ermee bedoel... Dat weten sommige wel en sommige niet! (:


    dream, dare, fly!

    Nouja, ik heb Lil Wayne me laten inspireren met zijn CD, Hottest N*gga under tha sun.


    You move me ......... Kurt

    Komt uit het liedje White Horse, van Taylor Swift. Dat liedje heeft echt een betekenis :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Komt van het liedje Perfect Weapon van Black Veil Brides [a']


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you