• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Poncho • Gail • Smirnoff ice vodka • 19 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 18 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Retaliation • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Scira • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Bostick • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    B0B • Erieka • Appelsap • 19 •
    Weasley • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •
    Schraeder • Evelien • Cosmopolitan en vakantie-virgin mojito • 20 •
    Patholoog • Manon • water • 20 •


    Song of the Night: Alt-J - Every Other Freckle

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    - Gail met David Bisbal - Quien Me Iba A Decir
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 15:06 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 aug 2015 - 1:08 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Sorry, ik wil geen discussie of zo starten, maar ik vind het eigenlijk ook wel toevallig dat Jacco na Rick opeens opdaagt. Jullie mogen best eerlijk zijn als jullie samen van plan waren om terug te komen. Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee, als er maar weer geen ruzies en zo gaan starten zoals vroeger, want daar heeft niemand zin in en behoeften aan.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 0:32 ]


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    Sorry, ik wil geen discussie of zo starten, maar ik vind het eigenlijk ook wel toevallig dat Jacco na Rick opeens opdaagt. Jullie mogen best eerlijk zijn als jullie samen van plan waren om terug te komen. Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee, als er maar weer geen ruzies en zo gaan starten zoals vroeger, want daar heeft niemand zin in en behoeften aan.


    Ik heb jacco al 4 maanden niet gesproken, ik zag hem vandaag weer voor het eerst langskomen in het foto topic en toen stuurde ik een gbtje met lang niet gezien. Waarom moet er elke keer als ik denk nu kunnen ze dat gedoe (waar ik gewoon op mn knieen zoon beetje 70 keer mn excuses heb aangeboden) naast zich laten liggen, en dan kom ik weer online en ik krijg weer de schuld van alles en ik wordt met de rug aangekeken. IS HET ZO MOEILIJK TE GELOVEN DAT IEMAND NA 1,5 JAAR IS VERANDERD??? Ik kan hier echt zo slecht tegen. Wij hebben vorige keer beide onze excuses aangeboden en toen was alles koek en ei. Ik ben zelf nu een tijdje zo depressief geweest dat ik uberhaupt mn laptop niet meer aan heb gehad en nu ben ik terug en gelijk weer boze blikken? WAT IS ER IN DIE TUSSENTIJD GEBEURD???

    Echt ik snap er geen ene bal meer van, er wordt met mensen omgegaan alsof ze vuilnis zijn hier.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    (...)

    Ik heb jacco al 4 maanden niet gesproken, ik zag hem vandaag weer voor het eerst langskomen in het foto topic en toen stuurde ik een gbtje met lang niet gezien. Waarom moet er elke keer als ik denk nu kunnen ze dat gedoe (waar ik gewoon op mn knieen zoon beetje 70 keer mn excuses heb aangeboden) naast zich laten liggen, en dan kom ik weer online en ik krijg weer de schuld van alles en ik wordt met de rug aangekeken. IS HET ZO MOEILIJK TE GELOVEN DAT IEMAND NA 1,5 JAAR IS VERANDERD??? Ik kan hier echt zo slecht tegen. Wij hebben vorige keer beide onze excuses aangeboden en toen was alles koek en ei. Ik ben zelf nu een tijdje zo depressief geweest dat ik uberhaupt mn laptop niet meer aan heb gehad en nu ben ik terug en gelijk weer boze blikken? WAT IS ER IN DIE TUSSENTIJD GEBEURD???

    Echt ik snap er geen ene bal meer van, er wordt met mensen omgegaan alsof ze vuilnis zijn hier.


    Ik geef je toch nergens de schuld van? Ik val ook niemand persoonlijk of hard aan, ik deel gewoon mijn mening.


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    (...)

    Ik geef je toch nergens de schuld van? Ik val ook niemand persoonlijk of hard aan, ik deel gewoon mijn mening.


    Was niet zozeer op jou, maar zoals kyle kotst ons ook gewoon uit weer weet je hoe dat na die tijd voor ons is? Op een gegeven moment zijn wij gewoon niet meer fout en is de gene die het weer boven tafel haalt wel fout


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Kyle heeft het gewoon moeilijk met vergeten.


    16 - 09 - '17

    Nouja Rick, ik wil wel geloven dat je veranderd bent. ;)


    -

    Ik vind het prima dat hier mensen komen, graag zelfs want dan gaat het topic niet dood, zolang er maar geen ruzie van komt. Dat geldt overigens voor een ieder die hier komt.


    26 - 02 - '16

    Woah, dramaqueens on fleek.
    Guys, srsly, laat Rick en mij gewoon hier zijn. Wij zijn namelijk echt niks van plan, I promise. - J


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oke goed. Ik zal proberen rustig te doen en normaal te doen of whatever. Maar als ik ook maar één ding zie wat het verdacht maakt, ben ik dat niet meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Oke goed. Ik zal proberen rustig te doen en normaal te doen of whatever. Maar als ik ook maar één ding zie wat het verdacht maakt, ben ik dat niet meer.


    Hakuna yo tata's


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ehm, hoi


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat moment dat je currypoeder op je spiegelei wilt gooien en het kaneel blijkt te zijn. *kotst* :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    Dat moment dat je currypoeder op je spiegelei wilt gooien en het kaneel blijkt te zijn. *kotst* :'D

    That sucks so much, I laugh. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Giraffe schreef:
    Dat moment dat je currypoeder op je spiegelei wilt gooien en het kaneel blijkt te zijn. *kotst* :'D


    Oei, dat is niet lekker.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawkins schreef:
    Woah, dramaqueens on fleek.
    Guys, srsly, laat Rick en mij gewoon hier zijn. Wij zijn namelijk echt niks van plan, I promise. - J


    Lol. Er worden enkel meningen gegeven en dan worden er gelijk mensen bestempeld als dramaqueens? Nee, ik ben niet uit op drama en ik word ook niet graag bestempeld als zoiets. Dankjewel.

    --

    Ugh. Mijn moeder is zo vervelend. Op dit moment zit mijn hoofd enorm vol met van alles en nog wat, maar ze wil dat ik per se vrijwilligerswerk ga doen. Rot op man, geef mij ook wat tijd om adem te halen ;o


    26 - 02 - '16