• noun
    1. a theory that explains an event as being the result of a plot by a covert group or organization; a belief that a particular unexplained event was caused by such a group.
    2. the idea that many important political events or economic and social trends are the products of secret plots that are largely unknown to the general public.


    Oké, dus stiekem vind ik conspiracy theories erg interessant. 8D Ik geloof er niet perse in, maar het is leuk om uit te zoeken en door te lezen. Misschien zitten er nog meer mensen op Quizlet die deze mening met mij delen, of je er nou in gelooft of niet. Daarom leek het me wel leuk om er een groot topic voor te openen! Hier kan je dus alle theorieën bespreken, van hoaxes tot red flags en ga zo maar door.


    9/11


    Boston Marathon
    The woman in red

    Chemtrails


    Aliens

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 15:23 ]


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Het is weer tijd voor 9/11.



    Sws heeft bush dat gebruikt om de golfoorlog te beginnen of in ieder geval tegen Irak


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ohja bij aliens kun je sws area 51 (of was het 52?) opschrijven en het Rosswell incident


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Quokka schreef:
    (...)

    De eerste drie van dat lijstje kan je alvast afvinken. Maar het lijkt mij sterk dat christenen door iedereen zullen worden gehaat.

    Daarnaast denk ik dat het vooral een middel is om christenen meer te laten geloven in hun geloof en hen bij hun geloof te houden. Want de rechtvaardigen zullen worden gered en naar de hemel worden gebracht. Vraag mij toch af of de mensen die zijn overleden(voor die tijd) dan naar dezelfde hemel gaan. Wat mij betreft is het toch wel, dood is dood.


    In de bijbel staat zelf dat ze niet weten wanneer hij komt, en hij pas komt als er 7 jaar vrede over de hele wereld is geweest.

    Quokka schreef:
    (...)

    Volgens mij is er ook een oud Griekse theorie er over, dat iedereen als het ware iemand heeft die hij/zij zou moeten vinden. Dat ieder mens dus als het ware eigenlijk een tweeling is en dus de andere helft zou moeten vinden. Ik vind het nogal vaag en misschien werden er wel tweelingen mee bedoelt.



    Ik geloofde hier niet in. totdat de jongen die ik leuk vind en echt mijn evenbeeld is van de week heeft verteld dat hij wel geintreseerd in me is....

    Feline schreef:
    Hoe staan jullie trouwens tegenover 'het einde van de wereld' en alle dingen die 'aantonen' dat het 'op komst' is?


    De wereld is al zo vaak "vergaan" dat het voor mij een beetje geloofwaardigheid ervan af is gegaan. Hoewel de theorieën hoe en wat volgens het ontstaan is wel interessant!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dwyer schreef:
    (...)

    In de bijbel staat zelf dat ze niet weten wanneer hij komt, en hij pas komt als er 7 jaar vrede over de hele wereld is geweest.


    Dan kunnen we nog lang wachten, ben ik bang. Een jaar wereldvrede zou al een wonder zijn.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Dan kunnen we nog lang wachten, ben ik bang. Een jaar wereldvrede zou al een wonder zijn.


    Ja en alsnog we hadden nu al zovaak dood moeten gaan, eerst de 22e nu de 23e toen de 25e en toen de 24e, nu de 13e was het maar nee hoor nu is het weer de 15e toen werd het weer de 28e. so yeah, vanwege bepaalden asteroïdes.

    NASAhoud ze goed in de gaten en tallozen anderen kijken de ruimte in.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    De wereld is al zo vaak "vergaan" dat het voor mij een beetje geloofwaardigheid ervan af is gegaan. Hoewel de theorieën hoe en wat volgens het ontstaan is wel interessant!


    De wereld vergaat eigenlijk het moment dat je je laatste adem uitblaast, aka de wereld die jij kent en liefhebt houd dan op.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    Sws heeft bush dat gebruikt om de golfoorlog te beginnen of in ieder geval tegen Irak


    Yep, dat sowieso.


    Your make-up is terrible

    Dwyer schreef:
    (...)

    De wereld vergaat eigenlijk het moment dat je je laatste adem uitblaast, aka de wereld die jij kent en liefhebt houd dan op.



    da's een goeie!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik weet nooit wat ik van zulke dinge s moet denken. Het kan gewoonweg twee kanten opgaan: er is iets groter dan ons allemaal of het is allemaal bullshit.


    -