• The Kinship
    In een stad in Amerika is een bepaalt virus uitgebroken. Iedereen die besmet is met het virus wordt een emotieloze ‘drone’ die luistert naar hun leider. De leider is een niet zo vriendelijk persoon en wil de hele stad voor zichzelf hebben, om een groot leger te verkrijgen. De leider wil namelijk het ‘perfecte’ ras creëren en dat is alleen mogelijk als iedereen naar hem/haar luistert en doet wat hij/zij wilt. De grenzen worden bewaakt door een grote groep van deze ‘drones’ en niemand komt de stad in of uit.
    Echter zijn er tegenhangers van de leider en willen ze hem/haar uitschakelen, voor het te laat is. Het is een kleine groep die door emoties niet besmet heeft kunnen raken door het virus. Ze willen koste wat het kost hun mensen terug en hiervoor moeten veel offers worden gedaan…

    Rollen:
    Kinships max 8
    Abstergo - ... - Leider
    Necessity - Man






    Tegenhangers max 6
    Abstergo - Man
    RabidKiller - Man

    ImAwesome - Vrouw
    Scira - Vrouw
    Illicit - Vrouw

    Invullen:

    Rol: Kinship/Tegenstanders
    Volledige naam:
    Leeftijd: Niet alleen 16/18 jarige, maar ook 20/25+
    Uiterlijk met foto:
    Innerlijk: Minimaal 3 pluspunten en 2 minpunten
    Emotie: Voor de tegenstanders
    Extra’s


    Regels:
    • Maximaal 2 personages.
    • Houd mannen en vrouwen gelijk. Stop als het niet goed gaat.
    • Liever eerst reserveren en dan je rol maken.
    • Minimaal 200 woorden per stukje schrijven. Minimaal 400 als je twee personages hebt.
    • Respecteer elkaar. Ruzie maken we maar ergens anders.
    • Relaties mogen afgesproken worden, omdat dit RPG ergens midden in begint.
    • Ga wat vaker naar andere personages toe. Hang niet telkens bij dezelfde.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2015 - 19:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yes. MT!


    "Ignite, my love. Ignite."




    Rol:
    Tegenstanders
    Volledige naam:
    Leonel Sterling
    Leeftijd:
    Zevenentwintig
    Uiterlijk met foto:
    Innerlijk:
    +
    +
    +
    -
    -
    Emotie:
    Hopeloosheid/angst voor toekomst
    Leon heeft geen beeld van de toekomst, omdat hij denkt dat dit toch niet plaats zal vinden. Hij ziet iedereen om zich heen veranderen in een emotieloos wezen en heeft het daar zwaar mee. Hij heeft zijn eigen vriendin proberen te redden, maar deze heeft zelfmoord gepleegd. Leon heeft haar thuis terug gevonden.
    Extra’s:

    [ bericht aangepast op 2 sep 2015 - 7:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    yay! c:

    Voor mij graag een mannelijke tegenstander. Misschien komt er later nog een kinship bij.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    yay! c:

    Voor mij graag een mannelijke tegenstander. Misschien komt er later nog een kinship bij.


    Staat er bij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog even, bij het lijstje van de tegenstanders moet nog even de overheersende emotie worden neergezet. Door deze emotie worden ze niet door het virus gepakt.

    EDIT: Het gaat vaak om negatieve emoties zoals woede, angst, pijn etc.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 21:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een vrouwelijke tegenhanger alsjeblieft?


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    Een vrouwelijke tegenhanger alsjeblieft?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vrouwen bij tegenhangers zijn vol!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoop dat er meer mensen bij komen anders kan het RPG niet open. Ik moet namelijk ook mensen in de Kinship hebben en daar wil ik er minimaal 4/6 van hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eigenlijk wilde ik om een tegenhanger vragen maar aangezien je kinships meer nodig hebt, doe mij dan maar een mannelijke kinship.
    Maar moet ik me daarbij een soort gehersenspoelde robots voorstellen, of kunnen ze wel zelf nadenken/handelen maar geloven ze gewoon wat de leider wil zonder dat in twijfel te trekken?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Eigenlijk wilde ik om een tegenhanger vragen maar aangezien je kinships meer nodig hebt, doe mij dan maar een mannelijke kinship.
    Maar moet ik me daarbij een soort gehersenspoelde robots voorstellen, of kunnen ze wel zelf nadenken/handelen maar geloven ze gewoon wat de leider wil zonder dat in twijfel te trekken?


    Ze kunnen wel gewoon zelf dingen doen, maar ze hebben er geen gevoel bij. Dus als de leider zegt ga met die en die naar bed voor een kind, dan doet die persoon dat ook zonder gevoel. Ook iemand hard slaan of zelfs vermoorden doet ze niets.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Ze kunnen wel gewoon zelf dingen doen, maar ze hebben er geen gevoel bij. Dus als de leider zegt ga met die en die naar bed voor een kind, dan doet die persoon dat ook zonder gevoel. Ook iemand hard slaan of zelfs vermoorden doet ze niets.


    Ah okee dan heb ik het goed begrepen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Heb je toevallig een idee wanneer je het verhaal gaat starten? Ik ben namelijk van 5 tem 12 september nog op vakantie, en misschien heb ik vandaag of morgen nog tijd om mijn rol af te maken, maar mocht dat niet het geval zijn, zal dat waarschijnlijk pas na de 13de gebeuren.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    Heb je toevallig een idee wanneer je het verhaal gaat starten? Ik ben namelijk van 5 tem 12 september nog op vakantie, en misschien heb ik vandaag of morgen nog tijd om mijn rol af te maken, maar mocht dat niet het geval zijn, zal dat waarschijnlijk pas na de 13de gebeuren.


    Nou, pas als er 4/6 kinships zijn en alle rollen zijn ingevuld ga ik starten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh oké. Dan probeer ik morgen mijn rol wel af te maken, maar ik beloof niets ;p


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?