• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op Melrose High, also known as Dramarose High."




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Barone | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy/Secret musician | HeaIy | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | Musician | BIack | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | Tim Borrmann | The Goodguy | Balloo | 1.09
    • Ira Keano Venson | Adrien Sahores | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | Will Higginson | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | Robbie Amell | Jock | Griekseyoghurt | 1.10
    • Gabriël "Gabe" Caleb Green | Adam Kai | Outsider/Drugsdealer | BeIIamy | 1.18
    • Michael Cameron Sherman | Mikkel Jensen | Badass football player | Raccoon | 1.18
    • Jackson Donovan Hale | Colton Haynes | Jock | Barone | 1.18
    • Isaac Hugues Allard | Robbie Beeser | Foreign model | Phoeni | 1.18
    • Aiden Chandler Beaufort | Douglas Booth | The shy guy | Targarye | 1.19
    • Zachary "Zach" Thomas Smith | Lucky Blue Smith | Proud stereotype gay | HeaIy | 1.19
    • Landon Noèl Rutherford | Daniel Sharman | The flirty and the badass | Targarye | 1.19
    • Sam Jason Abbott | Diego Barrueco | Popular good guy | Blurrierface | Not yet posted
    • Cody Augusto Salvatore | Unknown | Classclown | Griekseyoghurt | Not yet posted
    • Alexander/Tate | Arthur Daniyarov | Psycho | BIack | 2.1
    • Dan Rutherford | Nick Baterman | -- | Blurrierface | Not yet posted
    • Levi MacDonald | Logan Lerman | Ultimate cutie | WeasIey | Not yet posted
    • James Dean Evans | Alex Watson | Fuckboy | Blurrierface | Not posted
    • Lucifer Percvial Ortega | -- | Skater | Griekseyoghurt | Not yet posted

    • Romano Lawrence | Toni Mahfud | New hot PE teacher | Raccoon | Not yet posted

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Blurrierface | 1.01
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | HeaIy | 1.03
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Superior | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | Nina Agdal | Social butterfly | BeIIamy | 1.05
    • Juliet Marie Maverick | Piper American | Alternative | Balloo | 1.06
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | HeaIy | 1.08
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Targarye | 1.09
    • Riley Samantha Knox | Bridget Satterlee | Surfer girl | Raccoon | 1.12
    • Myah Raith | Charlie Newman | Popular | Phoeni | 1.17
    • Katherine "Kat" Erin Cassidy | Taylor Momsen | Bad girl gone good | Blurrierface | 1.18
    • Brinsley "Brynn" Kamryn Cooper | Elle Fanning | Teachers Pet | Ziegler | 1.18
    • Delaney Marlee Kennedy | Isabelle Fuhrman | The psycho/Hated cheerleader | Targarye | 1.19
    • Avalanté Laurie Beaufort | Alona Tal | Hacker | Superior | 1.19
    • Nora Lyndi Daison | Darla Baker | Soft badass | Collier | 1.19
    • Dena Alicia von Pool | Zoey Deutch | Cheerleader | BIack | 1.19
    • Pyper "Pip" Cameron Woodholm | Barbara Palvin | Canadian exchange student | BeIIamy | Not yet posted
    • Calida "Cal" Estrelle Ramos | Eiza González | Spanish exchange student | Barone |1.20
    • Jamie-Lee Amy Swanepoel | Candice Swanepoel | Famous lingeriemodel | HeaIy overgenomen door WeasIey| 2.1
    • Alice | Unknown | Unknown | Raccoon | Not yet posted (only for IC chat)
    • Faya Syyatoslov | Vanessa Hudgens | -- | WeasIey | 2.1
    • Iva Syyatoslov | -- | -- | BeIIamy | Not yet posted
    • Makayla Rutherford | -- | -- | Barone | Not yet posted


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    • Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1
    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3 – huidige speeltopic.

    MUTSIGE FANGIRL ONE SHOT STORIES
    Yu's story
    Demi's story

    TIJD
    Het is dinsdag ochtend en iedereen moet weer vroeg op school zijn, tenzij je een lang slaper bent en te laat wilt komen. Zet je over je kater heen en probeer niet in slaap te vallen tijdens Geschiedenis... Wat voor drama staat er de leerlingen vandaag nu weer te wachten?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 13:49 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 18 • Ready for HC?
    "The reason why a crush is called a crush is because that happens to you aftee you fall."




    x x x


          Als ik mijn ogen weer open doe is het eerste wat ik voel, hevige - maar duidelijk door veel pijnstillers onder drukte - pijn. Ik kijk om me heen en zie twee jongens aan beide kanten van me zitten. Even slik ik als de wazige gezichten in focus komen en ik het gezicht van Zach en Benjamin op kan maken. Nou, dit is gênant. Gelukkig hoef ik niet heel lang met alleen Ben en Zach in één kamer te zitten, want de spanning is te snijden. Ik heb een berichtje naar Myah gestuurd - gezien ik me op dit moment meer zorgen om haar maar dan om mij en niet veel later vliegt de deur open en komt mijn jongere zusje binnen.
          'Ky, ik was zo ongerust.' Ik negeer de pijn even als ze me net iets te stevig knuffelt, dat kan me nu vrij weinig schelen. Ik knuffel haar terug en wrijf geruststellend over haar rug. 'Ze zei dat... Ik dacht... Dat had ik echt niet overleefd. Ik ben zo blij, maar ik...'
          'Shhh,' sus ik en ik veeg haar tranen weg.
          'Het is allemaal goed, ze zit in de gevangenis,' zeg ik glimlachend, 'en we zijn allebei veilig, maak je geen zorgen. Het komt allemaal goed.' De woorden zijn niet alleen om Myah gerust te stellen, maar ook voor mezelf. Het komt allemaal goed.

