• Hey,

    Wat denk je? Tweede dag op school en we worden gelijk aan het lezen gezet haha. Voor Nederlands moet ik een niveau C boek lezen, maakt niet uit wat voor, als het maar Nederlands is (Het mogen dus ook vertalingen zijn van buitenlandse schrijvers) Heeft iemand suggesties? Zelf vind ik John Green mooi, alleen lees ik dat dus Engels en wil ik dat niet Nederlands lezen. Verder hou ik wel van alles :-)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Het boek 'Echt Sexy' is heel mooi en leuk geschreven. Ik weet zo even de naam van de schrijfster niet en ben onderweg, dus kan de naam ook niet opzoeken. Moet het trouwens echt literatuur zijn of is dat niet nodig? Zo ja, dan valt Echt Sexy af, haha.


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Het boek 'Echt Sexy' is heel mooi en leuk geschreven. Ik weet zo even de naam van de schrijfster niet en ben onderweg, dus kan de naam ook niet opzoeken. Moet het trouwens echt literatuur zijn of is dat niet nodig? Zo ja, dan valt Echt Sexy af, haha.


    Dat boek stond serieus op mijn boeken lijst van mijn vierde jaar middelbare school.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Dat boek stond serieus op mijn boeken lijst van mijn vierde jaar middelbare school.


    Nou ja, als je erover nadenkt stelt het wel de problemen van de maatschappij aan de kaak!


    everything, in time

    Wat dacht je van Oeroeg van Hella Haasse? Dat is een niet zo'n dik boek.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Meraki schreef:
    Het boek 'Echt Sexy' is heel mooi en leuk geschreven. Ik weet zo even de naam van de schrijfster niet en ben onderweg, dus kan de naam ook niet opzoeken. Moet het trouwens echt literatuur zijn of is dat niet nodig? Zo ja, dan valt Echt Sexy af, haha.


    Nee, het moet gewoon een boek zijn om te lezen.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Harry Potter ^^
    Verder zijn er nog zoveel leuke C boeken haha :') ik weet er alleen geen meer oeps


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Niveau C? Wat moet ik daaronder verstaan? Is dat iets voor Nederlanders of zo? (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.