• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op Melrose High, also known as Dramarose High."




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Barone | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy/Secret musician | HeaIy | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | Musician | BIack | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | Tim Borrmann | The Goodguy | Balloo | 1.09
    • Ira Keano Venson | Adrien Sahores | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | Will Higginson | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | Robbie Amell | Jock | Griekseyoghurt | 1.10
    • Gabriël "Gabe" Caleb Green | Adam Kai | Outsider/Drugsdealer | BeIIamy | 1.18
    • Michael Cameron Sherman | Mikkel Jensen | Badass football player | Raccoon | 1.18
    • Jackson Donovan Hale | Colton Haynes | Jock | Barone | 1.18
    • Isaac Hugues Allard | Robbie Beeser | Foreign model | Phoeni | 1.18
    • Aiden Chandler Beaufort | Douglas Booth | The shy guy | Targarye | 1.19
    • Zachary "Zach" Thomas Smith | Lucky Blue Smith | Proud stereotype gay | HeaIy | 1.19
    • Landon Noèl Rutherford | Daniel Sharman | The flirty and the badass | Targarye | 1.19
    • Sam Jason Abbott | Diego Barrueco | Popular good guy | Blurrierface | Not yet posted
    • Cody Augusto Salvatore | Unknown | Classclown | Griekseyoghurt | Not yet posted
    • Alexander/Tate | Arthur Daniyarov | Psycho | BIack | 2.1
    • Dan Rutherford | Nick Baterman | -- | Blurrierface | Not yet posted
    • Levi MacDonald | Logan Lerman | Ultimate cutie | WeasIey | Not yet posted
    • James Dean Evans | Alex Watson | Fuckboy | Blurrierface | Not posted
    • Lucifer Percvial Ortega | -- | Skater | Griekseyoghurt | Not yet posted

    • Romano Lawrence | Toni Mahfud | New hot PE teacher | Raccoon | Not yet posted

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Blurrierface | 1.01
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | HeaIy | 1.03
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Superior | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | Nina Agdal | Social butterfly | BeIIamy | 1.05
    • Juliet Marie Maverick | Piper American | Alternative | Balloo | 1.06
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | HeaIy | 1.08
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Targarye | 1.09
    • Riley Samantha Knox | Bridget Satterlee | Surfer girl | Raccoon | 1.12
    • Myah Raith | Charlie Newman | Popular | Phoeni | 1.17
    • Katherine "Kat" Erin Cassidy | Taylor Momsen | Bad girl gone good | Blurrierface | 1.18
    • Brinsley "Brynn" Kamryn Cooper | Elle Fanning | Teachers Pet | Ziegler | 1.18
    • Delaney Marlee Kennedy | Isabelle Fuhrman | The psycho/Hated cheerleader | Targarye | 1.19
    • Avalanté Laurie Beaufort | Alona Tal | Hacker | Superior | 1.19
    • Nora Lyndi Daison | Darla Baker | Soft badass | Collier | 1.19
    • Dena Alicia von Pool | Zoey Deutch | Cheerleader | BIack | 1.19
    • Pyper "Pip" Cameron Woodholm | Barbara Palvin | Canadian exchange student | BeIIamy | Not yet posted
    • Calida "Cal" Estrelle Ramos | Eiza González | Spanish exchange student | Barone |1.20
    • Jamie-Lee Amy Swanepoel | Candice Swanepoel | Famous lingeriemodel | HeaIy overgenomen door WeasIey| 2.1
    • Alice | Unknown | Unknown | Raccoon | Not yet posted (only for IC chat)
    • Faya Syyatoslov | Vanessa Hudgens | -- | WeasIey | 2.1
    • Iva Syyatoslov | -- | -- | BeIIamy | Not yet posted
    • Makayla Rutherford | -- | -- | Barone | Not yet posted


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1
    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3 – huidige speeltopic.

    MUTSIGE FANGIRL ONE SHOT STORIES
    Yu's story
    Demi's story

    TIJD
    Het is dinsdag ochtend en iedereen moet weer vroeg op school zijn, tenzij je een lang slaper bent en te laat wilt komen. Zet je over je kater heen en probeer niet in slaap te vallen tijdens Geschiedenis... Wat voor drama staat er de leerlingen vandaag nu weer te wachten?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 13:49 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mine :Y)


    “A queen will always turn pain into power.”

    MT.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Collier schreef:
    MT.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Collier schreef:
    MT.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 18 • Confused.
    "The reason why a crush is called a crush is because that happens to you aftee you fall."




    x x x


          Zach en Myah arriveren na een tijdje ook bij het ziekenhuis. Kat heeft tot mijn grote opluchting haar ogen geopend en ze ziet er al veel beter uit dan toen ik aankwam. Zach en ik praten een tijdje en hij laat me op de één of andere manier beter voelen, sinds een lange tijd lach ik weer en is Benjamin even helemaal uit mijn gedachten verdreven. Uiteindelijk buig ik voorover en druk ik een kus op zijn lippen - het voelt geweldig, totdat ik me realiseer wat ik doe en dat hij niet mijn vriend is. Snel spring ik op en deel ik mee dat ik eten ga halen, voordat ik haast de kamer uit vlucht met een rood hoofd. Stomme actie Kyros, zoals gewoonlijk.
          Kat laat weten dat ze even wil gaan rusten - en dat Zach en ik geen seks mogen hebben in haar kamer... what? - dus besluiten Zach en ik naar buiten te gaan, waar eerst een half voedsel slash knuffel gevecht plaats vindt... tot Zach mij zoent.
          Zach is leuk, meer dan leuk. Hij is grappig en lief, hij is slim en knap en voor even weet hij Benjamin en mijn gevoelens voor hem uit mijn hoofd te jagen. We zoenen en na een tijdje gaan we terug naar Kat's kamer om daar even wat te slapen op de bank die daar staat. Ik voel me veilig met zijn arm om me heen, maar zo stil liggend, terwijl Zach slaapt beginnen mijn gedachten toch weer een spelletje met me te spelen. Ik haal mijn mobiel tevoorschijn en stuur een kort bericht naar Benjamin.

    x So ehm... hi did you think about what I said and stuff?
    x Hey... Yeah I did, do you still feel the same?
    x Well that was two hours ago... so yeah I suppose... I don't know.
    x ... Can we eh... Talk? In real?
    x Yes.... of course... when? Now?
    x eh.. Yeah were are you?
    x In the hospital with Kat.
    x Oh... Then I'll wait.
    x I can come. Kat is sleeping and Zach is also here, so it's okay.
    x Yeah okay, I'll see you in a bit then?

          Ik scheur snel een stukje papier af en schrijf daar een kort bericht op voor Kat en Zach zodat ze weten waar ik heen ben als ik wakker wordt.

          "Even naar Benjamin, hij wil praten."

          En dat is hoe ik een kwartier later zenuwachtig voor de deur van Benjamin's huis sta en op de deurbel druk. Ik hoop echt dat dit de goede keuze is, maar ik neem me voor om meer naar mezelf te luisteren. Zach is ook leuk en hij heeft me nog geen pijn gedaan... Benjamin wel, maar ook ik weet, dat als Benjamin straks de deur open doet, ik opnieuw compleet voor hem gevallen ben.

    x x x

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 11:05 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    • FAYACEDELUCI VERANDERA SVYATOSLOV •
    Hot Twin • Newbie • 17 • Outfit
    In the end, we only regret the chances we didn't take.


