• Mensen, soms stuit ik op niet normale dingen. Gewoon groffe teksten. Ik zal geen namen doen, vaak weet ik ze niet of hebben ze al genoeg gedonder op hun kop. Er hoeft niet een heel topic voor één persoon of misschien te te worden geopend. Er was een quiz over zelfverwonding, waar het gebruikt werd als grap en de maker zelf lachte erom als een kleuter die poep roept. De reacties waren niet zo enthousiast. Zo kom ik er wel meer tegen, over depressie, verkrachten en kindermishandeling. Allemaal reuzegrappig, maar niet voor mij. Voor de meeste mensen niet. Ik ken mensen die erom lachen, twee, maar zelfs die voelen een soort taboe om zich heen. Maar de reacties die wij geven zijn ook best hard, al begrijp ik ze. Maar hoe volwassen deze site ook is, besef dat iemands humor niet de persoon zelf is. Wie weet is die persoon heel onzeker en denkt hij/zij zo indruk te maken. Onbegrijpelijk een hartstikke fout, maar ik ken iemand die telkens als mijn tekening bewonderd werd, haar eigen werk ertussen duwde in hoop ik complimenten te krijgen. Niet helemaal vergelijkbaar, maar wel als je de tekeningen in grappen veranderd. De een is flauw maar niet gemeen, de ander hard een kwetsend. Maar die mensen krijgen later nog rare blikken op zich, want dit is rond je zestiende cool, daarna niet meer. Ik zie de meeste quizletters er niet om lachen, maar vergeet niet dat zestien hier al jong is. De jongste persoon die ik hier ken is negen, en mijn zusje. Terwijl er erg veel sites zijn waar dat soort humor cool is, wat ik niet begrijp. Wees gewoon blij dat je zelf niet zo'n stom gevoel voor humor hebt! [Ik scheld hier niks mee kwijt aan de mensen met deze humor. Ik vind het nog steeds dom, irritant een grof. Niet oke, en het liefst zou ik hun quizzen vol melden, maar we hebben al laten weten dat ze op de verkeerde site zitten voor dat soort zooi]

    PS: Ik weet niet of ik hier op het juiste onderdeel zit, dus als een moderator het topic naar iets beters kan verplaatsen is dat prima.


    obsessive rage

    Het is ook niet oké, maar het enige wat je eraan kan doen, is het melden bij een moderator want veel ervan is ook helemaal niet toegestaan hier. Als de quiz dan offline gehaald moet worden, snapt de maker hopelijk ook dat het erg dom is om zoiets te doen. Je kan die persoon er zelf natuurlijk ook op aanspreken, maar natuurlijk niet gelijk gemeen. Misschien hebben ze wel niet door hoe erg het eigenlijk is.


    Your make-up is terrible

    Wat Nikki zegt.
    Wat je ook kan doen, denk ik, is een bemiddelaar raadplegen? Of uiteraard de moderators.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Furiosa schreef:
    Het is ook niet oké, maar het enige wat je eraan kan doen, is het melden bij een moderator want veel ervan is ook helemaal niet toegestaan hier. Als de quiz dan offline gehaald moet worden, snapt de maker hopelijk ook dat het erg dom is om zoiets te doen. Je kan die persoon er zelf natuurlijk ook op aanspreken, maar natuurlijk niet gelijk gemeen. Misschien hebben ze wel niet door hoe erg het eigenlijk is.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik geloof dat ik al exáct weet wie je bedoelt. En ja, ik erger me er ook enorm aan. Als je niets nuttigs te zeggen hebt, flikker dan op. Mensen kwetsen met doelloze quizzen omdat je je kapot verveelt is niet nodig. Herinnerd worden aan depressies oid dmv zulke hersenloze quizzen is niet prettig, dat ervaar ik zelf ook, maar het beste kan je die quizzen maar beter niet meer aanklikken. Je weet nu wat ervan komt en wat je kan verwachten. Je gal spuien mag maar [insert name] doet er toch niets mee en het lijkt wel of het hem helemaal geen * interesseert.

