• Hiep er de piep, hoera! Ik zit inmiddels al weer 5 jaar op Quizlet! Ik kwam er een beetje laat achter, but better late than never. (krul)
    Mijn eerste account bestaat namelijk al weer 5 jaar, 1 weken, 3 dagen en 16 uur! Yay! Hopelijk mogen hier nog vele en mooie jaren bijkomen. Ik heb het erg naar mijn zin gehad de laatste jaren en ik ben jullie allemaal super dankbaar voor deze leuke tijd op Q *virtuele groepsknuffel*

    Ik ben nieuwsgierig, hoe lang zitten jullie al op Quizlet?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gefeliciteeerd. En lang al! :Y)
    Ik heb mijn account inmiddels al sinds 22 december 2010 dus ik ga ook hard richting de 5 jaar. (:


    The truth is out there.

    Gefeliciteerd! ;D
    In oktober ben ik hier 8 jaar.


    Caution first, always.

    Gefeliciteerd!!!
    Ik zit hier officieel al op sinds 2009 met mijn oude account :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Gefeliciteerd! *O*
    Ik zit er sinds augustus 8 jaar. ;3


    Your make-up is terrible

    Clarice schreef:
    Gefeliciteeerd. En lang al! :Y)
    Ik heb mijn account inmiddels al sinds 22 december 16 november 2010 dus ik ga ook hard richting de 5 jaar. (:


    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    Gefeliciteerd! *O*
    Ik zit er sinds augustus 8 jaar. ;3

    Same. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd! Aankomend Januari zit ik er ook vijf jaar op


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Aaaah, gefeliciteerd! Ik zit begin september ergens vijf jaar erop.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Congrats! Ik zit nu volgesmij zo'n 2.5 jaar op Q dat ik ook daadwerkelijk een account heb


    take me back to the basics and the simple life

    Congrats!
    Ergens in december ben ik al 6 jaar lid :
    )

    YAY! Gefeliciteerd!
    Mijn eerste account stamt uit 2007; toen Tokio Hotel nog helemaal hip was. Wauw. Maar die had ik toen verwijderd na enkele jaren aangezien er verschillende ruzies kwamen enzo en ja ugh

    Nu zit ik sinds een aantal maanden weer op Q. en het bevalt prima :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Gefeliciteerd!

    Ik mis mijn 'verjaardag' steeds hier x] Mijn account is van 3 augustus 2007, dus ik dwaal hier al 8 jaar rond + nog een jaar zonder account.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bedankt allemaal! (flower) Jullie zitten ook al behoorlijk lang op Q, gezellig!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Gefeliciteerd! ^^
    Dit account is nu vijf jaar en drie maanden oud. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Proficiat! ^^
    Ik ben ondertussen 4 jaar 1 maanden 3 dagen 2 uur lid. Eigenlijk kende ik Quizlet daarvoor al lang, maar ik geraakte maar nooit geregistreerd :') . Tot op een dag dat het plots wel lukte, erg vreemd, waarschijnlijk was de username die ik toen wilde al in gebruik ofzo. Gelukkig dat ik er uiteindelijk toch ben opgeraakt, ik kan me niet meer zonder voorstellen!


    I wanna be a wizard!