    × × × × × × × × ×

          Nieuw huis. Nieuwe plaats. Nieuwe school. Nieuwe alles. Het is alsof ik weer zeven jaar oud ben en we net aangekomen waren in New York.
          "Fayacedeluci! Poluchit' zdes' na zavtrak! Vasha sestra uzhe zdes'," roept mijn moeder vanaf ergens in de eetkamer. Het huis is enorm, nog groter dan die in New York, maar ik kan haar vanuit mijn kamer nog net horen. Daarnaast heeft ze ook best wel een zware stem.
          "Ik kom eraan!" roep ik terug, niet in het Russisch maar in het Engels. Moeder praat veel te veel in haar moedertaal en dat moet ze een beetje afleren, vind ik. Snel gooi ik maar gewoon alle boeken die ik heb in mijn schooltas en race van de trap af.
          "Goedemorgen," zeg ik tegen mijn tweelingzus Iva, die al aan de tafel zit met haar mobiel in haar handen. Ik pak zelf snel wat toast waarna ik me naast haar neer laten zakken en ook mijn iPhone 6 uit mijn zak haal. Tot mijn verrassing zijn zowel Iva als ik in een groep chat gestopt van onze nieuwe school, Melrose High. Iva is al aan het praten en ik voeg me ook in het gesprek. Al snel hebben we al zoveel nieuwe mensen leren kennen – een jongen (muzikant) genaamd Kyros, een andere jongen genaamd Chris, een jongeman met de naam Lan en het belangrijkste van allemaal, zijn oudere broer Dan. Ook komen we erachter dat het drama-level hoog is – iets wat ik juist leuk vind, aangezien onze school in NYC super saai was. Er gebeurde echt niets. Nou ja, al deze mensen in het ziekenhuis hoeft nou ook weer niet van mij, maar goed. Ook gaat het beroemde model Jamie-Lee er naar school. Myah is een heel aardig meisje, alhoewel ik in de groep lees dat niet iedereen het daar mee eens is.
          Op een bepaald punt spuug ik bijna mijn thee over de tafel – ik ga op een date met Dan. We kennen elkaar nog niet eens en hij heeft me al op een date gevraagd. Oh. My. God.
          "Faya , Ivana , pora v shkolu," meldt onze moeder ons. Ik zucht, prop nog wat toast in mijn mond en sta op.
          "We nemen de bus want die Rylan jongen neemt hem. En ik wil niet lopen. Pap zei dat we onze auto's volgende week krijgen," zegt ze. Samen staan we op, geven onze moeder een kus en verlaten het huis. Het bus station is niet ver, gelukkig, maar eenmaal daar wordt het niet veel beter. Die Rylan is inderdaad niet lelijk, maar Iva en hij negeren mij compleet terwijl we wachten op de bus. In de bus zelf gaan ze naast elkaar zitten en mag ik helemaal alleen op de stoelen achter ze gaan zitten. Ik app maar een beetje in de groep chat en met Dan terwijl ik met een half oor luister naar de conversatie van Rylan en Iva. Ook met Zach krijg ik snel een gesprek, en het is echt een hele aardige jongen. Hij legt me een heleboel uit over de situatie op school. Uiteindelijk komt de bus eíndelijk aan en ren ik bijna over het gangpad heen om buiten te komen. Eenmaal daar zie ik een lange, knappe jongen die rechter op gaat staan en zwaait naar iemand achter me. Het duurt even voordat ik door heb dat het Dan is, en dat hij naar míj zwaait. Wanneer ik voor hem sta is het enige wat ik kan doen, staren.
          "Hoi," zegt Dan, glimlachend. Ik blijf nog even staren.
          "Je bent echt lang," weet ik er uiteindelijk uit te persen. God, Faya, is dit echt het beste wat je kunt?
          "Oh, ehm, bedankt? Denk ik?" reageert Dan.
          "Haha, sorry. Ik was... Ja. Laten we opnieuw beginnen. Hey," ratel ik. Dan lacht en begroet me terug. En dat accent, god, hij heeft zoals Lan al zei echt een Engels accent.
          Dan leidt me naar de school en naar de plaats waar ik mijn kluisjes sleutel moet halen – en blijkbaar heb ik het kluisje naast de zijne. Op dat punt zie ik er volgens mij uit als een levende tomaat. Vooral op het punt waarop hij me meetrekt naar de kluisjes met mijn hand in de zijne.
          "Faya, heb je het heet?" vraagt Dan op een bepaald punt.
          "Eh, het is hier echt heet, ja," antwoord ik op hem. Terwijl ik zo min mogelijk kleding aan heb als mogelijk is zonder in je bh en onderbroek rond te lopen.
          Dan bekijkt mijn lichaam even, iets waardoor ik alleen maar roder wordt. "Ehm, ja, ik bedoel, helemaal," zegt hij, terwijl hij naar beneden kijkt terwijl hij zelf een sweater draagt.
          Ik heb een Russische huid," zeg ik dan. Wauw, Faya, wauw. "Die zijn bedoeld voor de kou."
          "Ah," zegt Dan, een glimlach op zijn lippen terwijl hij knipoogt. "Dat zal het zijn."
          Dan mompelt hij zachtjes dat ik een cutie ben waarna ik maar gewoon mijn hoofd in mijn kluisje duw. God, ik ben hier verschrikkelijk in.
          "Ik kan je zien," grinnikt Dan simpelweg. "Het is wat kouder hier," mompel ik terug. Ik kan mezelf wel wat aan doen. Verschrikkelijk dit.
          "Ik bedoel... eh..." ik zucht en trek mijn hoofd uit mijn kluisje. Dan probeer ik er tegen aan te leunen waardoor ik er bijna in val. "God, ik ben hier zo slecht in," zeg ik dan maar, terwijl ik wat boeken in mijn kluisje gooi en hem dicht sla.
          "Waarin?" vraagt Dan, terwijl hij geamuseerd naar me kijkt.
          "Dit... wat het ook is. Flirten? Leven? Ik weet het niet," antwoord ik op hem. Eventjes is het stil terwijl Dan zijn spullen in zijn kluisje doet en hem ook dicht gooit.
          "Faya?" vraagt hij dan.
          "Ja?" antwoord ik. Dan doet hij iets wat ik totaal niet aan zag komen – hij buigt voorover en geeft me een kusje op mijn wang.
          "Volgens mij ben ik zojuist de werelds grootste tomaat geworden," vertel ik hem in een poging om normaal te blijven. "Waar is het geschiedenis lokaal?" vraag ik erachteraan.
          "Kom maar mee," zegt Dan, terwijl hij zijn arm uitsteekt. Ik neem hem aan en grijns.
          "Is het ver?" vraag ik hem tijdens het lopen. "Niet echt, maar ik vind het leuk om je te laten blozen."
          Deze woorden zorgen ervoor dat er weer wat bloed naar mijn wangen stijgt. Wat doet deze jongen – die ik amper ken – met me?
          Met een zucht rol ik mijn ogen. "Ik vind het leuk om je te laten smeken om vergiffenis," vertel ik hem terwijl ik hem begin te kietelen. Dan begint alleen maar te lachen terwijl ik mijn hand al weg heb gehaald van zijn veel te gespierde buik.
          "Kijk uit of ik ga je echt kussen," zegt hij.
          Ik bloos.


    “A queen will always turn pain into power.”

    ZACHARY 'ZACH' THOMAS SMITH
    Proud stereotype gay from Britain • 12th grade
    Outfit


          Hoeveel drama kan je in een ochtend stoppen? Dat lijkt zo'n beetje de belangrijkste vraag van vandaag te zijn die kennelijk persé beantwoord moest worden. Zodoende zit ik nu met Kyros in het ziekenhuis als gevolg van een nieuwe 'Eve' aanslag, of beter gezegd, drie nieuwe aanslagen waarbij bijna drie dode zijn gevallen. For the record: Kyros en ik zijn geen slachtoffers van haar. ik heb het nu over Micah, Kat en Charlie. De eerste twee zijn beide gewurgd door de mysterieuze, psychopathische Eve waardoor de ene nu rondloopt met een soort blauwe vlekken op de huid van zijn keel als aandenken aan het voorval – en de ander heeft brain damage opgelopen door een tekort aan zuurstof dat haar hersenen heeft kunnen bereiken. En de laatste is in elkaar geslagen, zodoende dat haar hele gezicht nu onder de verwondingen zit en daarbij was ze in een zware coma geraakt doordat er iets met een muur was gebeurd en toen was er iets met een hersenbloeding en voor de rest volgde ik Ira niet helemaal, gelukkig zijn alle drie de slachtoffers al een tijdje wakker – tot grote opluchting van onder andere Nora, Ira, Gabe en Kyros.
    Die laatste was ontzettend bezorgd geweest om Kat, gelukkig is ze nu wakker en heeft ze besloten om te gaan slapen – met als gevolg dat ik nu met Ky op de gang zit. Ik kijk even naar Ky en moet bijna automatisch glimlachen terwijl ik wat roder kleur – terugdenkend aan wat minuten geleden toen hij me opeens had gekust, zijn lippen hadden zo zacht aangevoeld. Echter had hij zich onmiddellijk teruggetrokken om 'eten te halen'. Ik moet spontaan lachen wanneer ik me het scenario weer helemaal voor me zie gebeuren.
    Na een kort, vaag 'voedselgevecht' en wat geknuffel en mijn welbekende speeches, zitten we opeens wat dichter op elkaar en mijn adem stokt even in mijn keel terwijl mijn ogen over zijn zachte, roze lippen flitsen. Nog even twijfel ik maar dan ga ik er gewoon voor en druk ik zachtjes mijn lippen op de zijne – en... zoenen we. Mijn hart bonkt als een bezetenen in mijn borstkas terwijl er van alles door mij heen gaat, alsof er een soort atoombom, want een bom op zich beschrijft niet goed genoeg wat ik voel, van gevoelens is af gegaan daar diep in mijn onderbuik.

    • • •


    Daar lig je dan op de bank in de kamer van Kat en op het volgende moment ligt er iemand met zijn rug dicht tegen je aan en sla je – je arm om zijn lichaam heen. In die positie liggen ik en Ky momenteel terwijl we besloten te hebben om wat te slapen. Ky lijkt hier moeite mee te hebben, me, not so much want binnen vijf minuten ben ik weg en lig ik met Ky in mijn armen te slapen.
          Echter word ik wakker wanneer ik wat geluid hoor en versuft kom ik omhoog en kom ik tot de conclusie dat er iets mist, of beter gezegd, een wie. Kyros om precies te zijn. Onmiddellijk veer ik overeind en voel ik een vlaag van paniek door me heen gaan. Is hij gekidnapt? Door wie? Moet ik de CIA bellen? Wacht nee, dat doet niemand. FBI? Nee ook niet.
    Dan valt mijn oog op een briefje – en ik weet dat die duidelijk is geschreven door Kyros zodra ik de inhoud lees.


    "Even naar Benjamin, hij wil praten."


    De moed zakt me een beetje in de schoenen, hij gaat weer naar hem toe? Ik kan het hem natuurlijk niet kwalijk nemen, hij houdt nog steeds van Benjamin en ik moet ook niet zeuren...

    • • •


    Neuriënd sta ik in de rij om twee smoothies te kopen, eentje voor mij en eentje voor Kyros. We hebben hier afgesproken en nadat ik ben geholpen loop ik met de twee smoothies naar een tafeltje bij het raam, wachtende op Kyros die zo zou komen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 19:56 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 18 • Confused.
    "The reason why a crush is called a crush is because that happens to you aftee you fall."




    x x x

          Nerveus wacht ik tot Benjamin de deur open doet. Mijn hart maakt meteen een sprongetje als ik de jongen ziet, zoals het altijd gedaan heeft. Ik glimlach zwakjes maar houd mijn blik vooral gericht op mijn voeten.
          'Hey, come in.'
          'Hee,' mompel ik nerveus en ik stap naar binnen.
          'So... Want something to drink?' vraagt Benjamin.
          'Hmhm... ehm just some water please,' mompel ik.
          'Yeah ok.' Ik volg hem naar de kamer en wacht geduldig tot hij het water ingeschonken heeft zonder iets te zeggen. 'So... How are you?'
          'Not great,' verzucht ik, 'you?'
          'Yeah I am also not that great... I thought about what you said and... Maybe your right... Maybe we can try again and I wont break us anymore.' Mijn mond valt verbaasd open als ik de woorden tot me door laat dringen.
          'W-what?' stotter ik verbaasd.
          'I want to say sorry and I you want, we can start again. I won't break up with you and you can chose wether you want to be with me or not,' zegt hij. Ik frons ongelovig.
          'Are things going bad with Jess again... or why the sudden change?' vraag ik argwanend.
          'Not that, Jess is happy with someone else I knew that and I... I wanted to be alone since everyone tought it was me who poisent her ans shit... But when you told me you loved me I immediatly felt bad and... Maybe it's not me to decide if you are the one for me or not.'
          'Are you kidding me? How stupid do you think I am? I might be naïef and easy to play with, but there is a limit! Geez Benjamin, I SAW you text Jess right after we had sex! And after what happened with Nathan you just... you never even came to check on me. You said you loved Jess when you dumped me! I'm not some... puppet to play with!' schreeuw ik. Ik haal diep adem en draai me even om, om mezelf te kunnen kalmeren. Je hebt Zach nu. Benjamin doet je uiteindelijk toch weer pijn.
          'I... I...I just don't know what to feel or do...I am sorry... I... Can we stay friends? Please.... I... You should go... Your boyfriend is worried about you...' Ik frons lichtelijk. Hier gaan we weer, hij meent waarschijnlijk niet eens wat hij net zei. Ik zucht diep - en vriend... trouwens? Bedoeld hij Zach? Hoe komt hij daar nou weer bij?
          'A bit... look Benjamin, I love you and that hasn't changed, but I KNOW you love Jess more. You always did. You didn't just leave me four years ago because she was "just a pretty girl",' verzucht ik.
          'What should I do then... She clearly likes that Jackson guy too...,' zegt hij en ik haal mijn schouders op.
          'I don't know what you should do, but maybe start by telling her the truth and stop lying to yourself... and to me?' stel ik voor. [Wordt verder uitgespeeld via whatsapp.]

          Een uurtje later zit ik weer op mijn motor richting het Smoothie restaurant. Ik heb met Zach afgesproken om wat te gaan drinken - gezien ik toch school skip vanwege het hele gebeuren met Kat - en daarna kunnen we weer terug naar het ziekenhuis. Ik parkeer mijn motor en duw de deur open. De blonde haren van Zach springen er al gelijk uit en ik zet mijn motorhelm soepel af, waarna ik naar hem toe loop.
          'Hey,' glimlach ik en ik ga naast hem zitten, waarna ik snel even om me heen kijk en verlegen een kusje op zijn lippen druk. Met een rood hoofd staar ik naar mijn handen en de helm die ik nog steeds vast hou.

    x x x

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 22:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ZACHARY 'ZACH' THOMAS SMITH
    Proud stereotype gay from Britain • 12th grade
    Outfit


          Een tikkeltje nerveus zit ik te wachten op Kyros terwijl ik speel met een een soort doosje, waarin zich een leren bedelarmbandje bevindt waar een bedeltje aanhangt met een 'Z' erop, die ik zojuist heb gekocht. Ik wil hem deze straks geven als ik hem ga vragen mijn vriendje te zijn, hopelijk zegt hij ja.
          "Hey." hoor ik dan opeens een bekende stem zeggen en glimlachend kijk ik op naar Kyros die met zijn motorhelm in zijn handen nu voor me staat en ik moet even op mijn lip bijten, hij zit er echt ontzettend schattig uit met die helm zo in zijn handen, en ook bijzonder knap. Wauw.
          "Hey," zeg ik glimlachend tegen hem en een verrukt geluidje verlaat mijn lippen zodra hij me een snelle kus geeft op mijn lippen. Hij maakt een opmerking over hij die mijn vriendje zou zijn, maar dat is hij niet, nóg niet. Dit zeg ik dan ook en ik moet even grinniken wanneer hij zegt dat mijn vriendje wilt zijn – dit is het perfecte moment... Uit mijn zak van mijn leren jack haal ik het doosje met het bedelarmbandje erin voordat ik het openmaak en aan Kyros geef – daarna schraap ik toch iet wat zenuwachtig mijn keel.
          "Nou, Kyros Raith, wil je dan mijn vriendje zijn?" vraag ik blozend doch glimlachend aan hem en ik kijk hem hoopvol aan terwijl ik het armbandje openmaak en om zijn pols doe, hopend dat hij hem niet gelijk weer afdoet en nee zegt.


    I just caught the wave in your eyes

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 18 • Confused.
    "The reason why a crush is called a crush is because that happens to you aftee you fall."



    x x x

          'Hey.' Voor even kan ik niet geloven dat de jongen die ik zojuist een kus gegeven mij echt leuk vindt. Hij is knap, lief en hij heeft het meest geweldig Britse accent wat hem nog tien keer aantrekkelijker maakt. Ik kijk afwachtend toe terwijl hij iets uit zijn zak haal en frons lichtjes als hij zijn keel schraapt terwijl ik zenuwachtig op mijn barkruk heen en weer schuif.
          'Nou, Kyros Raith, wil je dan mijn vriendje zijn?' vraagt hij. De rode kleur op zijn wangen maakt het gebaar nog tien keer liever en ik knik enthousiast terwijl ik toekijk hoe hij het leren bandje met de letter "Z" om mijn pols vast maakt.
          'Ja, heel graag,' zeg ik, voordat ik hem naar me toe trek en hem gepassioneerd kus. Onze kus wordt echter onderbroken door de barman, die iets minder enthousiast lijkt te zijn over onze aanwezigheid hier. Ik bijt op mijn lip. We zullen wel vaker te maken krijgen met mensen die onze "levensstijl" niet waarderen, maar ik had nog niet verwacht dat het zo vroeg zou gebeuren.
          'Lets go,' mompel ik en ik verstrengel mijn vingers met die van Zach, om hem vervolgens mee naar buiten te nemen. 'Wat een eikel,' verzucht ik. Ik druk zachtjes een kus op Zach's wang en glimlach wanneer hij voorstelt om Frozen te gaan kijken in zijn appartement.
          'We pakken mijn motor wel,' stel ik voor en voordat hij kan reageren trek ik hem naar mijn zwarte motor toe en zet ik de helm op zijn hoofd, 'ik hoop voor je, dat je niet al te gehecht bent aan je haar,' grijns ik, waarna ik op mijn motor stap en wacht tot hij achterop komt zitten.

    x x x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ( Raccoon > Beaufort :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heh <3 | Targarye > Rutherforth |

    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Barone | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Beaufort | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy/Secret musician | HeaIy | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | Musician | BIack | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | Tim Borrmann | The Goodguy | Balloo | 1.09
    • Ira Keano Venson | Adrien Sahores | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | Will Higginson | Nerd | Beaufort | 1.09
    • Nathan Cole Parker | Robbie Amell | Jock | Griekseyoghurt | 1.10
    • Gabriël "Gabe" Caleb Green | Adam Kai | Outsider/Drugsdealer | BeIIamy | 1.18
    • Michael Cameron Sherman | Mikkel Jensen | Badass football player | Beaufort | 1.18
    • Jackson Donovan Hale | Colton Haynes | Jock | Barone | 1.18
    • Isaac Hugues Allard | Robbie Beeser | Foreign model | Leithold | 1.18
    • Aiden Chandler Beaufort | Douglas Booth | The shy guy | Rutherforth | 1.19
    • Zachary "Zach" Thomas Smith | Lucky Blue Smith | Proud stereotype gay | HeaIy | 1.19
    • Landon Noèl Rutherford | Daniel Sharman | The flirty badass | Rutherforth | 1.19
    • Alexander Keith Kasai/Tate | Arthur Daniyarov | Psycho | BIack | 2.1
    • Daniël Cameron Rutherford | Nick Baterman | Dork | Blurrierface | Not yet posted
    • Levi Cameron MacDonald | Logan Lerman | Ultimate cutie | WeasIey | Not yet posted
    • James Dean Evans | Alex Watson | Fuckboy | Blurrierface | Not posted
    • Lucifer Percvial Ortega | Unknown| Skater | Griekseyoghurt | Not yet posted
    • Sam Jason Abbott | Diego Barrueco | Popular good guy | Blurrierface | Not yet posted
    • Cody Augusto Salvatore | Unknown | Classclown | Griekseyoghurt | Not yet posted (only for IC chat)