    Septic schreef:
    Ik geloof dat ik al exáct weet wie je bedoelt. En ja, ik erger me er ook enorm aan. Als je niets nuttigs te zeggen hebt, flikker dan op. Mensen kwetsen met doelloze quizzen omdat je je kapot verveelt is niet nodig. Herinnerd worden aan depressies oid dmv zulke hersenloze quizzen is niet prettig, dat ervaar ik zelf ook, maar het beste kan je die quizzen maar beter niet meer aanklikken. Je weet nu wat ervan komt en wat je kan verwachten. Je gal spuien mag maar [insert name] doet er toch niets mee en het lijkt wel of het hem helemaal geen * interesseert.

    Nu ben ik toch erg benieuwd...


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)
    Nu ben ik toch erg benieuwd...


    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    Het is ook niet oké, maar het enige wat je eraan kan doen, is het melden bij een moderator want veel ervan is ook helemaal niet toegestaan hier. Als de quiz dan offline gehaald moet worden, snapt de maker hopelijk ook dat het erg dom is om zoiets te doen. Je kan die persoon er zelf natuurlijk ook op aanspreken, maar natuurlijk niet gelijk gemeen. Misschien hebben ze wel niet door hoe erg het eigenlijk is.


    Ik dacht dat ik dat laatste ook in mijn topic gezet had, maar misschien vaagt mijn laatste stuk het een beetje weg. Na even op een fatsoenlijke en niet op zo'n loop naar de hel manier hoop ik dat er geen moderator nodig is. Ik probeer er wel naar terug te kijken, maar ik wilde het wel even kwijt omdat het best grof overkomt.


    obsessive rage

    Mag ik namen noemen als in zwartmaken? Volgens mij niet :') Zeg maar, degene die steeds nieuwe quizzen aanmaakt. Begint met L en eindigt op esleyvanrutten.
    Oeps, nu heb ik het toch gezegd. Had ik het goed, @TS?

    Furiosa schreef:
    (...)
    Nu ben ik toch erg benieuwd...


    We hebben op dezelfde quiz gereageerd. En ze was boos om die quiz, daarom noem ik even geen namen, want met dat soort reacties heb je al genoeg problemen.


    obsessive rage

    Septic schreef:
    Mag ik namen noemen als in zwartmaken? Volgens mij niet :') Zeg maar, degene die steeds nieuwe quizzen aanmaakt. Begint met L en eindigt op esleyvanrutten.
    Oeps, nu heb ik het toch gezegd. Had ik het goed, @TS?


    Ja, je had het goed, heb je beetje *uhum* boze REA gelezen een naar aanleiding daarvan door topic geopend. Maar het is ook van bijv jongens uit mijn klas en andere profielen, al was deze erg heftig.


    obsessive rage

    Ik kan wel boos blijven op die ** maar ik denk dat dat toch weinig zin heeft. Trekt zich er toch niks van aan. Of hij zit nu even zichzelf te snijden en kinderen te vermoorden. (Hoe noemen ze dat ook alweer... Koekje van.. eigen deeg, of zo?) :Y) *denkt even aan haar bloeddruk*

    Okay. Mijn grapje was niet leuk --"

    Even korte research gedaan naar het persoon. Lijkt erop dat dit persoon zichzelf op meerdere sites zo heeft genoemd. Kan er dus maar 1 ding over zeggen: in de toekomst komt dit persoon zichzelf snel genoeg tegen. Het lijkt me niet dat iemand die dit voor de grap doet, snel serieus genomen gaat worden. Nu weet ik niet of dit de echte naam van dit persoon is, maar als het echt zo is, heeft dit persoon zich toch wel behoorlijk in de vingers gesneden, of de eigen ruiten ingegooid.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Septic schreef:
    Okay. Mijn grapje was niet leuk --"


    Niet heel leuk, maar daar je het zelf zegt is al best fijn. Het voelt minder ongevoelig dan bij de meeste mensen die dat soort serieuze dingen proberen om te toveren in een grapje maar het lukt niet.


    obsessive rage

    Wat ontzettend walgelijk, zeg.
    Maar zoals al vaker is gezegd, deze persoon zal zichzelf nog wel tegenkomen. Waarschijnlijk een gefrustreerde puber die met zichzelf in de knoop zit.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted