• Hallo lieve mensjes.
    Ik heb jullie geweldige talenten nodig om tot een mooie cover te komen voor mijn nieuwe story, over Snape in zijn jonge jaren.

    Eerst een samenvatting, zodat je er een beetje een gevoel bij krijgt:

    Nona. Van het ene op het andere moment is ze er. Het duurt niet lang voordat de hele school haar kent, hoewel niemand zich kan herinneren dat ze er de voorgaande jaren ook al was. Met haar spontane lach, gevatte antwoorden, onbevreesde houding en net iets te donkere ogen voelen velen zich met haar verbonden - en Severus Snape is daar geen uitzondering op.

    Velen laten duidelijk blijken dat ze Nona wel zien zitten, maar Severus doet alsof ze hem totaal koud laat. Toch volgen zijn ogen iedere beweging die ze maakt en zodoende komt hij erachter dat er iets niet pluis is. Sommige van haar minnaars ziet hij nooit meer terug en dan die ogen van haar ... die zo onnatuurlijk donker zijn dat zelfs hij er kippenvel van krijgt.

    Nona verbergt een geheim. Een gruwelijk geheim dat de hele school in gevaar brengt en waar Griffoendor noch Zwadderaar tegen opgewassen is


    Ik heb dus graag een geheimzinnige sfeer - niet te vrolijk gezien Snape niet bepaald de vrolijkheid zelve is. Verder mogen er Zwadderich-aspecten in terugkomen en ik zou iets met een slang ook heel gaaf vinden.

    Ik zou het tof vinden als deze of anders deze foto erin verwerkt zou kunnen worden.

    Voor Snape's foto had ik deze in gedachten, maar ik vind een plaatje van de vrouw belangrijker.

    Ik zou graag drie covers willen:
    - Eentje met de titel: Kus des Doods
    - Eentje met de titel: Kiss of Death
    - Eentje met de titel Kus des Doods én met mijn naam, Natascha van Limpt, erbij.

    Je hoeft uiteraard pas drie versies te maken als ik de jouwe heb gekozen.

    Ik hoop dat iemand mij wil helpen.^^

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hey, ik heb wat geprobeerd. Ik twijfelde zelf een beetje over het zwart-witte, dus ik heb twee versies gemaakt.
    Alles kan nog aangepast worden, geen enkel probleem!



    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Ooh wat is hij gaaf! Maar ik zou een beetje kleur wel leuker vinden, msischien wat groen erin?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat vindt je hiervan?


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Toff!
    Dankjewel :D


    Every villain is a hero in his own mind.