    Three days later...

          'Myah, Zach komt zo, als je mee wil rijden moet je opschieten!' roep ik door de deur heen terwijl ik mijn bladmuziek uitzoek en een beetje orden zodat ik er straks ook nog wat aan heb. De zenuwen gieren op het moment door me heen en ik weet niet of het door dit vreselijke pak komt, of door iets anders, maar ik zweet me kapot. Charmant. Ik heb al vaak genoeg opgetreden, maar het feit dat het voor de hele school is, schrikt me altijd toch een beetje af. Normaal zie je de mensen voor wie je optreedt niet zo snel meer, hier kom je iedereen de volgende dag gewoon weer tegen. Als ik één fout maak... Ik zucht zachtjes. Mijn ouders zijn gelukkig weg, dus ik hoef me geen zorgen over Zach te maken. Niet dat dat echt geweldig voel, want ik wil hem gewoon aan mijn ouders kunnen voorstellen als mijn vriend, alleen gaat dat nog niet. Met een zwaar christelijke familie liggen de dingen wat anders...
          Op dat moment gaat de bel en ik gooi de laatste paar papieren in mijn gitaar koffer, slik snel twee pijnstillers en loop - rennen gaat helaas nog niet - naar beneden.
          'Myah, Zach is er, schiet op!' roep ik naar boven voordat ik de deur open trek en met een mond vol tanden staar naar de verschijning die voor me staat.
          'Wow... hey, Zach,' prevel ik terwijl mijn wangen van kleur verschieten.

    x x x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SYDEN ARA EMERSON
    "Blurb." - Weirdo - 17 - happier than before



    Syden zuchtte – deze avond zou ze nog moeten volhouden, nog moeten doen alsof ze vrolijk was, blij was en iedereen voor de gek houden. Nog een paar uur voordat ze het eindelijk kon opgeven. Ze zou niemand meer tot last zijn. Ze zou niemand nog meer pijn kunnen doen. Gabriël zou iemand kunnen vinden die hij daadwerkelijk verdiende en Lucas zou zich volledig kunnen focussen op Hadley.
    Jacelyn zou zich eindelijk niet meer zorgen te hoeven maken om haar, Hadley niet, Dena en Nora niet, Micah niet, niemand niet. Oh en natuurlijk kon dickface Parker dan gewoon zijn gang gaan – hem boeide het immers toch niet. Syden wilde het niet toegeven, maar het deed haar zeer. Het was haar ex en Syd was niet altijd even aardig tegen hem geweest, maar dat het hem niet eens uitmaakte als ze dood ging.. Was ze dan zo rúde geweest?
    Syden stond nu voor de spiegel in Gabe’s huis. Yep, ze woonde bij Gabe.. Sinds haar ouders op een fysieke manier duidelijk hadden gemaakt dat ze daar niet meer welkom was. Normaal gesproken zouden de één de ander ophalen, maar Gabrïel en Syden gingen gewoon tegelijk samen weg. Syden keek nog een laatste keer rond en verstopte haar mes in een rugzak – zodat niemand het zou vinden. Daarna pakte ze haar outfit erbij. Het was een marineblauwe en simpele jurk die heel comfortabel zat en wat kraaltjes op het bovenlijf had. Het paste bij Syden – die sowieso al niet veel met prom en al die dingen had. Ze trok de jurk aan en zuchtte diep. Ze zou deze jurk niet gaan verpesten, dus ze moest een ander outfit klaarleggen. “Een paar uurtjes – dan is het voorbij,” mompelde ze zachtjes.
    Ze moest zich sterk houden – nog even.

    Hierna was ze weggelopen – naar Charlie’s kamer, sinds zij ook nog thuis was. Ze had op haar deur geklopt – die al snel werd opengedaan. Charlie zag er prachtig uit – Syd werd bijna jaloers. Ze omhelsde haar co-weirdo en gaf haar een complimentje dat ze er goed uitzag. Niet veel later kreeg het gesprek een andere wending, tot het moment dat Syd haar lippen op de hare had gedrukt. Charlie vroeg erom.
    Charlie had een kus terug gedrukt, het voelde goed en raar tegelijk. Ze zoende nu wel met het zusje van haar vriend. Ze zoende met een van haar beste vriendinnen die zelf ook een vriendje had. Na een tijdje stopte de kus. “Dit was weird,” zei Syden giechelend, maar ze zoende haar nog een keer. Helaas kwam op dit moment Gabe langs – die het zag gebeuren. Geweldig, kon Syden er dus niet bijhebben. “Gabe..” mompelde ze – maar hij was al boos weggelopen.
    Charlie en Syden waren hem beiden achterna gegaan – het kon niet zo zijn dat enkele uren voor HC zij en Gabe uit elkaar zouden gaan vanwege een ruzie. Gabe was daadwerkelijk boos en hij begon weer over hetzelfde – ze vertrouwde hem niet, zag niet in dat hij zielsveel van haar hield en hij zei dat hij het niet waard was en dat ze beter van iemand anders kon houden. Hoevaak moest Syden hem nog vertellen dat dit búllshit was?
    “Gabe nee!” riep Syden toen. Ze voelde zich gefrustreerd worden. Waarom liep alles nu verkeerd? Haatte het leven haar dan zo erg? Wilden ze dan alles voor haar verpesten? Uit pijn en frustratie had ze Gabe weggeduwd – en nu was hij weggelopen. Syden had huilend in de woonkamer gestaan toen Charlie haar weer kwam omhelzen. Echter werd zij niet veel later opgehaald door Ira en nu stond Syden er weer alleen.
    Gabe kwam na een tijdje terug en had haar omhelsd. Syden deed niks terug. Ze voelde zich slecht en wilde niet meer naar HC. Echter was alles weer goed tussen Gabe en haar, maar ze kon er niet goed tegen, tegen al die nutteloze ruzies van hun. Gabe vroeg of ze van hem hield. “More than anything,” zei Syden zachtjes en ze leunde tegen Gabe’s borstkast aan.
    “Misschien moeten we beter gaan?” vroeg Syden toen en Gabe knikte. Syden pakte zijn hand vast en ze liepen samen het huis weg. Hoe ze er zouden komen? Goede vraag. Syden vermoedde namelijk niet dat Gabe’s auto alweer gemaakt was.
    Nog iets waar Syden zich slecht over voelde, het kapotmaken van zijn auto.
    Ze waren net enkele uren terug van het ziekenhuis – waar Syden vanaf dinsdagavond ingelegen had vanwege een stom auto-ongeluk. Het was ontzettend dom, maar Syden was in paniek geraakt en zag dat als de enige manier om Gabe te weerhouden van het van een brug afspringen. Ze kneep even in Gabe’s hand en voelde hoe er teruggeknepen werd. Ze keek Gabe aan – die glimlachend terugkeek.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2015 - 21:11 ]


