• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Waarom zou iemand bij een corps willen


    i put the fun in funeral

    Ta ta tatatata tata Circus! Ta ta tatatata tata Afro- Circus! Afro Circus! Afro dobaday dobaday dobaday cir-cus!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die meeting was geslaagd. Voor het eerst weer écht genoten en happy geweest. Ben wel een paar keer wat down en teruggekeerd geweest, maar daar werd ik dan snel uit getrokken. Bedankt mensen, heel erg bedankt (:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 17:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er wordt me misschien een artist in residence aangeboden in Amersfoort o.o


    i put the fun in funeral

    Bostick schreef:
    Die meeting was geslaagd. Voor het eerst weer écht genoten en happy geweest. Ben wel een paar keer wat down en teruggekeerd geweest, maar daar werd ik dan snel uit getrokken. Bedankt mensen, heel erg bedankt (:

    Graag gedaan! *O*
    Heel fijn dat je je beter voelt!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kan me dit niet inbeelden van de persoon die vroeger mijn beste vriend was.. Maar ik zie haar dat ook niet liegen. Bizar verhaal.. Misschien maar goed dat ik dit weet, voordat ik weer contact met hem zou hebben opgenomen.. Ik wacht nog even totdat alles duidelijk is voor me.. >.>


    Ik wil een tuin vol egels

    Eeeeeen laptop uit. Genoeg internet voor vandaag.


    -

    Nou ben ik toch wel officieel ontspoord.


    i put the fun in funeral

    De 3 buurkinderen huilen alweer een tijdje en het enige wat de moeder zegt is 'houdt je mond, houdt je mond'. 10+ voor het zijn van een moeder.

    Ik ben nu al zo nerveus. ;')


    Caution first, always.

    Bostick schreef:
    Die meeting was geslaagd. Voor het eerst weer écht genoten en happy geweest. Ben wel een paar keer wat down en teruggekeerd geweest, maar daar werd ik dan snel uit getrokken. Bedankt mensen, heel erg bedankt (:


    Ik vond het ook echt heel erg leuk dat je toch nog kwam!! C:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ik vond het ook echt heel erg leuk dat je toch nog kwam!! C:


    Wendeeh ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Suku schreef:
    De 3 buurkinderen huilen alweer een tijdje en het enige wat de moeder zegt is 'houdt je mond, houdt je mond'. 10+ voor het zijn van een moeder.


    Hier net ook een. Die liep continu te janken en het enige wat de moeder zei was 'doe normaal'.


    26 - 02 - '16

    ik heb honger

    Bewijs numero 9349283749273 dat we bij ons op school geen gezonde leerling/leraarkloof hebben; betaald krijgen door je Frans docent om op zijn verjaardag kratten vol bier uit te delen, flessen wijn leeg te schenken, taart uit te delen en andere docenten heel wild te zien dansen (en zelf mee te doen whoop whoop). Heerlijk. (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.