• Disney Descendants



    "No one is too old for a fairytale."



    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 13:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    EthereaI schreef:
    (...)

    Is goed. Op welke pagina staat ie eigenlijk?


    De laatste ^^


    kindness is never a burden.

    Rockbell schreef:
    (...)

    De laatste ^^


    Whoops haha


    take me back to the basics and the simple life

    Is het goed als ik morgen mijn rollen afmaak? Ik zat iets van 5 uur bij de kapper en ben nu echt kapot :').


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rockbell schreef:
    Ghellooo, Facilier heeft ondertussen al een kort beginnetje. Als iemand een relatie met hem wil, hoor ik het graag. Ik zoek voornamelijk één of twee beste vrienden voor hem, misschien een paar vijanden en een ex-vriendinnetje of zo ^^


    Ik heb Marley, de dochter van Tiana? c: Ze is alleen nog niet af maar dat gaat morgen helemaal goed komen ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Illicit schreef:
    (...)

    Ik heb Marley, de dochter van Tiana? c: Ze is alleen nog niet af maar dat gaat morgen helemaal goed komen ^^


    Lijkt me leuk (:


    kindness is never a burden.

    Is het goed als ik mijn rol morgen afmaak? Ik had vandaag niet heel veel tijd, omdat ik onder andere uit eten ging.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ja hoor (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rockbell schreef:
    Ghellooo, Facilier heeft ondertussen al een kort beginnetje. Als iemand een relatie met hem wil, hoor ik het graag. Ik zoek voornamelijk één of twee beste vrienden voor hem, misschien een paar vijanden en een ex-vriendinnetje of zo ^^


    Ik heb Blake (p2) en Geronimo maar die is nog niet klaar (hij is cute) whatever you want?


    I just caught the wave in your eyes

    @Magnus: Facilier en Dante vrienden/beste vrienden?
    @Chocolate: ik denk dat Blake en Facilier elkaar wel zouden mogen, denk je niet? Ideeën? Geronimo is nog te vroeg om te zeggen, haha.


    kindness is never a burden.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Well Cameron zal hem dan sowieso niet mogen, omdat hij nogal pro-goodguys is haha. Fallon oordeelt niet zo over mensen, dus misschien kunnen ze vrienden zijn? Ze is namelijk zeer beïnvloedbaar. c:


    Mijn personage is nu klaar. Dus vrienden?c:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Iemand een relatie met Dante?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    -

    [ bericht aangepast op 3 sep 2015 - 22:52 ]


    kindness is never a burden.

    Rockbell schreef:
    @Magnus: Facilier en Dante vrienden/beste vrienden?
    @Chocolate: ik denk dat Blake en Facilier elkaar wel zouden mogen, denk je niet? Ideeën? Geronimo is nog te vroeg om te zeggen, haha.


    O, hahaha lol. Ik had het nog niet gezien. Vrienden dus?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb mijn personages ook vrij voor relaties ^^ Wie wil?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rockbell schreef:
    @Magnus: Facilier en Dante vrienden/beste vrienden?
    @Chocolate: ik denk dat Blake en Facilier elkaar wel zouden mogen, denk je niet? Ideeën? Geronimo is nog te vroeg om te zeggen, haha.


    Blake en Facilier goede vrienden is goed c; misschien dat ze ooit een niet zo serieuze (zeer korte want ze is nog steeds virgin) fling hebben gehad die meer gebaseerd was op een goede vriendschap?
    Mo is idd nog een beetje vroeg :')


    I just caught the wave in your eyes