• Disney Descendants



    "No one is too old for a fairytale."



    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 13:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Magnus schreef:
    (...)

    Sorry, ik denk niet dat Zuleika vrienden met haar zou zijn + ik heb net ook met iemand anders vrienden afgesproken en ze heeft sowieso niet veel vrienden. Misschien wel een andere relatie, zoals vijanden of iets? Zeg maar wat je wilt.


    Vijanden is ook goed dan (:

    Iemand een relatie met Cameron of Fallon? (pagina 6 en 8)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh, dear. Ik twijfel over m'n karakter.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ziegler schreef:
    Iemand een relatie met Cameron of Fallon? (pagina 6 en 8)


    Ik heb de zoon van Maleficent nog wel, die moet ik alleen nog uitschrijven. Het is maar wat je wilt.

    Alastor schreef:
    (...)

    Vijanden is ook goed dan (:


    Haha, oké. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Haha, oké. ^^


    Over de zoon van Maleficent, hoe wordt hij? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iemand een relatie met Patch? [pagina 3]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ziegler schreef:
    (...)

    Over de zoon van Maleficent, hoe wordt hij? c:


    Aangezien het de zoon van Maleficent is en dat een villain is, denk ik dat ik hem ook meer richting bad guys maak. Dus tough guy, sarcastisch, kan de lol van awkward momenten wel inzien, beschermend over die van wie hij houdt, niet bang om een gevecht aan te gaan, stil, koppig. Zoiets, denk ik.

    Zeg maar wat je wilt, het hoeft niet als je niet wilt.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    (...)

    Aangezien het de zoon van Maleficent is en dat een villain is, denk ik dat ik hem ook meer richting bad guys maak. Dus tough guy, sarcastisch, kan de lol van awkward momenten wel inzien, beschermend over die van wie hij houdt, niet bang om een gevecht aan te gaan, stil, koppig. Zoiets, denk ik.

    Zeg maar wat je wilt, het hoeft niet als je niet wilt.


    Well Cameron zal hem dan sowieso niet mogen, omdat hij nogal pro-goodguys is haha. Fallon oordeelt niet zo over mensen, dus misschien kunnen ze vrienden zijn? Ze is namelijk zeer beïnvloedbaar. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    IJsvogel schreef:
    Iemand een relatie met Patch? [pagina 3]


    Ik heb Fallon en Cameron? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk dat mijn perso de Kirsten Stewart van de bende wordt. Ongelofelijk awkward en kribbig, all the time.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    IJsvogel schreef:
    Iemand een relatie met Patch? [pagina 3]


    Ik heb Elif, Marley en Vaughn? Al zijn de laatste twee nog niet af.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ziegler schreef:
    (...)

    Well Cameron zal hem dan sowieso niet mogen, omdat hij nogal pro-goodguys is haha. Fallon oordeelt niet zo over mensen, dus misschien kunnen ze vrienden zijn? Ze is namelijk zeer beïnvloedbaar. c:


    Hahaha. Oké, is goed. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hoe zit het ongeveer met de leeftijden, eigenlijk?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Meeste zijn 16/17


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Illicit schreef:
    (...)

    Ik heb Elif, Marley en Vaughn? Al zijn de laatste twee nog niet af.

    Dan wacht ik nog even de anderen twee personages af :') Ik zie hem trouwens wel een hopeloze crush hebben op Elif of Marley, don't know why. Tenzij jou dat niets lijkt natuurlijk ;3


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •