• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Poncho • Gail • Smirnoff ice vodka • 19 •
    Gibbs • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 18 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Retaliation • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Scira • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Bostick • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    B0B • Erieka • Appelsap • 19 •
    Weasley • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •
    Schraeder • Evelien • Cosmopolitan en vakantie-virgin mojito • 20 •
    Patholoog • Manon • water • 20 •


    Song of the Night: Alt-J - Every Other Freckle

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    - Gail met David Bisbal - Quien Me Iba A Decir
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 15:06 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 aug 2015 - 1:08 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Bostick schreef:
    (...)

    Hema, Kruidvat?


    Die zijn juist duur, volgens een vergelijksite.


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    (...)

    Die zijn juist duur, volgens een vergelijksite.


    Is er nu niet zo'n aanbieding bij kruidvat?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Is er nu niet zo'n aanbieding bij kruidvat?


    Ik heb voor nu gekozen voor de fotoservice van de Aldi. Die geeft minstens 50 foto's gratis. Dat komt mij goed uit, want bij een scrapbook zal ik minstens 100 foto's nodig hebben.


    26 - 02 - '16

    Correctie, ik zit nu over de 500 foto's, ik ben benieuwd hoe duur dit gaat worden...


    26 - 02 - '16



    Mijn tattoeage ontwerp is bijna af ik wil alleen nog de vleugels laten aanpassen want die kan ik niet goed tekenen


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Meer dan 45 euro.. Wow ;o


    26 - 02 - '16

    JACCOOOOOO, WELKOM! _O_




    En eigenlijk aan iedereen hier: Hooooooooi! (:
    Ik heb weer internet. :Y) Woohoo ;P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoe was je boogschieten en hoe was de bbq bij het boogschieten nog gegaan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Hoe was je boogschieten en hoe was de bbq bij het boogschieten nog gegaan?


    Goeeeeed! C:

    Met de BBQ werden we in teams opgesplitst en gingen we spelletjes doen. De pijl (met stompe punt) naar voetballen schieten om de voetballen zo ver mogelijk weg te schieten, kegels omschieten, blindschieten (jeetje, wat is dat moeilijk!) en in principe nog wle meer spelletjes, maar ons team heeft die niet gedaan. Het ging namelijk onwijs hard regenen en hagelen, dus we zijnm naar binnen gevlucht!

    Ik had mijn accordeon mee en dr werd gevraagd of ik wat wilde spelen. Helemaal prima natuurlijk. Een gozer die kennelijk onwijs goed gitaar zou kunnen spelen zou met me mee doen.
    Dus ik ging gezellig een concertje weggeven voor die mensen, en toen pakte die gozer al vrij snel zijn gitaar in. Hij gaf toe dat ik te goed was en dat hij niet met me mee kon spelen. Oeps. :'D
    Waar iedereen bij zat heb ik kennelijk zijn status als ''dé muzikant'' verpletterd. Ghehe, foutje? :'D

    Daarna was er de BBQ zelf en gingen we lekker eten enzo. En de jeugd had de picknicktafel ingejat en we noemden het ''de coole tafel''. Vanaf dat punt heb ik eigenlijk voornamelijk met een gozer opgetrokken, omdat de rest heen en weer rende en weetikveelwat of diep in gesprek waren of elkaar dronken aan het voeren gingen. Van een van de jeugd zijn bandje ging daarna optreden dus dat hebben we beluisterd en daarna kwam er een band van ouwelui die dachten stoer te zijn, maar dat waren ze niet. Ze konden niet spelen, het geluid was te luid voor de ruimte en ze zagen er niet uit en ze hadden volgens mij niks afgesproken.
    Dus die ene gozer stelde voor mij naar huis te brengen (mn ma had me gebracht en hij komt toch voorbij mn huis) en dat vond ik prima. Maar we mochten nog niet gaan, want er was eerst een verrassing. Er kwamen namelijk vuurspuwersmensendingesiets! Klinkt heel indrukwekkend, en in principe is het dat ook wel. Maar het was jammer dat er geen showtje omheen werd gebouwd. Daardoor werd het heel eentonig, terwijl het heel erg leuk had kunnen zijn!

    Toen bracht die gast me naar huis en was het feestje tegen middernacht afgelopen. :p


    En gisteren had ik mijn 3e les en het gaat me kennelijk goed af. Ik heb geen flauw idee maar men zegt dat ik een snelle leerling ben. Uh, oke? :'D
    En ik ben uitgenodigd voor de verjaardag van een van die gasten, dus dat is eigenlijk ook wel leuk. En heb denk ik wel een fietsmaatje voor de terugweg, aangezien we op verschillende tijden heen gaan.

    Maar het is nog steeds heel leuk en ik ben blij dat ik de club ben gaan joinen! C:
    Alleen een beetje jammer dat ik de clubspullen mag lenen tot november en ik pas begin december jarig ben en de boog dus net niet kan kopen van verjaardagsgeld. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat klinkt onzettend leuk! Ik ben blij voor je dat je er zo op je plaats voelt. Het voelt altijd goed om in een groep geaccepteerd te worden en daar plezier te hebben. En wat die spullen betreft, kun je niet met een van de organisatie praten of je niet toevallig de spullen twee weken langer ofzo mag lenen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gibbs schreef:
    JACCOOOOOO, WELKOM! _O_




    En eigenlijk aan iedereen hier: Hooooooooi! (:
    Ik heb weer internet. :Y) Woohoo ;P
    Thaaanks panda *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jacco en ik worden straks buren (qua school) xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Endress schreef:
    Rick, zou je bij Endress de 17 naar 18 willen veranderen? Dankjewel alvast. :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Saltzman schreef:
    Jacco en ik worden straks buren (qua school) xD
    Met dezelfde ingang, zelfde kantine en zelfde dakterras en rookplek (wbw)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dawkins schreef:
    (...)Met dezelfde ingang, zelfde kantine en zelfde dakterras en rookplek (wbw)


    Ja xD Echt ben ik speciaal verhuisd ben ik nog niet van die kearl af :p

    We kid because we love :p


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.