• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een grote, magische koepel. Aan de buitenkant is het onzichtbaar, van binnen is het net zo onzichtbaar. Je merkt pas dat het er is als je er van binnenuit tegen aan loopt. Van buitenaf kun je het gebied niet zien, het is alsof het niet bestaat en je kijkt gewoon naar het stuk bos wat er achter ligt. Ook kun je niet horen wat er zich tussen de muren bevind tot je door de muur het gebied binnen stapt.

    Na de tragische dood van een klasgenoot gaat een groep leerlingen met hun leraren op kampeertocht om hun gedachten even opzij te zetten.
    Het leek ze fijn om met zijn allen daar te gaan kamperen, er even tussenuit, ergens anders aan kunnen denken.
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Na uren lopen vinden ze een plek.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met de koepel erom heen.
    De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de mythische wezens..
    De wezens waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied...

    Het gebied:








    Rollen:
    Leerlingen
    - [R] - Charlotte Alice Kingsleigh - Belmont - 05/09
    - [R] - Maya Abigail Howard - Coven - 05/09
    - [R] - Cotrona - 05/09


    - [R] - Fictionalworld - 06/09
    - [R] - Lars Xander Verbeyst - Loughlin - 06/09
    -


    Leraren
    - [R] - Itsuki - 07/09
    -
    -


    - [R] - Stuart Grant Donnell - Flash - 05/09
    -
    -


    Monsters // Mythische wezens (STOP)
    - [R] - Rutherforth - 05/09
    - [R] - Illicit - 05/09
    - [R] - Adalais Rowena Abaddon - Queen of Hell - Superior - 06/09
    - [R] - Affinity Cécile Mancher - Sirene - ImAwesome - 06/09
    - [R] - Belmont - 07/09
    - [R] - CiriOfRivia - 07/09


    - [R] - Belmont - 05/09
    - [R] - Roman Samael Abaddon - King of Hell - Cotrona - 05/09
    - [R] - Itsuki - 07/09
    - [R] - Amoare - 07/09


    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, mytisch wezen alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als mythisch wezen, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten om te voorkomen dat het Mary/Gary sue's worden, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.

    Regels:
    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Minimaal 200 woorden,
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Rutherforth en ik (Belmont) maken de nieuwe topics aan
    -18+ Toegestaan maar hou het netjes
    -Reservaties blijven 5 dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Graag eerst reserveren en wachten op antwoord voor je een rol gaat invullen
    -Mythische wezens kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Andermans personage niks aandoen zonder toestemming van de ander
    -Naamverandering graag aangeven

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 23:44 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Naam:
    Caleb
    Leeftijd:
    Caleb is 13 jaar.
    Rol:
    Caleb is centaur.
    Uiterlijk met foto:


    Caleb is stokmaat 1,58 meter. Zijn menselijke gedeelte is licht getint en wordt gedekt met een lap stof. Zijn lichaam loopt uit op een volslank kastanjebruine paardenlijf. Zijn haarkleur is donkerblond. Een jong gezicht, waar twee heldere blauwe ogen de wereld in kijken. Zijn haar is halflang gekruld en aan de rechterkant is een vlechtje bevestigd.
    Caleb heeft herten oren waar een kleine vacht op groeit. Zijn paardenbenen hebben ieders kniehoge witte sokken. Caleb is groot genoeg om mensen te kunnen dragen.

    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten om te voorkomen dat het Mary/Gary sue's worden, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.

    Meer komt zo.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2015 - 12:59 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb voorlopig nog geen tijd gehad om mijn rol af te maken, ik ga het proberen morgen te doen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ENDELLION LUX ABADDON






    NAAM
    Endellion | "fire soul" & ehn-dehl-leyon
    Lux | "light" & lu-ks
    Abaddon | "destroyer" & a-ba-don

    LEEFTIJD
    In werkelijkheid is ze geboren in het jaar 1100 naar Christus, wat haar 1015 jaar oud maakt.

    ROL
    Als je haar achternaam hoort, weet je gelijk dat ze afkomstig uit de hel is. Sinds andere Abaddons over de hel regeren en de belangrijkste demonen zijn in de hel, weet je gelijk dat Endellion zelf ook niet veel goeds is. Ze is de dochter van de Queen and King of Hell, wat haar een soort "Princess of Hell" maakt, al zal ze zichzelf sneller een demoon noemen dan dat andere.

    UITERLIJK

    KARAKTER

    EXTRA

    [ bericht aangepast op 3 sep 2015 - 20:21 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Loughlin schreef:
    Ik heb voorlopig nog geen tijd gehad om mijn rol af te maken, ik ga het proberen morgen te doen ^^


    Geen probleem, zoals je kan zien ben ik ook lekker traag met mijn rol, oopsie. ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    Even MT'en misschien wil ik wel een perso ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Beaufort schreef:
    Even MT'en misschien wil ik wel een perso ;3


    :3


    That is a perfect copy of reality.

    SAAAAR hi

    Ik ben het weekend weg dus die personages komen wel (:

    Edit; hoi Eeyore persoon, ik had het verkeerd, haat me niet.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:00 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    En toen ineens was mijn doodgelopen rpg door een ander weer opnieuw gestart....
    Begintopic ook mooi copied an pasted, haha. :')
    Dit voelt echt raar weetje.. xd

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 13:09 ]


    Little do you know

    Ja, nouja als we dan toch hier gaan oplossen
    Want mijn PB beantwoorden blijkt niet tussen de mogelijkheden te staan.

    Ik ben het er inderdaad ook niet mee eens dat jij zomaar ons topic hebt gekopieerd, geplakt en hier opnieuw hebt geopend.

    Ik heb dit topic dus ook gemeld onder plagiaat.


    Als mensen mijn oude rpg's willen heropenen, prima maar dat doe je in overleg (in dit geval met Rowena en mij) en niet achter mensen mensen hun rug om.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hmmm nu kijk ik wel heel anders naar dit topic.. Mag alles nog doorgaan of zijn de personages hier niks voor niks hier neer gezet?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Uuhhm, als dit plagiaat is doe ik niet meer mee. De RPG kwam me al een beetje bekend voor en kon me niet meer herinneren of jij de topicstarter was en ik ging er natuurlijk niet van uit dat dit gekopieerd was van een ander. Ik vind het niet zo netjes dat je niet hebt gevraagd of je deze RPG mocht heropenen. Erg jammer om te zien.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Voor degenen die deze rpg toch willen houden enzo wil ik best zeggen van 'oké, ik zie het door de vingers' maar dan zou ik tbh best wel wat te zeggen willen hebben aangezien het toch grotendeels mijn (en nathalie's) idee was.. :l
    Als je ook maar had neer gezet dat het origineel van een ander was had ik hier al heel anders naar gekeken, maar ik voel me tbh niet heel fijn dat het zo achter mijn rug om weer is geopend.

    Ik snap de enthausiasme, als je een rpg leuk vind snap ik dat je niet wil dat ie dood loopt. Maar dan moet je het niet achter de rug van 'de bedenkers' om gaan doen want dat is gewoon niet leuk :l

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 19:36 ]


    Little do you know

    Ik wist helemaal niet dat deze al eens geopend was :/
    Dat is inderdaad niet erg fair...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nou, okay, na alle drama:

    We stoppen ermee, we hebben een dom foutje gemaakt maar zo hebben wij er ook geen zin meer in.


    Spinning around, I'm weightless.