• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Grappig, vreemd, interessant. Ik heb vandaag (eigenlijk gisteren nu) volgens mij helemaal niks schrijf-achtigs gedaan.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Suku schreef:
    Beter krijg je een ip-ban..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke. Dankjewel voor je, niet zo belangrijke, uitleg. De volgende keer mag je, je 'kijkmijnou-woordenboek' thuis laten liggen. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb honger, mijn voet slaapt, ik moet naar het toilet maar zit net zo lekker, ik verveel me en ik heb aandacht nodig. :/


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil ook naar een meeting gaan...In Antwerpen.
    En ik heb slaap nodig...Dringend.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:
    Ik wil ook naar een meeting gaan...In Antwerpen.
    En ik heb slaap nodig...Dringend.


    Jaaaaa laten we eens een Antwerpen meeting doe. :3 (je hebt het hopelijk over Q xd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    The sad thing is that my best work comes from depression. Struggles.


    -

    Nog steeds moe. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Poncho schreef:
    The sad thing is that my best work comes from depression. Struggles.

    I love you.


    Pretty is just a pretty word.

    Are you kidding me? Die boeken stapel is bijna even groot als ik O.O


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Whoop whoop, ik mag aan het school-tijdschrift mee gaan helpen.


    26 - 02 - '16

    Yassss, bijna zeker van een stageplek bij de drogist. Alleen weten de andere stagiaire en ik beide nog niet de stagedag, haha.

    // boeteonderzoek? Laat me niet lachen. Jullie wisten al voordat ik een uitkering kreeg dat ik weer naar school zou gaan. Hoezo "je hebt niet doorgegeven dat je per 1 augustus recht hebt op studiefinanciering". Denk even logisch na voordat jullie met deze onzin komen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2015 - 10:19 ]

    Painkiller schreef:
    (...)

    Jaaaaa laten we eens een Antwerpen meeting doe. :3 (je hebt het hopelijk over Q xd)

    I'm in. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh god, waarom naai ik mezelf toch altijd door over dingen te dromen die ik juist probeer te vergeten. Ik kan die fictieve omhelzing nog steeds voelen. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it