    • Romano Lawrence | Toni Mahfud | New hot PE teacher | Beaufort | Not yet posted

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Blurrierface | 1.01
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | HeaIy | 1.03
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Superior | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | Nina Agdal | Social butterfly | BeIIamy | 1.05
    • Juliet Marie Maverick | Piper American | Alternative | Balloo | 1.06
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | HeaIy | 1.08
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Rutherforth | 1.09
    • Riley Samantha Knox | Bridget Satterlee | Surfer girl | Raccoon | 1.12
    • Myah Raith | Charlie Newman | Popular | Leithold | 1.17
    • Katherine "Kat" Erin Cassidy | Taylor Momsen | Bad girl gone good | Blurrierface | 1.18
    • Brinsley "Brynn" Kamryn Cooper | Elle Fanning | Teachers Pet | Ziegler | 1.18
    • Delaney Marlee Kennedy/Eve | Isabelle Fuhrman | Psycho | Rutherforth | 1.19
    • Avalanté Laurie Beaufort | Alona Tal | Hacker | Superior | 1.19
    • Nora Lyndi Daison | Darla Baker | Soft badass | Collier | 1.19
    • Dena Alicia von Pool | Zoey Deutch | Cheerleader | BIack | 1.19
    • Calida "Cal" Estrelle Ramos | Eiza González | Spanish exchange student | Barone |1.20
    • Jamie-Lee Amy Swanepoel | Candice Swanepoel | Famous lingeriemodel | HeaIy overgenomen door WeasIey | 2.1
    • Fayacedeluci Verandera Syyatoslov | Vanessa Hudgens | Hot Twin/Newbie| WeasIey | 2.1
    • Ivandreya Maryna Syyatoslov | Romee Strijd | Good girl/Newbie/Hot Twin | BeIIamy | Not yet posted
    • Makayla Lauren Rutherforth | Lindsay Ellingson | Guilty cinnamonroll | Barone | Not yet posted
    • Pyper "Pip" Cameron Woodholm | Barbara Palvin | Canadian exchange student | BeIIamy | Not yet posted
    • Alice | Unknown | Unknown | Raccoon | Not yet posted (only for IC chat)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 15:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    ZACHARY 'ZACH' THOMAS SMITH
    Proud stereotype gay from Britain • 12th grade
    Outfit


          Glimlachend lig ik met Ky – aka mijn vriendje, lees: vriendje – op de bank een beetje te knuffelen en hier en daar een zoen of een kus. Op dit moment voelt het alsof ik on top of the world ben en het voelt zo goed om met zo'n lieve jongen als Ky samen te zijn.
          Op een gegeven moment gaan we naar boven omdat Ky graag wilt horen of ik kan zingen en mijn gitaar wilt zien dus pak ik zijn hand waarna ik opsta en hem meesleur de trap op naar mijn kamer waar mijn elektrische gitaar en zijn versterker al klaar staan. Ky begint er wat op te spelen en twijfelend vraag ik wat ik moet zingen, het is niet aslof ik sta te springen om hem nu een hele serenade te geven, maar liever aan Kyros dan aan iemand anders. Hij stelt You voor gezien hij die moet spelen op Homecoming en blozend knik ik.

    "And you're a liar, at least all of your friends are
    And so am I, just typically drowned in my car
    It's my party and I'll cry to the end
    You must try harder than kissing all of my friends
    You

    It takes a bit more, yeah it takes a bit more than you..."


    Zing ik zachtjes en twijfelend terwijl Kyros me begeleidt en ik begin wat te blozen wanneer hij me instructies geeft over hoe het nog wat beter kan – wanneer hij zijn hand op mijn buik legt grinnik ik even, dat kietelt! Echter knik ik braaf en vervolg ik met zingen terwijl Kyros door blijft spelen en inderdaad – het klinkt al een stuk beter. Uiteindelijk neem ik de gitaar over en begin ik Snow van Red Hot Chili Peppers te spelen en Ky neuriet zachtjes mee gezien hij de tekst niet kent. Lachend speel ik het deuntje terwijl ik weer begin te zingen.

    "Come to decide that the things that I tried
    Were in my life just to get high on
    When I sit alone come get a little known
    But I need more than myself this time
    Step from the road to the sea to the sky
    And I do believe it, we rely on
    When I lay it on come get to play it on
    All my life to sacrifice..."

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 21:52 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Dena Alicia von Pool
    Deen • Cheerleader • 17 • Outfit
    "Cause darlin' I'm a nightmare dressed like a daydream."




    x x x

          Voor één keer, kan ik het niet voor eens niet verpesten? Ik voel de warme stralen op mijn rug en over mijn gezicht stromen. Waarom ben ik nou weer zo dom om naar bed te gaan met Nathan Parker? NATHAN. Jace's ex en beste vriend en dat terwijl ik bezig ben met Micah? De zoute tranen druppelen over mijn wangen terwijl ik de viezigheid van mijn lichaam af probeer te spoelen. Dom, Dena. Zo ontzettend dom. Micah zal je nooit vergeven, je verliest zo je beste vriendin en je hebt je reputatie als de school slet weer terug.
          Een zucht rolt over mijn lippen en ik knijp mijn ogen dicht. Waarom moet je je nou weer ontfermen over zo iemand als Nathan? Ik had nooit met hem mee moeten gaan, dit had ik kunnen verwachten. Ik bijt hard op mijn lip en kom langzaam overeind om mezelf in te kunnen zepen. Nathan is de badkamer in gekomen, maar ik besteed liever geen aandacht aan hem. Hij hoeft niet te weten hoe erg ik me schaam voor mijn domme fout en daarnaast voelt hij zich al erg genoeg over wat er gebeurd is met Jace. Hij kan zich beter daar op focussen terwijl ik me richt op hoe ik Micah's vertrouwen terug ga krijgen - als Gabe me niet eerst vermoord heeft.
          'Ik maak wel wat te eten voor ons, ga maar douchen,' mompel ik als ik de douche uitstap, me afdroog en dan de badkamer verlaat zonder verder nog iets te zeggen om me om te kleden in mijn eigen kamer - eindelijk uit deze vreselijke jurk en gewoon in een comfi sweat shirt - en naar beneden loop om te beginnen aan het eten. Dat wordt een gezellige maaltijd samen met Nathan en Jace...

    x x x

    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 12:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 18 • In love.
    "The reason why a crush is called a crush is because that happens to you aftee you fall."



    x x x

          'Je bent goed,' reageer ik als hij klaar is met zingen. Ik glimlach en geef hem een kus op zijn wang. Dan stelt hij voor om pannenkoeken te eten en daar ben ik het zeker mee eens. Als er iets is waar ik van hou, is het wel pannenkoeken. Nog geen vijf minuten later zit ik op de stoel in de keuken en kijk ik toe hoe Zach het beslag in de pan doet.
          'Het ruikt heerlijk,' glimlach ik terwijl ik mijn benen op trek. Ik leg mijn handen op tafel en daarop mijn hoofd terwijl ik toekijk hoe mijn vriendje pannenkoeken voor me bakt. Het is fijn om even alles te kunnen vergeten en gewoon met hem te zijn. Ik heb nu al twee dagen school gemist, maar daar praat ik me wel uit. Ik kan gewoon even niet meer in de buurt van al die drama zijn. Ik word er helemaal gestoord van.
          Ik moet hard lachen als Zach een hartjes pannenkoek op mijn bord schuift en ik druk liefdevol een kus op zijn lippen. Het is zo fijn om gewoon een middag te spenderen met Zach en niemand anders. Even niet aan Benjamin denken, Eve uit mijn gedachten zetten en gewoon genieten van Zach's aanrakingen.
          Na een tijdje - nadat we een half pannenkoeken gevecht hebben gehad en hij me gevolgd heeft terwijl ik naar boven gerend ben met de pannenkoeken - zitten we samen op het bed. Ik heb mijn hoofd op zijn schoot liggen en staar naar het plafond, diep in gedachten. Ik weet niet wat me bezielde, maar ik probeerde zojuist verder te gaan dan zoenen. Niet perse omdat ik dat zo graag wilde, maar omdat ik al twee keer gedumpt ben omdat ik niet verder wilde gaan. Ik zucht zachtjes en speel met Zach's shirt. Dit is waarom Zach zo geweldig is, hij is niet zoals andere. Hij geeft echt om mij en niet om sex of dat soort dingen. Ik geloof dat ik eindelijk de goede keuze heb gemaakt...
          'Hey, Zach, eigenlijk weten we bijna niks over elkaar,' ik grinnik zachtjes, 'ik begin wel met wat over mij vertellen, ik ben namelijk nieuwsgierig,' ik kijk hem onschuldig aan, 'ik kom uit een gezin met drie kinderen - ik heb één oudere broer - Cedric, hij studeert - en een jongere zus - Myah, die heb je al ontmoet. Mijn ouders zijn zwaar katholiek en mijn vader en broer zijn allebei hele goede muziekanten. Mijn moeder werkt in een schoonheidssalon en verder... ehm dat was het wel denk ik.'

    [Sorry flut stukje x.x]

    x x x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.