• Lieve Quizletters,
    Zoals sommigen van jullie weten ben Ik chronisch ziek en depressief. Voor de Q'ers die dat nog niet wisten, ja dat ben ik.
    Om een lang verhaal kort te maken, ik kan eigenlijk niet meer leven als een normaal mens. Alles is teveel en ik sta in een spiraal van ongeluk en pijn. Het lukt mij niet om een leven op te pakken, zelf zo simpel mogelijk. Gespreid examens maken? Nog veel te veel. Maar een uur op een dag les? Nee, teveel. Rijles? Ja, ongelukken. Kortom ik ben intens ONGELUKKIG.

    Maar het roer gaat om. NU, DIT MOMENT, VANDAAG, 28 AUGUSTUS 2015.

    Wat gaat er gebeuren vraag je je nu af? Ja, hele goede vraag. Tot ongeveer een uur geleden wist ik dat ook niet. Verloren en huilend ben ik samen met mijn moeder naar mijn lieve psychologe gestapt, en daar was het dan, de OPLOSSING. En alle ideeen van dingen moeten en dingen halen zijn weg. Een sluier van stress is weg.

    Waarom? Ik ga mijn leven compleet omgooien. Wat houd dat in? Ik weet zelf de details ook nog niet maar dit is wat er sowieso gaat gebeuren. Ik ga stoppen met de middelbare school. DIKKE DOEI. Zonder diploma, jawel. Maar dit wordt een stopjaar. Wat ga ik dan wel doen met die zeeen van tijd? Ik ga hoe dan ook een halfjaar naar het buitenland. Mijn college trust fund van de familie gaat naar een ticket, en weg ben ik. Het lieft naar een dierbare vriendin in Florida. Gewoon weg. Wat er nog moet gebeuren zeg je? Vrij weinig, ik stop met school, heb geen baan en het enige wat ik ga doen is mijn rijbewijs halen en alles regelen om in Januari weg te kunnen.

    Waarom deel ik dit met jullie? Deze afgelopen paar maanden was een donkere tijd in mijn leven, te donker. En het weer vinden van Quizlet was een klein lichtpuntje. Jullie zijn allemaal zo TOF, en ik ben blij dat ik terug ben. And I'm here to stay.
    Dus ik wil jullie bedanken, voor de kleine steun in de rug, en natuurlijk ook om mijn eerste blijdschap in jaren met jullie te delen.

    Dus guys, I think cake is in order.


    The truth is out there.

    Dankjewel Woodhouse en Mignon. Ja het is intens spannend maar ik ben er van overtuigd dat dit is wat ik wil.

    @Wiarda, absoluut ik ben nog niet zo lang terug op Q maar ik ben zeker van plan te blijven. En natuurlijk ga ik waarschijnlijk ook een story of iets anders geks aanmaken om mijn avontuur te delen. Ik mag dan ook echt niet opgeven nu. (;


    The truth is out there.

    Ik wens je heel veel sterkte en geluk toe! Depressie is een vreselijke (en vaak onderschatte) ziekte en ik hoop heel erg dat dit stopjaar je deugd zal doen. Veel succes met deze grote stap in je leven en hou je haaks. (flower)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 17:30 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    Ik wens je heel veel sterkte en geluk toe! Depressie is een vreselijke (en vaak onderschatte) ziekte en ik hoop heel erg dat die stopjaar je deugd zal doen. Veel succes met deze grote stap in je leven en hou je haaks. (flower)


    Dankjewel. Ik had het er net nog met mijn moeder over. Dit is echt de enige optie waarmee ik mezelf nog een kans op blijdschap geef. Het is echt een tof gevoel. (:


    The truth is out there.

    Wauw... Na het horen van je verhaal vind ik het geweldig om te horen dat je een verandering gaat maken in je leven. Je bent geweldig bezig en ik wens je heel veel succes (en natuurlijk plezier in het leven!)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 17:30 ]

    Jorah schreef:
    Wauw... Na het horen van je verhaal vind ik het geweldig om te horen dat je een verandering gaat maken in je leven. Je bent geweldig bezig _O_


    Dankjewel, en wow wat een verandering met gisteren niet? Mind is blown. (hoera)


    The truth is out there.