• We hebben dus een Story of the Month, een Quiz of the Month, een Poem of the Month, Image of the Month, maar misschien is een List of the Month ook leuk? Lijstjes maken op Q vind ik persoonlijk heel leuk, en op die manier kan je het wat meer promoten. Het moeten dan natuurlijk wel wat wijdere thema's zijn, zoals 'kleur' of 'harry potter' zodat je er iets mee kan, maar op zich leek mij dit wel een realistisch maar leuk idee :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik ben voor!


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:
    Ik ben voor!


    16 - 09 - '17

    Voor :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Absoluut voor, dan worden er ook meteen weer meer lijstjes gemaakt en onder de aandacht gebracht! Zeer goed (:


    I wanna be a wizard!

    Ik ben voor! Wat een goed idee.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Pro ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Er lijkt genoeg animo voor te zijn, dus why not?
    Natuurlijk wordt het voor de crew wel veel om te onderhouden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Voor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Contra! Kidding waarom niet? ^^ Dus voor! c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goh, ik weet het niet. Ik vind een extra wedstrijd niet erg om te organiseren, maar voor de 5 andere xOTM was ook veel animo en sinds een jaar/bijna 2 jaar is er weinig animo. Ik vind het jammer om credits te moeten geven aan een user omdat die maar de enige inzending was. De credits zijn welverdiend, maar het is gewoon jammer dat het zo moet lopen. Ik heb ergens het gevoel dat we misschien zelfs met teveel officiële wedstrijden lopen.

    Dus classeer mij maar in de grijze zone. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hmmm ja, snap ik wel. Alhoewel er de afgelopen maand overal volgens mij best wel wat inzendingen waren :') maarja, dat is maar 1 maand.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik ben voor! Dan weet ik eens waar ik een lijstje over kan gaan maken :'D Wat die lijstjes betreft voel ik me vaak een beetje inspiratieloos namelijk.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Nah, voor mij hoeft het niet perse zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    TARDlS schreef:
    Ik ben voor! Dan weet ik eens waar ik een lijstje over kan gaan maken :'D Wat die lijstjes betreft voel ik me vaak een beetje inspiratieloos namelijk.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Het moderatorteam heeft deze suggestie afgewezen wegens te weinig animo bij de andere xOTM en omdat moderators nu al verzuipen in het werk rondom de overige 5 xOTM. Deze suggestie is mogelijk herzienbaar in de tijd.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury