• hee, ik ben vanplan binnenkort een afspraak te maken voor een gesprek voor een tattoo : )
    Alleen nu zit ik erg te twijfelen of ik niet teveel hooi op mijn vork neem , ik wil hem graag op mijn shouderblad/rond die plek hebben en hij is niet de kleinste xd
    maar nu is mijn vraag of ik hem moet nemen (heb het design al rond een jaar in gedachte dus heb er wel tijd aan besteed) of iets kleiner aangezien dit de eerste is?
    En wat word er allemaal besproken in zo een gesprek?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Als je twijfelt zou ik het niet doen tbh


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zou t sowieso nooit doen ;P tis lelijk en zonde. imo


    It's high noon.

    Tattoo's kunnen super mooi zijn en als je ze wilt, doen!
    Maaaar... Als je twijfelt, is het nog steeds permanent. Als ik jou was, zou ik nog even goed nadenken of dit echt is wat je wilt. Kijk goed na wat voor afbeelding of tekst je wilt en schrijf het een week lang ergens op waar je het goed kan zien. Vind je het na die week nog steeds zo mooi?
    Mijn punt is, Tattoo's vind ik echt te gek, maar als je twijfelt, zou ik het echt niet doen.


    Tijd voor koffie.

    Als je twijfelt zou ik nog even wachten, misschien beginnen met iets kleins, zodat je weet wat je kunt verwachten. Als je eenmaal begin kan je moeilijk zeggen stop maar, want dan zit je met een half afgemaakt ding. Wil je niet denk ik. Denk er gewoon nog even goed over na en als je na een tijdje denkt; Nu is de tijd, dan ga je ervoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sherrinford schreef:
    Tattoo's kunnen super mooi zijn en als je ze wilt, doen!
    Maaaar... Als je twijfelt, is het nog steeds permanent. Als ik jou was, zou ik nog even goed nadenken of dit echt is wat je wilt. Kijk goed na wat voor afbeelding of tekst je wilt en schrijf het een week lang ergens op waar je het goed kan zien. Vind je het na die week nog steeds zo mooi?
    Mijn punt is, Tattoo's vind ik echt te gek, maar als je twijfelt, zou ik het echt niet doen.


    ik twijfel niet over het design maar of ik het wel aan kan aangezien ik mijn pijn tolerantie met dit niet weet.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Segatakai schreef:
    (...)

    ik twijfel niet over het design maar of ik het wel aan kan aangezien ik mijn pijn tolerantie met dit niet weet.


    Ze overleggen dat wel, zeker bij je eerste tattoo, dan doen ze het volgens mij vaak in delen.. Bovendien kunnen ze het design eerst op je tekenen/plakken, dan zie je of het groot genoeg is/te groot is.


    Sarah = ongewoon sexy

    Mijn beste vriendin heeft haar eerste tatoeage ook meteen op die plek laten zetten (een redelijk grote, ook nog), maar dat zegt natuurlijk niets over of jij de pijn aankan. Daar kan niemand over oordelen. Misschien kun je het met de artist die je tattoo gaat zetten bespreken? Hij kan je het beste adviseren.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Segatakai schreef:
    (...)

    ik twijfel niet over het design maar of ik het wel aan kan aangezien ik mijn pijn tolerantie met dit niet weet.

    Aah, oké. In dat geval zou ik het gewoon goed opzoeken op internet en het ter sprake brengen tijdens het gesprek. Verder heb ik er (nog) niet echt ervaring mee, maar succes in ieder geval (:


    Tijd voor koffie.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ze overleggen dat wel, zeker bij je eerste tattoo, dan doen ze het volgens mij vaak in delen.. Bovendien kunnen ze het design eerst op je tekenen/plakken, dan zie je of het groot genoeg is/te groot is.

    Klopt. Dat kun je ook zelf aangeven of je het liefst meteen doorwilt, maar daar letten degenen die m moeten zetten/daar werken echt wel op. Trouwens erg goed eten en geen alcohol drinken ofzo van tevoren c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als het je eerste keer is, zetten ze vaak ook eerst een streepje zonder inkt om te laten voelen hoe het aanvoelt. ;3 Daar kan je ook om vragen als ze het niet doen, natuurlijk. Over het algemeen is het een nogal onaangenaam gevoel dat je eigenlijk toch echt niet wilt hebben, niet echt pijn. Maar dat onaangename gevoel wordt wel steeds erger als het langer duurt. Als je hem echt graag wilt zetten, heb je dat er vast wel voor over. En als het teveel is voor in één keer, kan je het altijd nog in delen zetten.

    Mijn eerste was ook behoorlijk groot, haha. Toen de omlijning af was, vroegen ze wel of ik de schaduw later wilde zetten. Maar ik zat er toch al, dus beet ik nog maar even door.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 21:38 ]


    Your make-up is terrible

    Als het zo groot is als TS beschrijft zullen ze het waarschijnlijk wel in meerdere keren doen, verwacht ik tenminste, dan zit je bijna een werkdag namelijk haha :"D

    (Zeker als het dan je eerste is)


    Sarah = ongewoon sexy

    Furiosa schreef:
    Als het je eerste keer is, zetten ze vaak ook eerst een streepje zonder inkt om te laten voelen hoe het aanvoelt. ;3 Daar kan je ook om vragen als ze het niet doen, natuurlijk.


    Echt? Daar hoor ik nu pas van, misschien kan ik daaraan zien of ik die grote of kleine zal nemen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Segatakai schreef:
    (...)

    Echt? Daar hoor ik nu pas van, misschien kan ik daaraan zien of ik die grote of kleine zal nemen


    Jaa, dat deden ze bij mij op mijn ribben, dat is natuurlijk een super gevoelige plek en hij wilde zeker weten dat ik het vol ging houden, haha. Maar ik had dan ook een super lieve artiest.


    Your make-up is terrible

    Kun je geen tijdelijke tattoo nemen? Of is dat net zo pijnlijk?


    No growth of the heart is ever a waste