    That is a perfect copy of reality.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''I’m sorry I think I’m having a stroke. Did you just suggest we break a rule?''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • So not in the mood for Homecoming • Feels like shit • Dress




          Terwijl ik druk bezig was met de voorbereiding voor Homecoming –– waar ik overigens alleen heen ging voor Nathan en de jurk die ik een paar maanden geleden had gekocht, omdat ik er gelijk verliefd op was geworden. Mijn eigen hoofd was een grote warboel van gedachtes en de stress voor Homecoming. Om eerlijk te zijn, kon ik op het moment gewoon in slaap vallen op de grond en dan helemaal tot morgen slapen zodat ik Homecoming zou missen. Dit bracht te veel stress op.
          Zuchtend leunde ik tegen het keukenblad aan terwijl ik op de koffie wachtte, ik had me namelijk voorgenomen om geen druppel alcohol meer aan te raken in mijn hele leven –– waarschijnlijk zou het me toch niet lukken, maar niet geschoten is altijd mis. Ongeduldig tikte ik op het keukenblad en voelde even of mijn mascara al droog was geworden. Ik liet mijn blik naar de klok gaan en zag dat straks Nathan zou me op komen halen. God, serieus wat was er mis met die jongen? Het ene moment was hij een schat van een jongen, maar toch kon hij in een milliseconde veranderen in een meedogenloze dickface. Toch haatte ik mezelf voor het feit dat ik nog steeds iets voor hem voelde na de ontelbare break ups en voor zover ik het nu wist, waren we op dit moment gewoon single.
          Ik pakte een matzwarte mok uit één van de kasten en schonk mijn koffie in, zwart met twee klontjes suiker. Al neuriënd op de muziek die zacht op de achtergrond speelde, roerde ik door mijn mok terwijl ik helder na probeerde te denken. Een diepe zucht rolde over mijn lippen nadat mijn maag weer hevig begon te rammelen. Ik besloot een diepvriespizza uit de ijskast te halen en die in de oven te stoppen, wat ik dus ook had gedaan na een tijdje twijfelen –– ik zat toch nog niet in mijn jurk en mijn pyjama kon ik prima verpesten met een beetje tomatensaus.
          Nadat ik klaar was met het eten van een hele pizza, stormde ik naar boven omdat Nathan me zojuist had gewhatsappt dat hij onderweg was. Ik hees mezelf in de jurk en deed mijn haar opnieuw wat beter. Daarna bracht ik een nieuwe laag lippenstift aan op mijn lippen en keek tevreden in de spiegel. Hopelijk zou dit een leuke nacht worden, maar ik moest niet al te hoopvol zijn met mijn beste vriend als date. Een beste friend die een dickface kon zijn.
          Ik hoorde de bel drie keer gaan terwijl ik mijn hakken aan probeerde te doen, wat ik opgaf na de bel de derde keer te horen. Zo snel mogelijk stormde ik naar beneden en opende de deur voor Nathan, die me gelijk een knuffel en een kus op mijn wang gaf. ''Je ziet er prachtig uit,'' Ik glimlachte licht en bestuurde zijn outfit voor Homecoming. Niemand kon ontkennen dat hij er vreselijk aantrekkelijk uitzag, de overhemd die strak om zijn lichaam zat en de das. God, waarom moest mijn beste vriend nou weer aantrekkelijk zijn? De jongen die ik al mijn hele leven kende in godsnaam.
          ''Het staat je zo vreselijk goed,'' Een lichte schampere lach rolde over mijn lippen en draaide me om, om mijn mok koffie weer van het keukenblad te pakken en daarna weer terug te lopen naar Nathan. ''Zullen we eerst mijn haar doen en straks gaan?'' Ik knikte terwijl ik van mijn koffie dronk en pakte zijn hand vast, om hem naar boven te trekken. Eenmaal daar pakte ik de wax en na een paar zoenen te hebben gedeeld –– met een maar discussies ertussendoor, had ik zijn haar gedaan en mijn hakken goed aangedaan.
          ''Laten we gaan?'' stelde ik voor en keek naar de klok, goede tijd. Ik pakte mijn jas nog van de kapstok en keek daarna Nathan weer aan, waarna ik het niet kon laten om een kus op zijn voorhoofd te drukken –– wat ik nu trouwens kon eindelijk kon doen door mijn torenhoge hakken. ''Ik wil niet bepaald drama gaan missen, want ja –– het is en blijft wel Dramarose.'' Ik keek hem kort met een grijns aan en slingerde mijn kleine handtas over mijn schouder heen.
          Eenmaal in de auto, pakte ik mijn telefoon erbij en Nathan zelf ook –– wat ik trouwens absoluut haatte, want straks reden we een boom aan door het hersenloze kind naast me die reed. Om honderd procent eerlijk te zijn, voelde ik me niet helemaal goed vanavond. Ik zat niet lekker in mijn vel en had niet het gevoel alsof ik fabuleus de zaal in kon lopen terwijl iedereen me met een open mond aan zat te staren. Daarbij hoefde ik de kroon en de titel 'Homecoming Queen' niet meer. Er ontstond een kleine ruzie tussen Nathan en mij, die later weer in een grotere uitpakte. Jesus.
          Aangekomen op Homecoming, probeerde mijn beste vriend mij uit de auto te trekken, wat niet lukte. ''Laat me er gewoon in zitten, oké? Ga lekker plezier hebben met je one night stand, my God.'' Een momentje daarna stapte ik mijn auto uiteindelijk wel uit en begon te schreeuwen tegen hem, gewoonweg omdat ik er niet meer tegen kon en mijn hart al genoeg was gebroken door de dickface. ''Fuck off.'' Ik liep huilend weg van hem, ik voelde me gebroken en zo verdomme zwak.
          Ik begon uit verveling Lan te whatsappen en op een gegeven moment zei hij dat ik achter me moest kijken. 'But I look like shit too.', stuurde ik terug. Toch draaide ik me om en keek hem met een zwakke glimlach aan. Ik voelde me compleet gebroken en kapot. Waarom konden we mensen niet emotioneel repareer met gewoon plakband? Dat zou alles zoveel makkelijk maken. Mijn gedachtes gingen voor een milliseconde weer naar zelfmoord. Een zelfmoordpoging, toch schudde ik het weg en keek met een lichte, zwakke glimlach naar de jongen een paar meter voor me. Ik liep naar hem toe en knuffelde hem stevig. Dat had ik even nodig.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2015 - 21:35 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dena Alicia von Pool
    Deen • Cheerleader • 17 • Outfit
    "Cause darlin' I'm a nightmare dressed like a daydream."




    x x x

          Vermoeid trek ik de deken verder over me heen. Vanuit deze plek in mijn bed kan ik zien dat het al zeven uur is en ik waarschijnlijk nog maar een uurtje de tijd heb om me klaar te maken voor Home Coming. Niet dat ik ga... Tenminste, dat is niet mijn plan zolang ik alleen moet. Jace is met Nathan, Jess met... geen idee eigenlijk en eigenlijk zou ik met Micah en Kat gaan, maar ik heb de afgelopen drie dagen geen woord uitgewisseld met Micah. Het is duidelijk dat dat waarschijnlijk ook over is. Geweldig.
          Toch, tegen beter weten in, vraag ik hem of hij ook naar Home Coming gaat en hij blijkt wel van plan te zijn om te gaan. Ik zucht diep en besluit het dan nog een laatste keer te proberen en tegen mijn grote verbazing, staat hij nog geen tien minuten later aan mijn deur - met een roos, iets wat een jongen nog nooit voor me gedaan heeft. Ik voel mezelf warm worden van binnen als ik er aan denk en wat daarna gebeurt... tja, laten we het erop houden dat er weinig kleding aan ging...
          Uiteindelijk zit ik met mijn geweldig dure en prachtige gala jurk in de auto naast Micah. Ik kijk even op mijn mobiel waar een berichtje van Nathan op verschijnt. Oh ja. Ik heb een plan. Na alles wat Nathan gedaan heeft, vond ik het maar eens tijd om Nathan terug te pakken en nu ik door een gehele serie vrij verhullende foto's hem compleet om mijn vinger gewikkeld heb, kan het plan beginnen. Ik grijns zwakjes terwijl ik naar buiten kijk.
          'I need to use the bathroom but I'll be right back, kay love?' zeg ik tegen Micah als we uit de auto stappen. Ik geef hem een lange, liefdevolle zoen en druk nog snel een kusje op zijn lippen voordat ik naar binnen loop, richting de mannen wc's.
          'Hallo, Nathan,' zeg ik op een zwoele toon als ik de jongen in zicht krijg.

    x x x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nathan Cole Parker



    Met de mok in haar handen had ze kort geknikt en waren we naar boven gegaan waar ze de wax behendig in mijn haren had gedaan. Ze bukte om haar hakken aan te doen en ik gluurde kort naar haar figuur voordat ze zich naar mij draaide. We hadden enkele kleine discussies en irritaties al gehad en het leek wel niet op te houden met ons, wat was het toch met ons en ruzie maken de laatste tijd?
          Eenmaal in de auto appte ik Dena, haar woorden lieten een kriebel door mijn lichaam gaan en ik beet voorzichtig op mijn lip. Voor een moment vergat ik dat Jacelyn recht naast mij zat. Jace haatte het als ik op mijn telefoon zat uit angst om te crashen, er was geen angst nodig want ik kon namelijk prima rijden. Ik stopte de auto eenmaal aangekomen bij het te grote evenement en liet mijn blik over Jace gaan. Was ze nou letterlijk aan het instorten over iets stoms? Zoals altijd. ''Kom Jace,'' zei ik geërgerd en opende het portier en stond nu bij die van haar terwijl ik met mijn hand haar pols vastgreep. ''Sta op.'' Toen ze weigerde probeerde ik haar overeind te trekken en gaf haar een geërgerde blik. ''Laat me er gewoon in zitten, oké? Ga lekker plezier hebben met je one night stand, my God.'' De ruzie was weer eens uit de hand gelopen. ''Prima Jace, have fun. Ik geef het op met je. Leer eens te stoppen met zeuren en wees dankbaar.'' Boos sloeg ik het portier dicht toen ze wegliep en gaf nog een trap na tegen de extreem dure auto. Wat kan mij het schelen?
    Mijn ogen achtervolgde haar en leden tot iets wat ik niet had verwacht, Lan en Jace. Weer beet ik stevig op mijn lip, godsamme. Mijn vingers raasde over het toetsenbord toen ik Dena appte die mij vertelde dat ik naar de wc moest komen. God, finally. Ik bleef bij de deur wachten en verliet toen richting de wc's waar ik wachtte tot ik haar zag verschijnen. ''Hallo, Nathan.'' Mijn ogen gingen over haar heen, een lange jurk die haar prachtig stond. Ik beet voor de zoveelste keer op mijn lip vandaag en liep rustig op haar af om een kusje op haar lippen te drukken. ''Dena, wat zie je er heerlijk uit.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dena Alicia von Pool
    Deen • Cheerleader • 17 • Outfit
    "Cause darlin' I'm a nightmare dressed like a daydream."



    x x x

          Nathan bijt in zijn lip en ik schenk hem een onschuldige grijns. Hij komt naar me toegelopen en ik voel zijn lippen kort op de zijne. Ik probeer mezelf bij elkaar te houden, want ik wil eigenlijk absoluut niet dat Nathan me op het moment aanraakt en ik weet dat als Micah hierachter komt, het voorbij is, maar ik moet dit doen. Voor mezelf, voor Jace en voor iedereen. Deze eikel is te ver gegaan.
          'Dena, wat zie je er heerlijk uit,' zegt Nathan en ik voel zijn armen om me heen glijden waarna hij me vol overgave zoent. Ik probeer me soepel uit de zoen te werken en duw hem richting de achterkant van wc's.
          'Ik kan hetzelfde van jou zeggen,' fluister ik terwijl ik mijn lippen even in zijn nek druk en probeer mijn omhooggaande hartklopping onder controle te houden. Adem halen Dena. Adem halen. Ik duw Nathan een hokje in en druk hem daar tegen de muur.
          'Ogen dicht, Parker,' fluister ik zwoel in zijn oor terwijl ik mijn handen over zijn lichaam laat glijden en al snel aan zijn gulp begin te peuteren. Ik laat mijn hand even over zijn kruis gaan en druk ondertussen - tegen mijn zin in - kusjes in zijn nek en plaats een zuigzoen rondom zijn sleutelbeen. Mijn vingers krullen om de randen van zijn broek en ik duw zijn broek langzaam naar beneden.
          'Niet kijken,' fluister ik terwijl ik door mijn knieën zak en zijn broek uittrek met een hand en de andere langzaam in zijn boxer laat glijden. Zijn veters knoop ik snel aan elkaar zodat hij niet gemakkelijk weg kan en ik grijns lichtjes. Ik krul mijn vingers om zijn kont en druk mijn lippen vlak onder zijn navel terwijl ik probeer niet te kokhalzen en rustig te blijven. De halve paniekaanval is het waard. Ik ontdoe hem langzaam van zijn boxers en kom dan overeind - met alle kleren in mijn handen en druk mijn lippen over de zijne.
          'This is what you get when you mess with me and with my friends, don't do it again,' fluister ik in zijn oor, voordat ik hem een harde klap in zijn gezicht geef en met zijn spullen de wc uit ren, de grote zaal in. Ik loop naar Finn toe en grijns.
          'Filmen maar, love.'

    x x x

    [ bericht aangepast op 3 sep 2015 - 22:34 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Finn Lesley Montgomery

    “Do not hate the player, nor the game...rule it!”





    Vreemd genoeg was ik nerveus. Normaal gesproken was ik zenuwachtig voor een belangrijke wedstrijd, maar niet voor een cliché schoolfeest als homecoming. Er waren sowieso veel dingen anders dan de vorige jaren. Ik ging niet samen met Jace naar het feest, maar met Abby. Eigenlijk was ik heel blij dat er wat vernieuwing in mijn leven was. Abby was leuk en ze bleef zoveel mogelijk buiten alle drama op school - dat was iets wat ik nodig had. Nu stond ik voor de spiegel en staarde ik in het niets. Ik had mezelf al honderd keer bekeken, waardoor ik wel een vrouw leek. Parker had de dag ervoor mijn geheim onthuld en dat zorgde ervoor dat ik eigenlijk niet wist wat ik moest doen. Iedereen wist dat mijn vader zijn handen af en toe niet thuis kon houden.
          Ik schrok op uit mijn gedachten toen mijn telefoon trilde: weer dat achterlijke groepsgesprek van school. Een chat waar alleen ruzie gemaakt werd en naaktfoto's gestuurd werden. Toch was ik blij dat mijn telefoon me weer wakker maakte, want het was tijd om weg te gaan. Ik wandelde naar beneden, zei mijn moeder en stiefvader gedag en liep naar buiten. Een prachtige auto stond voor me klaar. Mijn stiefvader wilde me weer eens een cadeau geven om me te paaien en dit keer nam ik hem dat niet kwalijk. De auto was prachtig. Gauw stapte ik in de auto en reed weg. Op mijn gemak reed ik richting het huis van Abby en toen ik daar eenmaal was, stapte ik uit. Ik liep richting de voordeur en belde aan, benieuwd hoe Abby eruit zou zien.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 15:32 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    LANDON NOÉL RUTHERFORTH
    18 • Flirty badass • "I shine bright like a diamond."



    Vandaag was het de avond van de Home Coming – een dag waar Landon dus absoluut níét naar uitgekeken had. Zijn broer had een vriendin en zijn zusje zou er makkelijk een kunnen vinden, maar hij daarentegen was tot nu toe al een soort van drie keer gedumpt, hij zou loner moeten aankomen. Wat een beschamend moment ging dat worden.
    Jace was alweer terug met Nathan, toen waren ze weer uit elkaar gegaan en nu was het weer aan? Of nog steeds niet, Lan wist het niet meer. Charlie had een relatie met Ira en Myah was nog single, maar zij kon het niet goed vinden met Jacelyn. Het maakte hem gestoord, al die struggles.
    Hij zou gewoon forever alone blijven – dit zou hem veel pijn en moeite besparen. Hij had zich in zijn tux gehezen en was toen in zijn auto gestapt om als loner aan te komen op het HC. Hij zuchtte – embarrasing, embarrasing, embarrasing.
    Of hij de enige was die geen date had? Waarschijnlijk niet. Alsnog hoopte hij dat hij op het moment aan kwam dat de meesten al binnen waren. Dan zou het niet al te veel opvallen, desnoods zou hij een leugentje om bestwil gebruiken. Hij was nu naar binnen gelopen en begon wat te praten met Jace – die zich slecht voelde.
    Hij ging haar zoeken, hij wilde haar opvrolijken. Hij was nog steeds ontzettend verward over alles en had nog geen keuze gemaakt – iets wat Jacelyn pijn gedaan had de vorige avond. Echter had zij hem ook pijn gedaan, nu was het weer goed. Lan wist alleen niet of ze zich weer gebruikt ging voelen, als ze daar redenen voor zou hebben.
    Al snel had Lan d’r gevonden en stond hij een paar meter van haar af. Ze lette niet op en was op haar mobiel bezig – waardoor Lan het niet kon laten om haar een berichtje te sturen. Nu keek ze op en zag ze Lan staan, waarna ze op hem af liep en hem stevig knuffelde. Landon glimlachte breed en sloeg zijn armen om haar lichaam heen. “Het is goed,” mompelde hij en hij gaf Jace een kus op haar voorhoofd.
    “Ik ben er nu,” zei hij lachend.
    “Alles goed?” vroeg hij toen.


    That is a perfect copy of reality.

    ZACHARY 'ZACH' THOMAS SMITH
    Proud stereotype gay from Britain • 12th grade
    Outfit


          Een tikkeltje zenuwachtig tik ik met mijn vinger tegen het stuur aan van mijn Beetle terwijl ik voor een stoplicht sta te wachten. Nog even kijk ik in mijn achteruit kijk spiegel om te checken of mijn haar nog wel in model zit – waarom ik zo paranoia doe? Nou over een paar minuten sta ik aan Kyros deur om hem mee te nemen naar mijn eerste en tegelijkertijd waarschijnlijk (hopelijk) laatste Homecoming en ik wil graag dat alles perfect is – dat klinkt vast een beetje raar en obsessief.
    Wanneer het licht op groen springt trap ik op het gaspedaal en sla de straat in waar hij woont – nee niet dit huis, niet deze, nee... Oh wacht! Haastig trap ik op de rem zodra ik me besef dat ik zijn huis voorbij ben gescheurd in mijn haast. Zuchtend rijd ik achteruit – wat een geluk dat het rustig is – en parkeer ik mijn auto voor zijn deur. Nog één keer check ik hoe ik eruit zie – don't judge – voordat ik uitstap en breed glimlachend uitstap om mijn vriendje op te halen. Ja soms moet het besef nog even inzinken dat Kyros Cutie Raith mijn vriendje is.
    Eenmaal ik voor zijn deur sta druk ik op de bel en voel ik nog even in de zak van mijn pantalon of ik het corsage niet op een magische wijze ben verloren – wat natuurlijk niet zo is tot mijn grote opluchting. Ik hoor wat geluiden van achter de deur komen en een brede glimlach verschijnt er op mijn gezicht als Kyros open doet.
          "Wow... hey, Zach," prevelt hij terwijl zijn wangen langzaam roder kleuren en ik grinnik zachtjes.
          "Kan dat eerder over jou zeggen," zeg ik knipogend en buig even voorover om een kusje op zijn lippen te drukken. "Mag ik binnenkomen? Of kunnen we beter meteen gaan?" vraag ik dan glimlachend en kantel mijn hoofd wat.


    I just caught the wave in your eyes

    Abby Monroe
    All I ever wanted is just... to be a rainbow in someone else's cloud


    "Au."
          Gepijnigd kneep ik mijn oog dicht op het moment dat ik met het mascaraborsteltje was uitgeschoten, terwijl ik de traan die opkwam zo voorzichtig mogelijk probeerde weg te pinken. Toen ik me weer veilig waande en mijn oog weer opende, bleek het kwaad echter al geschied te zijn: de mascara zat niet alleen meer op mijn wimpers, maar ook onder mijn ogen, waardoor ik verdacht veel weg had van een of andere mislukte imitatie van een panda. Tot overmaat van ramp was zelfs mijn traanoog nog niet over, waardoor ik gepromoveerd werd naar een half huilende panda. Een die overigens nog lijkbleek zag ook, mijn ziekte had me de afgelopen week goed te pakken gehad, maar nu durfde ik in ieder geval mezelf weer buiten te begeven zonder dat ik jan en alleman aan zou steken.
          Ik deed verdomme alsof ik mezelf nog nooit met make-up gemoeid had. Het was echter zeker niet nieuw voor me, dus het frustreerde me dan ook mateloos dat ik nu niet in staat leek te zijn om een simpel laagje mascara aan te brengen zonder mezelf de ogen uit te steken. Misschien waren het de kriebels in mijn buik die ervoor zorgden dat mezelf opmaken gekwalificeerd werd als een onmogelijke opgave deze avond, want ik kon niet ontkennen dat deze aanwezig waren. Finn was leuk. Punt. Zo leuk dat het denken aan hem me nog onhandiger maakte dan ik normaal al was - en god mocht weten dat ik het dan ernstig te pakken had.
          In een nerveus gebaar wist ik een doekje te pakken, waarna ik ijverig onder mijn oog begon te boenen. Uiteraard smeerde ik het eerst verder uit, maar uiteindelijk wist ik het dan toch echt weg de krijgen. Perfect. Op het moment dat de bel ging liet ik die gedachte echter al snel varen. Iets minder perfect.
          Al in mijn champagnekleurige jurk gehuld, verzamelde ik dan toch de moed om naar beneden te gaan en de deur te openen. Ik had klaar kunnen zijn, als ik mijn eigen oog niet uit had proberen te steken. "Hush, Castor," mompelde ik tegen de reusachtige Deense Dog die maar wat blij was om onze gast te verwelkomen. Nog altijd verkeerde hij in de waan een puppy te zijn, terwijl hij eerder het maatje schaap had, iets wat vaak voor wat... oncomfortabele taferelen zorgde.
          Toen ik de deur eenmaal geopend had, was Finn echter degene die al mijn aandacht naar zich toe zoog. Wauw. "Hé," murmelde ik wat ademloos bij het zien van zijn verschijning. Ik was er behoorlijk zeker van dat het doorgaans de jongens waren die de meisjes moesten bewonderen bij dergelijke aangelegenheden, maar op dit moment snapte ik waarom elk mogelijk meisje altijd wegkwijnde bij mannen in pak. "Dat pak staat je echt ontzettend goed, weet je dat?"
          Het liefst had ik hem een knuffel gegeven, gewoon, om hem te begroeten op een manier die wat meer gepast was dan een ademloos 'hoi'. En misschien indirect ook wel een beetje om hem te laten weten dat wat zijn vader ook met hem deed, ik er voor hem was. Dat ik hem nog altijd de leuke, lieve Finn Montgomery vond waar ik zo de kriebels van kreeg - in positieve zin dan. Dat was wat ik het liefst zou doen, maar in plaats daarvan probeerde ik Castor in bedwang te houden - een schaapachtig lachje op mijn gezicht plakkend.
          "Sorry voor hem," verontschuldigde ik mezelf. "Ik geloof dat hij je behoorlijk leuk vindt." En daarin was Castor absoluut niet alleen. Pas toen realiseerde ik me hoe ik erbij moest staan: mijn hakken lagen nog ergens boven te koekeloeren en mijn ene oog was nog volledig naturel terwijl de ander al - subtiel, maar zichtbaar - was opgemaakt.
          "En..." Ik lachte even nerveus. Help. "Als je denkt dat ik voor deze... opmerkelijke look wil gaan dan kan ik je geruststellen: sorry. Ik ben echt bijna klaar - er gingen wat dingen mis en..."


    She's imperfect but she tries

    MYAH RAITH

    Ik stond met mijn jurk in mijn handen voor de spiegel. Twijfelend keek ik van mezelf naar de jurk en weer terug. Ik had me al opgemaakt en mijn haar goed gedaan, maar nog steeds twijfelde ik.
    Ik twijfelde of ik wel zou gaan. Eerst zou ik met Landon gaan, maar om één of andere vage reden ging dat niet meer door. Ik wist niet of het aan mij lag of aan hem of wat er überhaupt aan de hand was, maar het maakte me wel een beetje onzeker. Vond hij me leuk? Vond hij me niet leuk? Andersom wist ik het eerlijk gezegd ook niet zo goed. Heel lang was het eigenlijk nog niet uit met Nathan.
    Niet dat ik hem miste. Nee, ik was heel erg blij dat ik van die gast af was - al was ik dat in het begin nog niet.
    'Myah, Zach komt zo, als je mee wil rijden moet je opschieten!' hoorde ik Kyros vanuit zijn kamer roepen. Even sloeg de paniek om me oren.
    Ik gooide de twijfels van me af en trok de jurk over mijn hoofd heen. Het zag er een beetje vreemd uit met mijn gipsen been. Ik had nu krukken waarmee ik kon lopen, maar als ik een beetje voorzichtig deed, kon ik ook zonder.
    Ik ging even met mijn hand door de onderste plukken van mijn haar. Ik slikte. Ik moest echt nog heel erg wennen aan mijn nieuwe kapsel. Bovendien deed het me denken aan - stop. Nog steeds gaven de herinneringen me de kriebels en stiekem voelde ik me nog steeds niet veilig.
    Misschien was zij niet meer op vrije voet, maar hij wel. Waarom zou hij haar vreemde plannen niet voortzetten?
    De bel ging, waardoor ik opschrok uit mijn gedachten.
    Ik hoorde Kyros naar beneden lopen, waarna ik hem naar boven hoor roepen.
    'Myah, Zach is er, schiet op!'
    Ik zucht en besluit te vertrekken. Voorzichtig zet ik een aantal stappen zonder krukken. Ik heb het de laatste dagen natuurlijk wel geoefend, maar alsnog was ik er nog niet helemaal zeker over. Het was niet iets wat de doktoren en artsen aanraadden en bovendien kon iedere verkeerde stap ervoor zorgen dat ik nog zes weken met het gips rond moest lopen. Daar had ik dus echt totaal geen zin in.
    Ik voelde me echt een slak toen ik de trap afliep, zo langzaam ging ik. Ik zag Kyros binnen staan en Zach aan de andere kant van de deuropening. Ik zwaaide even naar hem.
    'Je ziet er goed uit." complimenteerde ik. Ook mijn broer kon ik niet afkeuren. Hij zag er heel goed uit deze avond en hij verdiende het. Ik glimlachtte.
    'Ja sorry,' verontschuldigde ik me. 'Myah de slak kan niet sneller. Weten jullie zeker dat jullie me willen meenemen?'
    Na meenemen zette ik mijn tweede voet op de begane grond. De trap had ik overleefd. Nu de rest van de avond nog.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    AIDEN CHANDLER BEAUFORT

    "Hi, I am a turtle." • The Shy Guy • 17 • happy



    Aiden stond voor de badkamer spiegel. Hij zou over een niet al te lange tijd Owen – zijn pinguïn – moeten ophalen en wilde er perfect uitzien. Hij wist nog niet zeker wie van de twee de prins was en wie de prinses, hij vond zichzelf de prins. Aiden grinnikte even in zichzelf. Zijn zus had hij de hele avond nog niet gezien. Hij wist ook niet waar ze uithing – of met wie ze ging.
    Toen hij klaar was – was hij uit het huis vertrokken en in zijn auto gestapt. Hij ging Owen ophalen – hij had er zin in. Terwijl Aiden aan het rijden was had hij Owen laten weten dat hij naar hem toe aan het rijden was. Hier kreeg hij een gemene reactie van Finn op terug. Kon hij er dan echt niet tegen als iemand anders gelukkig was naast hem zelf?
    Aiden rolde even met zijn ogen en reageerde erop terug. Hij moest zichzelf minder gaan laten kisten door anderen en meer voor zichzelf opkomen. Helaas voor Aiden pakte het niet zo goed uit omdat Finn zachtgezegd niet leuk vond.
    Niet veel later kwam hij aan bij Owen en parkeerde hij zijn auto voor Owens huis. Hij glimlachte even breed en stapte uit zijn auto. Hij liep naar de voordeur toe en belde aan. Waarna hij wachtte tot de deur openging. Hij glimlachte breed.

    - Sucky sorry :c –


    That is a perfect copy of reality.

    //that gif tho, omfg.//


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 18 • Ready for HC?
    "The reason why a crush is called a crush is because that happens to you aftee you fall."




    x x x


          'Kan dat eerder over jou zeggen," zegt Zach. Ik bloos en zoen hem kort terug als ik zijn lippen op de zijne voel.
          'Je ziet er goed uit,' hoor ik plotseling achter me en ik bloos als ik me naar Myah omdraai.
          'Mag ik binnenkomen? Of kunnen we beter meteen gaan?' vraagt Zach.
          'Ik moet nog snel even mijn gitaar pakken en dan kunnen we gaan,' glimlach ik.
          'Ja sorry,' zegt Myah dan. 'Myah de slak kan niet sneller. Weten jullie zeker dat jullie me willen meenemen?' Ik lach zachtjes en draai me weer terug naar mijn zusje.
          'Natuurlijk wel My, we gaan gewoon met zijn drieën. Je hoeft niet alleen te gaan,' zeg ik. 'Ik ga even mijn gitaar halen, ik ben zo terug.' Ik druk snel nog even een kusje op Zach's wang en glimlach naar Myah voordat ik langzaam naar boven loop. Ik heb altijd de neiging om naar boven te rennen, maar de wonden in mijn buik zijn nog lang niet genezen en onder dit pak, draag ik nog steeds een dikke laag verband. Ik haal even diep adem als ik boven kom omdat de beweging toch erg vermoeiend is en pak mijn gitaar koffer.
          Lichtelijk de pijn verbijtend loop ik naar beneden. 'Myah, misschien is het slim om je rolstoel voor de zekerheid mee te nemen?' stel ik voor, 'dan kun je altijd je rolstoel tevoorschijn halen als je teveel last van je been krijgt,' glimlach ik.
          'Verder hebben we alles denk ik, zullen we maar gaan?' vraag ik, 'gezien My nu mee gaat, lijkt jouw auto me het slimst, wat denk jij Zach?' Ik pak zijn hand vast en bloos een beetje. het feit dat ik dit gewoon zomaar kan doen terwijl mijn zus erbij is voelt erg goed. Ik kan niet wachten tot ik Zach gewoon normaal kan voorstellen aan mijn ouders, maar dan moeten we nog wel even een flinke drempel over.

    x x x


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    Benjamin George O'Donnel


    Owen Damien Devine

    Michael Cameron Sherman

    Riley Samantha Knox

    Allistair Logan Raeken


    Meer komt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH