• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Poncho • Gail • Smirnoff ice vodka • 19 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 18 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Retaliation • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Scira • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Bostick • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    B0B • Erieka • Appelsap • 19 •
    Weasley • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •
    Schraeder • Evelien • Cosmopolitan en vakantie-virgin mojito • 20 •
    Patholoog • Manon • water • 20 •


    Song of the Night: Alt-J - Every Other Freckle

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    - Gail met David Bisbal - Quien Me Iba A Decir
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 15:06 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 aug 2015 - 1:08 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    B0B schreef:
    (...)

    Lol. Er worden enkel meningen gegeven en dan worden er gelijk mensen bestempeld als dramaqueens? Nee, ik ben niet uit op drama en ik word ook niet graag bestempeld als zoiets. Dankjewel.

    --

    Ugh. Mijn moeder is zo vervelend. Op dit moment zit mijn hoofd enorm vol met van alles en nog wat, maar ze wil dat ik per se vrijwilligerswerk ga doen. Rot op man, geef mij ook wat tijd om adem te halen ;o


    Just like last time, if we al calm our tits nothing bad will happen guys xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    B0B schreef:
    (...)

    Lol. Er worden enkel meningen gegeven en dan worden er gelijk mensen bestempeld als dramaqueens? Nee, ik ben niet uit op drama en ik word ook niet graag bestempeld als zoiets. Dankjewel.

    --

    Ugh. Mijn moeder is zo vervelend. Op dit moment zit mijn hoofd enorm vol met van alles en nog wat, maar ze wil dat ik per se vrijwilligerswerk ga doen. Rot op man, geef mij ook wat tijd om adem te halen ;o


    En geld te verdienen, met vrijwilligers werk verdien je ook niks. Je gaat toch niet werken zonder dat je wat verdiend :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    En geld te verdienen, met vrijwilligers werk verdien je ook niks. Je gaat toch niet werken zonder dat je wat verdiend :W


    Dat is mijn hele punt niet om eerlijk te zijn; ervaring opdoen is ook iets wat telt, maar dan nog. Mijn hoofd zit te vol om dit soort dingen er nog bij te gaan doen. Ik ga het huis uit, zit in de put over mijn studie - of ik die nog wel op tijd afkrijg - en psychisch zit ik ook nog in een achtbaan.


    26 - 02 - '16

    Endress schreef:
    (...)
    That sucks so much, I laugh. x)

    (En Kyle, maar even te lui om dubbel te quoten, oeps.)

    Ach ja, wat verwacht je anders van iemand die hete koffie op haar handen morst, haar gsm in bad laat vallen en nog net van ernstige verdrinkingsdood kan helpen door 'm in rijst te laten drogen, duckbuddies typt omdat de D en F zo dicht bij elkaar liggen, drie paraplu's op één maand laat sneuvelen én nog net kan beletten dat de politie haar tas meeneemt omdat ze denken dat iemand die vergeten is, wat eigenlijk ook wel klopt, want ik was hem ook echt vergeten. Handigheid en Lotta passen absoluut niet bijeen. :W


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wauwie, ik hoop voor je dat die pech je over je heen hebt gekregen niet allemaal in een korte periode achterelkaar aanvielen? Dat zou echt vervelend zijn to be honest. Doet je mobiel het weer door de oh zo magische rijst? ^^


    Pretty is just a pretty word.

    B0B schreef:
    (...)

    Dat is mijn hele punt niet om eerlijk te zijn; ervaring opdoen is ook iets wat telt, maar dan nog. Mijn hoofd zit te vol om dit soort dingen er nog bij te gaan doen. Ik ga het huis uit, zit in de put over mijn studie - of ik die nog wel op tijd afkrijg - en psychisch zit ik ook nog in een achtbaan.


    Ah oké. Ik hoop dat je je snel wel beter voelt en zo. Hopelijk gaat alles goed komen.


    Giraffe schreef:
    (...)
    (En Kyle, maar even te lui om dubbel te quoten, oeps.)

    Ach ja, wat verwacht je anders van iemand die hete koffie op haar handen morst, haar gsm in bad laat vallen en nog net van ernstige verdrinkingsdood kan helpen door 'm in rijst te laten drogen, duckbuddies typt omdat de D en F zo dicht bij elkaar liggen, drie paraplu's op één maand laat sneuvelen én nog net kan beletten dat de politie haar tas meeneemt omdat ze denken dat iemand die vergeten is, wat eigenlijk ook wel klopt, want ik was hem ook echt vergeten. Handigheid en Lotta passen absoluut niet bijeen. :W


    En voor jou ook; Ik hoop dat het snel goed komt en zo en dat de ongeluk verdwijnt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Endress schreef:
    Wauwie, ik hoop voor je dat die pech je over je heen hebt gekregen niet allemaal in een korte periode achterelkaar aanvielen? Dat zou echt vervelend zijn to be honest. Doet je mobiel het weer door de oh zo magische rijst? ^^

    Het ongeval van de tas is wel al een tijdje geleden gebeurd, maar de rest is allemaal deze maand nog gebeurd, hahahaha. En ja, hij doet het weer! I'm so blessed. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 12:15 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb nu elke avond/nacht al een spin op mijn plafond. Elke keer mijn moeder roepen word ik ook beu... Maar mooi niet dat ze daar blijven zitten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Giraffe schreef:
    (...)
    Het ongeval van de tas is wel al en tijdje geleden gebeurd, maar de rest is allemaal deze maand nog gebeurd, hahahaha. En ja, hij doet het weer! I'm so blessed. :Y)

    Pf, lekker dan, Lotta. Struggles in your life. x)
    Fijn dat je mobiel het tenminste nog doet. Een wonder! :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Bostick schreef:
    Ik heb nu elke avond/nacht al een spin op mijn plafond. Elke keer mijn moeder roepen word ik ook beu... Maar mooi niet dat ze daar blijven zitten!

    Zoek een moedige persoon in de buurt en beloof eeuwige roem als hij de spin weg wil halen? Wat ik nog viezer vind, zijn spinnen die in bad gesukkeld zijn. Bah, bah, bah. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    (...)
    Zoek een moedige persoon in de buurt en beloof eeuwige roem als hij de spin weg wil halen? Wat ik nog viezer vind, zijn spinnen die in bad gesukkeld zijn. Bah, bah, bah. D:


    Nja, mam doet het wel hoor xd
    Ieuw spin in bad!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik probeer een goede fotoservice te vinden die ook nog goedkoop is. 't valt niet mee joh.


    26 - 02 - '16

    Rick, zou je bij Endress de 17 naar 18 willen veranderen? Dankjewel alvast. :'D


    Pretty is just a pretty word.

    B0B schreef:
    Ik probeer een goede fotoservice te vinden die ook nog goedkoop is. 't valt niet mee joh.


    Hema, Kruidvat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.