• Hoi!
    Ik heb al een hele tijd lang niets geschreven, zo'n twee jaar niet meer. Een paar maanden geleden ben ik weer begonnen, maar die poging mislukte. Ik merkte dat ik schrijven moeilijk vind als ik mijn eigen wereld moet bedenken; dan schrijf ik over een wereld die een combinatie is van een paar boeken die ik heb gelezen. Daar word ik dan alleen maar chagrijnig van en dan geef ik het schrijven op. Maar, stiekem mis ik het schrijven eigenlijk wel. Daarom heb ik besloten om me weer in de wereld van de fanfictions te storten. Nu heb ik eigenlijk een nieuw idee voor een verhaal en post ik het hier, omdat ik jullie mening wil weten.

    Ik dacht eraan om een verhaal te schrijven over een meisje dat naar Hogwarts gaat en alle Harry Potter boeken al heeft gelezen. Ze heeft er hartstikke zin in, maar komt dan in een regelrechte hel terecht; de leraren zijn te handtastelijk en weten niet hoe ze les moeten geven, de geesten geven je nachtmerries, er is een heuze "prankwar" gaande tussen de verschillende afdelingen die vaak uit de hand loopt, de spreuken zijn gevaarlijk en de meeste toverdranken giftig. Kortom; hoe moet ze zich hier, tussen al die gestoorde tovenaren, zien te redden? En wie is die JK Rowling, die probeerde van Hogwarts een soort sprookjesverhaal te maken?

    Denken jullie dat dit een leuk verhaal is om te schrijven en om te lezen? Ik mis het schrijven namelijk ontzettend, en dit lijkt me best een grappig verhaal. Ik vroeg me alleen af of jullie dat ook dachten (:

    Oh, en wat ik net ook bedacht: als je het leuk vind, zou je ook mee kunnen helpen aan het verhaal. Het lijkt me namelijk best leuk om iets met z'n tweeën te schrijven! Dus,als jou dat ook wat lijkt, zet het dan even in een berichtje (:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 16:10 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dit lijkt mij best een leuk verhaal! Ik zeg doen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Dit lijkt mij best een leuk verhaal! Ik zeg doen.^^


    take me back to the basics and the simple life

    Klinkt best leuk. Als je zin hebt om te schrijven, en dit lijkt je leuk, dan moet je het zeker doen!


    The truth is out there.