• Lieke • Moroles • 8 maart | 18
    Gabriëla • Raeken • 29 december | 18
    Noek • McIair • 27 juni | 16
    Eva • AO3 • 30 maart | 15
    Esmée • Chow • 18 oktober | 16
    Melissa • Ledecky • 22 januari | 17



    [ bericht aangepast op 25 aug 2015 - 19:17 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McIair schreef:
    (...)

    Wauw, toch. Shit he.
    In de zomervakantie heeft de toa (die ik wel kende en vaak had) wel een hersenbloeding gehad en die komt dus niet meer terug want die kan niks meer. Maar die leeft nog en uit Uithoorn zat er toch ook iemand in MH17? Een basisschoollerares?


    Ja klopt, maar zij was niet van mijn oude basisschool dus ik kende haar niet.


    "Family don’t end in blood”

    Zijn jullie TW aan het herkijken?


    Reality's overrated.

    Chow schreef:
    (...)

    Ja klopt, maar zij was niet van mijn oude basisschool dus ik kende haar niet.


    I know ja.


    Reality's overrated.

    McIair schreef:
    Zijn jullie TW aan het herkijken?


    Yes.


    "Family don’t end in blood”

    Het feit dat deze nieuwssite de naam van onze school niet eens goed kan spellen. :')


    "Family don’t end in blood”

    Maar guys, willen jullie met mijn verjaardag liever gewoon naar Utrecht of zo en daar een beetje rondlopen en taart eten etc of echt iets doen like bowlen? Bc mij maakt het niet uit.


    "Family don’t end in blood”

    Wauw. LInk.
    Ik moet alweer naar het toilet. Net als daarnet, en een uur geleden, en vlak daarvoor. En ik drink veel te weinig dus wtf is dit.


    Reality's overrated.

    Chow schreef:
    Maar guys, willen jullie met mijn verjaardag liever gewoon naar Utrecht of zo en daar een beetje rondlopen en taart eten etc of echt iets doen like bowlen? Bc mij maakt het niet uit.


    Bowlen lijkt mij leuk, maar Utrecht is opzich ook leuk maar toch minder birthdaylike. Maaaaaaaaaaaaaaar het is jouw keuze.


    Reality's overrated.

    Je wilt naar Utrecht, I guess that's cool. Hehehe


    Danmarks Dynamite.

    Maar waar gaan we dan bowlen bc ik zou zeggen in Amstelveen bc dat is voor mij dichtstbij maar voor Lieke bijvoorbeeld is dat juist ver en kunnen we beter in Utrecht of zo bc Amstelveen is ook niet zo bekend en aangezien de bowling daar ook nog eens een beetje afgelegen zit denk ik niet dat jullie daar ooit gaan komen oh.


    "Family don’t end in blood”

    Ik heb zin in een feestje, weeral. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chow schreef:
    Maar waar gaan we dan bowlen bc ik zou zeggen in Amstelveen bc dat is voor mij dichtstbij maar voor Lieke bijvoorbeeld is dat juist ver en kunnen we beter in Utrecht of zo bc Amstelveen is ook niet zo bekend en aangezien de bowling daar ook nog eens een beetje afgelegen zit denk ik niet dat jullie daar ooit gaan komen oh.


    Maar weet je een bowlingbaan in Utrecht dan?


    Danmarks Dynamite.

    Ledecky schreef:
    Ik heb zin in een feestje, weeral. :'D


    P A R T Y


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb zaterdag al een feestje gehad en dit weekend weer twee haha. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ja ik heb er één gevonden vlakbij centraal. Dus maybe kunnen we anders daar afspreken eerst en dan eten we taart of donuts of zo en beetje rondlopen idk en daarna bowlen. Het is ongeveer tien minuutjes lopen heb ik opgezocht.


    "Family don’t end in blood”